Sivu 104 / 393 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,061 - 2,080 / 7859

Aihe: FastTech (Hong Kong)

  1. #2061
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Mitä lankaa siis oot käyttänyt ja mihin? Ohmit ei tietenkään nr-r-nr langasta pienene jos leikkaa vaan no resistance lankaa lyhemmäksi.

     
     
  2. #2062
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Mitä lankaa siis oot käyttänyt ja mihin? Ohmit ei tietenkään nr-r-nr langasta pienene jos leikkaa vaan no resistance lankaa lyhemmäksi.
    tuota https://www.fasttech.com/p/1432701

     
     
  3. #2063
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Niin ja mihin atoon? Jos sulla on joku ato missä on pakko olla nuo nr langat ei tuollaisen lyhentäminen, niin että ohmit muuttuu oikein onnistu mitenkään järkevästi.

     
     
  4. #2064
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    En ole asiantuntija mutta tarkoittaako nr=no resistance?
    Vaihdoin coilin normi CE4+.Tuo lanka ei ole nr-r-nr.

     
     
  5. #2065
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    joo nr langalla tarkoitetaan no resistance, kuten hopealanka. Oho hups tuo lanka näköjään onkin nikkelicromia kokonaan eli vastuksellista. Itse ainakin vaan lisäilisin ja vähentelisin kieppejä mitä menee wickin ympäri, aika äkkiä oppii minkälainen vastus tulee milläkin langalla ja kieppimäärällä.

     
     
  6. #2066
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Kiitän vastauksesta ja suosittelenkin ottamaan huomioon nuo "toleranssit" tilattaessa samanlaisia.

     
     
  7. #2067
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Käytännössä kaikissa vastuksissa on toleranssia aina vähintään sen +-0.2ohm joissakin vielä vähän reilumminkin. Monissa kiinalaisissa vaan ei ilmoiteta sitä sen "dont worry about quality" meiningin takia.

     
     
  8. #2068
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Voi vitun FT. Tilauslistassa kaikki "ready to ship" paitsi yksi tuote jossa arvioitu lähetysaika 1/9/2013. No ajattelin että mäpä poistan ton kun en välttis tartte -> koko tilaus uusiutui, jolloin suurin osa tilaamistani tuotteista oli loppu hyllystä ja siirtyivät odottamaan varastosaldoa. Ei helevetti mikä paskapulju.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #2069
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  10. #2070
    Tämä paha?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  11. #2071
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    1
    Piti ihan rekisteröityä, jotta saisin jaettua tämän kanssanne. Vastaanottamattomista paketeista on ollut jo aika paljon juttua, mutta ei kai yksi kertomus lisää haitanne.

    Päätimme kaveriporukalla tilata FastTechiltä Vamot (v2), akut (panasonic) ja laturit (nitecore). Tilasin kaikkia edellämainittuja tuotteita kolme kappaletta (akut 2kpl pakkauksissa). Olen tilaillut useasti tavaraa Aasiasta, lähinnä dealextremestä sekä ebayn satunnaisista elektroniikkakaupoista, enkä ole koskaan jäänyt nuolemaan näppejäni, vaikka pari kertaa on kyllä tilauksen jälkeen ollut fiilis, että tuskinpä näkyy tuotteita postissa kuuna päivänä. Olen myös lukenut tarinoita tuotteista, jotka eivät mene tullista läpi, kuten esimerkiksi paristot, mutta omien kokemusteni pohjalta tälläiset tarinat olivat lähinnä suurentelua ja yksittäistapauksia.

    Monesti tilauksissa on kestänyt kauan, joten en huolestunut kun mitään ei kuulunut kahteen viikkoon postituksesta. Myöskään seurantakoodit eivät monesti ole toimineet, joten tietojen puuttuminen postifirman sivuilta ei huolestuttanut. Meni kuitenkin kuukausi, jonka jälkeen postiin ilmestyi saapumisilmoitus. Kävin hakemassa lähetyksen ja sisältä paljastui yksi Vamo ilman laturia tai akkuja. Vielä tällöinkään en ollut huolestunut, sillä lähetykset tulevat useasti osissa muutamien päivien aikana. Meni kuitenkin viikko ja mitään ei kuulunut. Tämän jälkeen otin yhteyttä FastTechin asiakaspalveluun, ja kävi ilmi että en ollut yksin kadonneiden lähetysten kanssa. Vastauksen yhteydessä sain linkin seuraavaan viestiin: Hong Kong Post Untrackable Packages Refund Status *contact us if yours is still outstanding*: FastTech Forums ja tässä vaiheessa arvasin, että loput tuotteet eivät koskaan päätyisi käsiini. Vika oli siis Hong Kongin postissa, eikä FastTechissä. Tavaroiden postituksessa on 8 viikon odotusaika, jonka jälkeen voi pyytää rahojen palautusta. Näin jälkeenpäin ajateltuna akkujen tilaaminen samalla kertaa ei ollut viisas ratkaisu, mutta olen aiemmin tilaillut aa- sekä aaa-kokoisia akkuja dealextremestä ilman mitään ongelmia, joten en osannut kuvitellakaan, että niistä aiheutuisi ongelmia.

    Kirjoitin tänään uudestaan asiakaspalveluun, sillä 8 viikon odotusaika on mennyt umpeen. Katsotaan palautuvatko rahat ja minkälainen prosessi on kyseessä. Pakko kyllä kehua asiakaspalvelua, sillä viesteihini on vastattu 24h kuluessa ja viestit ovat hyvin kirjoitettuja. Aion varmaan tilata tavaraa jatkossakin kyseisestä kaupasta vastoinkäymisistä huolimatta, mietin vain tarkemmin mitä tilaan. Päivitystä tilanteeseen luvassa, kunhan saan vastauksen viestiini.

     
     
  12. #2072
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Ja aina saa luottokorttifirmasta rahat takaisin. Maksaa postimerkin verran. Kaikki mitä olen tilannut on tullut, tosin satunnaisessa järjestyksessä. Pikkukirjeitä useamman olen laittanut tulemaan.

     
     
  13. #2073
    Toi hk posti kusi hommata, mulle palautu tilauksista rahat sitä mukaa kun ne palautu takas ft ja jos ei palautunut niin kun kyseli niin tuli. Akkuja ei itämaasta kannata enään tilailla kun eivät niiden poatilaitokset suostu niitä toimittamaan

     
     
  14. #2074
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Hong Kongin kautta jos menee akut niin ne myös jää sinne. Mulle tuli joku kuukausi sitten ilmoitus Kiinasta, että honkkareissa on otettu käytäntö et jokainen paketti läpivalaistaan.

     
     
  15. #2075
    Onhan noita läpivalaistu akkujen takia jo viime syksystä

     
     
  16. #2076
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    138
    Kuten jo aikaisemmin laitoin tähän lankaan niin olen itse saanut FastTech -> HK post:n kautta 2kpl Panasonicin akkuja. Plus että JOKA kerta kun on ollut oikeita ongelmia pakettien kanssa on PayPal loppujen lopuksi palauttanut rahani takaisin. ELI lyhyesti. Kaikki kyllä selviää aikanaana ja jos on kiire (pakko saada tavarat eikä noin 1 kk odottaminen onnistu) niin tilaa muualta. Helppoa!

     
     
  17. #2077
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Hong kongin postilla tuli RC-kopteriin 1- ja 2-kennosia akkuja (hobbyking) ihan normaalisti. Nuo on huomattavasti äkäisempiä kun normi sähköhöyrystimen akut eli kyllä sieltä akkujakin saa. En tiedä mitä ne nyt sorvaa kun ei näytä selkeää linjaa olevan.

     
     
  18. #2078
    Höyrykonkari Java78's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    285
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Voi vitun FT. Tilauslistassa kaikki "ready to ship" paitsi yksi tuote jossa arvioitu lähetysaika 1/9/2013. No ajattelin että mäpä poistan ton kun en välttis tartte -> koko tilaus uusiutui, jolloin suurin osa tilaamistani tuotteista oli loppu hyllystä ja siirtyivät odottamaan varastosaldoa. Ei helevetti mikä paskapulju.
    Mulla kävi samalla lailla, mutta tulivat seuraavana päivänä takasi in stock tilaan ja lähetykseen mulle. Tilasin kans syksyllä parit akut kokeeksi, pari viikkoa meni ja rahat palautettiin ilman mitään viestiä tai ilmoitusta.

     
     
  19. #2079
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Onko noi FT:n tyhjät pullot minkään moisia? Tarviiko hulluna puristaa et jotai saa pihalle vai onko ihan hyviä pulloja? Ei ainakaa hinnalla pilattu.

     
     
  20. #2080
    Vihreäkorkkiset neulapullot on hyviä, noi pienemmät neulapullot oli turhan pieni neulaisia ja vuotivat sen takia.

    e: 50ml pulloja ne vihreä korkkiset. Mihin sitä pienempiä tarvii

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •