Sivu 24 / 393 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142021222324252627283474124 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 461 - 480 / 7859

Aihe: FastTech (Hong Kong)

  1. #461
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    18
    Tässä yksilössä on teräksinen lukkorengas ja ilmansäätö ja kierteet on hyvät.
    Pystyy seisottamaan pöydällä Kayfun lite nokassa ilman että tulittaa vaikka napin liikerata todellakin on lyhyt.
    Kai näissä pieniä eroja sitten on.
    Niin ja "sarjanumero" on jotain 6xxx.[/QUOTE]

    Tänne tuli joo samat.
    4xxx ja 5xxx ja kaverille tilasin kans ja sille tuli 6xxx sarjaa

     
     
  2. #462
    Mulle tuli kans tuo china-you. Tämä oli se malli jota ekana kauppasivat. Logot kokonaan mustia, sn 8888, plussanapa messinki ja miinus hopeoitu. Kyllä kai nuo lukitus ja ilmarenkaat on terästä? Hintasekseen hyvä, nuo renkaat tosin on kyllä vähä turhan herkästi pyöriviä.

    Tilasin myös sen toisen ss mallin jossa molemmat navat messinkiä ja logot vaaleammat. Saa nähä mitä muuta eroa.
    PK-Mods

    Modien korjausta ja virittelyä... Yv:llä tavoittaa.

     
     
  3. #463
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Täällä kun on niin hirveästi tuota valinnanvaraa niin oisko semmoista yleistä mielipidettä mikä ois hyvä valinta ensimmäiseksi mekaaniseksi? Pikkuhiljaa oon siinä vaiheessa että vois yhteen investoida.

     
     
  4. #464
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Täällä kun on niin hirveästi tuota valinnanvaraa niin oisko semmoista yleistä mielipidettä mikä ois hyvä valinta ensimmäiseksi mekaaniseksi? Pikkuhiljaa oon siinä vaiheessa että vois yhteen investoida.
    Melkein se on ihan ulkonäkökysymys, että mikä omaa silmää miellyttää.
    Kaikki potkii kuitenkin lujaa ja on samaa laatua.

     
     
  5. #465
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Täällä kun on niin hirveästi tuota valinnanvaraa niin oisko semmoista yleistä mielipidettä mikä ois hyvä valinta ensimmäiseksi mekaaniseksi? Pikkuhiljaa oon siinä vaiheessa että vois yhteen investoida.
    $19.48 EA Mechanical MOD / E-Cigarette Battery Compartment - silver / stainless steel at FastTech - Worldwide Free Shipping
    $17.45 KTS+ E-Cigarette Mod / Battery Compartment - chrome-plated brass mod at FastTech - Worldwide Free Shipping
    Kysyin samaa pari sivua sitten, niin molempia ylläolevia suositeltiin. Päädyin kuitenkin Nemesikseen ulkonäöllisistä syistä. Harmittavaa on vain se, että toimitusaika tuntuu venyvän aika pitkäksi.

     
     
  6. #466
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    25
    Kyllä pitää viskata ääni tuolle Chi You:n kiinakopiolle! Tänään hain postista ja onhan tämä aivan "omassa luokassaan" näihin muihin klooneihin verrattuna.



    18350 -koossa menee myös fusen kanssa nippanappa siististi kiinni kuten kuvassa. Tämä + RSST kuristettuna (terokum) = alle 50€ kamat joiden uskallan väittää painivan aivan täysin samassa sarjassa satojen eurojen vehkeiden kanssa.
    Se on sitten jokaisen päänupin sisäinen asia haluaako näihin kiinalaisiin koskea pitkällä tikullakaan, itsellä ei ole valinnanvaraa. Ja nyt kun näiden toimivuuden on käytännössä nähnyt niin eipä ole enää paljon halujakaan. Esim. tämän putken
    kanssa on originaaliin verrattuna ~200€ hintaeroa, ja näkyykö se käytännössä.......?



    Klooniarmeija kasvaa kasvamistaan...

    I <3 FastTech!

     
     
  7. #467
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610
    kiva pulju mut toimitukset on ollu mun kokdalla aivan tuskasen hitaat.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  8. #468
    Itselle paketit saapuneet kahdessa viikossa tilauksesta, seuraavassa paketissa kestää varmaan kuukausi kun tätä nyt hehkutan.

     
     
  9. #469
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    25
    Parissa viikossa tännekkin ovat saapuneet, jopa muutaman päivän alle. Ennen tilausta kannattaa katsoa tarkkaan "Stock: Ships in X days" tuotteen kohdalta. Alkuun itsekkin jotain pakettia ihmettelin kun ei tuntunut lähtevän liikenteeseen, kunnes katsoin jälkikäteen tilauksen tiedot ja siellähän oli joku prkleen driptippi vasta viikon päästä saatavilla -> koko paketti jumissa.

     
     
  10. #470
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Täällä kun on niin hirveästi tuota valinnanvaraa niin oisko semmoista yleistä mielipidettä mikä ois hyvä valinta ensimmäiseksi mekaaniseksi? Pikkuhiljaa oon siinä vaiheessa että vois yhteen investoida.
    Suosittelen kyllä tuota CHI U kopiota ekaksi mekaaniseksi. Nimittäin on hintansa värtti monin kertasesti. Itselläni on kanssa tulossa se i chyprid (kopio i hypridistä)

    27$ hyvästä kopsusta ei paha hinta.

    Itse olen pikkaisen sitä mieltä että miksi maksaa xxx € jos kerran saa xx $ saman. Ja en jaksa itse tehdä vielä.

    Itse en ole sitä keräiliä tyyppiä että pitää olla vitriinissä 1000€ edestä modeja. Ja sitten niitä kosketellaan kuin kipeää xxxtua

     
     
  11. #471
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    335
    Tänne tulossa juuri tuo chi ja hybridi. Hybridi kylläkin V2;sena kun ei tuota kolmosta ollut silloin.. Pitäkäämme peukkuja.

     
     
  12. #472
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    4
    Parissa viikossa tuli kamat ja tilauksen status ihan kivasti saitilla. Olisipa tuollainen valikoima ja ilmainen toimitus jossain lähempänä olevassa mestassa.

     
     
  13. #473
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Toimisko tämä vaikkapa dn20 modin akun lataukseen, jos siis tekisi umpinaisen paketin ja kiinteällä akulla?
    $1.21 TP4056 1A Li-ion Battery Charging Module at FastTech - Worldwide Free Shipping

    Edit: Ihan sama, tilasin 2kpl mielenkiinnosta
    Viimeksi muokannut pki; 11.09.13 kello 23:33.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  14. #474
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Helsinkiläisrouva hieroi vuokrasopimusta savolaisisännän kesämökistä ja halusi tietää, miten mökki oli varustettu.
    - Miten on, tuleeko vesi sisään ja meneekö ulos?
    - Ei tuu eikä mää, isäntä vastasi. Männä kesänä minä väsäsin siihen uuven katon.

     
     
  15. #475
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Toimisko tämä vaikkapa dn20 modin akun lataukseen, jos siis tekisi umpinaisen paketin ja kiinteällä akulla?
    $1.21 TP4056 1A Li-ion Battery Charging Module at FastTech - Worldwide Free Shipping

    Edit: Ihan sama, tilasin 2kpl mielenkiinnosta
    Noi on noita samoja mitä ebaysta oon ite ostanu, hyviä toimiva latauspiirejä.

     
     
  16. #476
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Toimisko tämä vaikkapa dn20 modin akun lataukseen, jos siis tekisi umpinaisen paketin ja kiinteällä akulla?
    $1.21 TP4056 1A Li-ion Battery Charging Module at FastTech - Worldwide Free Shipping

    Edit: Ihan sama, tilasin 2kpl mielenkiinnosta
    Just eilen sain valmiiksi dna 20 modin tuolla samalla laturilla. Mulla oli aluksi ongelmia, että ei lähtenyt lataamaan ollenkaan vaan piirillä paloi sininen ledi ja punainen ledi vilkkui. Googlettamalla syyksi selvisi, että tuo laturi on tarkka johtojen paksuudesta ja johtovetojen pituudesta.

    Ongelma ratkesi, kun poistin latauksen läpiviennin dna 20 piirin kautta ja vedin paksummilla johdoilla suoraan laturilta akulle. Nyt toimii hyvin ja on huomattavasti nopeampi lataamaan mitä omassa dna 12 modissa oleva evolvin latauspiiri (1A vs 500mA). Eli suosittelut täältäkin, kunhan muistaa käyttää tarpeeksi paksuja johtoja laturin kohdalla, niinkuin evolv suosittaa
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  17. #477
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zombie Näytä viesti
    = alle 50€ kamat joiden uskallan väittää painivan aivan täysin samassa sarjassa satojen eurojen vehkeiden kanssa.
    Uskallat varmasti Ei akku tiedä missä putkessa se on. Parempi mitä pienempi hävikki, mutta kaikki muu tähän päälle on sitten sitä mitä jokainen arvostaa omalla kohdallaan. Moni halpa atokin toimii loistavasti kunhan vain setup on hyvin tehty. Pääasia, että höyryntuotto ja maku ovat kohdallaan - näitähän me kaikki varmaan toivotaan? Mua ainakin kiinnostaa enemmän miltä nesteet maistuvat ja hyvien uusien nesteiden löytäminen kuin varsinainen laitehypetys.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  18. #478
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    ..niin...
    Toisia kiinnostaa autoissa kulutuslukemat, toisia suorituskyky, kolmansia ulkonäkö...
    Joku pärjää Moralla, ITSE EN OTTAS MOISTA VYÖLLENI I K I N Ä..
    ..jne
    Kaikki kukat saa kukkia, jokainen on profeetta omalla maallaan.
    Sillä...
    "Ne jotka eivät osallistu kustannuksiin, voivatkin olla mitä mieltä hyvänsä!"

    Minusta näissä harrastuksissa on se hieno puoli, että lopullista "viisautta" ja kaikenkattavaa oikeaa vastausta ei ole, sitä tosin jokainen tuntuu etsivän....

    Kyllähän mäkin noita kiinareita olen suosinut, mutta vain koska mekaniikka ja rakennetyypit kiinnostavat.
    Tarkoituksena on jossain kohdin tehdä ihan oma laite alusta loppuun "suorasta tavarasta".
    ...ja SE tulee olemaan se kaikkein PARAS....mulle..
    Viimeksi muokannut k-bar; 12.09.13 kello 09:50. Syy: typo

     
     
  19. #479
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    No nyt olittavat lähettäneet minulle paketin missä tulee ilmaiseksi korvaavat hajonneet tuotteet..
    Tuon Jade driptipin kanssa saa sitten olla todella varovainen, halkeaa herkästi jos kolahtaa johonkin..

     
     
  20. #480
    4.9 shipattu lähetys tänään noudettavissa postista. 30.8 lähetetty ei näy vielä edes itellan seurannassa.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •