Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 51 / 51

Aihe: Selainmodi: Peleonin ja Welhon saldot näkyviin

  1. #41

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi

    Törkeästi lainaan tätä ketjua.
    "Powered by oscommerce script WebAsyst Shop-Script" kyseistä kauppasoftaa käyttävien kauppojen yksittäisen tuotteen saldon saa näkyviin lisäämällä tuotteen ostoskoriin, ja pop-up ikkunassa muuttaa määrän joksikin todella isoksi esimerkiksi 1000 ja "Recalculate" nappulan painamisen jälkeen pitäisi todellinen saldo näkyä kappalemäärä(Qty) kohdassa.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  2. #42
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi


    Peeveli. Windowsissa tuo aktivoitu Chromeen hienosti toi skripti, mutta nyt mulla on Linux ja Chrome. Ei aktivoidu, se vain lataa sen seivaa levylle valitsemaani hakemistoon, mutta ei mitenkään etten MÄ sitä tartte, vaan Chrome itse voisi sitä käyttää mun palvelemiseen. Bummer.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Peeveli. Windowsissa tuo aktivoitu Chromeen hienosti toi skripti, mutta nyt mulla on Linux ja Chrome. Ei aktivoidu, se vain lataa sen seivaa levylle valitsemaani hakemistoon, mutta ei mitenkään etten MÄ sitä tartte, vaan Chrome itse voisi sitä käyttää mun palvelemiseen. Bummer.
    Ihan hyvin tuo asentui Ubutu + Chromellakin. Kyseli, että haluatko lisätä laajennuksen. Lisäili sen ja heti toimii ilman selaimen uudelleenkäynnistystä.

     
     
  4. #44
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi

    Peleon oli muuttanut valuutan ilmaisutapaa (zł -- PLN) ja muutenkin hieman sivuston ja ilmaisun rakennetta, josta johtuen tämä scripti on pitänyt päivittää. Samalla on muutettu muunnoskerroin tämän päivän tasolle 4,1012.

    Scripti löytyy tuosta, kuten ennenkin: http://www.nettikioski.com/~overflow...tities.user.js

    Joissakin tilanteissa saldot ja hinnat eivät aina tule näkyviin, etenkin Chrome selaimella. Tähän auttaa sivun uudelleenlataus. Ilmiön mutkikkuudesta johtuen en ole siihen työstämässä mitään parannusta.

     
     
  5. #45
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi

    miks selain sanoo et laajennuksia sovelluksia ja käyttäjien komentosarjoja voidaan lisätä vain chrome web storesta???
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  6. #46
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    miks selain sanoo et laajennuksia sovelluksia ja käyttäjien komentosarjoja voidaan lisätä vain chrome web storesta???
    Chrome selain sanoo noin, koska Googlella on tavoite että kaikki tällainen menisi heidän Web Storeen. Toisaalta asia on myös turvallisuuskysymys, tällä tavalla tehty scriptihän voisi suorittaa myös haitallisia toimenpiteitä, ja Web Storessa tilanne olisi hallinnassa kun Googlen expertit tutkivat jokaisen scriptin.

    Kuitenkin, muita kuin Web Storen jakamia scriptejä voi edelleen käyttää. Sen ilmoituspalkin oikeassa reunassa on lisätietoja tms. linkki, josta aukeaa ohje. Siinä on myös selostettu miten "muiden sivustojen" laajennukset voi asentaa. Kun tuota käytin, niin sellaisen panin merkille että Chrome saattoi hylätä scriptin, kun sen resurssienhallinnasta veti laajennus sivulle. Sitten kuitenkin heti perään uudelleen vedettynä scripti asentui ja toimi kuten kuuluu.

     
     
  7. #47
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi

    Ei kyl taho asentua Chromeen millään. Linuxissa tätä yritän. File damagerista (mikä lie nautilus) vetämällä.

    EDIT: no onnistu se drag & drop, kun sulki selaimen ja avas uusiksi sekä vetäsy oikein voimin kaikin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #48
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Chrome selain sanoo noin, koska Googlella on tavoite että kaikki tällainen menisi heidän Web Storeen. Toisaalta asia on myös turvallisuuskysymys, tällä tavalla tehty scriptihän voisi suorittaa myös haitallisia toimenpiteitä, ja Web Storessa tilanne olisi hallinnassa kun Googlen expertit tutkivat jokaisen scriptin.

    Kuitenkin, muita kuin Web Storen jakamia scriptejä voi edelleen käyttää. Sen ilmoituspalkin oikeassa reunassa on lisätietoja tms. linkki, josta aukeaa ohje. Siinä on myös selostettu miten "muiden sivustojen" laajennukset voi asentaa. Kun tuota käytin, niin sellaisen panin merkille että Chrome saattoi hylätä scriptin, kun sen resurssienhallinnasta veti laajennus sivulle. Sitten kuitenkin heti perään uudelleen vedettynä scripti asentui ja toimi kuten kuuluu.
    o/
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  9. #49
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    28

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi

    Tiedoksi niille jotka eivät ole huomanneet että sivujen oikeasta yläkulmasta hakupalkin vierestä on jo jonkin aikaa saanut valita hinnat näytettäväksi joko zlotyinä tai euroina. Tälle skripille ei siten taida olla enää käyttöä peleonin sivuilla

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Selainmodi: Peleonin hinnat euroiksi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnWest Näytä viesti
    Tiedoksi niille jotka eivät ole huomanneet että sivujen oikeasta yläkulmasta hakupalkin vierestä on jo jonkin aikaa saanut valita hinnat näytettäväksi joko zlotyinä tai euroina. Tälle skripille ei siten taida olla enää käyttöä peleonin sivuilla
    Pssssst, skripti näyttää myös varastosaldot, jotka ei muuten näy. Hyss, ei kerrota kaikille.

     
     
  11. #51
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Selainmodi: Peleonin ja Welhon saldot näkyviin

    Kiitoksia tiedosta FinnWest, en ollut huomannut että Peleonilla on nyt eurot. Näin ollen, tämä scripti ei käännä zloteja kun niitä ei näy, mutta se näyttää kuitenkin "Euromuunnos viitteellinen" tekstin. Se on huono asia, ja siksi scripti on päivitetty. Uusi versio tuo vain varastosaldot näkyviin. ...niin kauan kuin tuo :P. Puolassa on toinenkin prestashoppia käyttävä kauppa, jossa saldot puuttuvat kokonaan sivulta. Jonain päivänä kun Peleonin ja Welhon systeemi päivittyy, tämä scripti jää kokonaan hyödyttömäksi.

    Scripti on tuossa: http://www.nettikioski.com/~overflow...tities.user.js

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •