Sivu 42 / 393 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 323839404142434445465292142 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 7859

Aihe: FastTech (Hong Kong)

  1. #821
    Höyryttelijä shanttu's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    5.9. lähetettyjen pakettieni status muuttui: Returned to sender. Ei ollut akkuja kyydissä. Että näin.

     
     
  2. #822
    Höyrykonkari Juhi5's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Tunneli
    Viestit
    175
    Ei siis mikään maailman luotettavin shoppailu mesta Halvat hinnat houkuttelee, mutta ei naurata jos paketista puuttuu puolet tai ei tuu perille ollenkaa.. Myydäänkö noita muualla ku tuola fasttechilla

     
     
  3. #823
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    No tuo oli ensimmäinen paketti, joka ei ole perille tullut. Kymmenkunta muuta pakettia tullut parissa viikossa. Tuossa 5.9 shipatussa erässä vissiin vähän enempikin häikkää...

     
     
  4. #824
    Höyryttelijä Nemain's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    71
    Ottakaa huomioon myös se, että nämä on saattaneet käydä Suomessa, mutta jos itellan jässikät ei oo tehneet töitänsä niin ne on lähetetty takaisin koska "vastaanottaja ei noutanut". Timeline tukisi tätä, koska se on se 14vrk aikaa hakea. Jos paketti on noudettavissa esim 9.9. niin siitä se 2 vko eteenpäin oli 23.9.

     
     
  5. #825
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Aika jännältä kuulostaa, että kaikki paketit 5.9 lähetetyistä olisi Itella jotenkin ryssinyt. Tosin ei kyllä yhtään yllättäisi

     
     
  6. #826
    Jeps. 5.9 lähetetty tilaus on saanut uuden päivityksen lähetysseurantaan. "Returned to Sender".
    Kilin vittu sentään.

     
     
  7. #827
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Eka ja vika tilaus tuolta. Ei haittaa vaikka moni muu on saanut jotain nopeesti. Tilaan tästä lähtien kuten ennenkin. Siinä vaiheessa kun alan jotain tarvitsemaan ja tiedän että saan sen jostain samana vuonna
    Mun 9.9 tilattu neme lähti sentään eilen tulemaa

     
     
  8. #828
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    VaporBreak ista saa nemesis kloonin hintaan 22 dollaria + postit. Sieltä kestää viikosta neljään viikkoon tulla kamat.

    e: Pieni laatikosto esim kartoille jne vapokamoille https://www.fasttech.com/products/1/...nt-storage-box

    Nyt lähtee vasta oma chi you matkaan

     
     
  9. #829
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Mun 9.9 tilattu neme lähti sentään eilen tulemaa
    Edistystä. Toivoa siis on. Kai.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  10. #830
    Höyrykonkari Juhi5's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Tunneli
    Viestit
    175
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    VaporBreak ista saa nemesis kloonin hintaan 22 dollaria + postit. Sieltä kestää viikosta neljään viikkoon tulla kamat.

    e: Pieni laatikosto esim kartoille jne vapokamoille https://www.fasttech.com/products/1/...nt-storage-box

    Nyt lähtee vasta oma chi you matkaan
    No huhhuh ei oo kallis toi nemesis kopsu, vois tilata jos jollain ois kokemusta että onko ihan susi vai tulittaako suht ok eikä oo pelkoo että koko paska räjähtää käsiin toihan tekee tän hetken kurssilla vähä yli 16€

     
     
  11. #831
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Mun 9.9 tilattu neme lähti sentään eilen tulemaa
    Ihmettelen välillä tuota FT:n toimintaa. Myös itse tilasin pelkän Nemen 10.9 ja 15.9 tuli "Fully Shipped" status. Ensimmäisen kerran näkyi seurannassa 23.9 eli pitäisi olla huomenna tai viimeistään viikon alussa Suomessa. Miten minun tilaus toimitetaan ennen sinua, vaikka olet aikaisemmin tilannut? Mystistä.

     
     
  12. #832
    ^Ei kai ainakaan sama 1:1 kopio kuin ft

     
     
  13. #833
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Akiwanker Näytä viesti
    Jeps. 5.9 lähetetty tilaus on saanut uuden päivityksen lähetysseurantaan. "Returned to Sender".
    Kilin vittu sentään.
    Sama
    Laittelin taas tickettiä..

     
     
  14. #834
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    No ehkä helpottaa ny itellä
    Nyt näkyy jo valoa putken päässä, oli SP:n sivuilla merkintä: Despatched to overseas (Country code: FI)

    Nice, mut nytpä saan lukea täällä, että se ei oikeastaan ole vielä mikään edes lupaus tavaran saamisesta.
    Ihan hyvin se vielä ehtii lähteekin takas lähettäjälleen
    EMÄTIN SOIKOON mitä PERSEILYÄ!
    Onhan se tehtaan takuu että jos tää rimpuilu joskus tulee tiensä päähän niin kädet menee ristiin olkapäitä myöten.
    Siis jos mä tilaan jollain 60€ edestä roinaa, ja siitä muodostuu tämmönen vitun episodi, niin eihän sitä ristus sentään voi syyttää ku ittiään.
    Nisäkkäät on siitä viksuja että ne oppii virheistä, niin minäkin.
    Kyllä FT:n NINJAT siksi vahvasti vetelee kuivana kakkoseen henkisellä tasolla, notta, toistan itseäni, saavat jatkossa pitää tunkkinsa ihan itsellään.
    Mua ja mun pätäköitä ei enään sotketa tähän kiskaan.
    Jumalavaita että on karkeesti harhaanjohtava nimi tällä liiterillä, FAST TECH, pitäs olla SLOW SHIT..

    Onks taas mulla vähän rundit tapissa, hä

    Eiku sitä vaan, että miettii nyt muut HYVIN TARKASTI jaksaako samaa shaisea ku jo muut tilaajat jo on saanu osakseen.

    Ja lopuksi: Näitä alan kauppiaita on kyllä muitakin tällä planeetalla

     
     
  15. #835
    Jepjep. Täälläkin 5.9 päivämäärän setti returned to sender

     
     
  16. #836
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Ainahan se tahtoo jossain vaiheessa mennä kiinalotoksi, vaan olipas iloinen ylläri tähän väliin; Nitecore i4 shipped 17.9 ja tänään sais muka jo hakea! Taifuuniko lie paketin tänne asti tuota vauhtia lennättänyt..

     
     
  17. #837
    Höyrykonkari Juhi5's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Tunneli
    Viestit
    175
    Kertokaa hyvät ihmiset kokemuksianne noista kiinanihme modeista.. plussia ja miinuksia ruusuja ja risuja kehuja ja haukkuja kiitos ihmiset

     
     
  18. #838

     
     
  19. #839
    Viimeistelyt ja kierteet on vähän niin ja näin ja pinnanlaadusta näkee, että on massatuotantoa. Dropit on pieniä ja hinta niitäkin pienempi. Kysyntää on Suomessa sen verran, että saa omansa takaisin jos ei miellytä

    e:yhdy ssana

     
     
  20. #840
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Mun 9.9 tilattu neme lähti sentään eilen tulemaa
    Mulla samana päivänä tilattu ja siellä jököttää, "Restocking" ollut jo muutaman päivän
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •