Sivu 6 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 431

Aihe: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

  1. #101
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chumpster Näytä viesti
    Parin viikon käytön jälkeen voin todeta, että olen ihan äärimmäisen tyytyväinen Buzziin enkä tarvi mitään muuta vehjettä. Hit controlia tulee säädeltyä aika usein omien fiiliksien mukaan ja toi helppo ja nopea säätö olikin ehkä just se kriteeri, miksi valitsin Buzzin. Ainoa pikkusen negatiivinen asia on akkukesto: se ei missään nimessä ole huono, mutta en pistäis pahakseni muutamaa lisätuntia. Buzz Pro 18650-akulla olisi ehkä unelmien täyttymys. Lientä kuluu kans enemmän, mutta jostainhan ne mahtavat höyrypilvet syntyy.
    Kauankos ne akut Buzzissa kestävät?
    Nyt eGo 1000mAh akku tuntuisi mulla kestävän noin päivän ja MadVapesin variboxi kestää noin 30 minuuttia.. eli 2-3 'sauhusessiota'.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    No okei, jos Madvapesin boksin akut kestää tosiaan noin vähän, niin aika hyvin mulla on vielä pullat uunissa, heh. Mulla on 750mAh:n akkuja, joiden pitäisi olla aika laadukkaita. Yhdellä setillä menee reilu työpäivä, jolloin imaisen höyryt aina silloin tällöin omassa kubiklessa. Viihteellä ollessa kesto on sitten jotain 3-5 tuntia, mutta silloin höyryttelykin on pari kertaluokkaa kovempaa.

    Toi kesto on pääsääntöisesti mun mielestä tasolla "ihan OK", mutta aikanaan noita ylistäviä arvosteluita tsekkaillessa jengi tuntui sanovan et akut kestää 10-13 tuntia "very heavy vapingia" ja mä en ole kyllä lähelläkään tätä tasoa. Täytynee kokeilla eri akkuja. Joka tapauksessa tämä ei ole mikään iso miinus, mutta ainahan se on sitä parempi mitä kauemmin akut kestää. Tollainen päivän kesto ois mun mielestä semmoinen täysin riittävä taso, mistä ei enää jaksaisi valittaa.

     
     
  3. #103

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chumpster Näytä viesti
    No okei, jos Madvapesin boksin akut kestää tosiaan noin vähän, niin aika hyvin mulla on vielä pullat uunissa, heh. Mulla on 750mAh:n akkuja, joiden pitäisi olla aika laadukkaita. Yhdellä setillä menee reilu työpäivä, jolloin imaisen höyryt aina silloin tällöin omassa kubiklessa. Viihteellä ollessa kesto on sitten jotain 3-5 tuntia, mutta silloin höyryttelykin on pari kertaluokkaa kovempaa.

    Toi kesto on pääsääntöisesti mun mielestä tasolla "ihan OK", mutta aikanaan noita ylistäviä arvosteluita tsekkaillessa jengi tuntui sanovan et akut kestää 10-13 tuntia "very heavy vapingia" ja mä en ole kyllä lähelläkään tätä tasoa. Täytynee kokeilla eri akkuja. Joka tapauksessa tämä ei ole mikään iso miinus, mutta ainahan se on sitä parempi mitä kauemmin akut kestää. Tollainen päivän kesto ois mun mielestä semmoinen täysin riittävä taso, mistä ei enää jaksaisi valittaa.
    Mikä ato/ carto sulla on käytössä? Mulla kestää akut hyvin, parhaimmillaan 27 tuntia ja heikoimmillaankin 12-13 tuntia. health cabinin lr dc-cartojen kanssa paras kesto. pystyy höyryttään kohtuu pienillä volteilla ja carto pysyy viileenä. säätö mulla on tuossa keltasen kohilla, pikkasen yli tai alle tilanteesta riippuen. Höyryttelen miltei kokoajan tasasesti. Nesteenä 24 mg neste. Laihemmilla nesteillä joutuu voltteja lisään. Uskoisin kuitenkin vastauksen akkujen kestoon löytyvän tuolta carto osastolta. Myöskin carto mulla kestää hyvin käyttöä ilmeisesti juuri matalista volteista johtuen. Nyt käytössä oleva ollut paikallaan 9 vrk ja pelittää uuden lailla vaikka vanu sisällä on jo silminnähden kulahtanut. Aiempi hr dc carto simahti viidessä päivässä.

     
     
  4. #104
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    4

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Sillä mitä akkua käyttää on myös paljon eroa akun kestoon. Ja korkeampi mAh patterin kylessä ei aina tarkoita parempaa ainakaan tämän patteriarvostelun mukaan:

    http://www.youtube.com/watch?v=M6USI...layer_embedded

     
     
  5. #105
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Suurimman osan ajasta Joyen 510-perusatoilla drippaillen ja kaupungilla pääasiassa Smokin Mega Dual Coileilla. En ole mitään tarkkaa kirjanpitoa pitänyt, mutta en mä pääse lähellekään tollasia tuntimääriä. Mullakin säätö suurimman osan ajasta keltaisella, joskus yli tai alle ja sekalaisia nesteitä 8-18mg (en ole huomannut näissä mitään heittoja akkukestoon liittyen). Millasia akkuja sulla on? Tilasin Dealextremestä lisää akkuja ja latureita, mutta en oikeen usko että ne ois parempia ku nykyiset (arvosteluissa kehuttuja Soshinen 750 mAh-akkuja).

     
     
  6. #106

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Mulla on ulta fire merkkiset 880 mah nämä toiset ja niitä toisia ei nyt oo käsillä, etten muista mitkä ne on merkiltään mutta ne on ihan perus 650 mah. Suurta eroa en ole huomannu yleisesti kestoissa mutta tuo extreme 27 tuntia tuli näillä ultran akuilla. Keskimäärin kestot tuolla 20 tunnin kahta puolen. Näissä mun ajoissa siis nukkuma-aika mukana, jolloin laitetta ei käytettä mutta on kuitenkin silloinkin kokoajan päällä, eli valo palaa. Tuolta nocigsiltä nämä tilasin yhdessä buzzin kanssa. Olikohan sen 11 dol hintaa parilla.
    Pystytkö mittaamaan jännitteen akuista latauksen jälkeen? Näissä se on ollu tuolla 4,15 nurkilla heti latauksen jälkeen ja uudestaan laturiin tarttee laittaa, kun jännite putoaa 2,70 paikkeille.

     
     
  7. #107
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Taitaa olla seuraava hankinta,jahka saavat laitteita Libertyyn.
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Pystytkö mittaamaan jännitteen akuista latauksen jälkeen? Näissä se on ollu tuolla 4,15 nurkilla heti latauksen jälkeen ja uudestaan laturiin tarttee laittaa, kun jännite putoaa 2,70 paikkeille.
    4,16 oli kahdessa just täyteen ladatussa akussa. Ehkä noi ei sitten vaan ole kehujensa arvoisia? Mulle on tosiaan Dealextremestä tulossa ne parhaimmat käyttäjäarvostelut saaneet 880 mAh -versiot ja latureita, pitänee niillä testata.

     
     
  9. #109

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Kyllä toi 8h on aika normaali kestoaika näille, turha odottaa mitään viikon akkukestoa. Itellä kestää noin aamusta iltaan, illalla yleensä joudun vaihtamaan. Höyryttelen kämpillä kokoajan, koulussa muutaman tunnin välein.

     
     
  10. #110

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Ton viimesen postauksen jälkeen kävi niin, että kaks kertaa meni akut peräkkäin 7 tunnissa sippiin. Huomasin, että carto kuumuu ja vaihdoin sitten carton ja taas kestää akut mukavasti. Eli kyllä tuolla cartolla on selkeesti pak´ljonkin tekemistä akkujen keston kanssa. 10 päivää oli tuo edellinen käytössä ja siis 9 päivää kesti hyvänä. Toiminnassa ei huomannu viimesenä päivänäkään mitään moitetta paitsi tuo kuumuminen ja akkujen syönti.

     
     
  11. #111

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Smok techin dual coilit ei toimi buzzin kanssa. Kuumuu pirukseen ja silti ei lähe oikein kunnon höyryjä vaikka joutuu isoilla volteilla tykittään. En suosittele.

     
     
  12. #112
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Se adapteri siihen Buzzin ja karton väliin. Itse olen huomannut, että Pommilla megoja höyrystellessä karto ei kuumene juuri ollenkaan.
    KGO & Twist

     
     
  13. #113

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)


     
     
  14. #114
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Paras.. http://www.youtube.com/watch?v=7idQzBWabHg

    Tosin vanha malli Buzzista, mutta kuitenkin.. lol

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  15. #115

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Se adapteri siihen Buzzin ja karton väliin. Itse olen huomannut, että Pommilla megoja höyrystellessä karto ei kuumene juuri ollenkaan.
    Ei mullakaan muut kuumu mutta nämä smok tekit, en usko, että adapteri tuota parantaa. En vaan hommaa enää näitä

     
     
  16. #116

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Cylonit ja kaikki Hyvä arvostelu! Pistää vaan miettimään, että miksi edes ostin buzzin, kun infinitykin oli tarjolla? No aika samat kamppeethan näissä on mutta kyllä tyylipisteet vie infinity.

     
     
  17. #117
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Cylonit ja kaikki Hyvä arvostelu! Pistää vaan miettimään, että miksi edes ostin buzzin, kun infinitykin oli tarjolla? No aika samat kamppeethan näissä on mutta kyllä tyylipisteet vie infinity.
    Mulla vieläkin Buzz tilaus : marked as Awaiting Fulfillment
    Meinasin vaihtaa Infinityyn, mutta.. mielummin lyhyempi ja paksumpi, kuin toi pitkä ja ohuempi infinity.
    Jokainen tilaa sen mikä omasta mielestään sopivin.

    Mielipide on kuin p*rsreikä, se löytyy jokaiselta ja toisen haisee.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  18. #118
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Paras.. http://www.youtube.com/watch?v=7idQzBWabHg

    Tosin vanha malli Buzzista, mutta kuitenkin.. lol
    Repesin! Olipa kunnon nasse-setämäinen arvostelu!!

    Oma Buzz myöskin vielä odottelee osia tilassa. Tänään sorruin ennakkotilaamaan myös Lavatuben velholta.
    Saa nähdä kumpi tulee ennemmin ja jää sitten pysyvään käyttöön.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  19. #119
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Minun tilaukseni on toimitettu viime yönä.
    Jokohan ensi viikolla pääsisi BUZZailemaan!
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  20. #120
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Minun tilaukseni on toimitettu viime yönä.
    Jokohan ensi viikolla pääsisi BUZZailemaan!
    Mikä numero sulla oli?
    Mun Order #2881 on edelleen lähettämättä

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •