Sivu 216 / 714 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 116166206212213214215216217218219220226266316 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,301 - 4,320 / 14280

Aihe: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)

  1. #4301
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tarviiko taas toistaa se VW vs VV-mantra?
    KGO & Twist

     
     
  2. #4302
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Ei provarissa merkki maksa vaan laatu. Montako provaria tiedät hajonneen? Montako vamoa on hajonnut?

    Oikeuttaa hintaa kun tietää että laite kestää ja kestää.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  3. #4303
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  4. #4304
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    E-vic lähti sitten pitkän harkinnan jälkeen tilaukseen ja mustien kuorien kanssa, nykyisessä 12W modissa ei ole tullut minkään kanssa tarvittua yli 5v joten eiköhän tuo hoida hommansa. Ego-v v2 varahöyryttimeksi tarttui kanssa.

     
     
  5. #4305
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Ei provarissa merkki maksa vaan laatu. Montako provaria tiedät hajonneen? Montako vamoa on hajonnut?

    Oikeuttaa hintaa kun tietää että laite kestää ja kestää.
    Löytyyhän noita tapauksia heti googlellakin niin monta ettei jaksa edes lukea, mielellään niistä ei vaan puhuta.
    Takuu/reilu myyjä on aina tähän asti korvannut hajonneet tuotteet, olivat sitten mitä laatua tahansa. Yleensä muutenkin kaikki modit hajoitetaan omalla sähläyksellä, tiputtaminen, oikosulku, liian matalat ohmit yms.
    Itse en edes halua et nämä omat kestävät satavuotta, ärsyttää ostaa uusia malleja kun vanhatkin ovat vielä ehjänä laatikon pohjalla.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  6. #4306
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Miten toi VV/VW vaikuttaa tuohon hintaan?? Kalleimmissa putkissa moisia vaihtoehtoja ole ollenkaan

     
     
  7. #4307
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Löytyyhän noita tapauksia heti googlellakin niin monta ettei jaksa edes lukea, mielellään niistä ei vaan puhuta.
    Takuu/reilu myyjä on aina tähän asti korvannut hajonneet tuotteet, olivat sitten mitä laatua tahansa. Yleensä muutenkin kaikki modit hajoitetaan omalla sähläyksellä, tiputtaminen, oikosulku, liian matalat ohmit yms.
    Itse en edes halua et nämä omat kestävät satavuotta, ärsyttää ostaa uusia malleja kun vanhatkin ovat vielä ehjänä laatikon pohjalla.
    On kai noita provareitakin hajonnu. Tai ainakin ihmettelen jos ei oo. Mä en mielelläni noihin kiinaritsoihin koske jo pelkästään sen takia, et ne tuntuu kohtuu rimpuloilta kädessä. Ainakin ne mitä mä oon hipelöimään päässy. Tossa provarissa on kanssa se, että kun noita lähtee myymään kun ei enää tarvitse niin niistä saa jotain rahaakin vielä. Mä myin vuoden vanhan provari v1:n 120 eurolla. Paljonkohan mahtaa vuodessa noitten kiinavehkeitten hinta tippua Pitäis tosin toi oma provari mini laittaa tosta myyntiin kun sitä ei juurikaan tuu käytettyä kun siinä ei riitä teho mun omaan mieltymykseen.

     
     
  8. #4308
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Ei tullu vieläkään vastausta siihen että mikäs se kunnon VV-putki sitten on. No joo, mitä mä odotin hepulta joka perustelee väittämänsä lähinnä tuijottamalla puolihuolimattomasti speksejä netistä

     
     
  9. #4309
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Ei tullu vieläkään vastausta siihen että mikäs se kunnon VV-putki sitten on. No joo, mitä mä odotin hepulta joka perustelee väittämänsä lähinnä tuijottamalla puolihuolimattomasti speksejä netistä
    Opettele sorsa lukemaan:

    "Vw ominaisuus, 18650-18350 akkujen sopivuus heittämällä ilman riistohintaisia lisäkikkareita, riittävät ampeerit, siinäpä ne tärkeimmät. Onhan noita putkia maailmalla, lopulliseksi valintakriteeriksi määräytyykin varmaan se turhamaisin asia eli putken ulkonäkö.
    Tuskin mitään niin innovatiivista asiaa näiden vaihtoakkuisten putkien saralta lähiaikoina tulee, että se nousisi heittämällä muiden yläpuolelle. Kyse on kuitenkin pelkästä virtalähteestä. Kauniit "uniikit" mekaaniset sitten erikseen."

    Haetko muutenkin jotain roolia täällä foorumeilla, vähän siltä vaikuttaa noi ylikorrektit lässytykset.
    "No joo, mitä mä odotin hepulta joka..." Vittu mitä dallailua, pidät itseäs varmaan muita parempana jo pelkästään sun typerän hyppyritukkasi ja leukapartasi perusteella.

    Vv ja Vw ovat eri asioita ja joissakin putkissa yhdistyy jopa ne molemmat hyvät puolet. Ja pointtini oli juurikin se, että nämä kriteerit täyttäviä putkia on jo maailma täynnä ja valinnan ratkaisee lähinnä mieltymys putken ulkonäköön, provari ei täytä molempia noista.

    Ah, niin vitun kehittävää keskustelua.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  10. #4310
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku...

    Ai sori.. Luulin taas juttujen perusteella, että ollaan hiekkalaatikolla..

     
     
  11. #4311
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608


    Ei mulla ees ole hyppyritukkaa...

    Onneks ei ollu rillit päässä, muuten oisin saanu kuulla kunniani

     
     
  12. #4312
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Jatketaan ihan aiheella.. Tänään en ostanut mitään mutta paketteja odottelen!

     
     
  13. #4313
    100ml nesteitä matkalla plus kaverin ~300ml vaihtelevista paikoista, niistä sitten pienet maistiaiset itsellenikin
    Näitä odotellessa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  14. #4314
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Tulossa:

    1x A5 #500 mesh
    1x A5 #325 mesh
    Ribbon kanthalia 10m
    Silicaa
    Somnium tobilta

    Esmokeirelandilta 12mg:
    RY4-A 30ml
    Bounty Hunter 30ml
    Strawberry Milkshake 30ml
    Chocolate Coconut 10ml
    Banana Tart 10ml
    After ten 10ml

    Tartteis vielä 18500 akkuja EA:han

     
     
  15. #4315
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Jatketaan ihan aiheella.. Tänään en ostanut mitään mutta paketteja odottelen!
    Juu, visa vinkunut sen verran kovaa että vituttaa jo laittaa tupakka huulelle

     
     
  16. #4316
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Peleonilta nitecore intellicharger laturin ja panasonicin 3400 mah akun sekä vielä yhden vara usb johdon evickikkeliin ja hollilta 2x60 ml cigarellos naturales ja 1x10 ml edeniä.

     
     
  17. #4317
    No Mister päivän hankintana kuten varmaan aika monella muullakin

     
     
  18. #4318
    Gg stealth sekä pari drippausatoa pari päivää sitten.
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  19. #4319
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146
    MISTer
    -----------------------------------------------------------------

     
     
  20. #4320
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    95
    MISTer tottakai! Harmi vain että en ole kotona kun paketti tulee... Tiistaihin asti pitäisi jaksaa vääntää vielä tuolla misfirekoneella (lambo 4) ja Domella... Saas nähä miten paljon maku ja vapottelu ylipäätänsä muuttuu kun kerrankin uskaltautui toisen jalkansa laittamaan lähemmäs high-end laitteita

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •