Sivu 21 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11171819202122 ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 431

Aihe: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

  1. #401

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Nappiin tottuu.. ja säätö alussa melko jäykkä, mutta taisi omassani keventyä parissa päivässä.
    Napissa ei sinänsä mitään vikaa ole, kummasti sormi tykkää tuollasesta pikkunännistä

    Jousen ja kierteet saa keskelle, jos vähän avaa pohjaruuvia ja keskittää paikoilleen jne.
    Vinkki otettu vastaan.

    Itse suosin muovikierteiden takia suojaamattomia akkuja, ne sopii helpommin tuubin sisään.
    Tällä hetkellä käytössä aw imr, mutta supert:ltä tilauksessa normaalit mustat aw:t, jos niillä vaikka akunkesto olis parhain mahdollinen :P Kun tämä stepdown piiri ei ilmeisesti edes hyödy näistä high drain akuista.


    Mä kans kommentoin kokoa aikoinaan, epäilin et olisko se pbusardo kääpiö..
    :

     
     
  2. #402
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    http://www.youtube.com/watch?v=M6USIvOUVsw

    Kyllä ne IMR:t tuossa ainakin tokana ovat Powerizereiden jälkeen.

     
     
  3. #403
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    http://www.youtube.com/watch?v=M6USIvOUVsw

    Kyllä ne IMR:t tuossa ainakin tokana ovat Powerizereiden jälkeen.
    Eikös noi ole AW:n perus Li-ion akut? http://www.valaisimesi.fi/fi/Ladatta...V/19?offset=60

     
     
  4. #404
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Kyllä vaan ovat :d siis perus suojatut AW:t. Näppihärä ja sisälukutaito vamma iskivät.

     
     
  5. #405

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Toka päivä höyryttä. Pureksin purkkaa. Helppoa on ja purkkaa menee 4 kertaa vähemmän, kuin analogilakkojen aikana. Saatan jättää höyryttelyn ja nikotiininkin tässä kohta kokonaan.. Ja miksei ole ot? Koska saattaa olla tulossa markkinoille tuo mun buzz, jos tämä höyryttömyys alkaa jatkumaan näin kivuttomasti. Tosin kiinasta vielä yks paketti tulossa..

     
     
  6. #406
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Tänään sais hakea akut ja laturin postista! Koko eilisilta menikin hiplaillessa buzzia ja ihmetellessä, miten se onkin niin paljon pienempi kun kuvat ja videot antaa ymmärtää. Kait se on totta, että kamera lisää sen pari kiloa Mutta on kyllä laadukkaan tuntunen laite.

     
     
  7. #407

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    pyh. ei vieläkään s-postia että akut olisivat lähteneet liikenteeseen. Jos olisin tiennyt tämän, olisin tilannut akut samalla kun buzzin. Tai edes ulkomailta. Valaisimesi.fi ei vedä nyt oikeen pointseja kotiin...

    :edit: perun pahat puheeni, äsken oli tullut lähetysviesti. Vielä on toivoa päästä volttihöyryttämään vknloppuna...

     
     
  8. #408

    Re: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Uujea, tänään päässy ottaa ekat savut... Eka modi ikinä mitä kokeilen ja onhän tää aika ) ) verrattuna perus-egoon.

    DCTv2 kanssa ekaa kertaa käytössä. Nää tankithan on ihan näppärii. Pitää ostaa muutama lisää
    Siamil oli pari kivaa ainaki...

     
     
  9. #409

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Huhhuh... Kyllä pelottavan alas buzz imasee akut. 2.6 ja 2.7V oli akkujen jänniteet ku alko hiipumaan :-\

     
     
  10. #410
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Huhhuh... Kyllä pelottavan alas buzz imasee akut. 2.6 ja 2.7V oli akkujen jänniteet ku alko hiipumaan :-\
    Mä mittasin omistani 3.0 ja 3.6 volttia kun lopetti toimintansa

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  11. #411

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mä mittasin omistani 3.0 ja 3.6 volttia kun lopetti toimintansa
    Kun akut oli tuoreita niin itellä meni 2,47 vaihtokohdassa..

     
     
  12. #412

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Tuohon tulokseen tietty vaikutti se et imr akuis ei oo suojapiiriä. Ei siinä, kyllä 3 volttiakin on liian tyhjä. Ja tuo 3 volttia taitaa olla about se raja kun akkujen oma piiri katkasee.

     
     
  13. #413
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    No perhana nyt tuolla libertyllä sitten olis iso läjä mustia buzzeja kromipäädyil. No ei auta on tää sininenkin passeli

     
     
  14. #414

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Nyt on foorumilta ollu niin pitkä katko mulla, että en jaksa kelata tätä ketjua vaikka vastaus varmaan löytyisikin. Pyydän nöyrimmästi anteeksi. Buzz rupes vihdoin osoittamaan merkkejä siitä, että on ihmisen tekemä laite. Vikaa siis ilmaantunut. Polttaa punaista valoa mutta napin painallus ei sytytä sinistä, eli ei höyrytä, ei. Alkuun katkoi välillä mutta alkoi aina uudelleen toimimaan kunnes toissa päivänä tuli totaalinen loppu. Vara systeeminähän mulla on toinen buzz mutta se emännän käytössä ja siinäkin samaa oiretta ajoittain.. Menee hermo näiden e-go akkujen kanssa! Mistä vikaa hakemaa ja korjaamaan? Normi systeemit tarkastettu bottom capin osalta ja elektroniikan puhdistusaineella valeletu koko paska läpi mutta ei apua.. Siis APUA!

     
     
  15. #415
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Mittaa vaikka ensin onko se oikarissa.. eli onko akkunavan ja rungon välillä vastusta?
    Jos mittarin mukaan oikarissa, niin sitten varmaan yläpään johdot jotenkin poikki tai sulaneet yhteen..

    Yläpään avaamiseen löytyy tästä ketjusta ohjetta, eikä sitä kannata avata jos ei tiedä miten se tehdään.
    Hajoaa takuulla jos vain kierrät auki.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #416

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Oon sen yläkorkin aukassu jo uutena pariin kertaan, eikä tuo itteensä ottanu. Nytkin kurkkasin siälle ja kaikki johdot näytti olevan ehjiä ja kunnossa. Ei oo yleismittaria mutta semmosen voi kyllä hankkia. Miten tuo sitten käytännössä mitataan, sanooo? Tää mun yksilö on ollut käytössä lokakuusta lähtien, eli ei ole enää uusi mutten soisi siitä vielä luopuakkaan

     
     
  17. #417
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Nappi voisi olla entinen? Puhuisi tuon pätkivän kontaktin ja lopulta koko kontaktin puutteen puolesta.
    KGO & Twist

     
     
  18. #418
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Oon sen yläkorkin aukassu jo uutena pariin kertaan, eikä tuo itteensä ottanu. Nytkin kurkkasin siälle ja kaikki johdot näytti olevan ehjiä ja kunnossa. Ei oo yleismittaria mutta semmosen voi kyllä hankkia. Miten tuo sitten käytännössä mitataan, sanooo? Tää mun yksilö on ollut käytössä lokakuusta lähtien, eli ei ole enää uusi mutten soisi siitä vielä luopuakkaan
    Mittari ohmi tai diodi testaus modeen.
    Sitten vaikkapa punainen mittapää siihen buzzin plusnaparuuviin ja mustalla kokeilet siihen yläpään cappiin.
    Jos mittari älähtää tai tulee jotain lukemia, niin se on oikosulussa.

    Ei nyt oikeen tule muuta mieleen..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  19. #419
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Nyt on foorumilta ollu niin pitkä katko mulla, että en jaksa kelata tätä ketjua vaikka vastaus varmaan löytyisikin. Pyydän nöyrimmästi anteeksi. Buzz rupes vihdoin osoittamaan merkkejä siitä, että on ihmisen tekemä laite. Vikaa siis ilmaantunut. Polttaa punaista valoa mutta napin painallus ei sytytä sinistä, eli ei höyrytä, ei. Alkuun katkoi välillä mutta alkoi aina uudelleen toimimaan kunnes toissa päivänä tuli totaalinen loppu. Vara systeeminähän mulla on toinen buzz mutta se emännän käytössä ja siinäkin samaa oiretta ajoittain.. Menee hermo näiden e-go akkujen kanssa! Mistä vikaa hakemaa ja korjaamaan? Normi systeemit tarkastettu bottom capin osalta ja elektroniikan puhdistusaineella valeletu koko paska läpi mutta ei apua.. Siis APUA!
    Mulla samantapainen pätkiminen johtui löystyneestä top capin "naparuuvista" , jossa sisäpuolella on virtajohto liittimellä kiinni.
    Siis se ruuvi josta carto ottaa virtansa.

     
     
  20. #420
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Saatan olla ihan hakoteillä, mutta käsittääkseni ja omakohtaisella yritys/erehdys tekniikallani olen Buzz Pro:n toiminnasta käsittänyt että..

    - Jos sininen valo ei syty nappia painettaessa
    1) Akut loppu
    2) Pyydetty volttimäärä ylittää 15W rajapyykin kyseisellä cartolla
    3) Carto tai liitin oikarissa

    - Jos voltit putoaa kuormalla suhteettoman paljon, vaikkapa 0,5V
    1) Alapään capin jousella huono kontakti
    2) Yläpään plusnaparuuvi huono kontakti tuubin sisällä
    3) Putkessa napin korkeudella oleva maadoitusruuvilla huono kontakti tai löysällä (yläcäppi auki ja ruuvi tiukemmalle, pihdeillä pidettävä kiinni tuubin sisällä olevasta vastakappaleesta)

    Voihan tuosta tosiaan olla nappikin rikki tai huono kontakti, mutta sitä ei taida pystyä korjaamaan kukaan muu kuin valmistaja.. omaani en ainakaan ole vielä yrityksistä huolimatta onnistunut purkamaan.


    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •