Sivu 9 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 533

Aihe: Diablo One

  1. #161
    DibbeYggönen kotiutettu. On se vaan näppärän tuntuinen, kierteet joutuu kyllä ensitöikseen putsata ja napin tuunaamaan, mutta nämähän oli jo tiedossa.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  2. #162
    Päätin avata deckinkin tankin putsausta varten ja hyvä että avasin, siellä meinaan oli pohjalla sellasta metallihilsettä ja anodisointi puuttuu yhdestä kohdasta pohjaa. Uskaltaako tonne nestettä edes laittaa? Jälleenmyyntiarvoa tuo ainakin pudottaa :/
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  3. #163
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Ei sieltä anodisointia puutu, sinne ei vaan ole osittain väri tarttunut, eli ei pelkoa sen suhteen.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  4. #164
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Ei sieltä anodisointia puutu, sinne ei vaan ole osittain väri tarttunut, eli ei pelkoa sen suhteen.
    Ok, no ei sitten ongelmnaa sen suhteen
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  5. #165
    Jumalauta tää tulittaa julaa!
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  6. #166
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    116
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    DibbeYggönen kotiutettu. On se vaan näppärän tuntuinen, kierteet joutuu kyllä ensitöikseen putsata ja napin tuunaamaan, mutta nämähän oli jo tiedossa.
    Millä putsasit ne kierteet? Jollain vesihiomapaperilla? Näkyis aika rosoiset olevan tossa omassa tulokissakin

     
     
  7. #167
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Von Pavel Näytä viesti
    Millä putsasit ne kierteet? Jollain vesihiomapaperilla? Näkyis aika rosoiset olevan tossa omassa tulokissakin
    PataPata:lla ja lopuksi vielä hammasharjalla.

    Edit: Tulee kyllä ainakin näin aluksi vähän turhanki äkäsiä setuppeja helposti. Nyt tuli 0,5ohm ilman vaijeria joten höyry suht lämmintä, mutta ei dryhittiä. Huulet vaan tuppaa palamaan tipissä kun ketjussa höyryttelee, täytyy tehdä vähän kiltimpi setuppi.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  8. #168
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Melkein voi sanoa, että setuppeihin +1 kieppi narua totuttuun. Muuten voi mennä aika alas vastukset.

    Itse teen 0.35 narulla 4 kieppisiä 2mm vaijerille ja noi putoaa tasoon 0.6 ohmia.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  9. #169
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Melkein voi sanoa, että setuppeihin +1 kieppi narua totuttuun. Muuten voi mennä aika alas vastukset.

    Itse teen 0.35 narulla 4 kieppisiä 2mm vaijerille ja noi putoaa tasoon 0.6 ohmia.
    Nyt mulla on 1,5mm vaijeria jossa muutama kieppi #200 meshiä niin että ei valu nesteet wick-reiästä ja .25 kanthalia 3 kiekkaa, ohmit 0,9, joka on vähän liian kiltti mun makuun mutta .32 lanka pääsi loppumaan. .40 langalla tätä on turha lähtee edes yrittämään ellei microa väsää, täytyy laittaa tota 2mm vaijeria ja .32-35 kanthalia tulemaan.

    Onkos kukaan koittanut microcoilia tässä?
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  10. #170
    Höyryttelijä H-x 86's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Ylihärmä
    Viestit
    97
    On tämä one hyvä laite. 325# meshiä ja tupla 0.2 kanthalia 3 kieppiä. Ohmit ~0.7 ehkä hieman alle. Aluksi tosin tein 200# mesh pötkön ja laitoin 0.32 kanthalia 4 kieppiä mutta makua ei minun mielestä irronnut "riittävästi" omaan makuun. Nyt noin 80vg 20pg nesteet tankis eikä meinaakkaan käydä kuivana. Hyvä ja toimiva hybridi

     
     
  11. #171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja H-x 86 Näytä viesti
    On tämä one hyvä laite. 325# meshiä ja tupla 0.2 kanthalia 3 kieppiä. Ohmit ~0.7 ehkä hieman alle. Aluksi tosin tein 200# mesh pötkön ja laitoin 0.32 kanthalia 4 kieppiä mutta makua ei minun mielestä irronnut "riittävästi" omaan makuun. Nyt noin 80vg 20pg nesteet tankis eikä meinaakkaan käydä kuivana. Hyvä ja toimiva hybridi
    Tuplat? Niin siis ootko akkuporalla twistannu narut yhteen?
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  12. #172
    Höyryttelijä H-x 86's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Ylihärmä
    Viestit
    97
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Tuplat? Niin siis ootko akkuporalla twistannu narut yhteen?
    Vierekkäin normaalisti kiertänyt. Toimii joka gennyyn omaan makuun

     
     
  13. #173
    Höyryttelijä H-x 86's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Ylihärmä
    Viestit
    97
    Pulssitella kannattaa melko tyhjällä akulla. 0.2 kanthali kun ei paljoa kestä kun napsahtaa poikki. Hyvä sillä tulee kun malttaa tehdä setupin huolella

     
     
  14. #174
    Lainaus Alkuperäinen postaaja H-x 86 Näytä viesti
    Pulssitella kannattaa melko tyhjällä akulla. 0.2 kanthali kun ei paljoa kestä kun napsahtaa poikki. Hyvä sillä tulee kun malttaa tehdä setupin huolella
    Tosta tuli mieleen ku eilen pulssittelin setuppeja ja langat hehkui oikein nätisti mutta yhtäkkiä ei minkäänlaista hehkua, no nappasin akun ulos ja yleismittarilla katoin jänöt jotka näytti 2,89V aika salakavalasti toi one imee akkua, ei paljoa varottele vaan vetää loppuun asti täysillä.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  15. #175
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Itse olen kerran ajanut akun 2.6 volttiin onella. Kannattaa olla varovainen ettei pilaa akkuja.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  16. #176
    Joo käytän nyt noita efestejä pulssitteluun ja lopuksi täydellä aw:lla testiä.

    Nyt tuli setuppi joka toimii omaan makuun ja wickaakin hyvin, 3 kieppiä .20x2 lankaa twistattuna, ohmit siinä 0,6-0,7.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  17. #177
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Tässä uuden erän onessa kun näkyy olevan tuo hattu erilainen sisältä kuin ekassa erässä, niin vieläkö tihkuu nestettä ilmarei'istä ja hatun välistä? Uudessa ei näytä olevan hatussa miinusruuvin "koloa". Vähentääkö se "tihkumista"? Hankala selittää, mutta toivottavasti joku ymmärsi

    Gixxerillä varmaan ainakin kokemusta molemman erän laitteista

     
     
  18. #178
    Kyllä mulla tihkuu välillä alemmasta ilmareiästä mutta se on sen verran vähäistä ettei itseä juuri haittaa. Hatun alta ei tihku.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  19. #179
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Sarjassamme ehkä tyhmiä kysymyksiä, mutta esitän sen kuitenkin. Kun tuo tankki nyt on tuon dekin alla, niin kuin se on ja noita videoita katsellessa alkoi ihmetyttämään puhdistus. Kovasti jäi semmoinen kuva ettei sitä dekkiä suositella irroteltavaksi, tai siis mitään syytä ei ole. Mutta mites sitten kun haluaa vaihtaa nestettä? Itse ainakin huuhtelen tankit ennen kuin laitan uutta makua, mutta mitenkäs se tuon onen kanssa onnisttuu? On lähes ainoa kalliimpi laite, joka herättää tällä hetkellä omistamisen halua, vaikka ainakin vielä olen pystynyt hillitsemään itseäni.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  20. #180
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Pumppaa ruutalla vettä sisään-ulos...
    Japa japa

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •