Sivu 19 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 915161718192021222329 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 729

Aihe: Microcoil

  1. #361
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    0.32, 0.34 tai 0.37. Useimmiten 0.32.

     
     
  2. #362
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Svoemeston Kayfun Lite plus tulossa ja siihen microcoilia tarkoitus duunaa. Onneks on tuota 0.32 kanthalia riittävästi kun tykkään mesh vehkeisiin siitä tehdä coileja.

     
     
  3. #363
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Samalla lankalla itsellä pöhisee nyt microcoil 1.1 ohmisena
    maku ja höyry helvetin hyvä
    lämpöä löytyy juuri passelisti

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  4. #364
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    Samalla lankalla itsellä pöhisee nyt microcoil 1.1 ohmisena
    maku ja höyry helvetin hyvä
    lämpöä löytyy juuri passelisti
    Kuin myös ja jos omistaa dna laitteen niin 1.2-1.4 on aika bueno kun ei tarvitse kuin 16-17 wattia.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  5. #365
    Tuntuis itseasiassa olevan vaikea saada tosta .40 kanthalista yhtä toimivaa microcoilia kuin ohuemmista. Lieköhän sen verta paksua, ettei jaksa neste kiivetä ympäri vai mikä mättää. .25 - .32 naruilla taas toimii aina. Vielä pitäis ribbonista kokeilla joskus jahka päätän laittaisko kiepit vaan vierekkäin vai osittain päällekkäin.

     
     
  6. #366
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Voi muuten ollakin, lähinnä Aeron perssyöttöatossa tuota käyttänyt, mikä on ns. idiootinvarma, koska kammion voi hukuttaa.
    KGO & Twist

     
     
  7. #367
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Hyvin jaksaa .40 9 kieppiä 1.5mm terän ympärille vedettynä kaiffarissa
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  8. #368
    Höyryttelijä zoomed's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    65
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kaiffarin omistajia voi kiinnostaa:
    Kayfun Lite Double Barrel Coil Build - YouTube
    Väsäsinpä piruuttani klooni-kaiffariin tässä iltapuhteena tuollaisen, pienin muutoksin. Ohmeiks 0.9 ja ei voi muuta sanoa kuin että nam! Defunctan ryynänen sai aivan uusia ulottuvuuksia tuon myötä, vaikka maistuu jo pirun hyvälle tuosta Diablostakin.
    Diablo One red #150 + läjä klooneja.

     
     
  9. #369
    Höyrykonkari jeezus's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    213
    Microcoili 0.42mm kanthalista 2mm poranterään, 1,5mm vaijeri pumpulilla päällystettynä sisään, hämmentävän hyvin h-attyssä puhisee.
    Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!

     
     
  10. #370
    Mikähän mahtaa taas olla vikana: tänään oon ensimmäisiä microcoileja vääntänyt Octopus RDAhan 0.32 kanthalilla ja pumpuliwickillä. Kierroksia olen laittanut 5-12 riippuen kokeilusta. Tota olen yrittänyt ajella GLV2 5V:llä, mutta parien höyryjen jälkeen lyö tyhjää. Coili ei enää kuumene ja alkaa toimia vasta määrittelemättömän pituisen tauon jälkeen. Viimeisintä setupia käytin myös VMaxin nokassa, jossa laite näytti ohmeiksi 1,6 ja höyrisi tasan yhdet höyryt. Missä vika? Vapot, Octopus vai coilien kokoaja?

     
     
  11. #371
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    ^mikä akku?

     
     
  12. #372
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    ^mikä akku?
    GLV2 2x16340 ja VMax 2x18350

    Sieltähän se taitaa vika löytyä?

     
     
  13. #373
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    ko. laitteista tai akkujen stackaamisestä en tiiä mitään, mut äkkiseltään veikkaisin et jossain kohtaa octopusta on kontaktiongelma tai akut on entisiä. tarkista vaikka 510-liittimien +kontaktit aikas kuluks.

     
     
  14. #374
    Väsäsin itekin dual-micron Tobeco Liteen (~1 ohm). Ei pöllömpi.

     
     
  15. #375
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    3
    Mitäköhän ihmettä teen väärin näiden microcoilien kanssa kun en tunnu saavan niitä millään toimimaan kunnolla. Ongelmana on aivan hirveä maku. Kaikki nesteet mitä olen kokeillut tämän kanssa maistuvat samalta ja itse neste ei maistu juuri ollenkaa. Maku on makea ja hieman marjamehumainen, melko vaikea kuvailla. Nikotiinia ja höyryä kuitenkin tulee, höyryä kuitenkin vähemmän kun kuuluisi. Olen myös kokeillut vaikka kuinka monella eri setupilla, mutta lopputulos on aina samaa roskaa. Coilit olleet 5-10 kierrosta (mittarilla mitattuna semmoset 1.3-3.2 Ohmia), wickinä käyttänyt keitettyä puuvillaa sekä luomua ja laitteina ollut eVod sekä kaiffari klooni. Coilit ovat olleet omasta mielestäni "ihan hyviä" eli kun niille antaa sähköä niin alkavat lämmetä sisältäpäin eikä näy kohtia jotka eivät lämpisi. Olen pari kertaa saanut muutaman hyvän puffin, mutta sitten tuo maku palaa.
    Viimeksi muokannut Maindi; 19.01.14 kello 10:21.

     
     
  16. #376
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maindi Näytä viesti
    Mitäköhän ihmettä teen väärin näiden microcoilien kanssa kun en tunnu saavan niitä millään toimimaan kunnolla. Ongelmana on aivan hirveä maku. Kaikki nesteet mitä olen kokeillut tämän kanssa maistuvat samalta ja itse neste ei maistu juuri ollenkaa. Maku on makea ja hieman marjamehumainen, melko vaikea kuvailla. Nikotiinia ja höyryä kuitenkin tulee, höyryä kuitenkin vähemmän kun kuuluisi. Olen myös kokeillut vaikka kuinka monella eri setupilla, mutta lopputulos on aina samaa roskaa. Coilit olleet 5-10 kierrosta (mittarilla mitattuna semmoset 1.3-3.2 Ohmia), wickinä käyttänyt keitettyä puuvillaa sekä luomua ja laitteina ollut eVod sekä kaiffari klooni. Coilit ovat olleet omasta mielestäni "ihan hyviä" eli kun niille antaa sähköä niin alkavat lämmetä sisältäpäin eikä näy kohtia jotka eivät lämpisi. Olen pari kertaa saanut muutaman hyvän puffin, mutta sitten tuo maku palaa.
    Äkkiseltään kuulostais siltä et sul on liikaa tai liian kireellä pumpuli. Laita sitä vähemmän ja kato et jää semmoseks pehmeäksi eikä kiireeksi se pumpuliwick. Tuolt http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...puli-wick.html lisää vinkkejä.

     
     
  17. #377
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mikäs tuon GLVn amppiraja on?
    KGO & Twist

     
     
  18. #378
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maindi Näytä viesti
    Mitäköhän ihmettä teen väärin näiden microcoilien kanssa kun en tunnu saavan niitä millään toimimaan kunnolla. Ongelmana on aivan hirveä maku. Kaikki nesteet mitä olen kokeillut tämän kanssa maistuvat samalta ja itse neste ei maistu juuri ollenkaa. Maku on makea ja hieman marjamehumainen, melko vaikea kuvailla. Nikotiinia ja höyryä kuitenkin tulee, höyryä kuitenkin vähemmän kun kuuluisi. Olen myös kokeillut vaikka kuinka monella eri setupilla, mutta lopputulos on aina samaa roskaa. Coilit olleet 5-10 kierrosta (mittarilla mitattuna semmoset 1.3-3.2 Ohmia), wickinä käyttänyt keitettyä puuvillaa sekä luomua ja laitteina ollut eVod sekä kaiffari klooni. Coilit ovat olleet omasta mielestäni "ihan hyviä" eli kun niille antaa sähköä niin alkavat lämmetä sisältäpäin eikä näy kohtia jotka eivät lämpisi. Olen pari kertaa saanut muutaman hyvän puffin, mutta sitten tuo maku palaa.
    Täysin puhdas arvaus mutta käytätkö jotain käsirasvaa tai vast.? Pumpuli ottaa vaan tosi herkästi käsistä maun itseensä...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  19. #379
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mä onnistuin eilen kiireessä laittamaan liian vähän pumpulia kiinafuniin ja maku oli hyvin pumpulinen, nyt uus pumpuli sisällä ja maku on taas se mitä pitääkin. On se vaan niin pirun tarkkaa ton pumpulin kanssa ettei laita liikaa tai liian vähän

     
     
  20. #380
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ja uutta pukkaa, SUPER NANO!
    http://youtu.be/qpwdBKcNB9A
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •