Sivu 9 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 431

Aihe: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

  1. #161

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Eiköhän se edelleen mene niin, että yli 150d tilaus rahtivapaasti. Mulla buzz ei muuten putoa pois pelistä millään kartoilla vaikka vetää voltit tappiin. Lr kartoilla vois vaikka tappaa ittensä, kun vetää tuonne punarajaan, senverran tanakat höyryt lähtee,e ttä muistuttaa lähinnä metsäpaloa Silti ei tule palaneen makua mutta ei niitä pysty henkeen enää vetään. Pika oli eilen vähä säädellyt laitetta ja en sitä heti huomannut niin meinas keuhkot lamaantua, kun vedin vanhasta tottumuksesta lr-kartolla kunnon höyryt ja olikin säätöpyörä keltasen sijaan punasella
    Oliskohan sulla sitten eri mallia tuubin sisällä oleva piirilevy kuin minulla?
    Ketjun mukaan sulla on aikaisemmin tilattu kuin omani, joka on sarjanumeroa 593.

    En tosin ole kokeillut kuin DCT tankin 1,5 Ohm cartolla ja sininen alkoi ensin vilkkumaan ja lopulta sammui jos väänsi vielä lisää potkua.
    Ei ole minulle ongelma, kun tuntuu riittävän vähempikin

    Olen yllättynyt miten hyvin akut tässä tuntuu kestävän, jos verrokkina pidetään eGo 1000mAh akkua niin Buzz menee tasoihin 800mAh akuilla ja hyvin pärjään itse samoilla akuilla päivän, vaikka säätö onkin 'oranssilla' eli ~4 voltin kieppeillä (yleensä yli).
    Omassa nro: 413. Millään kartolla ei sippaa mitä oon kokeillu. Peleonin , health cabininin, lr, hr, 1ml, 1,2 ml ja xl-cartoilla sekä perusatolla ja kaikilla kestää vääntää volyymit kaakkoon ja pelittää. Hiukan outoa jos ominaisuukissa moinen ero? Mullahan on siis cheap versio niin ehkä se on mulla vika, ei ominaisuus? Mutta kun kerran toimii niin samapa tuo. Kanssaihmisiä vaan kiva järkyttää noilla uskomattomilla pilvillä mitä tuosta lähtee lr kartolla ja säätö tapissa. Sen kun poskareina pölläyttää ilmoille niin ei semmosta analogista olekkaan, kuin paksut kuubalaiset mikä savun määrässä tuon lyö

     
     
  2. #162
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Eiköhän se edelleen mene niin, että yli 150d tilaus rahtivapaasti. Mulla buzz ei muuten putoa pois pelistä millään kartoilla vaikka vetää voltit tappiin. Lr kartoilla vois vaikka tappaa ittensä, kun vetää tuonne punarajaan, senverran tanakat höyryt lähtee,e ttä muistuttaa lähinnä metsäpaloa Silti ei tule palaneen makua mutta ei niitä pysty henkeen enää vetään. Pika oli eilen vähä säädellyt laitetta ja en sitä heti huomannut niin meinas keuhkot lamaantua, kun vedin vanhasta tottumuksesta lr-kartolla kunnon höyryt ja olikin säätöpyörä keltasen sijaan punasella
    Oliskohan sulla sitten eri mallia tuubin sisällä oleva piirilevy kuin minulla?
    Ketjun mukaan sulla on aikaisemmin tilattu kuin omani, joka on sarjanumeroa 593.

    En tosin ole kokeillut kuin DCT tankin 1,5 Ohm cartolla ja sininen alkoi ensin vilkkumaan ja lopulta sammui jos väänsi vielä lisää potkua.
    Ei ole minulle ongelma, kun tuntuu riittävän vähempikin

    Olen yllättynyt miten hyvin akut tässä tuntuu kestävän, jos verrokkina pidetään eGo 1000mAh akkua niin Buzz menee tasoihin 800mAh akuilla ja hyvin pärjään itse samoilla akuilla päivän, vaikka säätö onkin 'oranssilla' eli ~4 voltin kieppeillä (yleensä yli).
    Omassa nro: 413. Millään kartolla ei sippaa mitä oon kokeillu. Peleonin , health cabininin, lr, hr, 1ml, 1,2 ml ja xl-cartoilla sekä perusatolla ja kaikilla kestää vääntää volyymit kaakkoon ja pelittää. Hiukan outoa jos ominaisuukissa moinen ero? Mullahan on siis cheap versio niin ehkä se on mulla vika, ei ominaisuus? Mutta kun kerran toimii niin samapa tuo. Kanssaihmisiä vaan kiva järkyttää noilla uskomattomilla pilvillä mitä tuosta lähtee lr kartolla ja säätö tapissa. Sen kun poskareina pölläyttää ilmoille niin ei semmosta analogista olekkaan, kuin paksut kuubalaiset mikä savun määrässä tuon lyö
    ¨

    Sorry että lainaan koko ketjun, mutta kun tuossa on noita sarjanumeroita.

    Itselläni #558 ja tuota ennenhän käsittääkseni piirivalmistaja vaihtui.

    Vaihdoin äsken uudet akut ja käytössä on 3 ohmin karto. Minulla "volume" säätöpyörä menee jonkin verran punaisen yli.
    Testasin kääntää volumet kaakkoon, niin alkaa sekä sininen, että punainen led palaa yhtä aikaa eikä höyryä enää tule.
    Mutta siitä aavistus volumea pienemmälle, niin tuo höyrypilvi taas muodostuu. Ei mitään valittamista, nam nam!
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  3. #163
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Outoa.. mulla 2,5 ohm dualcoil carto ja nuppi täysillä toimii normaalisti.
    Mittasin tuosta voltitkin joskus ja maksimi taisi olla 5,5V
    Eipä tosin ole ollut kertaakaan tarvetta vedellä edes lähelle punarajaa.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #164

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Moro,

    Mulla on sarjanumero 469 ja ainoa karto joka ei toimi täysillä on DCT:n mukana tullut 1.5ohm karto. Kaikki muut kyllä toimii, tällä hetkellä Bogen LR karto tankissa ja todella hyvin höyryää . Ehkä toi 3ohm karto ei tykkää tosta spinal tap asteikosta eli hylkii kaikkea yli 10:nen . Meinaan mulla ainakin säätöpyörä pysähtyy just siihen punasen kohdalle.

    Edit.
    Ja pki:tä komppaan siinä että ei paljon yli keltaisen tarvitse mennä niin saa jo todella hyvät höyryt...

     
     
  5. #165

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kentsu70 Näytä viesti
    Moro,

    Mulla on sarjanumero 469 ja ainoa karto joka ei toimi täysillä on DCT:n mukana tullut 1.5ohm karto. Kaikki muut kyllä toimii, tällä hetkellä Bogen LR karto tankissa ja todella hyvin höyryää . Ehkä toi 3ohm karto ei tykkää tosta spinal tap asteikosta eli hylkii kaikkea yli 10:nen . Meinaan mulla ainakin säätöpyörä pysähtyy just siihen punasen kohdalle.

    Edit.
    Ja pki:tä komppaan siinä että ei paljon yli keltaisen tarvitse mennä niin saa jo todella hyvät höyryt...
    Mulla siis nyt käytössä dct ja oman säätöpyörä menee reilusti yli punasen maalitäpän ja tämäkin dct, kuten kaikki muutkin kokeilemani kombot pelittää loppuun saakka. myös G4 missä ohmit muistaakseni 3,4..

     
     
  6. #166
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Buzz Pro Varivolt E-cig

    Specs: 15 watts maximum power output

    Taitaa osalta sitten puuttua tuo ominaisuus.
    Muistaakseni väittivät myös akkujen kestävän uudella pcb:llä pidempään ja mulla ne kestää saman kuin 1000mAh ego akku, vaikka käytänkin ~4v asetuksilla Buzzia.
    Suhtautuisin tuohon LR carto ja Buzzista maximit ulos yhdistelmään varovaisuudella, tuskin tuo rajoitus on 'vahingossa' tullut ja vaarana voi olla elektroniikan kärähtäminen jos liikaa vedättää.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #167
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Haa tilaukseen lähti 2-laatuinen Buzz Pro sinisenä messinkisillä korkeilla mallia 510 Tuota 2-laatuahan on aiemmin myyty ilman takuuta/vaihtoa.Nyt nämäkin siis kuuluvat takuun piiriin,joten se vahvisti mun ostopäätöksen.Muutenkin olin ollut kahden vaiheilla tuon "halpa"version tilaamisesta.

    Laitoin samaan tilaukseen myös 3 settiä Powerizer akkuja,loppusummaksi siis hieman yli 150 taalaa ja ilmaiset postit siis.Trustfire Tr-001 laturin taasen tilasin kiinanmaalta hintaan 6,90€.

    Nyt kieli pitkällä odottelemaan omaa joululahjaa
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  8. #168
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  9. #169
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SteamEngine Näytä viesti
    Haa tilaukseen lähti 2-laatuinen Buzz Pro sinisenä messinkisillä korkeilla mallia 510 Tuota 2-laatuahan on aiemmin myyty ilman takuuta/vaihtoa.Nyt nämäkin siis kuuluvat takuun piiriin,joten se vahvisti mun ostopäätöksen.Muutenkin olin ollut kahden vaiheilla tuon "halpa"version tilaamisesta.

    Laitoin samaan tilaukseen myös 3 settiä Powerizer akkuja,loppusummaksi siis hieman yli 150 taalaa ja ilmaiset postit siis.Trustfire Tr-001 laturin taasen tilasin kiinanmaalta hintaan 6,90€.

    Nyt kieli pitkällä odottelemaan omaa joululahjaa
    hmm.. pistää miettimään, pitäiskö tilata vara Buzz :P
    Mä mietin kauan tilaisko mustan vai sinisen, lopulta päädyin mustaan ja tekis mieli just sinistäkin.
    Toisaalta jostain kumman syystä nyt tekis myös mieli Donia.. loputonta laitehippaa.

    Onnea päätöksellesi ja posti kulkee tuolta rapakon takaa noin 2 viikkoa, netin kautta tullaus on helppoa.. mutta nopeinta on mennä tullipostiin tiskille.
    Nettitullauksen jälkeen paketti menee postin jakeluun ja omalla kohdallani se tarkoitti 3 päivää lisää odottelua.
    Lopulta paketti tuotiin suoraan ovelle.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #170

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Minä käsitin, että se piirilevy muutettiin pro versioon ja alkuperäsessä buzzissa ois vanha? Ei tuolla puna-alueella tule höyryteltyä. Muutamat testipöllyt vedetty tapissa. Tosin G4 kartolla sai olla punasen puolella, että sai tarpeeksi hönkää irti. Perus egoillahan tuo toimii tosi säälittävästi, G4 siis. Oma on sininen ja messinkiset capit, on se siisti tuollakin värityksellä vaikka itekkin mustaa alkuun olin ottamassa. Nyt ollu tyytyväinen tuohon väriin, eroaapahan melko monesta muusta vv-laitteesta värinsäkin puolesta.
    Tosin ekana tuosta tulee asiasta tietämättömille mieleen butaanisytytin

     
     
  11. #171
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Minä käsitin, että se piirilevy muutettiin pro versioon ja alkuperäsessä buzzissa ois vanha?
    Onko Buzzia useampaakin versiota, pitääpä tutkailla notcigs.com sivuilta.
    Mä luulin tätä olevan vain yhtä mallia, mutta siis eri värityksellä ja liitännöillä/capeilla.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  12. #172
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Minä käsitin, että se piirilevy muutettiin pro versioon ja alkuperäsessä buzzissa ois vanha?
    Loka-Marraskuussa ollut viive toimituksissa johtui käsittääkseni siitä, etteivät ensin saaneet piirejä toimittajalta, ja sitten kun saivat, 50% tms. niistä oli ongelmia kun testasivat. Etsivät sitten uuden toimittajan joiden piireillä jatkettiin toimituksia.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  13. #173

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Minä käsitin, että se piirilevy muutettiin pro versioon ja alkuperäsessä buzzissa ois vanha?
    Onko Buzzia useampaakin versiota, pitääpä tutkailla notcigs.com sivuilta.
    Mä luulin tätä olevan vain yhtä mallia, mutta siis eri värityksellä ja liitännöillä/capeilla.
    Aluksi oli Buzz ja sitten buzz pro. Samannäköset kikkareet mutta pro paranneltu versio, eli juuri tuo virtapiiri ainakin vaihdettu millä saatu mm. akun kestot paremmaksi. Joku aika sitten ainakin oli vielä notcigin sivustolla osio: "accesories for old buzz".
    Ootteko muut huomanneet sellasen jutun, että buzzilla höyrytellessä ei tule koskaan nesteet suuhun? Nyt reilu pari kuukautta kait ollu mulla käytössä ja ei kertaakaan ole käynyt. Ego aikaan tuo oli päivittäistä!

     
     
  14. #174
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Montaakos tankkia olet Buzzin kanssa käyttänyt?
    KGO & Twist

     
     
  15. #175

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Montaakos tankkia olet Buzzin kanssa käyttänyt?
    Siirryin tankkeihin vasta viikko sitten, eli ei ole muista kokemusta, kuin tästä dct:sta. Tuo mehut suuhun ongelma ollut iha tavan kartoilla ja toki omaa syytä ja ylitäyttöä mutta buzzin kanssa ei tule suuhun vaikka olis ylitäyttänyt. Ilmeisesti mehu kertakaikkiaan höyrystyy vaan niin paljon paremmin tällä, kuin egon akuilla.

     
     
  16. #176
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Ootteko muut huomanneet sellasen jutun, että buzzilla höyrytellessä ei tule koskaan nesteet suuhun? Nyt reilu pari kuukautta kait ollu mulla käytössä ja ei kertaakaan ole käynyt. Ego aikaan tuo oli päivittäistä!
    Tuo on muuten totta!
    Minulla on ollut Lavatubessa cartossa JagerBomb + mista.fi tuplasalmiakki mix. Äsken kondomitäytin karton ja tuli ihan märäksi (karto).
    Lavatubella alkoi kurlaamaan vaikka koitin nesteitä puhallella keskiputkesta. Laitoin kiinni Buzz:n, kurlaaminen loppui ja ritinä alkoi. Molemmissa suunnilleen samat voltit käytössä.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  17. #177
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Tilaus #3192 on lähetetty Joulu tulee sittekin ajallaan
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  18. #178
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Ootteko muut huomanneet sellasen jutun, että buzzilla höyrytellessä ei tule koskaan nesteet suuhun? Nyt reilu pari kuukautta kait ollu mulla käytössä ja ei kertaakaan ole käynyt. Ego aikaan tuo oli päivittäistä!
    Tuo on muuten totta!
    Minulla on ollut Lavatubessa cartossa JagerBomb + mista.fi tuplasalmiakki mix. Äsken kondomitäytin karton ja tuli ihan märäksi (karto).
    Lavatubella alkoi kurlaamaan vaikka koitin nesteitä puhallella keskiputkesta. Laitoin kiinni Buzz:n, kurlaaminen loppui ja ritinä alkoi. Molemmissa suunnilleen samat voltit käytössä.
    Ainakin mun Buzzissa kaikki cartot menee tosi syvälle ja cartoissa jos on kierteiden kohdilla ilmareikiä.. ne menevät umpeen ja ilma virtaa vain keskiputkesta, jolloin tulvinta vähenee.
    Toisinaan nostan cartoa avaamalla kierteitä ja säädän carton ilmareiät buzzin akkuliitännän lovien kohtaan.. ilma kulkee paremmin, jos siihen tarvetta.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  19. #179

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Ootteko muut huomanneet sellasen jutun, että buzzilla höyrytellessä ei tule koskaan nesteet suuhun? Nyt reilu pari kuukautta kait ollu mulla käytössä ja ei kertaakaan ole käynyt. Ego aikaan tuo oli päivittäistä!
    Tuo on muuten totta!
    Minulla on ollut Lavatubessa cartossa JagerBomb + mista.fi tuplasalmiakki mix. Äsken kondomitäytin karton ja tuli ihan märäksi (karto).
    Lavatubella alkoi kurlaamaan vaikka koitin nesteitä puhallella keskiputkesta. Laitoin kiinni Buzz:n, kurlaaminen loppui ja ritinä alkoi. Molemmissa suunnilleen samat voltit käytössä.
    Ainakin mun Buzzissa kaikki cartot menee tosi syvälle ja cartoissa jos on kierteiden kohdilla ilmareikiä.. ne menevät umpeen ja ilma virtaa vain keskiputkesta, jolloin tulvinta vähenee.
    Toisinaan nostan cartoa avaamalla kierteitä ja säädän carton ilmareiät buzzin akkuliitännän lovien kohtaan.. ilma kulkee paremmin, jos siihen tarvetta.
    Niinhän se tosiaan menee. Aika kevyillä imuilla ainakin omasta höyryt irtoaa silti. Tämähän selittää myös sen, että ikinä ei ole kussut tuo karton ja akun välinen liitos, eli ei ole vuotanut koskaan mitä edelleen egoihin verrattuna tapahtui melko usein. On tämä vaan ihan kuningaslaite!

     
     
  20. #180
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    No perkules. Nyt taisi löytyä vihdoin ja viimein itellenikin eka modini. Sen verran hyvän kuvan sain buzzista tän ketjun läpi luettuani ja ennenkaikkea tuo yksinkertaisuus.

    Onko tosiaan myöskin mahdollista, että laitteella voisi päästä eroon litkujen syljeskelystä? :O . Nykyinen DCT kun kurlaa kokoajan ja 510 tankki hörppää vähintää kerran pari viikossa nestettä suuhun ja se sylettää kirjaimellisesti . Olisiko tähän ongelmaan vielä suositella jotain helppotäyttöstä "nuppiakin"? 510-t ja Buzz esim? vaiko jonkinsortin kartoja? Kartoista ei ole vielä oikein mitään kokemusta, mutta posti olisi juuri tuomassa mulle Dual coil giant blaa blaa xxl

    Myöskin hyviä vinkkejä ostopaikasta (http://www.notcigs.com/ ?) otetaan vastaan. Otanko tuolta vain kitin vai mitenkös? akkuja ja latureita kun ei ole entuudestaan.
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •