Sivu 16 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6121314151617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 431

Aihe: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

  1. #301

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja akinaali Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Tilasin http://www.lumensfactory.com/ :sta AW IMR akkuja 14.12.2011 ja ne olivat perillä 19.12.2011 eli hyvin nopeasti. Jossain muualla taisi hinnat olla aavistuksen verran halvempia, mutta tuon valitsin koska sieltä sai myös 14500 kokoa. Tuotteet 2x18650, 2x18350 ja 6x14500 yhteensä 10 akkua, hinta 102$ josta postit $20.70. PayPal toimi myös, sen lasken aina eduksi.

    Tilasin 2 kpl AW IMR 16340 akkuja tuolta Lumensfactorysta ja maksoi postikuluineen 14,34€, eli aika edullinen paikka.
    Maksan 2x Trustfire protected 16340 7 euroa, joten toikin on tuplahinta. Käyttöaikaa saan mun AWstä about tunti ekstraa eli, ei ole edullista

     
     
  2. #302
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja akinaali Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Tilasin http://www.lumensfactory.com/ :sta AW IMR akkuja 14.12.2011 ja ne olivat perillä 19.12.2011 eli hyvin nopeasti. Jossain muualla taisi hinnat olla aavistuksen verran halvempia, mutta tuon valitsin koska sieltä sai myös 14500 kokoa. Tuotteet 2x18650, 2x18350 ja 6x14500 yhteensä 10 akkua, hinta 102$ josta postit $20.70. PayPal toimi myös, sen lasken aina eduksi.

    Tilasin 2 kpl AW IMR 16340 akkuja tuolta Lumensfactorysta ja maksoi postikuluineen 14,34€, eli aika edullinen paikka.
    Maksan 2x Trustfire protected 16340 7 euroa, joten toikin on tuplahinta. Käyttöaikaa saan mun AWstä about tunti eli, ei ole edullista
    Luultavasti aika monet *****firet saat hommata lisää yhtien AWen eliniän aikana : Eikä IMRillä tarvii pelätä että poksahtaa, tai kuten jossain törmäsin oivaan toteamiseen "TRUST me, there will be FIRE"

     
     
  3. #303

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja akinaali Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Tilasin http://www.lumensfactory.com/ :sta AW IMR akkuja 14.12.2011 ja ne olivat perillä 19.12.2011 eli hyvin nopeasti. Jossain muualla taisi hinnat olla aavistuksen verran halvempia, mutta tuon valitsin koska sieltä sai myös 14500 kokoa. Tuotteet 2x18650, 2x18350 ja 6x14500 yhteensä 10 akkua, hinta 102$ josta postit $20.70. PayPal toimi myös, sen lasken aina eduksi.

    Tilasin 2 kpl AW IMR 16340 akkuja tuolta Lumensfactorysta ja maksoi postikuluineen 14,34€, eli aika edullinen paikka.
    Maksan 2x Trustfire protected 16340 7 euroa, joten toikin on tuplahinta. Käyttöaikaa saan mun AWstä about tunti eli, ei ole edullista
    Luultavasti aika monet *****firet saat hommata lisää yhtien AWen eliniän aikana : Eikä IMRillä tarvii pelätä että poksahtaa, tai kuten jossain törmäsin oivaan toteamiseen "TRUST me, there will be FIRE"
    Onks tästä MITÄÄN todistetta? En ole ainakaan löytänyt mitään monen kuukauden etsimisen jälkeen.

     
     
  4. #304
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Muistaakseni ECF:llä löytyy esimerkkejä aiheesta sekä hyvä teksti syistä miksi suosia aw imrää. Linkittäisin mut iphone on törkeän hitaalla....

     
     
  5. #305

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Muistaakseni ECF:llä löytyy esimerkkejä aiheesta sekä hyvä teksti syistä miksi suosia aw imrää. Linkittäisin mut iphone on törkeän hitaalla....
    Sitten kun sulla on aikaa, ei mitään hätää. Ainoa mitä mä löysin oli Ultrafire juttuja mikä on ihan eri valmistaja kuin TrustFire. Ultrafire voidaan vertailla Ikean paristoihin kun Trustfire on enemmän Energyzer/Panasonic, ja AW on Duracell. Eli maksetaan tuplahinnan nimestä.

    Huom! Minulla ei ole MITÄÄN AWtä _vastaan_. Omistan itse AWn 18650 ja 16340 akkuja, mutta mun mielestä on VÄÄRIN että ihmiset jumaloivat sitä kun hinta-laatu ei todellakaan ole kohdallaan.


     
     
  6. #306

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Huom! Minulla ei ole MITÄÄN AWtä _vastaan_. Omistan itse AWn 18650 ja 16340 akkuja, mutta mun mielestä on VÄÄRIN että ihmiset jumaloivat sitä kun hinta-laatu ei todellakaan ole kohdallaan.
    Mä luulen, että AW IMR:ien maine perustuu enemmän turvallisuusominaisuuksiin ja tasalaatuisuuteen. Se on ainakin itselläni pääasiallinen syy käyttää niitä. Tasalaatuisuushan on pelkän maineen varassa, kestävyyden suhteen minulla ei ole vielä tarpeeksi kilometrejä päällä arvioidakseni ja suorituskyvyltään siniset BDL:t kestävät Lavatubessa vähintään yhtä kauan kuin AW IMR:t.

     
     
  7. #307
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Noniin, tulihan se tulliselvitys pyyntö Shipped 16.12.2011, ja tänään tipahti postista... =)

    Nopeaa!

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  8. #308
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Huom! Minulla ei ole MITÄÄN AWtä _vastaan_. Omistan itse AWn 18650 ja 16340 akkuja, mutta mun mielestä on VÄÄRIN että ihmiset jumaloivat sitä kun hinta-laatu ei todellakaan ole kohdallaan.
    Mä luulen, että AW IMR:ien maine perustuu enemmän turvallisuusominaisuuksiin ja tasalaatuisuuteen. Se on ainakin itselläni pääasiallinen syy käyttää niitä. Tasalaatuisuushan on pelkän maineen varassa, kestävyyden suhteen minulla ei ole vielä tarpeeksi kilometrejä päällä arvioidakseni ja suorituskyvyltään siniset BDL:t kestävät Lavatubessa vähintään yhtä kauan kuin AW IMR:t.
    Lisätääs että aw imr:n virran anto on parempi ku monessa muussa...

     
     
  9. #309
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    En nyt löydä sitä ecf:n suositusta mutta koitetaan nyt sitten referoida joitain seikkoja AW IMR:n eduista. Nuo kyseiset akuthan eivät ole suojattu piirillä niinkuin protected versiot (jotka AW:lta maksaa aika lailla saman kuin trustfiret etc.) vaan kyseessä on ns Safe Chemistry akku. Älkää nyt vaan kukaan kysykö mikä on periaate Safe Chemistryissä mutta idea on siinä ettei akussa ole piiriä joka voisi mennä epäkuntoon ja johtaa katastrofaalisiin tuloksiin. Kun puhutaan sähkösavukkeesta ovat teho vaatimukset usein aika rankkoja, suoja piiri rajoittaa akun teho ulosantia tiettyjen turvaparametrien mukaisesti, safe chemistry akussa ei ole tällaista keinotekoista rajoitusta joten akusta voidaan kiskoa enemmän "tehoa". Yleisesti safe chemistry tyyppiset akut on lueteltu turvallisimmiksi ratkaisuiksi modeissa johtuen siitä että ne ovat rakenteellisesti suojattu vs. piirillä suojattu.

     
     
  10. #310

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lisätääs että aw imr:n virran anto on parempi ku monessa muussa...
    Näin tosiaan väitetään. Itse en ole Lavatubessa huomannut eroa sinisten Bdl:ien ja AW IMR:ien välillä. Muista ei sitten vertailukokemusta olekaan, koska VV-boxissa käytän ainoastaan AW IMR:iä...

     
     
  11. #311
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lavatubessa on itsessään elektroniikka joka reguloi virtaa joten tuo ero ei voikkaan näkyä. Eron huomaa mekaanisissa modeissa helpoiten, itse käytän IMR:iä sekä GG:ssä että Donissa ja kyllä ne potkii ilosemmin kuin vastaavat halvemmat. tässä pari linkkiä:

    http://batteryuniversity.com/
    http://www.e-cigarette-forum.com/for...batteries.html

    ja sitten vielä varoittava esimerkki siitä että MIKÄÄN akku ei ole idioottivarma, AW IMR failure:
    http://www.e-cigarette-forum.com/for...r-18650-a.html

     
     
  12. #312

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    ja sitten vielä varoittava esimerkki siitä että MIKÄÄN akku ei ole idioottivarma, AW IMR failure:
    http://www.e-cigarette-forum.com/for...r-18650-a.html

    Joo, ei taida olla ihan turhaan ne paineen poisto rei'ät siellä Buzzin kyljessä.
    KickBolt & Buzz Pro / Boge 3Ω / Arctic Tank & J-Tank

     
     
  13. #313

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Mikähän modi toi tuhoutunut yksilö oli? Ja tosiaan, kannattaa olla noi venttiilireiät vehkeissä. Oma Lavatuubini oli sitä ekaa erää, jonka venttiilireikä ei ollut läpiporattu. Surautin sen sitten itse loppuun (tai itse asiassa tein viereen uuden). Ei ollut iso homma...

     
     
  14. #314
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    tuolla ECF:llä on aika pitkälle spekuloitu mikä tuo modi on ollut, näyttää joltain perusboksi modilta. Itsellä oli sitä sarjaa Lava että reikä on läpi mutta attyn connectori on vinossa

     
     
  15. #315

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    tuolla ECF:llä on aika pitkälle spekuloitu mikä tuo modi on ollut, näyttää joltain perusboksi modilta. Itsellä oli sitä sarjaa Lava että reikä on läpi mutta attyn connectori on vinossa
    Eikäku Indulgence. Ihan piti lukea läpi pari sivua tylsää paristoliekitystä... Mullakin on connectori vinossa.

     
     
  16. #316
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    No juuh niin tietenkin katoin nopeesti kun en muistanut ja huomasin ekasta kuvasta vaan ton boksin missä se oli ollut väsyttää

     
     
  17. #317
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Hurjan näköstä jälkeä :-\ En siltikään ole ihan täysin vakuuttunut siitä että oli AW kyseessä, varsinkaan jos se on tullut tuon aasialaisen vehkeen mukana. Tuosta kuvasta sitä ei osaa sanoa. Tosin omistaja on voinut olla täysin siinä uskossa että on, alkaa olemaan valitettavan yleisiä noi feikki akut. Viimeksi tänään tuli vastaan feikki AW akkuja -- http://www.pink-mule.com/-PREORDER_L...3_5309355.aspx

    Tunnistaa nännistä tuossa kuvassa. Mutta sitä en sano ettäkö ei voisi olla AW, mikään akku ei ole täysin varma
    Tuossa olikin jo joku laittanut hyviä linkkejä saiteille mistä itsekin käyn "opiskelemassa" aiheesta, suosittelen samaa kaikille vaikka kuivaa tekstiä välillä onkin :

    Btw. pitäsköhän laittaa joku virallinen akku thriidi pystyyn jotta ei joka puolella ole näitä juupaseipäs vääntöjä
    Tai onhan niitäkin jo olemassa, katotaanhan mitä kaikkea Vizi vielä kaivelee esiin foorumin syövereistä...

     
     
  18. #318
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    No niin, viikon nyt höyrytelly uudella Buzzilla ja pirun vaikea on lähteä vertaamaan noita kahta huippulaitetta keskenään(Buzz-vs-Provari. Toinen tykkää toisesta ja toinen taas ei.
    Provarin sain ensin ja sillä kun on tullut enemmän höyryteltyä niin tykkään siitä että koko ajan tiedän millä volteilla mennään(itse en tykkää jos mennään yli 5V ja provarista näkee voltit vaikka joutuukin näpytteleen saadakseen arvon näkyviin, mutta tottuneena provarin käyttäjänä se on aika iisi toimenpide).

    Buzzin hieno etu on se helppokäyttöinen säätörulla( ei mulla ainakaan värit oo säädöistä hävinneet mihinkään aika runsaankin rullan pyörittelyn vaikutuksesta). Ja oma paras hitti tulee kun säätö on pikkaisen(millin verran) alle punaisen, osaako joku kertoa mtkä voisi silloin olla noi tehot, ja varaa näköjään löytyy jos vaikka känni höyryttelyssä tarvii kääntää napit kaakkoon.

    Itse veikkaisin että jos säätö olis punaisen kohdalla, niin oltaisiin noin 5V,(verrattu provariin).
    Anyway en kumpaakaan laitetta sen kummemmin rupea nostamaan toisen edelle, kun mielestäni näitä ei ole edes tarkoitetettu keskinäiseen kilpailuun, loisto vehkeitä molemmat ja molempia tulee käytettyä yhtä paljon(kotona, ei noin hienoja laitteita voi rakennustyömaalle viedä). Töissä imuttelen kahvi ja ruokatauolla tota köyhän miehen poorvaria eli lavatuupia ja täytyy myöntää että helevaatin hyvävekotin sekin on( en kyllä tajua mikä näitten 3 vehkeen ero on muuta kuin huima hinta ero)
    Millään näistä kolmesta laitteista ei saa sen parempaa höyryä kuin toisella eli oma mielipiteeni näiden laitteiden kesken on se että 40€ laite on vähintäänkin yhtä hyvä kuin kolme kertaa kalliimpi provari.(laatutekijät erikseen)
    ^-^

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  19. #319

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti

    Millään näistä kolmesta laitteista ei saa sen parempaa höyryä kuin toisella eli oma mielipiteeni näiden laitteiden kesken on se että 40€ laite on vähintäänkin yhtä hyvä kuin kolme kertaa kalliimpi provari.(laatutekijät erikseen)
    ^-^
    Kyllä se laatukin varmaan jotain merkitsee. Noin lyhyellä käyttöajalla siitä ei tietenkään voi sanoa vielä mitään.

    Tarkoitan tässä laadulla lähinnä kestävyyttä. Työkalupuolelta tulee mieleen muutama esimerkki siitä, miten ensin yrität päästä halvalla. Kun halpa vehje on saman päivän iltana paskana, haet sen keksihintaisen, joka kestää yhden kesän. Sitten haet sen kalliin, joka kestää loppuelämäsi. Lopulta olet siis maksanut halvan, keskihintaisen ja kalliin hinnan sen sijaan, että olisit heti ostanut sen kalliin.

     
     
  20. #320
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti

    Millään näistä kolmesta laitteista ei saa sen parempaa höyryä kuin toisella eli oma mielipiteeni näiden laitteiden kesken on se että 40€ laite on vähintäänkin yhtä hyvä kuin kolme kertaa kalliimpi provari.(laatutekijät erikseen)
    ^-^
    Kyllä se laatukin varmaan jotain merkitsee. Noin lyhyellä käyttöajalla siitä ei tietenkään voi sanoa vielä mitään.

    Tarkoitan tässä laadulla lähinnä kestävyyttä. Työkalupuolelta tulee mieleen muutama esimerkki siitä, miten ensin yrität päästä halvalla. Kun halpa vehje on saman päivän iltana paskana, haet sen keksihintaisen, joka kestää yhden kesän. Sitten haet sen kalliin, joka kestää loppuelämäsi. Lopulta olet siis maksanut halvan, keskihintaisen ja kalliin hinnan sen sijaan, että olisit heti ostanut sen kalliin.
    No joosepi tuohan ny ton itsestään selvyys että halvalla ei hyvää saa, jos ei sitten osta/ja myy palstalta, Ja onhan noissa niin sanotusti laadulllisesti ero kuin yöllä ja päivällä(Buzz-ProVari), toinen on putkeen rakennettu ja toinen taas hmm.. mutta omamielipiteeni onkin se että jos toi lavatuupi (vaikka halpa onkin, niin ei tee siitäy htään huonompaa vekotinta kuin es mes provari, samat speksit sekin antaakuin Buzzi,tai ProVari.)
    Ja hinta naurettava näihin verrattuna( Olen täysin varma että jos ostan 5 lavatuupia tai yhden provarin, niin hinta on sama mutta lavalla mennään monta vuotta pidemmälle kuin maailamankuululla ProVarillaja aina kun vanha hajoaa niin uusi on käytössä).

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •