Sivu 16 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 612131415161718192026 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 1009

Aihe: Rotaryn Höyryhäiriöt. Tästä se lähtee

  1. #301
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Osta käytetty provari tai provari mini. Hinnat tullu mukavasti alas. Lähtee noin 100-130€.
    Spoileri!



     
     
  2. #302
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Smokin SIDin ottaisin itse juuri nyt tuosta VV alle 100 eur hintaluokasta. Siinä on kaikki mitä jossain Vamossakin, mutta paremman näköinen imo ja kevyempi. Bugejakaan ei ole raportoitu tietääkseni.

     
     
  3. #303
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä kelailin sitä SID:iä kanssa. Se on ihan pätevän näköinen laite. Provari on hyvä, siitä ei pääse minnekkään, mutta mun henkilökohtainen preferenssi on toi VW. Tokihan Provari tekee saman kuin muutkin, mutta omaan käyttöön toi VW toimii paremmin, koska se teho pidetään samana noissa riippumatta siitä, onko se aton 1.5 vai 2 ohm.

    SID on mun silmään ainakin melko tyylikäs laite.

    Harmi kun ei oo oikein mitään ihan uutta kohtuuhintaista VV/VW laitetta, josta sais samalla duunattua videon. Toi SID on käsitelty jo niin monessa paikassa, et menis ihan hukkaan video
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  4. #304
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Kamry K200?? Tuota ei juurikaan ole ainakaan täällä foorumilla näkynyt. Tesla-kopsulta kyllä vaikuttaa.

    edit: jaa, no ei varmaan ole näkynyt kun vielä julkaisematta koko modi

    edit edit: eikun onpas sittenkin jo saatavilla vaikka mistä . Kamrylla eivät vissiin päivitettele kovin usein kotisivujaan??

     
     
  5. #305
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Oletkos tätä katellu? $27.59 V9 1500mAh Variable Voltage/Wattage Electronic Cigarette Battery Compartment - pink / 0.75" LCD display / 2*16340 at FastTech - Worldwide Free Shipping

    Omaan silmään näyttää hyvältä (eri värillä tietenki) + on pienempi ku sid ja silti samat säädöt, voltit,watit,ohmit...

     
     
  6. #306
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Larma ootko ihan varma että tuo ei oo semmonen naisten suristin?

     
     
  7. #307
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Kamry K200?? Tuota ei juurikaan ole ainakaan täällä foorumilla näkynyt. Tesla-kopsulta kyllä vaikuttaa.

    edit: jaa, no ei varmaan ole näkynyt kun vielä julkaisematta koko modi

    edit edit: eikun onpas sittenkin jo saatavilla vaikka mistä . Kamrylla eivät vissiin päivitettele kovin usein kotisivujaan??

    Onhan toi ollu joo jo jonkun aikaa markkinoilla. On sekin kyllä mielessä käynyt, koska oon ollu tyytyväinen tohon mekaaniseen sataseen. Vähän hämää noi kaikki napit, mutta on ainakin eksoottisen näköinen laite.

    Mullahan on ostoslistalla nyt jo Hybridi, mutta se saa nyt venttaa kun rahatilanne on "vähän" kaponen. Mut sen aika tulee sitten.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  8. #308
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AMPR Näytä viesti
    Larma ootko ihan varma että tuo ei oo semmonen naisten suristin?
    Mä' huolestuisin jos siin tulis pari durexia mukana

    Toisaalta, se saattais olla monen foorumilaisen pelastus. Saa ihan rauhassa vääntää setuppeja pitkin iltaa kun antaa vaimokkeelle ton ja ja paketin erkkaa mukaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  9. #309
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Tässä on nopee ja VIIMEINEN video tolla Microsoftin kameralla. Pakko oli tolla nyt kuvailla, kun Canon on lainassa edelleen.

    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #310
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Silica dripperit ainakin iskee ja kovaa oli kyseessä sitten kympin Bully tai XX€ über ato. Ja odotas vaan kun hurahdat mesh-vehkeisiin kunnolla ja saat kuristetut hatut käyttöön, niin alkaa jo makua löytymään ja kurkkutuntumakin kasvaa potensseissa (tai näin ainakin luvataan). En minäkään mikään mestari näiden kanssa ole, hyvä kun tuurilla saan randomisti meshillä puhtaasti pelaamaan, siksi siirryinkin vaijereihin ja ei ole yhtäkään setuppia mennyt pieleen. Pitää varmaan äijälle laittaa taas postia tulemaan ja kirjeeseen pätkät 7x7 (ja ehkä myös 7x19) vaijeria ja meshiä (molemmat valmiiksi tohoteltuina), niin pääset sitäkin sit testaamaan. Kumminkin meshiä nyt itsellä on tarpeeksi ja vaijeriä löytyy about 2,5m yhteensä, niin tavaraa löytyy aika moneen setuppiin, varsinkin kun tuo vaijeri on ikuista ainakin mesh-päälysteellä.

     
     
  11. #311
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Vaijeriin en oo perehtyny niinku yhtään. Pakko laittaa kans varmaan joku mesh tilaus tulee, kun jätkein laittamat palat on about tuhlattu

    Tein äsken tohon AGA-T2+:aan yhden setupion, mut se perkele näytti eka hehkuvan ihan ok kaikilla kolmella, mut sit kun tuuppasin nesteet sisään ja tulitan vaikka 3s, niin se ylin coili alkaa hehkuu siitä plussan ja meshin välisä tehden hot spotin. Eli vituiks meni se sit.

    Mutta tätähän tää on. Trial and error.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #312
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Vedät vain nesteet pois, tulitat setupin kuivaksi, ja taas voi kuivapoltto alkaa. Sitten rassaat jollain pinseteillä sitä ylintä kieppiä kunnes toimii.

    Peli ei koskaan ole menetetty!

    Yrittänyt näitä videoita katsoa, mutta ei voi. Tossa iSmoke 30 videossa oli jotain polttamisesta puhetta ilman että oli kauhea katastrofi ilmassa, ei voi. Ei jaksa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #313
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo alkaa toi kuva selkiintyy hiljallee. Kattelin just läpi ton vaijeri wick langan, eikä toi nyt kovin mystiseltä vaikuta todellakaan. Täytyy joo tyhjennellä toi tankki, et saan ton rukailtua uusiks kasaan.

    On muuten saatanan ärsyttävä toi AGAN sormiruuvi, kun on niin perkeleen pieni, eikä meinaa pysyy kiinni sit millään kun duunaan ton langan siihen väliin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #314
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Sormiruuvit on kyl syvältä Itsellä vain sompusta kokemusta, ja kyllä kelpais ihan tavan ruuvit. Vaan kun on laiska, eikä viitsisi viritellä.

    EDIT: äh onhan mulla ZAP myös. Ja siinä sen spesiaali työkalu, kuusiokoloruuvi. No.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #315
    Nää RBA-vehkeet tuntuu aika kiinnostavilta mutta pelkään kyllä etten osais näitä näpräillä. Joten taidan jättää väliin.


     
     
  16. #316
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Kyl sä osaat. Mä olin ihan saletti et itäisellä hallintoalueella poksahtaa tänään, kun tuuppaan virtaa tolle rsst:lle, mutta sehän pöhis laakista perkele.

    Kyl mäkin oon luuhannu suomalaisia ja ulkomaalaisia videoita vaikka ja kuinka, mut ei oo hukkaan mennyt se aika.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #317
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Nää RBA-vehkeet tuntuu aika kiinnostavilta mutta pelkään kyllä etten osais näitä näpräillä. Joten taidan jättää väliin.
    tuo Rotaryn revikan loppu summasi oman elämykseni RBA-maailmassa aika hyvin...jees, hyvin pelittää, höyryä pirusti ja mahtava maku, jaa kato, nyt ei wickkaakaan enää, tulee palanutta. Aivan älytön määrä siinä on duunia että saa yhden kerran kasaan setupin joka toimii pitkään ja ihan aikuisten oikeasti paremmin kuin keskiverto tehdassetuppi. Puhumattakaan sit että uskaltais liikenteeseen lähteä pelkän jonkin oman meshikieputuksen varassa. Mut hei, kyllähän itsekin tulee johonkin helkkarin hyvän ruoan laittoon helposti pari-kolmekin tuntia tärvättyä joten ei kai tuo sen kummempi asia, ja kyllähän se kerran onnistuminen sit palkitseekin. Toisilta se luonnistaa...

     
     
  18. #318
    Rotary heittääpi testiksi RBA:n, niin katsotaan sitten että miten lähtee homma pelittää.


     
     
  19. #319
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    hyvä homma. Silicavehkeistä Smokin RDA-drippiato jäi mulle mieleen sellaisena halpana, superhelppona rakenneltavana aloittelevalle. Tilaa värkkäillä on tosin paljon. Maussakaan ei valittamista ja hintaakin alle kympin.

     
     
  20. #320
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Ainoa setup, joka RSST:ssä ei mulla tulvinut atokammiota oli sellainen tosi ohkainen (umpi-)tikku, ja kumitutin piti olla pois paikaltaan. Ja kyllä kuivaa tulee aivan varmasti, jos kallistat gennyä väärään suuntaan. Veikkaan, että toi sun kolme kieppiä 0,20-millistä on lähemmäs 1,5 ohmia, joka on vähän turhan paljon mekaaniselle. 0,25-millinen on hyvä ~ohmisiin setuppeihin, ja 0,30-millisellä pääsee sinne 0,6-0,8 -lukemiin, joka kuulostaa matalalta, mutta nälkähän kasvaa syödessä

    Ne AGA:n sormiruuvit on todella ärsyttävät. Kävi mielessä, että kuinka vaikeaa olis ollut 1) pidentää sitä plussapostia millillä, ja 2) laittaa hiukan isommat sormimutterit. 0,30-millisellä kanthalilla se ylin ruuvi pysyy hädin tuskin kiinni (tai itseasiassa varaosaruuvi pysyy; alkuperäisestä tais mennä kierteet). Muuten AGA kuristetulla hatulla onkin mun mielestä varsin hyvä ato. Sellanen juttu vielä tosta langan hehkumisesta plussapostin ja meshin välistä, että kolmella kiepillä joudut käytännössä kiristämään meshin kiinni plussapostiin. Neljällä kiepillä voi jo jättää jonkin verran väliä. Eli paksummalla kanthalilla tuo välimatka meshin ja plussan välillä ei ole niin iso ongelma, kun voit käyttää neljää kieppiä.

    Vaijerit tuli kokeiltua, mutta mun mielestä ne syövät tehoa, eivätkä wickaa yhtään sen paremmin kuin meshikään, ehkä jopa huonommin. Mun mielestä keskireiästä meshissä tulee vain ja ainoastaan ongelmia wickauksessa. (Lähes) umpinaisessa meshissä tulee se ongelma, että niihin menee aika lailla rautaa, joka sitten taas syö tehoja. Diabloon, jonka kanssa mulla on ollut aika lailla wickausongelmaa, tein tänään 200:sta meshistä (saatu bonarina mesh companylta) umpitukin noin 10cm pitkästä kaistaleesta. Tuo 200:n on tosi kevyttä ja läpikuultavaa, eli siinä on aika vähän metallia. Ja nyt vihdoinkin toimii hyvin 0,6 ohmisella setupilla, eli wickaa juuri sopivasti, ja toisaalta mesh on nyt sen verran kevyt, ettei kaikki lämpö mene harakoille. Se meshin silmäluku ei silti kerro koko totuutta. Esim. vape mesh companyn 325 on mun mielestäni jäykempää tavaraa kuin saman firman 400 mesh. Nuo meshiarkithan ei kovin paljoa maksa, joten kannattaa tilata niitä useampaa laatua, ja kokeilla millä onnistuu parhaiten.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •