Sivu 6 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 199

Aihe: Sähkötupakka ja VAIMON negatiivinen suhtautuminen

  1. #101
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Mulla ei ole ollut ongelmia höyryttelyn ja vaimon kanssa. Tosin eipä niitä kyllä ole juuri muutenkaan ollut. Vaimo ei ole koskaan polttanut tai juonut alkoholia - mä imuroin sitten senkin edestä ja "metsältäkään" ei tarvi kantaa kuin yksi pihvi

    Aloitin tämän harrastuksen 1,5 vuotta sen jälkeen kun olin viimeksi polttanut tupakkaa; eipä sillä siihenkään ollut silloin mitään sanomista.

    Jos muuten sisällä höyryttely aiheuttaa närää, niin kannattaa hankkia hyvälaatuinen ilmanpuhdistin. Ei jää pahemmin aromit leijumaan - ero on merkittävä. Meillä on sellainen eläimen takia ennestään.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  2. #102
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti
    ^mitä sää höyryät jos kerran vanha viina haisee? :what:
    Oon itekin ihmetelly tota, mutta niin se väittää

    Ja kymmeniä, ellen satoja makuja oon höyryttäny, mutta kaikista kuulemma alan haista..

     
     
  3. #103
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Muijallas on luultavasti phantosmia.

    Phantosmia - Wikipedia, the free encyclopedia

     
     
  4. #104
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Näitä luulosairaita nuuskamuikkusia aka myöhemmällä iällä myös kukkahatuiksi kutsuttuja tapauksia löytyy aina, eikä vika parane kuin eukkoa vaihtamalla

    Edit: Oireyhtymä yleensä vain pahenee suoraan verrannollisesti ikään, surullisia tapauksia.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #105

     
     
  6. #106
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Laatikollinen kaljaa naamariin kera valkosipulisen kebabmätön, ja aamulla kysyt että mitäs veikkaat, kävinkö höyryttelemässä?

     
     
  7. #107
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Kyllä täälläkin kauniimpi puolisko joidenkin nesteiden höyryttelyn jälkeen haistaa alkon tuoksahduksen

     
     
  8. #108
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    30-40 parista korkokenkiä ja 20+ käsilaukusta = ei enää mitään ongelmaa
    Meillä kanssa mahtava laukkukokoelma ja iso tee-lajitelma. Ei ainakaan valiteta litkujen määristä.

     
     
  9. #109
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Vaimojakin on erilaisia, kannattaa valita se itelleen sopiva niin ei tule sanomisia

     
     
  10. #110
    Näimpä. En minä tuosta suostu luopumaan, vaikka vikolistaa löytyykin

     
     
  11. #111
    Vaikka mulla ei nyt sitten sitä vaimoa ookkaan, niin puoliso ei pidä Copsan salmiakkihöyrystä. Enpä näillä kilometreillä kehtais laittaa vaihtoon. Voi pylly! (En kyllä luovu mielelläni salmiakistakaan.)


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  12. #112
    Höyrykonkari pipeman's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    (T)Rauma
    Viestit
    110
    Sama meillä, se copsan salmiakki on saanut aikaiseksi oikeastaan ainoot negatiiviset palautteet emokkeen suusta, tosin nyt se prkl keksi että se sama muhju mitä on mun auton ikkunoissa on tosta sähköröökistä peräisin, ja nyttenhän sitä sitten on kotonakin akkunoissa niin antoi mulle ja meidän pojalle määräystä alkaa ikkunoista tiskaamaan sen mähmän pois jos kerran sisällä röyhytellään... nooh, ehkä me siihen kyetään, aika kauan sitä saa höyrytä näemmä ennenkuin se ikkunoihin tarttuu ja jotenkin tuntuu että näin kylmällä se ottaa paremmin kiinni klaseihin......tiedä sitten...

     
     
  13. #113
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pipeman Näytä viesti
    Sama meillä, se copsan salmiakki on saanut aikaiseksi oikeastaan ainoot negatiiviset palautteet emokkeen suusta, tosin nyt se prkl keksi että se sama muhju mitä on mun auton ikkunoissa on tosta sähköröökistä peräisin, ja nyttenhän sitä sitten on kotonakin akkunoissa niin antoi mulle ja meidän pojalle määräystä alkaa ikkunoista tiskaamaan sen mähmän pois jos kerran sisällä röyhytellään... nooh, ehkä me siihen kyetään, aika kauan sitä saa höyrytä näemmä ennenkuin se ikkunoihin tarttuu ja jotenkin tuntuu että näin kylmällä se ottaa paremmin kiinni klaseihin......tiedä sitten...
    Usko vain emokettasi, kyllä se mähmä ikkunoissa tulee juurikin höyryttelystä

     
     
  14. #114
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Usko vain emokettasi, kyllä se mähmä ikkunoissa tulee juurikin höyryttelystä
    Samoilla linjoilla, tosi ku vesi höyry.

    Meillä on tullu yllättävä inhokkineste tuoksun suhteen; blubacco. En olis uskonu että se haisee pahalle, mutta kuulemma. Taitaakin olla ainut neste mistä on tullut parvekepyyntöä.

     
     
  15. #115
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Täällä yleisesti vaniljanesteet on ollut niitä jotka pyydetään höyryttelemään muualla kuin olohuoneessa. Harmi

     
     
  16. #116
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266
    Täällä kans on hieman negatiivista suhtautumista diy blackcurrant+vanilla+menthol sekotukselle ja jugo diablo extreme onelle Mitään muuta en tällä hetkellä höyryttelekkään Ei oo auttanu ku mennä liesituulettimen alle tai välieteiseen, kieltämättä nuo on voimakkaita hajuja molemmat. Kerenny vaan aikalailla tottumaan että höyryää missä huvittaa ja nyt se on sitten alkanu häiritä...


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  17. #117
    Höyrykonkari pipeman's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    (T)Rauma
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Usko vain emokettasi, kyllä se mähmä ikkunoissa tulee juurikin höyryttelystä
    Juu, kyllähän mä sen uskonkin, vaan sitä pohdin tossa että ottaako se paremmin kiinni vilpoisalla ilmalla, mut ei kai sillä vaikutusta ole...

     
     
  18. #118
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Ainoo neste mikä meillä on aiheuttanut negatiivisia kommentteja on Halon Belgian Coco. Siinä on sellanen vittumaisen tunkkanen tuoksu. En pidä siitä itsekkään. Muuten kommentit on yleensä positiivisiä. Etenkin hedelmä/marja nesteiden osalta. Copsat ei myöskään ole aiheuttaneet mitään sanomisia, vaikka niissä aika voimakas tuoksu on.

     
     
  19. #119
    No, ainakin on todettava että minä ne ikkunat pesen.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  20. #120
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Avokki välillä valittaa rahan menosta, jos voi aina sanoo et röökiin menis enemmä ja et vähemmän käytän rahaa tähä harrastukseen kun emäntä vaatteisiin yms. Joku salmiakki/lakritsi neste haisee liian pahalle ja ku kuivapolttaa setuppii nii aina ikkunat auki ku alkaa pienes kaksios päätä särkee. Välillä enemmä välillä vähemmän valitusta.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •