Sivu 20 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1016171819202122 ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 431

Aihe: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

  1. #381
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    OK, en sitten viitsi tehdä omia mittauksia. Kiitoksia.

     
     
  2. #382
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    nuo lähtojännitteet ovat jo niin eriävät että tuon mukaan on paha tehdä mitään muuta johtopäätöstä kuin se että akku 1 on purkautunut liian paljon...eikä enää edes lataudu täyteen..

     
     
  3. #383
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Eipä nuo akut kovin kaksisia ole. Testijärjestelyssä otin akut laturista kun laturin mukaan ne olivat täynnä ja loppujännite otettu sen jälkeen, kun Buzz Pro:sta sammui punainen ledi. Ehdin noin vuorokaudessa käyttää saman akkusarjan kahteen kertaan loppuun, joten se kertonee jotakin ko. akkujen laadusta.

    Nyt juuri laturista irroitettuna jännitteet ovat
    akku 1: 4,12
    akku 2: 4,14
    Katsotaan, mihin loppujännitteeseen tällä kertaa päädytään. Toki voisi tutkia, vaikuttaako akkujen sijainti laturissa jotenkin varaukseen...

    :wq

     
     
  4. #384

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Voisiko joku varmistaa, että buzz pro toimii AW IMR 16340 akkujen kanssa? Selailin tässä tuubia, ja tässä videossa täti sanoi, että hänen buzz ei toiminut ko. akkujen kanssa?! En kyllä käsitä miksei muka toimisi...

    http://youtu.be/VyrLJbXmmAw

     
     
  5. #385
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Itse en näe mitään syytä siihen, etteikö Buzz Pro toimisi noilla akuilla. Omia kokemuksia noista akuista ei vielä ole mutta kohta pitäisi olla

    :wq

     
     
  6. #386
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    63

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Voisiko joku varmistaa, että buzz pro toimii AW IMR 16340 akkujen kanssa? Selailin tässä tuubia, ja tässä videossa täti sanoi, että hänen buzz ei toiminut ko. akkujen kanssa?! En kyllä käsitä miksei muka toimisi...

    http://youtu.be/VyrLJbXmmAw
    Mulla toimii.

     
     
  7. #387
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    En minäkään keksi miksei toimisi, jos vain mahtuvat tuubin sisään ja jännite yhteensä yli 6 volttia.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  8. #388

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veevee Näytä viesti
    Mulla toimii.
    Hyvä hyvä, tais vaan tädillä olla susia akkuja tjsp.. Noita nimittäin tuli tilattua buzziin. Minkälaista akunkestoo olet noilla saanut?

     
     
  9. #389
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Buzz Pro itsessään ei anna mitään merkkejä akkujen loppumisesta ennen kuin ne ovat loppu. Tämä johtuu siitä, että se antaa reguloitua jännitettä ns akkujen varauksen loppuun saakka ja se jälkeen ei anna yhtään mitään. Akkujen kestoon vaikuttaa käytetty kuorma (aton/karton resistanssi), joten mitään eksaktia lukua en voi antaa. Muista kuitenkin pitää vara-akut aina mukana sillä Murphyn lain mukaan akkujen loppumisen todennäköisyys kasvaa eksponentiaalisesti vara-akkujen etäisyyden suhteen

    Käytännössä yhdellä hyvällä akkusatsilla pärjää päivän.

    :wq

     
     
  10. #390
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    63

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Hyvä hyvä, tais vaan tädillä olla susia akkuja tjsp.. Noita nimittäin tuli tilattua buzziin. Minkälaista akunkestoo olet noilla saanut?
    Noi on lyhytkestoisimmat mitä mulla on. Toinen pari on AW 750 mah suojattu. Vaikee sanoo tarkkaan tota akunkestoo, mut on lyhempi siis kuin toisilla. 1-2 kertaa vaihdan päivässä. Jos aamulla laittaa IMRt niin joutuu illalla vaihtaa, jos taas toisinpäin, niin ei. Aika tarkalleen joka toinen päivä siis 2 vaihtoo ja joka toinen 1.

    Itse oon huomannut Buzzilla, että kun akku rupee lähestyy viimeisiä höyryjä, palaa liekitettäessä sekä punainen, että sininen ledi. Tolla IMR-parilla käy loppuvaiheessa niin, että höyryntuotto laskee lyhyessä ajassa selvästi ja sit lakkaa. Joskus se tulee yllätyksenä et wtf, miks ei tuu höyryy kunnolla. Tää siis mulla VAIN noilla IMR..

    Seuraavat akut mitä ostan on kyllä tod näk noi 750 mah.

     
     
  11. #391

    Re: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Buzz kotiutui tänään. Hiukan vaaleampi kuin kuvittelin tuo sininen. Olisikohan musta+messinki ollut silti paremman näköinen... työn jälki vaikuttaa ihan kivalta ja ainakin tyhjänä tuo on todella kevyt. Ainut ongelma on, että akut ja laturi ei ole vielä edes lähtenyt kiinasta. Tilattu viimekuun lopulla...

     
     
  12. #392
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: Re: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fotwenty Näytä viesti
    Buzz kotiutui tänään. Hiukan vaaleampi kuin kuvittelin tuo sininen. Olisikohan musta+messinki ollut silti paremman näköinen... työn jälki vaikuttaa ihan kivalta ja ainakin tyhjänä tuo on todella kevyt. Ainut ongelma on, että akut ja laturi ei ole vielä edes lähtenyt kiinasta. Tilattu viimekuun lopulla...
    Oma sininen on helsingissä tuloillaan, ei malta oottaa! Nopsaa on kyllä kun perjantaina puoli 5 iltapäiväl laitoin tilauksen menee. Olisin ite tilannut mustan jos ois ollu mustaa kromipäädyil.

     
     
  13. #393

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Kyllästyin nyt niin totaalisesti noihin paskoihin akkuihin, että siirrtyin varalaitteelle ja lavalla menee nyt kunnes akut saa tilattua. Lavan akku kyllä jaksaa kevyeen pari päivää vaihtamatta mikä on mukavaa vaihtelua. Tosin tankeista piti siirtyä bogen dualeihin, kun eihän tuo lava anna noista dct-cartoista oikein minkäänlaista höyryä. Bogella ihan miehekkäät kuitenkin. Ja juu, kyllä se sininen on kaunis vaikka mustaa itsekkin olin aluksi ostamassa. No lava on musta. Lavan akut on tilattu samasta kiinan puljusta, kuin nuo buzzin akut ja näissä ei näy väsymisen merkkejä, eli tuo toisen akun kuluminen buzzissa on kyllä ongelma, eikä mulla auttanu mitään se kierrättäminen latausten välillä. Lavan akku: tr18650, 2400mAh ja merkistä ei hajuakaan..

     
     
  14. #394

    Vs: Re: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fotwenty Näytä viesti
    Buzz kotiutui tänään. Hiukan vaaleampi kuin kuvittelin tuo sininen. Olisikohan musta+messinki ollut silti paremman näköinen... työn jälki vaikuttaa ihan kivalta ja ainakin tyhjänä tuo on todella kevyt. Ainut ongelma on, että akut ja laturi ei ole vielä edes lähtenyt kiinasta. Tilattu viimekuun lopulla...
    Musta buzz tulossa lujaa vauhtia kotia kohti.. Mutta mua taas jäi vähän harmittamaan, että en ottanut sinistä..Vaihtarit ?

     
     
  15. #395

    Re: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Illalla kun tuota kerkesi paremmin pyöritellä näpeissään, niin ei tuo väri pöllömpi ole... oli pakko laittaa akut ja laturi tilaukseen suomesta, jos vaikka pääsisi tällä viikolla käyttämään tota. Kiinan akut tulee kun tulee.

    Ovatkos muut ottaneet jo ensisavut pihalle tuosta? Kertokaas tunnelmia.

     
     
  16. #396

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Nyt tuntuu, kun buzzi ei sais kunnolla kontaktia, jää höyryjen lämpö ja maku vähän huonoksi. Olen yrittänyt putsaa ylhäältä kaikki liitokset ja alhaalta kokeilin ruuvarin kanssa ja ei vaikutusta. Akkuja on kaksi paria ja molemmilla sama juttu. Itse uskoisin vian olevan jossain ylä cäpissä, en vain ole saanut putsattua varmaan oikeata paikkaa. Ideoita otetaan vastaan mielellään. Mittaria ei ole käytettävissä.

     
     
  17. #397
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Tuossa jokunen viesti sitten kehotettiin avaamaan rungon maadoitusruuvi ja katsomaan, että se saa kunnolla kontaktia. Siis se säätörinkulan yläpuolella oleva ruuvi.

    Omalla Buzzilaa on menty jo reilu kuukausi ja paluuta aiempiin vempeleisiin ei ole (tai no BombShelliä tulee kyllä HV-atolla käytettyä).

    :wq

     
     
  18. #398
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasamy Näytä viesti
    Nyt tuntuu, kun buzzi ei sais kunnolla kontaktia, jää höyryjen lämpö ja maku vähän huonoksi. Olen yrittänyt putsaa ylhäältä kaikki liitokset ja alhaalta kokeilin ruuvarin kanssa ja ei vaikutusta. Akkuja on kaksi paria ja molemmilla sama juttu. Itse uskoisin vian olevan jossain ylä cäpissä, en vain ole saanut putsattua varmaan oikeata paikkaa. Ideoita otetaan vastaan mielellään. Mittaria ei ole käytettävissä.
    Lue tämä ja siitä seuraava viesti:
    http://www.e-savuke.com/forum/index....49282#msg49282

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  19. #399

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Testisauhut otettu

    Eipä tuo nyt mitään "wau" fiilistä aiheittanut, kun tehokkaita modeja on ennenkin ollut käytössä. Nätti ja sopii käteen. Yllättävän pieni tuo oli, pbusardon räpylässä näytti isommalta
    Ihan laadukkaan oloinen lukuunottamatta potentiometriä ja laukaisunappia, aika näyttää kuinka nuo kestävät käytössä. Ainiin ja alacappi ei keskity kunnolla. nuo muovikierteet ei ole aivan keskellä tuota cappia.

    Tehoa antaa luvattua enemmän. 17.3W 1.5ohmin dc cartolle Riittänee minun tarpeisiin.

    Mutta kyllä tästä jokatapauksessa tuli toistaiseksi se ykköslaite, smokbox varicool saa toistaiseksi siirtyä taka-alalle.

     
     
  20. #400
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Nappiin tottuu.. ja säätö alussa melko jäykkä, mutta taisi omassani keventyä parissa päivässä.
    Napista tosin lähtee suht helposti ne maalitäplät ja omaani fixasin auton paikkamaalilla ja lakka päälle, pysynyt merkit hyvin sen jälkeen.
    Jousen ja kierteet saa keskelle, jos vähän avaa pohjaruuvia ja keskittää paikoilleen jne.
    Itse suosin muovikierteiden takia suojaamattomia akkuja, ne sopii helpommin tuubin sisään.


    Mä kans kommentoin kokoa aikoinaan, epäilin et olisko se pbusardo kääpiö..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •