Sivu 10 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 1009

Aihe: Rotaryn Höyryhäiriöt. Tästä se lähtee

  1. #181
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Hei, eipä yleistetä. Tykkään vitusti hedelmä- ja karkkinesteistä yms. mutta kyllä tupakanmakuisetkin ovat loistavia.

     
     
  2. #182
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    yleistäminen säästää palstatilaa ja lukijoiden aikaa.

     
     
  3. #183
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    mun oli pakko kokkailla kans "karkkia" ja koittaa pystyykö niitä vetämään
    makuja on monia itselle uppoo noi "diiisselit"
    mitä "repivämpi" sitä parempi onneksi on kolvin alla juuri tuo 35w hirmu

     
     
  4. #184
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Onhan se kyl niin, että ihan kaikille noi torot ja holin muutkaan ei varmaan mukisematta putoa, jos on tosiaan jotain todella karkkista ADV:na

    Kyllä mullakin on makeita litkuja paljonkin, mutta itsellä valikoituu kyllä esim baari illaksi matkaan aina jotain tupakkaa sieltä genren raskaammasta päästä.

    Mutta miettikääpä tätä:

    Olin viikko takaperin broidin muuttoa jeesaamassa ja siinä illalla sitten istuttiin ja otettiin vähän ööliä janapanteria. Mulla oli matkassa ei enempää eikä vähempää kuin Puros 18mg versiona, joka siis on melko äijää kamaa etten sanois?

    Tarjosin siitä tuttavalle sitten pitkän keskustelun jälkeen häyryjä. Kyseinen nainen polttelee nyt vihreetä ja ennen kaikkea mjuts mitä ikinä tupakoista löytyy. Mikä oli hänen ensimmäinen ajatus purosista? KARKKIA....TÄÄ MAISTUU IHAN JOLTAIN KARKILTA. Mä meinasin putoo penkiltä siinä paikassa.

    Että näin paljon on ihmisissä eroa!!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  5. #185
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Makunsa kullakin. Itsellekin vielä vuoden alussa tupakkamaut maistuivat, mutta kun pääsi maistelemaan kaiken sorttisia makuja laitteista joihin ei pitkään aikaan tule varaa olemaan Turun talvimiitissä, niin sinnepä jäin. Nyt ADV:nä pääsääntöisesti cola ja tuo Fire and Ice ja sitten on sekalainen läjä nesteitä maisteltavana ja ihmeteltävänä. Ostin jopa sillon 10ml Inan USA Mix -tiivariakin, mutta eipä ole pulloa tultu avattua. Mutta jokin siinä vain on, ettei tupakkamaut iske, on Toroja kokeiltu ja viimeisenä vielä pari kuukautta sitten meni drippailessa tuo Halon Long Horn, mutta ei ne vain enää höyryä, kun on uppoutunut niin siihen maailmaan, että vaikka höyry savulta näyttää, niin ei sen tarvii röökiltä maistua.

    No, joo. Viimeisin kunnon satsi makusteluun oli tuo kun tilasin viime kuun alussa Puffilta kaikkia Puffin nesteitä putelit ja niitä jo vähän maisteltu, mutta kunnon maistelu hetki vielä pitämättä. Tullut varmaan vähän jäädyttyä tuohon Joyen Colaan höystettynä Inaweran VPG-pohjalla ja Wignutsin Fire and Iceen. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono, kun maailmalta löytyy niin montaa nestettä, joita ei ole tullut vielä maistettua.

     
     
  6. #186
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Näinpä. Eikä mun mielestä pidä missään tapauksessa kategorisoida ketään sen mukaan mistä pitää, koska kaikilla on kuitenkin yhteinen päämäärä.

    Ite oon joskus miettinyt henkilökohtaista tilannettani näin:

    -Oisinko poltellut röökiä esim mansikan makuisena? En usko, koska se tupakka siellä takana ois varmaan tehny ihan yrjön siitä mausta.

    -Rankaisenko itseäni, kun etsin hyvää tupakan makua e-nesteistä? En usko ehkä rankaisuun, mutta muutaman kerran tupakkaa tässä nyt maistaneena höyryttelyaikoina, oon huomannut, että mulle se oikean tupakan maku on intohimo. Mä todella tykkään siitä.

    -Pitäiskö mun sit vaan pysyy siinä tupakan maussa? No ei ehkä, koska moni muukin maku saa hymyn kasvoille, ja tyydyttää sen tarpeen tehdä ja saada sitä kikotiinia kroppaan.

    Lopputulos on se, että vedetää perkele kaikkea just sen mukaan miltä tuntuu Mut oon kyl tupakkimiehiä itse makujen suhteen. Se on aika fakta
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  7. #187
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Naulan kantaan. Jokaisella on oma makunsa nesteissä ja jopa laitteissa, toisilla mesh-laitteissa maistuu aina vaan se metalli, kun taas toisilla silica maistuu lasikuidulta. Maun kanssa mielestäni ihmisillä on ihan sama kuin ulkonäön. Itse diggaan ihan saatanasti tän Siam-Modsin Cuben ulkonäöstä, jonka takia tämän hankkisinkin, mutta jonkun mielestä neliskulmainen modi on ihan perseestä revityn näköinen varsinkin kiiltävänä sormenjälkimagneettina. Samaten nyt odottelen, että Pink-Mulelle tulee erästä Siam-Modsin lasi driptippiä ja lähtee aika varmasti heti tilaukseen, vaikka kuka sanoisi miten ruma se on. Se kaikkein tärkein asia on se, että mistä itse pitää.

    E: Tai vaihtoehtoisesti jotain vastaavaa driptippiä. Kuan asiaa tarkastin, niin sehän oli hand made, eli uniikki

     
     
  8. #188
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    jännää muuten että nuo Cellarit näemmä on HoL:n mukaan "for advanced users". Tuostahan joku 'ei-saa-yleistää-viilaajahan' voisi ottaa kunnollakin hernettä nenään

     
     
  9. #189
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Kaikestahan sitä voi ottaa herneitä nenään..

     
     
  10. #190
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Onhan ne kyl vähän enemmän siel advanced osastolla. Oisin varmaan spyytannu laakista jos noi ois tuotu nenän eteen, kun eka ego oli handussa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  11. #191
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    no nyt rupeaa kuulostamaan todella lupaavalta nuo Cellarit.

    Onneksi perus-egoilla ei aikanaan saanut todellista potkua noihin Toroihin niin pystyi niistä aika helposti jo nuubina innostumaan. Olishan tämä nykyisin suosimani Puros 24mg 5,6V 2.0ohmin dual coileilla voinut vähän pistää silloin pohtimaan koko harrastuksen järkevyyttä.

     
     
  12. #192
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Sehän on semmonen juttu, että Cellarin video on kuvattu FINGLISHINÄ, ja odottelee editointia ja uppausta!

    Ei mee siis enää todellakaan kauaa, kun toi revikka on tuutissa!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  13. #193
    Eden ja CN tulossa HoLilta lähipäivinä, toivottavasti persjantaina. Siinä kohtaa varmaan tullaan jännän ytimeen, kun mua ollaan ihmetelty, että kun ei Finnvapen punanen mallu tai mikä minty mix onkaan, - ole maistunut mulle. Toivotaan että näissä olis ainesta ADV:ksi.

    Mutta asiaan, menny tää keskustelu vähän subjektista ohi - Rotary, millon uutta videota uppautumaan näistä kellareista ynnä muista? Odotan innolla vanhana sikarinmaistelijana tai -pössyttelijänä.


     
     
  14. #194
    Ähhähhää. Näemmä Rotary ehti vastata kysymykseen ennen kun painoin edes postausnapikkaa.


     
     
  15. #195
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    No sikarimiehenä näistä on sulle yksi neste ylitse muiden. Kaksi nestettä on sitten vaikeampia ja varmasti monen mielestä vähän erikoisiakin. Mulle löyty se oma suosikki tupakka/pikkusikari-osastolta!

    Koitan saada huomenissa ton julki
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  16. #196
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    ei Finnvapen punanen mallu tai mikä minty mix onkaan, - ole maistunut mulle.
    Kaikella kunnioituksella Finnvapea kohtaan, mutta mä vähän veikkaan että El Toro painii hieman eri sarjassa...

     
     
  17. #197
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Komppaan ktdd:tä ihan täysin. Noi Torot on niin erilaisia nesteitä verrattuna muihin, että vertailu on ihan mahdotonta. Toroista ei oo mun mielestä ykskään huono, ne on vaan pirun vaativia nesteitä. Aito tupakka on todellakin läsnä ja noiden jälkeen pistää kyl miettii et MIKS noita muita ees tehdään
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #198
    Perehdynpäs avautumaan täällä Rotarylle omistetussa ketjussa sikarihistoriaan (piiput myös!). Eli näin lyhyesti; jos koskaan ostatte sikareita, kokeilkaa Ashtonia tai Cohibaa. Parhaat sikarit. Nautitaan kyseisia vielä nykyäänkin konjakkilasillisen kera. Henkeen en tosin vedä tietenkään... pidetään ne pienemmätkin myrkyt poskissa :-) Ja niin, ennätystuhkat on 15 cm Cohiban kärjessä. Mukava näky, kun tuhkaa on sellanen n. 5cm leveä ja 15cm pituinen järkäle siinä sikarin päässä. Sikarien maiskutteleminen tulee tosin kalliiksi (ja konjakit :/), joten se ei ole ihan jokapäivähommaa. Vielä ois tuolla myös jotain 4 purkkia piipputupakkaa vettymässä. OT:ta, mutta nyt kun ollaan samantyylisissä nesteissä, niin mikä ettei.


     
     
  19. #199
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Tääl ei pieni OT haittaa yhtään jätkät!

    Sulle on tossa Cellarissa yksi neste kyllä, mistä tuut tykkää!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  20. #200
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Joku sikari pitää kyllä hommata kun seuraavan kerran ryypiskelemään lähtee. Viime kerta oli ensimmäinen kerta kun koko ilta mentiin nesteiden turvin eikä tehny ees tiukkaa! All thanks to Swagger...

    Tai sitten vaan vetää posket lommolla 24mg Purosta.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •