Sivu 8 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 199

Aihe: Sähkötupakka ja VAIMON negatiivinen suhtautuminen

  1. #141
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Vaimolla periaate että sen vieressä ei höyrytellä. Ja tietysti Jugo Diablo ja tommoset höyrytellää muutenki ulkona. Sisällä sit laimeeta menthoolia nii ei tuoksu kämppä omituiselle:P

     
     
  2. #142
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Minullekin tuli hieman sanomista Jalippo Bearsista. Myös kommenttia on tullut kun siirryin misteriin. Ilmeisesti höyryää paremmin kuin edellinen laite. Kuulemma huomaa kotiin tullessa tuoksut (hän kutsuu niitä hajuiksi). No eipä vielä ole tullut häätöä pihalle.

     
     
  3. #143
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Sain sitten lopulta väännettyä tunnustuksen, oikeastaan aika neutraali vastaanotto kunhan en sisällä höyryttele niin ok.
    Esittelin vähän laitteita ja selitin minkä takia häben perheensä sähkötupakka villitys oli mitä oli, mm. huonot laitteet ja käyttäjien lyhyt pinna eikä aitoa halua lopettaa tupakointia.

    Reilu viikko ehtinyt mennä ja tuntuu että rupeaa pikkuhiljaa kiinnostumaan, tuossa hyviä makuja valkkaili jo alan liikkeistä

    Pieni nikotiinipeikko kuitenkin kummittelee vielä, toivomuksensa mahdollisesti jossainvaiheessa kokonaan lopetus... Katsotaan.

    4 vuotta kuitenkin ollaan pyöritty yhdessä niin on kuulemma huomannut että meikäläinen tuota nikotiinia nautiskelee tavalla tai toisella, tämä kuitenkin pienin paha.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  4. #144
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    HYVÄ SAkkeMO että tulit kaapista

     
     
  5. #145
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Siis mä en vieläkään usko sitä et tää oli tosissaan kirjoitettu....

     
     
  6. #146
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Njoo ihan naurettavaahan tuo on, toi meikäläisen emäntä on vaan vähän pikkusen ärhäkämpi kun muut lajinsa edustajat
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  7. #147
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Laitteitten virtaa postiluukkuun seuratessa se kysyi että eiks tuo oo aika kallista!

     
     
  8. #148
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Njoo ihan naurettavaahan tuo on, toi meikäläisen emäntä on vaan vähän pikkusen ärhäkämpi kun muut lajinsa edustajat
    Täällä kanssa on ärhäkämpi yksilö, mutta onneksi ei tullu höyryttelystä ongelmaa. Ja vieläpä kun sai solutettua harrastuksen sisätiloihin...
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #149
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Eihän sakella menny ku melkeen vuosi

     
     
  10. #150
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Ja kun ajankohtaa katsoo, niin on saattanu emännällä olla tärkeämpääkin mietittävää.

    Tosin voi olla silläkin osuutta jotta palaneen karton aromia teillä ei vissiin enää havaita.

    Niin joo... ja kyllä noita ärhäkämpiä löytyy tältä reunalta suomenmaata ihan liikaakin.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  11. #151
    28 vuotta jatkunut avioliittoni päättyi kolmannella yrityksellä eroon. Siitä kun pakkasin kamani ja muutin omilleni, tuli eilen kuluneeksi vuosi. Nyt olen kolmattakuukautta asunut yhteistä kotia "uuden" elämänkumppanin kanssa, ja kaikki on hyvin. Kumpikin saa tehdä mitä tykkää, ja tykkätä tehdä ilman että täytyisi ajatella että mitä tuo nyt ajattelee.
    Asioilla on tapana mutkistua ajan mittaan. Pienistä asioista tulee peikkoja.
    Menin naimisiin aivan mukulana. Edesmennyt appiukkoni sanoi silloin: "Poika! katso anoppiasi; nuoresta vaimostasi tulee aikanaan samanlainen kuin äidistäsi" En uskonut silloin, mutta niin kävi.

     
     
  12. #152
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    Nyt se sitten löysi 0mg litkut... ja mun vanha Smok Winderin ja mini protankin...

     
     
  13. #153
    Höyrykonkari lyc4nthr0pos's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Lavia, Satakunta
    Viestit
    239
    Ei ittellä ole ongelmia sisällä höyrytelles eikä edes tuon paremman puoliskon vieressä vaikkei se hajuista välitä, sillon en vieressä höyryttele jos sillä on paha olo, eikä lemmikit siittä välitä, päinvastoin meidä vajaa kissa tulee imppaamaa sillo tällö hatsit

     
     
  14. #154
    Oma akka muka haistaa seuraavana aamuna, jos olen futista katsoessa illalla höyrytellyt sohvalla. Ihan sama mitä nestettä. Vittu että on hajuherkkä ihminen. Taidan alkaa väsäämään kunnon vaponurkkaa autotalliin.

     
     
  15. #155
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Jännästi tuo kauniimpikin osapuoli on hyvin hajuherkkä mutta niin oon kyllä minäkin Sinällään hyvä koska eipä mulla löydy juuri muita kun makeita nesteitä ja joskus se testaa itsekkin jos se on huppelissa, tai mulla on nikotiinitonta nestettä käytössä. Mähän en edes mene kotona pihalle vapottelemaan vaan oon aina vapotellu sisällä ja onpa se miellyttävää, että kämppä tuoksuu kaikelle hyvälle. Eipä tarvi senkään polttaa noita party lite-kynttilöitä niiden aromin vuoksi kun mun vapottelu hoitaa sen puolen Toki copsan laku-nesteet on poikkeus enkä mäkään myöskään pidä siitä aromista minkä ne jättää jos pitempään höyryttelee.
    Ja pointsit Sakemolle, että nyt on asia viimein selvillä
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  16. #156
    Höyrykonkari degneva's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    126
    Ensireaktio oli, että tuotahan et todellakaan ala höyryttelemään sisätiloissa. Sillointällöin satunnaisia huomautuksia kotiintullessa "hajusta", mutta nyt alkaa jo tottua siihen että tämä on osa MEIDÄN elämää. Kunhan ei höyryjä silmille puhalla niin kaikki ok.

     
     
  17. #157
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    79
    Välillä tulee noottia cigarillos naturalesista jos vedän sisätiloissa, kun haisee mukamas niin currylle. Sit oli viel joku neste mikä tuoksu akan nenään laholta puulta

     
     
  18. #158
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sri Lanka
    Viestit
    3
    No, eiköhän se vaimokin ymmärrä, että tavallisessa tupakassa on paljon muitakin pahoja ainesosia kuin nikotiini, kun taas sähkötupakassa on vaan nikotiinia.. Ja parasta on, että sä voit itse säädellä, kuinka paljon nikotiinia saat.

     
     
  19. #159
    Vaimo tykkää kun en enään haise tupakalta!

     
     
  20. #160
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    8
    Ihmeen tiukkoja emäntiä monella. Oma muori on vaan ollut tyytyväinen ja rupes tulemaan kainaloonkin useammin kun ei rööki haise Alkuun joskus jopa innoissaan pyysi hönkimään höyryt naamalle jotta saa käsityksen meneillään olevasta mausta.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •