Sivu 14 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 431

Aihe: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

  1. #261
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Tulliselvitys tuli. Arvatkaapa muuten mitä lukee tulliselvitysläpyskän toisella osoiterivillä?

    Siinä lukee Josi Zugasvili. Se on aika mielenkiintoinen juttu, sillä notcigsin, Itellan tai tullin ei tietääkseni pitäisi tuntea minua tuolla nimellä.
    Teit tilauksen päissäsi (kuten minäkin)?
    Siinä tilauksen yhteydessä kysyttiin muistaakseni "Forum name" osoite yms. tietojen yhteydessä, ja täytit siihen nickisi kuten minäkin.
    En tiedä miksi siinä tuo "Forum name" on, käsittääkseni siinä pitäisi olla Company / Yritys tms.
    Itse laitoin tuohon "forum name" kohtaan pelkkää katkoviivaa,samat viivat oli sitten myös paketin osoitetarrassa O0
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  2. #262

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Uuuh, Aaah, Oooh.

    Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

    Jumala sanoi: "Tulkoon Buzz Pro!" Ja Buzz Pro tuli. Jumala näki, että Buzz Pro oli hyvä. Jumala erotti Buzz Pron bulkista ja hän nimitti Buzz Pron päiväksi, ja bulkin hän nimitti yöksi. Tuli sweet spot ja ekstaasi, näin meni ensimmäinen päivä.

     
     
  3. #263
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Uuuh, Aaah, Oooh.

    Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

    Jumala sanoi: "Tulkoon Buzz Pro!" Ja Buzz Pro tuli. Jumala näki, että Buzz Pro oli hyvä. Jumala erotti Buzz Pron bulkista ja hän nimitti Buzz Pron päiväksi, ja bulkin hän nimitti yöksi. Tuli sweet spot ja ekstaasi, näin meni ensimmäinen päivä.
    Hehehe.. taitaa tämä toimia siis muillakin vähintään yhtä hyvin kuin oma Buzzini
    Tervetuloa joukkoon!

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #264

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Uuuh, Aaah, Oooh.

    Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

    Jumala sanoi: "Tulkoon Buzz Pro!" Ja Buzz Pro tuli. Jumala näki, että Buzz Pro oli hyvä. Jumala erotti Buzz Pron bulkista ja hän nimitti Buzz Pron päiväksi, ja bulkin hän nimitti yöksi. Tuli sweet spot ja ekstaasi, näin meni ensimmäinen päivä.
    Koitapa ekstaasien välillä, pystyykö sillä höyryttelemäänkin...

     
     
  5. #265
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Seuraavaksi sitten varmaan toteamus "Tulis vaan ne patterit vielä"
    KGO & Twist

     
     
  6. #266
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    69

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Tulihan se tulliselvityskirje. Tässä hieman sananvaihtoa tiskiltä:

    Minä: Hei, tässä ois tää lasku siihen.
    Tullitäti: Joo, katsotaans. -näpyttelee konetta-
    Tullitäti: Ai Amerikasta, mitä siellä on sisällä?
    Minä: Sähköhöyrystin.
    Tullitäti: ai SÄHKÖTUPAKKA
    Minä: No kai sen niinkin voi sanoa.
    Tullitäti: Kai tiesit ettei niitä saa tilata ETA-alueen ulkopuolelta?
    Minä: Siellä on se laite, neljä akkua ja volttimittari, niinkuin laskussa lukee : (tässä vaiheessa toivoin, ettei pahemmin maistiaisia olisi laitettu mukaan )
    Tullitäti + Viereisen tiskin asiakas rupesivat keskustelemaan, että saako ETA-alueelta tilata nesteitä ilman reseptiä.
    Tullitäti: Okei, kurkkaan vähän
    Minä: Siittä vaan..
    Onneksi laatikosta löytyi oikeat vermeet ja boonukset olivat karkkia. Kortti höyläkoneeseen ja pihalle.

    Olin jo ottanut kotoota VR:n Citrus Explosionilla kaksi viikkoa muhineen ~3ohmin xl bogen ja kaksi patteria mukaan, että pääsen heti parkkipaikalla korkkaamaan laitteen.
    Ei oikeesti tätä hymyä mikä jatkuu ja jatkuu

     
     
  7. #267

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kukk4 Näytä viesti
    Tulihan se tulliselvityskirje. Tässä hieman sananvaihtoa tiskiltä:

    Minä: Hei, tässä ois tää lasku siihen.
    Tullitäti: Joo, katsotaans. -näpyttelee konetta-
    Tullitäti: Ai Amerikasta, mitä siellä on sisällä?
    Minä: Sähköhöyrystin.
    Tullitäti: ai SÄHKÖTUPAKKA
    Minä: No kai sen niinkin voi sanoa.
    Tullitäti: Kai tiesit ettei niitä saa tilata ETA-alueen ulkopuolelta?
    Minä: Siellä on se laite, neljä akkua ja volttimittari, niinkuin laskussa lukee : (tässä vaiheessa toivoin, ettei pahemmin maistiaisia olisi laitettu mukaan )
    Tullitäti + Viereisen tiskin asiakas rupesivat keskustelemaan, että saako ETA-alueelta tilata nesteitä ilman reseptiä.
    Tullitäti: Okei, kurkkaan vähän
    Minä: Siittä vaan..
    Onneksi laatikosta löytyi oikeat vermeet ja boonukset olivat karkkia. Kortti höyläkoneeseen ja pihalle.

    Olin jo ottanut kotoota VR:n Citrus Explosionilla kaksi viikkoa muhineen ~3ohmin xl bogen ja kaksi patteria mukaan, että pääsen heti parkkipaikalla korkkaamaan laitteen.
    Ei oikeesti tätä hymyä mikä jatkuu ja jatkuu
    Miten voi olla mahdollista, että tuo meno tullissa voi olla niin arpomista, noinkin selvässä asiassa. Ei kuulosta kovin luotettavalta jos täti arpoo viereisen asiakkaan kanssa saako tuoda... Jortikan sanoin "ei voi olla niin vaikeaa" ohjeistaa noita asioita.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  8. #268

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Muutama tunti sitten kävin noutamassa postista Libertyn Buzzin. Oli jo perjantaina tullut Suomen rajojen sisälle, mutta itellaa saa odotella. On tää vaan vallan passeli laite. Sopii käteen paljon paremmin kuin tuo Lava ja ja.. Mistä tästä nyt aloittaisi hehkuttamisen! Hetki pitää tästä kokeilusta ottaa taukoa kun kurkku huutaa hoosiannaa ja pää on niksapöllystä kipeä.

     
     
  9. #269

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hangovercure Näytä viesti
    Muutama tunti sitten kävin noutamassa postista Libertyn Buzzin. Oli jo perjantaina tullut Suomen rajojen sisälle, mutta itellaa saa odotella. On tää vaan vallan passeli laite. Sopii käteen paljon paremmin kuin tuo Lava ja ja.. Mistä tästä nyt aloittaisi hehkuttamisen! Hetki pitää tästä kokeilusta ottaa taukoa kun kurkku huutaa hoosiannaa ja pää on niksapöllystä kipeä.
    Mäkin sain tänään aamupäivällä omani.

    Eka moka: rulla väärään suuntaan ja pistin vahingossa 5.6volttia 2ohmin atoon. Naps sanoi ato ja hajos (rofl). Hieno laite täytyy kyllä sanoa. Olen erittäin tyytyväinen.

     
     
  10. #270
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hangovercure Näytä viesti
    Muutama tunti sitten kävin noutamassa postista Libertyn Buzzin. Oli jo perjantaina tullut Suomen rajojen sisälle, mutta itellaa saa odotella. On tää vaan vallan passeli laite. Sopii käteen paljon paremmin kuin tuo Lava ja ja.. Mistä tästä nyt aloittaisi hehkuttamisen! Hetki pitää tästä kokeilusta ottaa taukoa kun kurkku huutaa hoosiannaa ja pää on niksapöllystä kipeä.
    Mäkin sain tänään aamupäivällä omani.

    Eka moka: rulla väärään suuntaan ja pistin vahingossa 5.6volttia 2ohmin atoon. Naps sanoi ato ja hajos (rofl). Hieno laite täytyy kyllä sanoa. Olen erittäin tyytyväinen.
    No ei kyllä kuulosta hyvältä, jos ei ole ylivirtasuojaa niinkuin LavaTubessa tai muissa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #271
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Jos Buzzissa olisi samanlainen rajoitin kuin Lavatubessa, moni valittaisi siitä. 5.5 V, 2 Ω -- 2.75 A, 15.13 W, eli täydet tehot. Jotkut atot eivät vain kestä tätä. Jos Buzz rajoittaisi virran, tulos olisi: 2 Ω, 2.5 A -- 5 V, 12.5 W, ja ylivertaisuus tehon muodossa olisi menetetty.

    Voi myös olla, että ato oli "heikko" tai kuiva. Kannattaisi kokeilla samanlaisia samalla teholla useampi kappale asian varmistamiseksi... :P Itselläni on sellainen muistikuva, että eGo A tankin muotoinen vanucarto napsahtaa isoilla tehoilla helpommin kuin tavallinen Boge tai SMOK, jotka näyttävät kestävän yli 20W helposti. Napsutankin valmistajaa en muista.

     
     
  12. #272
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Mielenkiinnosta kysyn kun en tiedä Buzzista, monellako akulla toimii? Missä vaiheessa akkujen suojat astuu väliin tuon tehon kanssa?

     
     
  13. #273
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Itselläni on sellainen muistikuva, että eGo A tankin muotoinen vanucarto napsahtaa isoilla tehoilla helpommin kuin tavallinen Boge tai SMOK, jotka näyttävät kestävän yli 20W helposti. Napsutankin valmistajaa en muista.
    Ei muuten kestä Boge yli 20 watin, eilen testattu. J-tankissa uiva 3.1 ohmin Boge sanoi 7,5 voltin edessä POKS.
    KGO & Twist

     
     
  14. #274

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Mielenkiinnosta kysyn kun en tiedä Buzzista, monellako akulla toimii? Missä vaiheessa akkujen suojat astuu väliin tuon tehon kanssa?
    Kahdella 16340/RC123llä. En pysty vastamaan toiseen kysymykseen koska en ymmärrä sitä Helkkarin hyvä on kyllä ollut. Olen ERITTÄIN tyytyväinen.
    Tilaan varmasti toisenkin nyt kun möin provarin pois.

     
     
  15. #275
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Buzz Pro Varivolt E-cig

    Specs:

    15 watts maximum power output

    Heti alussahan kokeilin 1,5 Ohm cartolla maksimeja, eikä Buzz suostunut yhteistyöhän jos nupin käänti liian isoille volteille.
    Hyvin on riittänyt kuitenkin tehot omaan käyttööni ja pois en vaihtaisi.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #276

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Käykö AW IMR 18350 akut tähän kans?

     
     
  17. #277
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Abbatti Näytä viesti
    Käykö AW IMR 18350 akut tähän kans?
    Alla notcigs.com sivulta speksit, joissa vain yksi akkutyyppi listattuna.

    Buzz Pro Varivolt E-cig

    Specs:

    15 watts maximum power output
    Wheel adjustable voltage dial ( like the Infinity )
    Improved battery life 2 x 's avg. , we have a new controller that is MUCH more efficeint. avg. 15 hrs per charge
    New finish , blasted finish with no knurling , it will improve the slip factor !
    Uses same batteries as the original Buzz ([shadow=red,left]16340 type[/shadow]) , and charger so no need to buy new batts etc. , also the top cap will be the same so you can use spares you have from the Original Variable Voltage Buzz.
    3-3 to 5.5 volt adjustment
    New top cap design for a sleeker look.
    Over current Protection
    Over temp. protection
    Reverse Battery protection

    Dimentions : 4.25" long x 0.86" diameter

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  18. #278
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Jos Buzzissa olisi samanlainen rajoitin kuin Lavatubessa, moni valittaisi siitä. 5.5 V, 2 Ω -- 2.75 A, 15.13 W, eli täydet tehot. Jotkut atot eivät vain kestä tätä. Jos Buzz rajoittaisi virran, tulos olisi: 2 Ω, 2.5 A -- 5 V, 12.5 W, ja ylivertaisuus tehon muodossa olisi menetetty.
    Tuota. Buzz on myös laskennallisesti siis rajoitettu 2.5A:han? (15w) Ja esimerkiksi Lavassa aivan kuten Provarissakin on tuo sama laskennallinen huippu (2.5*6=15)?

    Aiempi kysymys akkujen määrästä jne liittyi siihen että suojatussa akussahan suojauspiiri rajoittaa akun ulosantotehoa mikäli tarvitaan. Tämä seikka on yksi syistä minkä takia niitä hirmu 20w lukemia ei pysty repimään VV laitteista.

     
     
  19. #279
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Abbatti Näytä viesti
    Käykö AW IMR 18350 akut tähän kans?
    On hitusen liian paksu, kokeilin piruuttani 18650 IMRää sisään, pituuden puolesta varmaan toimiskin
    AWlahan on noita 16340 myös, 550mAh IMR ja suojattu Lion 750mAh

    http://www.supertmanufacturing.com/id75.html

    Itse käytän näitä Notcigsilta löytyviä powerizereita, ihan kelpo akkuja nämäkin mutta ei suojattuja. Sitten joskus kun alkaa hiipua niin hommaan AWeet tilalle.


     
     
  20. #280

    Vs: Buzz Pro (Mist in the Woods Special)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Abbatti Näytä viesti
    Käykö AW IMR 18350 akut tähän kans?
    On hitusen liian paksu, kokeilin piruuttani 18650 IMRää sisään, pituuden puolesta varmaan toimiskin
    AWlahan on noita 16340 myös, 550mAh IMR ja suojattu Lion 750mAh

    http://www.supertmanufacturing.com/id75.html

    Itse käytän näitä Notcigsilta löytyviä powerizereita, ihan kelpo akkuja nämäkin mutta ei suojattuja. Sitten joskus kun alkaa hiipua niin hommaan AWeet tilalle.
    Juuri tämä paksuus meni sitten niinkun arvelin. Jotenkin ei vaan houkuttele ostaa sen seitsemää erilaista akkukokoa pyörimään, 18350 ois löytyny valmiina.. Buzz tahi Provari seuraavana ostoslistalla ja nyt tuli ainakin piste Provarille sillä 18650 akkuja löytyy kyllä.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •