Sivu 14 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 1009

Aihe: Rotaryn Höyryhäiriöt. Tästä se lähtee

  1. #261
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    mites et glögiä tuosta löytänyt??

     
     
  2. #262
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ei mun mielestä ollu niin kovin vahvana se glögi tossa. Okei, kanelin ja kardemumman tosta saa ihan laakilla irti, mutta se glögimäinen makeus on poissa. Glögejäkin on niin montaa sorttia, että ei pystyis tiettyyn yhdistelee noin nopealla katsauksella
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  3. #263
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    minä en kyllä mitään muuta siitä löytänytkään kuin just markettiglögin. Makuasioita... tosin vähän se tuntuu olevan lottoa mitä sieltä pullosta oikein löytyy kun piippusooseja tilaa, just tänään joku kirjoitteli piippusoosithreadissä että suoraan jenkeistäkin oli tullut susierä Long Bottom Leafiä. Yleensä sana 'kitkerä' esiintyy noissa viallisissa nesteissä. Yleensähän näissä piippusooseissa ei kyllä ole yhtään mitään kitkerää.

     
     
  4. #264
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä veikkaan et sen Oak Barrel Ciderin kohdalla mulle on sit osunut just jotain kuraa, koska se oli niin saatanan vastenmielisen kitkerää kuin voi olla. Kuivaa ja kauheeta. Mä veikkaan et kardemumma on sellanen, joka saa tosta yskänlääkkeestä sen glögimäisen efektin. Mun makunystyrät vaan ei kokenut ihan niin jyrkkänä tota nestettä, että oisin suoraan sen glögiin yhdistellyt. Mut hyvänä esimerkkinä esim. Marlin ja Vipin glögit, joilla ei oo mitään tekemistä keskenään. Ne on ihan kun eri tuotteiksi tarkoitettuja.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  5. #265
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    No okei...pitkällisen ja syvän itsetutkiskelun jälkeen mä myönnän ton glögin! Toisin sanoen...keitin marlin glögit ja sitähän se on. Tosin ei läheskään yhtä makeaa kuitenkaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #266
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Keitit glögit keskellä kesää?

     
     
  7. #267
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Rotaryllä on joulu ainainen kun kaikenmaailman tontut lähettelee pieniä nestepaketteja

     
     
  8. #268
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Mun mielestä se on hyvä, että löytyy suomalainen videorevikan tekijä jolla on oikeesti mielenkiintoa arvostella nesteitä.
    Ite oon jättäny ne vähän vähemmälle, koska makuaisti on täysin yksilöllistä ja hyvin suurella todennäkösyydellä muut ei maista nesteitä samalla lailla. Tosin on mulla noista Welhon uusista videoo tulossa, mutta pitää vähän kypsennellä ensin, koska etenkin Mucho Mango maistu vähintäänkin jännälle tuoreeltaan ja joka hatsilla tuli erilaisia vivahteita.
    Myöskin Vanilla Custard vaikutti vähän "raa-alta".

     
     
  9. #269
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Onhan noi kyllä aika henkimaailman juttuja tosiaan, kun makuaisti on yksilöllinen. Täytyy tietty toivoo, että noista jokainen saa ainakin sen viihdearvon, jos ei sitten sitä sen nesteen syvintä olemusta kuitenkaan. Toi kypsyttely on sellanen, mitä oon miettiny kans. Eli pitäiskö eka kypsyttää ja sit duunaa video, vai ottaa vaan tuoreeltaan. Totesin, että otetaan nyt sen mukaan miten sattuu tulemaan. Aika moni neste tulee ainakin jonkun verran tuulettuneena mulle ja noita uusia sit kyl menee ns raakana. Oon koittanu sit vaan mainita, jos mun mielesstä kaipaa kypsyttelyä tms.

    Ei siin mun glögis lukenu et käytä vaan jouluna
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #270
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Sen verran vielä, et oon kyl varmaan parempi tässä ns yleisessä hömpötyksessä kuin esim Charun varmaan pystyy antaa paljon mua paremman kuvan noista laitteista. Varsinkin siis genny, rba jne osastolla. Mun pitäis käyttää todella paljon enemmän aikaa noiden kanssa, jotta voisin antaa luotettavan mielipiteen.

    On mulle kyllä nyt lähetetty noita gennyjä jne ja teen niistä tossa oman jonkun testivideon kaikista, mutta ihan perusjutuilla. Mä arvostan paljon enemmän teidän kokeneiden rakentajien videoita kuin omia kikkailuja noiden kannsa. Varsinkin kun mun kokemus toistaiseksi rajautuu n. 20 rakennettuun silica/kanthal setuppiin.

    Pitää hakee se toho, että voi vähän rakennella noita mesh juttujanja sit vaikka sen pohjalta vertailla noihin muihin tuttuihin videolla sit. Sen enempää mun ei nyt ainakaan kannata panostaa niihin, kun puuttuu tietotaitoa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  11. #271
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    veikkaan että siinä sitä viihdearvoa vasta tulisi kun kuvaat ensimmäisiä mesh-setuppien tekoja, ja editoisit sieltä jonkin puoli tuntia parhaita paloja.
    Mulla ainakin olis tullu pommivarma youtube-hitti jo pelkästä ääniraidasta, tyyliin:

    On tämä saatana työmaa! - YouTube

     
     
  12. #272
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Eli pitäiskö eka kypsyttää ja sit duunaa video, vai ottaa vaan tuoreeltaan. Totesin, että otetaan nyt sen mukaan miten sattuu tulemaan. Aika moni neste tulee ainakin jonkun verran tuulettuneena mulle ja noita uusia sit kyl menee ns raakana. Oon koittanu sit vaan mainita, jos mun mielesstä kaipaa kypsyttelyä tms.
    mun mielestä noissa "tehdasnesteissä" se kypsyttely on toimittajan tehtävä eli sen pitäisi olla kypsynyt siihen mennessä kun loppukäyttäjälle postilootaan kolahtaa. ellei tietenkin nimenomaan toisin nesteen toimittaja mainitse

    ja ei tuolla ulkona oo ku 10 astetta lämmintä että menis kyllä glögit tässä vaiheessa ihan mainiosti

     
     
  13. #273
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    ^Totta tietty tuokin.. Itse taas olen järkeillyt sen siten, että arvostelen sen tuotteen, joka luultavasti kaikilla tilaajilla on jossain vaiheessa käsissään; mikäli tulee raakana ja on paksaa, niin luultavasti steeppaantuu kaapin perukoilla ja jos on valmiiksi kypsää, niin ei joudu ihmettelemään että "miksi tässä ei maistu kukkakaali/saippua/leikattu nurmikko/yms.?".

    Tosin, eipä mulla ole mitään varmuutta siitäkään, kypsyykö noi enää tosta mihinkään, vai ovatko jo olleet valmiita ties kuinka pitkään, mutta tässä emännän lomaillessa on kovin vaikea päästä videoita tekemään, niin samalla sitten kokeillaan kypsytystäkin.

     
     
  14. #274
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mun mielestä se on hyvä, että löytyy suomalainen videorevikan tekijä jolla on oikeesti mielenkiintoa arvostella nesteitä.
    Ite oon jättäny ne vähän vähemmälle, koska makuaisti on täysin yksilöllistä ja hyvin suurella todennäkösyydellä muut ei maista nesteitä samalla lailla.
    Tää on niin totta...
    Monesti kun olen itse maistellut samaa nestettä josta olen aiemmin katsonut video revikat, niin en ole löytänyt ainuttakaan samanlaista makua kuin reviikan tekijä kertoo löytäneensä, mutta kyllä revikoista jotain osviittaa saa..

     
     
  15. #275
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä aloin oikeastaan tekemään noita itse sen takia, kun huomasin, että aika moni video on ollu taas samoilla linjoilla omien makutuntemusten kanssa.

    Toisaalta taas toi videoiden tekeminen on itsellekkin aika hyvää ajanvietettä. Sopii hyvin tähän valokuvauksen kylkeen.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  16. #276
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ja sitten...loppuu se run****in lento ku kalkkuna

    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #277
    Joo-o, itteäkin pistää vituttamaan toi kurlailu. Nesteitä sylkee suuhun kun viimestä päivää. Pistin sen nyt tonne nurkkaan kuolemaan, katsoo jaksaako sitä kaivaa vähään aikaan sieltä.


     
     
  18. #278
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Vivi novat on ollu mun suosikkeja, ne toimii puskee höyryä aina.
    En oo iclearia testannut ollenkaan jostain syystä, vaikka sitä on kehuttu paremmaksi kun vivi. Eipä sitä nyt tarvikkaan testata, luultavasti pettyisin.
    Hyvä video tällein ennen töihin menoa katsella!

     
     
  19. #279
    Itellä evod / vivi nova iskeny eniten. iClear30 on kyllä mahtava kun toimii kunnolla, mutta no, eipä siitä sen enempää


     
     
  20. #280
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Taas mennään...perse edellä puuhun

    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •