Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 42

Aihe: nopein nesteen toimittaja?

  1. #21
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Hi all,


    The Next Day option to Finland will *not* impact other standard orders, do not worry about that


    Also it is worth saying that around 99% of our orders to Finland arrive in 2-4 days. It is a shame but for whatever reason around 1% take longer.

    The amount of time for these 1% can be anything from 8 days right up to 22 days which is the longest we have seen.


    Please make sure your delivery address is 100% clear and accurate when ordering including Capital letters and correct spacing. The slightest little thing could possibly cause a delay when we have several postal companies involved between the UK and Finland.


    If you want a tracked method of shipping you will need to opt for the tracked option which is around €6 - This will give you step by step tracking of your order.

    If you want tracked AND next day then the Finland Next Day option is for you.


    Obviously both these options cost more


    Thanks,

    Aaron

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Postin kulussa on aina hieman eroja, mutta 3-4pv on ihan normaali libertylle ja Ecig:lle. Viimeksi tehty tilaus Ecig:ltä: iltapäivästä tilaus ja samana päivänä postiin, saapui kahden päivän päästä tilauksesta. (Nämä siis normikirjeille) Joskus käy toisinkin päin, eli vierähtää vaikka viikko matkalla, kun joku posti jää hautomaan kirjettä hetkeksi.

     
     
  3. #23

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Tilauksia olen tehny Ecig, easy ja genesis kaupoista, posti kulkee 4-5 päivässä, poikkeuksetta se on kotomaan postella, joka pakettia hautoo aina 2 päivää. Puoli eurooppaa parissa päivässä ja viimiset 80km samassa ajassa Tämä tuli jo Englannista auton osia tilaillessa huomattua, eikä muutosta ole tullu.
    Bombshell on parhautta!

     
     
  4. #24
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Tilasin 9.8. Ecigwizard nesteet ja ego-tank kit pakkauksen. Ei ole tullut,olen ollut kaksi kertaa yhteydessä, aina luvattu että tulee. Mitä pitäisi tehdä, kyselee aloittelija, kunhan tavarat tulee. HALUAISIN NEUVOJA KOKENEILTA

     
     
  5. #25
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Katso tämä: http://www.youtube.com/watch?v=ZOaF70HlnHE
    Lue tämä: Kysymys eka käyttökerrasta eGo-T
    ja nauti elämästä. O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  6. #26

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    No nyt on kyllä pössyvehkeet jossain maata kiertävällä radalla, kun noin kauan menee.
    Lähentelee vissiin pisintä reissua, minkä ecig:ltä lähtenyt posti on mennyt.

    Viitaten tuohon ecig:n kirjoittamaan viestiin
    Also it is worth saying that around 99% of our orders to Finland arrive in 2-4 days. It is a shame but for whatever reason around 1% take longer.

    The amount of time for these 1% can be anything from 8 days right up to 22 days which is the longest we have seen.

     
     
  7. #27
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Liberty Flights: 4 tilausta, toimitukset 3-4 vuorokautta
    Genesis: 1 tilaus alle 3 vuorokautta
    ECigwizard: 1 tilaus 4 vuorokautta, 2 tilaus 16 vuorokautta (mikä lie mättänyt?!?) ja 3 tilaus tehty eilen, toivottavasti saapuu yhtänopeasti kuin ensimmäinen

     
     
  8. #28

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Itellä eCigWiz, Genesis ja Liberty toimittanu 2+1pvä.
    Eli 2pvä ja paketti Suomessa. 1pvä postin saapumisilmoitus.
    Libertyllä seurantakoodi kuului hintaan, Wizillä lisämaksusta ja Genesiksestä en ny millään muista. Tuolla koodillahan siis voit omasta postista käydä 2pvä jälkeen kyselemässä¤ (klo 17 mennessä ovat tulleet, JOS ovat tullakseen). Koodista ei hyätyä nettiseurannassa (ainakaan itsellä ei ole Brittien paketit postin nettijärjestelmässä näkyneet).

    Genesiksen suurin miinus on painoon perustuva pk. Libertyllä hyvä valikoima ja varastoakin löytyy. Kun taasen Wizillä kaikki kokoajan lopussa (ainakin ne mitkä itseä kiinnostaisi).

    E: Nokian ääkkösongelman korjaus.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #29

    Ecig

    piettääkö tuo ecigin oma lähetyksen seuranta yhtään paikkaansa? Mulla se on näyttäny jo 3-4pv että delivered, mutta pakettiapa ei vaa näy.. Eikä oo sitä stnan seurantakoodia että tietäs ees vähä misä ne o tulosa...

     
     
  10. #30
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ecig

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Etupakki Näytä viesti
    piettääkö tuo ecigin oma lähetyksen seuranta yhtään paikkaansa? Mulla se on näyttäny jo 3-4pv että delivered, mutta pakettiapa ei vaa näy.. Eikä oo sitä stnan seurantakoodia että tietäs ees vähä misä ne o tulosa...
    Delivered status muuttuu automaattisesti viikonloppuisin. Jos tilasit halvimmalla postituksella niin seurantakoodia ei saa. Lähetys tupsahtaa postilaatikkoon kun kerkeää. Jos oli isompi paketti niin tulee lappu millä saa postista hakea.

     
     
  11. #31

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Neljässä päivässä on tullut Peleonilta ja Ecigwizardilta.
    Mitenkäs Peleon? Näkyykö se seurantakoodi jossain? Itse en löytänyt mistään, en vahvistusmailista, enkä pdf:stä, jossa on tilauksen tiedot.

     
     
  12. #32

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Neljässä päivässä on tullut Peleonilta ja Ecigwizardilta.
    Mitenkäs Peleon? Näkyykö se seurantakoodi jossain? Itse en löytänyt mistään, en vahvistusmailista, enkä pdf:stä, jossa on tilauksen tiedot.
    Jos peleonilta valitsee sen halvemman toimituksen ei käsittääkseni saa koodia. Kannattaa ihan suosista ottaa se kalliimpi, oliko se nyt euron lisää tai jotain sinnepäin..

     
     
  13. #33

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Neljässä päivässä on tullut Peleonilta ja Ecigwizardilta.
    Mitenkäs Peleon? Näkyykö se seurantakoodi jossain? Itse en löytänyt mistään, en vahvistusmailista, enkä pdf:stä, jossa on tilauksen tiedot.
    Jos peleonilta valitsee sen halvemman toimituksen ei käsittääkseni saa koodia. Kannattaa ihan suosista ottaa se kalliimpi, oliko se nyt euron lisää tai jotain sinnepäin..
    Itelle tullu Pelen koodi molemmilla toimituskuluilla...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #34
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Peleonin seurantakoodi on tullut emailiin automaattisesti kahdessa päivässä tilauksesta. Itse olen aina tilannut sillä 50 centtiä kalliimmalla postituksella. Ei mitään valittamista.

     
     
  15. #35

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Kuulunkohan johonkin huonoon prosenttiin kun Genesikseltä tilasin ja nyt 6. päivä kun tilauksessa lukee processing, ei ole vielä lähtenyt matkaankaan Harmittaa kun äidin kanssa aloitellaan hommaa vasta ja ensimmäinen toimitus kestää kauan...(odottavan aika on pitkä :| )

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    66

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Mulle on tuolta http://www.totallywicked-eliquid.co....d-product.html tullut tilaukset hurjan nopeesti, 2 tilausta on takana ja tilauksen tekemisestä on toinen ollu kädessä 4päivän päästä ja toinen oli jo 3päivän päästä

     
     
  17. #37
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    7

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Mitenkä nopeesti mahtaa tulla muutama purnukka nesteitä liberty flight:silta?

     
     
  18. #38
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Viikonloppuna tilasin ja perjantaina oli noudettavissa postista...

     
     
  19. #39

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Tämä kiinnostaisi minuakin, koko ajan tuntuu ecigwizard hidastuvan, nytkin on nesteet tulossa, lähettivät postiin viime viikon torstaina. Niin tai eihän tuo kaupan vika ole, liekö taas jotain ylimääräistä jossain tulleissa yms.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  20. #40

    Vs: nopein nesteen toimittaja?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Feldegast Näytä viesti
    Tämä kiinnostaisi minuakin, koko ajan tuntuu ecigwizard hidastuvan, nytkin on nesteet tulossa, lähettivät postiin viime viikon torstaina. Niin tai eihän tuo kaupan vika ole, liekö taas jotain ylimääräistä jossain tulleissa yms.
    En näemmä ole sitten ainoa. Mulla itse asiassa tismalleen sama tilanne. Viime viikon torstaina eli 20. päivä tuli postia siitä että on shipattu, eikä oo näkyny eikä kuulunu. Tilasin perään peleonilta, 21. päivä perjantaina shippasivat ja tiistaina tuli postista lappu että paketti on noudettavissa. ???

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •