Sivu 38 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2834353637383940414248 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 741 - 760 / 1009

Aihe: Rotaryn Höyryhäiriöt. Tästä se lähtee

  1. #741
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Pelkkään he:en siirtyminen Ei ne halvat tuotteet ole aina klooneja joten kai niitäkin voi testailla? Täältä lähti ainakin katsoja pois tämän johdosta, ei sen takia ettei kloonit kelpaa, vaan ylipäätään noihin pelkkiin kalliisiin kamoihin siirtyminen.
    Siksi sanoinkin siellä välissä sanan premium, mihin putoaa ihan hyvin esimerkiksi niitä Smokin yms tuotteita.

    Totuus on myöskin se, että meillä on harrastus edennyt jatkuvasti kuten sen videoidenkin sisällöstä näkee. Lähes kaikki käyttäjät, jotka olen tuntenut muutaman vuoden ajan, ovat myöskin siirtyneet edistyneempiin ja sitä kautta kalliimpiin laitteisiin. Osa nopeasti, osa hitaasti.

    Tuntuu, että se on vaan luonnollista kehitystä.

    Toisekseen, meille ei tule juuri mistään mitään ilmaiseksi testeihin, eikä oma mielenkiinto esimerkiksi markkinoille tulevien clearojen osalta TÄLLÄ hetkellä ole niin suuri, että vaivautuisin niitä erikseen ostelemaan. Toki kaikesta on hauskaa tehdä teille videoita, mutta nykyiset ostokset palvelee lähinnä omaa harrastusta jo pelkästään sen takia, ettei ole varaa sijoittaa 5 euroa sinne, 20 euroa tuonne, ihan vaan huvikseen.

    Toki, jos niitä laitteita joku testiin tarjoaa, niin tottakai me tehdään videoita ja ei heräteostokset ole koskaan pois suljettuja juttuja.

    Aikanaan kun itse olin vielä uusi ja genesis-tyyliset atot oli harvinaisia tai ainakin harvemmassa kuin nykyään, en juuri niistä piitannut. Olin tyytyväinen siihen mitä tuolla edullisemmassa maailmassa oli tarjolla.

    Mutta kuten sanottu, homma meni mun kohdalla eteenpäin ja nykyinen kalusto koostuu käytännössä kokonaan laitteista jotka ovat kalliimpaa, mutta toisaalta mun tarkoitusta paremmin palvelevaa osa-aluetta.

    Nyt jos niitä edukkaampia laitteita videolle otetaan, niin niiden täytyy jollain tapaa olla jotain ihan muuta kuin niin sanottua peruskauraa.
    Oma vaatimustaso ja mieltymykset on sellaiset tällä hetkellä, että ne todelliset tuntemukset tarjoaa se he-luokka.

    Kyseessä ei missään tapauksessa ole siitä, että pitää olla kallista, mutta siihen se ikävä kyllä on hiljalleen omalla painollaan valahtanut, että laitteiden hinnat on noussut.

    HE- laitteissa pitää kuitenkin muistaa muutama oleellinen aspekti sen hinnan lisäksi;

    - Suunnittelu on yleensä tehty pitkän tähtäimen mukaan, jolloin laitteen toimintavarmuus on parempi
    - Laitteet on usein rakennettu pienissä pajoissa, jopa yhden miehen voimin, jonka pitää se leipä saada sillä tuotteella
    - Pienissä erissä tehty tuote on yleensä laadultaan tasalaatuisempi, kuin massatuotettu
    - HE- puolen tuotteissa on yleensä käytetty laadukkaampia materiaaleja kuin massatuotetuissa tuotteissa
    - HE-puolen, varsinkin pienten pajojen tuotteiden käyttö, setupointi ja ylläpito on ollut mulla aina vaivattomampaa, koska niitä laitteita on ajateltu ja testautettu protoina ennen kuin ne lähtee lopullisina kappaleina myyntiin.

    Toki, on poikkeuksia, muttä käytännössä elämä kahden kalliin aton kanssa on niin paljon helpompaa kuin 5 massatuotetun, hutaisten markkinoille isketyn ja pikana kasaan laitetun, testaamattoman aton kanssa.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  2. #742
    Tämä selventi asiaa, thänks Jatketaan videoiden seuraamista.

     
     
  3. #743
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Pidettiin Janin kanssa asiasta pientä palaveria ja todettiin, että meidän linja on ehdoton ei klooneille.
    Jne.
    Welcome to the Dark Side!

    No cookies for you though.

     
     
  4. #744
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  5. #745
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630


    Siitä lähti vuoden viimeinen setupointivideo!

    Kiitoksia kaikille tilaajille ja foorumilaisille kuluneesta, huikeasta vuodesta!

    Me emme ole unohtaneet teitä ja tulevien (helmikuu) 30-vuotis syntymäpäivieni kunniaksi, on tulossa myöskin jakoon aika huikea tuote jollekkin onnelliselle höyrypäälle!

    Joten pidetään lippu korkealla ja jatketaan höyryisellä tiellä!

    KIITOS!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #746
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Diablo One, suomeksi

    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  7. #747
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Näillä näkymin pistän videoiden osalta pillit pussiin vähäksi aikaa. Vähän on motivaatio kateissa. Muutamasta high-end laittesta voi jotain olla tuloillaan EHKÄ, mutta pääosin päivittelen tilanteita facebookin puolella.

    Toistaiseksi videoiden kysyntä suhteessa työmäärään on vähän vinksallaan.

    Toisekseen, nyt ei ole näköpiirissä tuon Reaverin ja muutaman muun lisäksi mitään kovin mullistavaa videoitavaa.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  8. #748
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    suomenkieli ja high end laitteet lienee sellainen yhdistelmä ettei niille hirveästi katsojia tule koskaan löytymään. Osittain myös siksi että suurin osa niiden käyttäjistä on muutenkin sen verran edistyneitä ettei videoista oikein mitään uutta saa irti. Toisaalta ymmärrän kyllä että pöhköähän se olisi väkisillä vääntää revikoita sellaisistakaan massatuotantovehkeistä jotka ei enää itseä sytytä.

     
     
  9. #749
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Näillä näkymin pistän videoiden osalta pillit pussiin vähäksi aikaa. Vähän on motivaatio kateissa. Muutamasta high-end laittesta voi jotain olla tuloillaan EHKÄ, mutta pääosin päivittelen tilanteita facebookin puolella.

    Toistaiseksi videoiden kysyntä suhteessa työmäärään on vähän vinksallaan.

    Toisekseen, nyt ei ole näköpiirissä tuon Reaverin ja muutaman muun lisäksi mitään kovin mullistavaa videoitavaa.

    Välillä on hyvä pitää taukoa jos ei nappaa. Esim jos videoiden teko menee siihen et joutuu väkisin vääntämään, niin siitä ei ole kenellekkään hyötyä. Pieni tauko tekee hyvää. Itse en en tee videoita, mutta hetkittäin tulee fiiliksiä, jotta nyt hieman taukoo modeista, ei jaksa/kiinnosta. Pelkää höyryttelyy ja sitärataa.... Tsemppiä Rotary

    ps. Sulla on hyviä videoita ja olen oppinut niistä ihan helvetin paljon, kiitos siitä!

     
     
  10. #750
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    suomenkieli ja high end laitteet lienee sellainen yhdistelmä ettei niille hirveästi katsojia tule koskaan löytymään. Osittain myös siksi että suurin osa niiden käyttäjistä on muutenkin sen verran edistyneitä ettei videoista oikein mitään uutta saa irti. Toisaalta ymmärrän kyllä että pöhköähän se olisi väkisillä vääntää revikoita sellaisistakaan massatuotantovehkeistä jotka ei enää itseä sytytä.
    Ajattelen samaa. Suurin osa höyryttelee halvemmilla vehkeillä ja high end laitteisiin ei ole varaa. Tästä syystä myöskään high end laitteista tehdyt videot eivät välttämättä kiinnosta - vaikka Rotaryn tapauksessa ne ovatkin erittäin laadukkaita. Ota vaan pieni breikki ja esittele harvinaisia ja suurelle massalle tuntemattomia laitteita jos sellaisia saat käsiisi. Suurin osa videoista katsottu ja hyvä fiilis jäänyt. Lisää odotellaan!

     
     
  11. #751
    Höyrykonkari Java78's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    285
    Eihän karhukaa koko ajan melskaa, se syö välistä marjoja. Elikkäs huilaa kaikes rauhas hetki ja uudella innolla videoitten pariin ku siltä tuntuu.

     
     
  12. #752
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Kiitoksia näistä näkemyksistä!

    Niinkuin sanoin jo joskus aiemmin, niin tämä mun harrastus on edennyt siihen pisteeseen, että käsiin ei valitettavasti eksy noita todella edukkaan hintaluokan laitteita, kuten vaikka Evod, Aspire jne.

    Kyse ei ole koppavuudesta tai niiden laitteiden huonoudesta, vaan juuri siitä, että nämä nykyiset laitteet (Diablot, genesis yleensäkkin jne) kiinnostaa vaan enemmän. Kyllä varmaan teen joskus tässä jotain "back to basics" tyylisiä juttuja ja vaikka vertailujakin, mutta nyt on mieli todella isosti näissä vähän kalliimmissa jutuissa.

    Pyrin saamaan käsiini nyt tosissaan noita kotimaisia high-end tuotteita ja ehdottomasti Filippiiniläisiä (Pinoy) tuotteita, ihan miten rahat suinkin riittää.

    Se on sääli, että noille videoille ei ole kysyntää nyt, mutta ymmärrän sen pointin ihan hyvin, koska puhutaan LÄHES aina yli 100€ sijoituksista, joka on vaan monelle liikaa.

    Mun mielestä esimerkiksi Urdu hoitaa noiden edukkaampien laitteiden osalta homman niin hyvin, ettei mulle jää juuri rakoa enää omille videoille.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  13. #753
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Mun mielestä esimerkiksi Urdu hoitaa noiden edukkaampien laitteiden osalta homman niin hyvin, ettei mulle jää juuri rakoa enää omille videoille.
    koitas ny käyttäytyä
    meitsi riipii vaan pintaa ja esittelee. ne on ihan muut kun suorittaa loppuarvostelut

     
     
  14. #754
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    koitas ny käyttäytyä
    meitsi riipii vaan pintaa ja esittelee. ne on ihan muut kun suorittaa loppuarvostelut

    No onhan se totta, ettei sun videoiden jälkeen tarvii paljon enää lisäillä. Menee ihan turhaan kilpajuoksuksi, jos useampi hahmo vääntää samoista laitteista videoita. Lopputulos ei varmaan muutu. Se toimii, tai se ei toimi. Loppuviimein se on ihan sama, jos vaikka mä teen videon, tai sä teet videon. Mulla on vaan ehkä vähän jäykempi tapa noita kuvata, joka ei mene katsojiin niin hyvin. Mun mielestä ihan ok näin.

    Nesteistä vois tässä vähän ottaa videoo taas, mutta nyt on motivaatio ihan tasan nolla.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  15. #755
    Mun mielestä nää rotaryn videot on just mukavaa katseltavaa, ehkä ääni/käytös mikälie tekee niistä miellyttäviä katsella. Mutta pidä taukoa jos tuntuu ettei kiinnosta kun sen huomaa herkästi myös katsoja ettei nappaile.

     
     
  16. #756
    Höyrykonkari koneisto's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    282
    Itse olen katsonut lähes kaikki videosi, vaikkei kaikkien pätkien aiheet minua kiinnostaisikaan. Ihan vaan sen takia kun ovat niin laadukasta katsottavaa.
    Mutta jos on tauon paikka, niin silloin on tauon paikka.
    Viimeksi muokannut koneisto; 04.01.14 kello 01:45.

     
     
  17. #757
    Höyrypää Divi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    484
    Samat mietteet kuin edellisillä, east side ja urdu on ainoat mitkä tulee katottua joka ikinen oli aihe mikä tahansa. esimerkkinä sitten taas vaikkapa todd tai scott joilta tulee katottua vaan ne mitkä itteä kiinnostaa ihan oikeesti.

     
     
  18. #758
    Pahaltahan se tuntuis jos olisit ilmoittanut että videoita ei tule tästä eteenpäin, näissä läppä ja sana on kohdallaan ja vaikka en ite ole liikkuvan kuvan ystävä, on yleensä tullut tsiigattua loppuun asti.
    Pikkironkeloija


     
     
  19. #759
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630


    Hengissä ollaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  20. #760
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Ei ne pillit kauaa pysyny pussissa
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •