Sivu 8 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 431

Aihe: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

  1. #141
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    127

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    tänään oli buzz tipahtanut postilootan akut laturissa ja sormia syyhyää odotellessa

    EDIT. paketissa oli kolme karkkia yllätyksenä ja yksi vanupatruuna ihmettelin että mitä piruja nää on kunnes huomasin että karkkejahan ne

     
     
  2. #142
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Buzz Pro ollut nyt käytössä pari tuntia.
    Mitenhän tätä kuvaisi, tuntuu ettei sanat riitä ja kaikki mitä sanoisin olisi vähättelyä.

    Tämä on täsmälleen mitä ikinä olen höyryttimestä halunnut.
    * Ei turhia bling-bling ledejä
    * Volttisäätö, yksinkertaisesti TOIMII!
    * Mukavan painoinen, ei mikään rimpula
    * Potkii DCT 1,5Ohm cartolla kuin hevonen
    * Volttisäätö peukalolla, ilman turhia numeroiden pällistelyä.
    * Älyttömän hyvä laite, harmittaa vain kaikki eGoihin tuhlatut eurot

    Yllättäen luulin vähän isommaksikin, mutta tämähän on varsin kompakti ja täsmälleen saman kokoinen kuin Joytech eGo 1000mAh usb-passthru akkuni.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  3. #143
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Buzz Pro ollut nyt käytössä pari tuntia.
    Mitenhän tätä kuvaisi, tuntuu ettei sanat riitä ja kaikki mitä sanoisin olisi vähättelyä.
    Sinäkin Brutukseni! :'(
    Ehkä minäkin vaikka huomenna saan sitten sen omani.

    Hienoa kuulla että ensikokemukset sinullakin noin positiiviset.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  4. #144
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Paketti tosiaan tuli kotiin asti ja postipate kävi sen tuomassa ovelle, kun ei mahtunut laatikkoon.
    Jotain karkkejakin tuolla lootassa oli, mutta en katsellut niitä tarkemmin..

    Näköjään jos 1,5 Ohm dual cartolle vääntää nupin täysille, niin mitään ei tapahdu.. eli suojapiiri katkaisee sähköt ja omasta mielestäni tuo on vain hyvä, koska ainakin mulla palaa suu jo pienemmilläkin volteilla ja eipähän hajota cartoakaan niin helposti.
    Buzz Pro on aavistuksen paksumpi kuin DCT tankki, yllättävän lyhyt ja oikeastaan just sopiva.
    Onkohan Pusardo kääpiö.. omassa kädessäni tuo näyttää jopa sirolta, ainakin omasta mielestäni..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #145
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Jaa-a koskahan tuon saisi edes tilattua,jatkuvasti notcigs myy ei oota.Tällä hetkellä ainoa väri saatavilla on purppura,joka ei kyllä oikeen miellytä.2-laatuisena näyttää kyllä löytyvän muitakin värejä,tosin näissä oli aika epämääräisesti kerrottu virheiden tyypistä.Ilmeisesti naarmuja ja jotain painaumia ainakin?

    Onko muuten jollain jotain tietoa millaisella henkilömäärällä noita kasaavat? Tuntuu vain olevan suuria vaikeuksia saada toimitettua edes jo tilattuja höyrystimiä,saatika että saisivat näitä myös omiin varastoihinsa tilattaviksi.Liberty Flights`in porukka saanee myös unohtaa haaveensa siitä,että tuo tulisi heille myyntiin
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  6. #146

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Mulla oli NELJÄ karkkia Hyvin muksuille maistui ja tullin setä niitä pitkään pyöritteli ja ihmetteli.. Mulla on tommonen kakkoslaatukampe. En kyllä ole tästä löytäny mitään vikaa. Carton vastatappi, eli se ruuvi oli alkuun liian syvälle kierretty ja pätki kosketusta. Hiukan säätämällä on toiminut sittemmin virheittä, että olisko tuo ollut sitten syynä kakkoslaatuun? Ite otin omani käyttöön jo tullin pihassa, en malttanut latailla akkuja ja niissä oli ihan hyvä lataus jo valmiiksi. Onnea uusille buzzholisteille!

     
     
  7. #147
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Viimein on täälläkin ensihöyryt Buzz Prolla otettu.

    Olen vertaillut samalla höyryjä Lavatubeen vaihtelemalla cartoja ja jännitteitä.
    Kyllä tuo Buzz tuntuu huomattavasti enemmän Watteja kiukaalle lyövän, makumaailmakin on (positiivisesti) erilainen samoilla nesteillä Buzz Pron eduksi.

    Volttisäätö namiska on hieman viimeistelemättömän näköinen, mutta tuntuma on hyvä. Vähän arveluttaa millainen savu nousee jos namiskan vierestä sinne lipsahtaa jotain nestepitoista?

    Hintansa arvoinen kapine, enkä ensivaikutelman kautta kadu sen ostamista.
    Jos Lavatube toi tietyn askeleen etua verrattuna esim eGo:n, toi Buzz suunnilleen saman verran verrattuna Lavaan.
    Lavatubeakin suosittelen myös, sekin on hintaansa nähden ihan toimiva peli ja jäänee minulla kakkos höyryttimeksi Buzzin rinnalle.

    Jos Liberty joskus saa Mist in the woods malleja, niin saattaa joutua sellaisen vielä hommaamaan
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  8. #148

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Paketti tosiaan tuli kotiin asti ja postipate kävi sen tuomassa ovelle, kun ei mahtunut laatikkoon.
    Jotain karkkejakin tuolla lootassa oli, mutta en katsellut niitä tarkemmin..

    Näköjään jos 1,5 Ohm dual cartolle vääntää nupin täysille, niin mitään ei tapahdu.. eli suojapiiri katkaisee sähköt ja omasta mielestäni tuo on vain hyvä, koska ainakin mulla palaa suu jo pienemmilläkin volteilla ja eipähän hajota cartoakaan niin helposti.
    Buzz Pro on aavistuksen paksumpi kuin DCT tankki, yllättävän lyhyt ja oikeastaan just sopiva.
    Onkohan Pusardo kääpiö.. omassa kädessäni tuo näyttää jopa sirolta, ainakin omasta mielestäni..
    Moro,

    Eilen sain minäkin Buzzin, ja on tämä hyvä!. Vähän päälle vuorokauden nyt höyrytellyt erinäisillä tankeilla/kartoilla ja kyllä tämä tuon laavatuubin peittoaa mutta ei kauhealla marginaalilla kuitenkaan. Huomasin pki saman kuin sinäkin että 1.5 Ohmin kartolla lyö luukut kiinni siinä puolessa välissä keltaista ja punaista mikä ei tosiaan ole huono asia. Ja yllätyin myös tuosta laitteen "pienuudesta", hyvin sopii käteen ja SteamEnginelle, mulle tuli toi purppura ja on aika rock O0. Karkkia tuli tännekin, pieni paketti sweetartseja ja pari jotain muuta + 4 kpl täytettyjä vanupatruunoita .

     
     
  9. #149
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Mulle tuli vaan 3kpl jotain karkkeja.. mitähän vanuja oikeen ootte saaneet, mulle mitää sellasia tullut.. hmp..

    Piti jo ryövätä muijan kynsilakkaa, kun volttikiekosta kului punainen merkintä ja pitihän se saada heti takaisin.
    Olen käyttänyt vain DCT:llä ja nyt siinäkin 2,5 Ohm carto, hyvin potkii ja kipuraja jossain vähän punaisen alapuolella.
    Kokeilin äsken myös vähän modattua giant clearoa ja siitä irtoaa nyt paremmat höyryt kuin dct:stä.. outoa.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #150
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mulle tuli vaan 3kpl jotain karkkeja.. mitähän vanuja oikeen ootte saaneet, mulle mitää sellasia tullut.. hmp..
    Älä välitä. Minä sain vain 2kpl karkkeja (olivat kyllä hyviä), enkä yhtään mitään vanuja.
    Näkyvät heittelevän randomilla noita kaupanpäällisiä mukaan.

    Mutta itse Buzz paranee vaan sitä mukaan kun sitä käyttää. Vermillion River Kentucky Applewood:ssa tuli ensi kertaa tuo omenan maku kunnolla esiin, ja piti tilata lisää noita Vermillionin nesteitä.

    Buzz Army rules!
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  11. #151

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mulle tuli vaan 3kpl jotain karkkeja.. mitähän vanuja oikeen ootte saaneet, mulle mitää sellasia tullut.. hmp..

    Piti jo ryövätä muijan kynsilakkaa, kun volttikiekosta kului punainen merkintä ja pitihän se saada heti takaisin.
    Olen käyttänyt vain DCT:llä ja nyt siinäkin 2,5 Ohm carto, hyvin potkii ja kipuraja jossain vähän punaisen alapuolella.
    Kokeilin äsken myös vähän modattua giant clearoa ja siitä irtoaa nyt paremmat höyryt kuin dct:stä.. outoa.
    Moro,

    Tommostako tarkoitit, http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7798. Löyty tuolta laatikosta yksi ja täytin sen just ja katototaan mitä tapahtuu?. Milläs tavalla toi oli modattu?

    Edit. Ei hyvä, maistuu muovi, hyöryä kyllä tulee mutta maku puuttuu

    Edit2. Niinkuin muistelinkin tuo ei ole hyvä, annan maustua aamuun ja kokeilen sitten uudestaan.

     
     
  12. #152
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kentsu70 Näytä viesti
    Moro,

    Tommostako tarkoitit, http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7798. Löyty tuolta laatikosta yksi ja täytin sen just ja katototaan mitä tapahtuu?. Milläs tavalla toi oli modattu?

    Edit. Ei hyvä, maistuu muovi, hyöryä kyllä tulee mutta maku puuttuu

    Edit2. Niinkuin muistelinkin tuo ei ole hyvä, annan maustua aamuun ja kokeilen sitten uudestaan.
    Jep, tommosta just tarkoitin.
    Säätämällä sitä tipin alla olevaa tulppaa voit säätää miten kuivat höyryt irtoaa, itse olen tehnyt kuten Sibb77 joskus neuvoi:

    1) Poista tippi
    2) Irrota se vastuksen/lankojen päällä oleva silikonitulppa
    3) Syvennä tulpan pohjassa olevaa uraa vaikka 0,5mm, onnistuu vaikka rautasahan terällä
    - Älä ota kerralla liikaa, muuten alkaa vuotamaan
    - Jos ylimääräistä lankaa vaikka rikkoutuneista clearoista, niin lisää vastuksen yli oman maun mukaan ja pujota molemmat päät tankkiin
    4) Laita suojatulppa takaisin, kute olikin eli langat siihen uraa jne.
    5) Jos vuotaa, paina tulppaa alaspäin.. jos liian kuiva, nosta ylöspäin

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  13. #153

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kentsu70 Näytä viesti
    Moro,

    Tommostako tarkoitit, http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7798. Löyty tuolta laatikosta yksi ja täytin sen just ja katototaan mitä tapahtuu?. Milläs tavalla toi oli modattu?

    Edit. Ei hyvä, maistuu muovi, hyöryä kyllä tulee mutta maku puuttuu

    Edit2. Niinkuin muistelinkin tuo ei ole hyvä, annan maustua aamuun ja kokeilen sitten uudestaan.
    Jep, tommosta just tarkoitin.
    Säätämällä sitä tipin alla olevaa tulppaa voit säätää miten kuivat höyryt irtoaa, itse olen tehnyt kuten Sibb77 joskus neuvoi:

    1) Poista tippi
    2) Irrota se vastuksen/lankojen päällä oleva silikonitulppa
    3) Syvennä tulpan pohjassa olevaa uraa vaikka 0,5mm, onnistuu vaikka rautasahan terällä
    - Älä ota kerralla liikaa, muuten alkaa vuotamaan
    - Jos ylimääräistä lankaa vaikka rikkoutuneista clearoista, niin lisää vastuksen yli oman maun mukaan ja pujota molemmat päät tankkiin
    4) Laita suojatulppa takaisin, kute olikin eli langat siihen uraa jne.
    5) Jos vuotaa, paina tulppaa alaspäin.. jos liian kuiva, nosta ylöspäin
    Moro,

    Kiitos, pitääpä kokeilla tuota viikonlopun aikana.

     
     
  14. #154
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Tilasin Buzz:n (ja Lavatubeen) 510 - eGo adapterin.

    Tuntui että haluan säästellä vehjesten omaa 510 kierrettä, kun melko usein niihin tulee kuitenkin jos jonkin laista "jatketta" ruuvailtua.
    510 - eGo adapteriin saa sitten lisäksi kiinni noita nurkkiin kertyneitä eGo vermeitäkin. Lisää vehkeen pituutta n. 1cm... siis tuon höyrykkeen
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  15. #155
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Kun hiffasin kuinka kompakti toi buzz on niin päätin sen hommata, mut prkl just sillon sit ne mustat loppu. Kauankohan menee et saavat taas myyntiin, vai toimittaakohan ne nyt niitä sinne libertylle ja sen takii sold outtia omilla sivuilla ??? Toi Ipro on jo liian pitkä, ei oikeen enää taskussa niin näppärästi mene.

     
     
  16. #156
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis Näytä viesti
    Kun hiffasin kuinka kompakti toi buzz on niin päätin sen hommata, mut prkl just sillon sit ne mustat loppu. Kauankohan menee et saavat taas myyntiin, vai toimittaakohan ne nyt niitä sinne libertylle ja sen takii sold outtia omilla sivuilla ??? Toi Ipro on jo liian pitkä, ei oikeen enää taskussa niin näppärästi mene.
    Tuon mukaan osia mustien ja kromattujen kasaukseen pitäisi tulla lisää tällä viikolla:
    http://www.e-cigarette-forum.com/for...oming-now.html

    Kyselin eilen Libertylta onko heillä tietoa milloin saavat noita, ja Abe vastasi etteivät ole tarkempaa tietoa saaneet.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  17. #157
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis Näytä viesti
    Kun hiffasin kuinka kompakti toi buzz on niin päätin sen hommata, mut prkl just sillon sit ne mustat loppu. Kauankohan menee et saavat taas myyntiin, vai toimittaakohan ne nyt niitä sinne libertylle ja sen takii sold outtia omilla sivuilla ??? Toi Ipro on jo liian pitkä, ei oikeen enää taskussa niin näppärästi mene.
    Tuon mukaan osia mustien ja kromattujen kasaukseen pitäisi tulla lisää tällä viikolla:
    http://www.e-cigarette-forum.com/for...oming-now.html

    Kyselin eilen Libertylta onko heillä tietoa milloin saavat noita, ja Abe vastasi etteivät ole tarkempaa tietoa saaneet.
    Kiitos tiedosta, täytyypi sitten päivittäin käydä tsekkaamassa tilannetta Mites muuten kun lueskelin ketjua niin porukka on saanut ilman toimituskuluja, vieläköhän onnistuu.
    Ois kyllä kätevää jos libertyltä sais tuota, tarvittaessa takuu asiat hoituis ehkä näppärämmin ja ei tullia.

     
     
  18. #158

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Eiköhän se edelleen mene niin, että yli 150d tilaus rahtivapaasti. Mulla buzz ei muuten putoa pois pelistä millään kartoilla vaikka vetää voltit tappiin. Lr kartoilla vois vaikka tappaa ittensä, kun vetää tuonne punarajaan, senverran tanakat höyryt lähtee,e ttä muistuttaa lähinnä metsäpaloa Silti ei tule palaneen makua mutta ei niitä pysty henkeen enää vetään. Pika oli eilen vähä säädellyt laitetta ja en sitä heti huomannut niin meinas keuhkot lamaantua, kun vedin vanhasta tottumuksesta lr-kartolla kunnon höyryt ja olikin säätöpyörä keltasen sijaan punasella

     
     
  19. #159
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Eiköhän se edelleen mene niin, että yli 150d tilaus rahtivapaasti. Mulla buzz ei muuten putoa pois pelistä millään kartoilla vaikka vetää voltit tappiin. Lr kartoilla vois vaikka tappaa ittensä, kun vetää tuonne punarajaan, senverran tanakat höyryt lähtee,e ttä muistuttaa lähinnä metsäpaloa Silti ei tule palaneen makua mutta ei niitä pysty henkeen enää vetään. Pika oli eilen vähä säädellyt laitetta ja en sitä heti huomannut niin meinas keuhkot lamaantua, kun vedin vanhasta tottumuksesta lr-kartolla kunnon höyryt ja olikin säätöpyörä keltasen sijaan punasella
    Oliskohan sulla sitten eri mallia tuubin sisällä oleva piirilevy kuin minulla?
    Ketjun mukaan sulla on aikaisemmin tilattu kuin omani, joka on sarjanumeroa 593.

    En tosin ole kokeillut kuin DCT tankin 1,5 Ohm cartolla ja sininen alkoi ensin vilkkumaan ja lopulta sammui jos väänsi vielä lisää potkua.
    Ei ole minulle ongelma, kun tuntuu riittävän vähempikin

    Olen yllättynyt miten hyvin akut tässä tuntuu kestävän, jos verrokkina pidetään eGo 1000mAh akkua niin Buzz menee tasoihin 800mAh akuilla ja hyvin pärjään itse samoilla akuilla päivän, vaikka säätö onkin 'oranssilla' eli ~4 voltin kieppeillä (yleensä yli).

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  20. #160
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis Näytä viesti
    Kun hiffasin kuinka kompakti toi buzz on niin päätin sen hommata, mut prkl just sillon sit ne mustat loppu. Kauankohan menee et saavat taas myyntiin, vai toimittaakohan ne nyt niitä sinne libertylle ja sen takii sold outtia omilla sivuilla ??? Toi Ipro on jo liian pitkä, ei oikeen enää taskussa niin näppärästi mene.
    Tuon mukaan osia mustien ja kromattujen kasaukseen pitäisi tulla lisää tällä viikolla:
    http://www.e-cigarette-forum.com/for...oming-now.html

    Kyselin eilen Libertylta onko heillä tietoa milloin saavat noita, ja Abe vastasi etteivät ole tarkempaa tietoa saaneet.

    Buzzkill kirjoittaa "we are now going to focus some on distributors for the BP and IP in the EU and elsewhere so we needed to get some real stock on them. " Tuo teksti siis löytyy tuosta ylläolevasta e-cirarette forumin ketjusta.Toivottavasti tuo sitten saadaan piakkoin myyntiin Libertylle.
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •