Sivu 16 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 612131415161718192026 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 533

Aihe: Diablo One

  1. #301
    Mä pyörittelen #200 meshin neulan ympärille ja neula rullan sisällä pyöräytän siihen kanthalin. Koko helahoito paikoilleen neulan kera, neula pois ja pulssittelua. Ton neulan avulla tuntuu saavan kanthalin sopivan kireälle ja niin, että se on koko matkaltaan kontaktissa meshiin.

    edit. Ja tosiaan meshillä on väliä, mullakin on tonne kertynyt vaikka ja mitä ja parasta tähän mennessä on ollut eka tilaamani #200 arkki.

     
     
  2. #302
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Ihan sama miten tekee kunhan käyttää 200 meshiä. Wickkaa jopa 0.3-0.4 ohmin setupeilla.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  3. #303
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Ihan sama miten tekee kunhan käyttää 200 meshiä. Wickkaa jopa 0.3-0.4 ohmin setupeilla.
    Tehdäänkö testi? Voin lähettää sulle kaksi arkkia meshiä merkkaamattomana, molemmat 25micronin, kokoja 200# ja 400#. En usko että pystyt niistä tunnistamaan kumpi on kumpaa

     
     
  4. #304
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Ihan sama miten tekee kunhan käyttää 200 meshiä. Wickkaa jopa 0.3-0.4 ohmin setupeilla.
    Jep... laitoin jo päivällä tilaukseen. Noi mitä mulla tuossa on, vaikuttaa aika tukevilta. Luotan siihen, että vika löytyi... Mutta laittelen rapsaa ensi viikolla.

     
     
  5. #305
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tehdäänkö testi? Voin lähettää sulle kaksi arkkia meshiä merkkaamattomana, molemmat 25micronin, kokoja 200# ja 400#. En usko että pystyt niistä tunnistamaan kumpi on kumpaa
    Sehän riippuu taas meshistä, paska Mesh on paskaa aina

     
     
  6. #306
    Höyrykonkari Wildbreath's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    121
    Mulla toimii 2mm vaijeri, #200 mesh ja .32 lanka oikeen hyvin itellä oli kans välillä tota että ei oikee joka asennos pelannu mutta sitä pitää vaa räpeltää niin kauan että toimii. 0.6 ohmia näyttää yleismittari tolle setupille ja hyvin pelaa täydestä tankista tyhjäksi ja silloon tulee eka dryhit ku mehu loppuu.

    | Paranormal | Velocity | | Cuboid | Magma | Ambassadeur | Kayfun Lite Plus | TFV12 Prince | Forge |

     
     
  7. #307
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    No nii… Nyt on Esmokesta oikeanlaista meshiä ja on se tosiaan paljon hennompaa kamaa kuin noi mitä olen käyttänyt…. Mutta, mutta..
    Ei tää nyt ihan silti täydellisesti mene. Väliaikatietoja kummiskin… Eli 2 mm vaijeri, n. 10 x 10 mm mesh ja 0,32 lankaa kolme kiekkaa. Käryttelin tuota ilman hattua aika huolella. Laite vaakatasossa, coili alapuolella, toimii hienosti, eli kestää todella pitkään ennen kuin kuivuu. Kaikki muut asennot tarkoittavat, että alin lanka alkaa hehkua liian nopeasti… Jatkan harjoituksia.

     
     
  8. #308
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Kai saat ilman nestettä keskeltä alkaen kaikki kiepit hehkumaan tasaisesti?
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  9. #309
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    Kai saat ilman nestettä keskeltä alkaen kaikki kiepit hehkumaan tasaisesti?
    Nii… kyllä mielestäni saan. Olen näitä kuitenkin jo muutaman kuukauden ihmetellyt. En mä tajua, kun ne loistaa niin berkkeleesti ja ihan tasaisesti. Alimmainen lanka kuitenkin kuivuu, kun märkää tulittaa… Sitten hiukan tökkään lankaa ja seuraavaksi kuivuukin ylimmäinen lanka. Mulla on paha epäilys, että tuossa on joku sudenkuoppa, jossa olen ja syvällä….

     
     
  10. #310
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Nii… kyllä mielestäni saan. Olen näitä kuitenkin jo muutaman kuukauden ihmetellyt. En mä tajua, kun ne loistaa niin berkkeleesti ja ihan tasaisesti. Alimmainen lanka kuitenkin kuivuu, kun märkää tulittaa… Sitten hiukan tökkään lankaa ja seuraavaksi kuivuukin ylimmäinen lanka. Mulla on paha epäilys, että tuossa on joku sudenkuoppa, jossa olen ja syvällä….
    Luulisin että sulla ei oo kanthalit tarpeeks kireällä meshissä kiinni, sillon ne nimittäin alkaa hohkaamaan.

     
     
  11. #311
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Nii… kyllä mielestäni saan. Olen näitä kuitenkin jo muutaman kuukauden ihmetellyt. En mä tajua, kun ne loistaa niin berkkeleesti ja ihan tasaisesti. Alimmainen lanka kuitenkin kuivuu, kun märkää tulittaa… Sitten hiukan tökkään lankaa ja seuraavaksi kuivuukin ylimmäinen lanka. Mulla on paha epäilys, että tuossa on joku sudenkuoppa, jossa olen ja syvällä….
    Eihän tuo ihan toimivalta kuulosta. Sen näkee siitä meshistä kuivana tulitellessa jos virta kulkee verkon kautta aiheuttaen hotspotteja. Katso, ettei missään meshissä näy juovia tulittaessa kuivana. Vaikuttaisi, että lanka on joko löysällä tai liian kireällä. Paremmin tietävät korjatkoon jos olen väärässä. Itse muuten tein setupit Oneen viidellä kiepillä
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  12. #312
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    Eihän tuo ihan toimivalta kuulosta. Sen näkee siitä meshistä kuivana tulitellessa jos virta kulkee verkon kautta aiheuttaen hotspotteja. Katso, ettei missään meshissä näy juovia tulittaessa kuivana. Vaikuttaisi, että lanka on joko löysällä tai liian kireällä. Paremmin tietävät korjatkoon jos olen väärässä. Itse muuten tein setupit Oneen viidellä kiepillä
    Mikä lanka sulla on?
    Noita kieppiin tiukkuuksia olen testaillut vaikka miten… siis jo tuon vanhan meshin kanssa. Nyt tulittaa kaksi Diablo Hybridiä ja yksi One oikein hyvin, mutta joo, vastus pitää olla vapottaessa alapuolella… Hittolainen, te varmaan vaan höynäytätte mua? Taatusti, jos pääsisin teidän torvia maistaan, ni sama ongelma olisi. En ikinä usko, että noita saa ihan varmoiksi. hymiö

     
     
  13. #313
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ööö... Tottahan sen wickin pitää olla nesteessä oli sitten meshi-, silica-, tai vaikka pumpuliato..?
    Jos kallistat laitetta siten, että setuppi on ylhäällä, niin silloinhan neste on tankin alaosassa, eikä wicki koske nesteeseen..?

     
     
  14. #314
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Hittolainen, te varmaan vaan höynäytätte mua? Taatusti, jos pääsisin teidän torvia maistaan, ni sama ongelma olisi.
    Kyllä varmasti maistuu kaikkien muidenkin torvet paskalle jos wicki on yläpuolella ja vastus ei saa nestettä ollenkaan. En ole onea pitänyt kädessä edes ikinä, mutta väitän kyllä että sen saa kyllä wickaamaan vaikka 0.3ohm setupilla aivan täydellisesti, nestettä vaan pitää olla tankissa ja wickin osua siihen nesteeseen

     
     
  15. #315
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Juu totta ilmareiät alaspäin tai sitten pitää todella Jenkki tyyliin höyrytellä.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  16. #316
    Aika nopsaan siihen tottuu, että ottaa Onen käteensä ns. oikein ilmareiät alaspäin. Mulla menee nyt jo ihan automatik, ei tarvi ajatella, että mitenkäs se vehjes nyt kädessä onkaan. Pimeässä tietty omat haasteensa, mutta kyllä ne ilmareiät tuntee ja punaisessa tiedän, että on oikeinpäin, kun peukalo on kanjien kohdalla. Mä en kyllä pidä läheskään vaakasuorassa, se tuntuu luonnottomalta ja siltikään ei ole dryhit ongelmaa ja kun suurinpiirtein tietää oman nestekulutuksensa niin välttyy nesteen loppumisen aiheuttamalta dryhitiltä.

     
     
  17. #317
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    316
    Tankkaa samalla kun vaihtaa uuden akun ei ole pelkoa että neste kesken loppusi, 2ml mulla yleensä menee tankkiin kun akussa virtaa jäljellä 3.5-3.6 volttia.
    Vaijerisetuppeja olen tähänsaakka käyttänyt, tein kokeeksi 200 meshistä tukin tuntuis toimivan paremmin kuin vaijeri, taidan jättää vaijerit pois käytöstä.

     
     
  18. #318
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    No nii…, Tämä homma alkaa selviään. Tässä on siis ollut sudenkuoppa, ihan niin kuin oletin. Olen aina kuvitellut, että wickaamisen tulee olla niin tehokasta, että tankin pystyy periaatteessa tulittamaan tyhjäksi, jos Onen pistää pöydälle seisomaan. Olenko ihan väärässä, jos luulen, ettei noilla videoilla ihan kamalasti muistuteta, että ilmareijät tulee olla alhaalla? Ei siellä mielestäni myöskään muistuteta, että meshin pitää olla tiettyä laatua…? Nämähän on toki ongelmia vain tällaiselle yksinäiselle sudelle, joka ottaa hommaa haltuun pelkästään netin välityksellä. Oishan tämä hitosti helpompaa, jos olisi joku kokeneempi jannu, jolta kysellä apua.
    Nyt ollaan siis siinä, että esim Diablo Hybridini on toiminut aivan loistavasti noilla paskoillakin mesheillä. Eli pitämällä coilia alapuolella, olen oikeastaan voinut ketjuvapottaa tankin tyhjäksi.

    Toinen mikä noilla filmeillä on aina yhtä siistiä, on se märän vastuksen testitulittaminen ilman hattua… TSSSSssiiit…. 1,5 sekunttia roiskeita ja toteaminen, että hyvin pelaa. No, jååmalöeissön, kai se nyt sen hetken pelaa tosi hyvin, mutta tulittakaa nyt ihmeessä sen aikaa kuin vapotuskin kestää...

    Kummiskin, kysyvä ei tieltä eksy, eli kiitos kaikille… Mun One pelaa nyt tuon uuden meshin avulla täydellisesti. Mikäli se tarkoittaa, että ilmareikä alhaalla voi imeä ketjussa. Ainoa mikä siinä ajoittain ottaa quubbaan, on se ilmareikien pörpötys, mutta sen nyt kestää kyllä…..

     
     
  19. #319
    Eikö sulla kärvähdä huulet jos ketjussa vapottelet?
    Mutta joo, itse lueskelin täällä ahkerasti ja katselin videoita, joitain juttuja useampaankin kertaan. Eli "kokeneempi jannu" oli mulla ainakin tämä foorumi.

     
     
  20. #320
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Tuon "pörpötyksen" jos se haittaa? Saat pois kun käännät ala asennosta joko kello 5 tai 7, noin ainakin itsellä? Ja viellä wikkaa!

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •