Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 154

Aihe: Kuinka moni polttaa vielä analogista?

  1. #121
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Paljon VG:tä nesteissä?

     
     
  2. #122
    Olet oikeassa paikassa. Eiköhän tältä voorumilta löydy lääkkeet liian vähäiseen höyrymäärään.

     
     
  3. #123
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    8
    Aloittelin höyryttelyn viime keskiviikkona, ni vielä menee se 1-4 päivässä.. Oli kyllä aika iso vähennys 1-2askista päivässä. =D

     
     
  4. #124
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Mulla on Finnvapelta Liqua traditionalia, ei hajuakaan paljonko siinä on ja mitä....,.

     
     
  5. #125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Mulla on Finnvapelta Liqua traditionalia, ei hajuakaan paljonko siinä on ja mitä....,.
    millä hörystätä sun litkaja mikä laite ja mikä ato millä volteilla tai wateilla

     
     
  6. #126
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Kangerin evod ja 1,5 ohmia. Muuta en siitä toosasta tiedä.

     
     
  7. #127
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Kokeiles muuttaa imutekniikkaas; vedä suht pitkiä ja rauhallisia hatseja "posket täyteen" ja siitä vasta keuhkoihin.
    Emäntä kun imeskelee mun vehkeitä (ei, ei niitä vehkeitä senkin pervot ), niin siltä tulee varsin vaisut höyryt, vaikka itse saan samoilla laitteilla piilotettua telkkarin sohvalla istuessani.

     
     
  8. #128
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Noin mä juuri teenkin, miten sinäkin. Kuinka usein te muuten vaihtelette noita atopäitä? Mun tutut tossa kun kävi ja heillä oli vehkeitä niin helvetisti niin ne sanoi, et pitää vaihtaa kerran viikossa atopää. Nillä oli sellaisia jättivehkeitä melkeen kuin ois ollut vasara kädessä Tämän nimisiä vehkeitä niillä oli, jos tästä mun kaverin kirjoituksesta saa mitään selvää....Star Trakke, Vision Spinner 2, extra tanker, extra coiler. Tuolta ruotslaisesta kaupasta ne niitä oli ostaneet, niistä kyllä tuli hyvät höyryt. Mulla on vaan turhan pitkä matka sinne kauppaan tästä, mutta siellä saa maistella ilmaiseksi niitä niksaliuoksia ja kokeilla eri vehkeitä. Tietääkö joku noista yllämainituista vehkeistä mitään? Löytyykö esim finnvapelta vastaavia?

     
     
  9. #129
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 12:27.

     
     
  10. #130
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Sinä olet foorumilla jossa varmaan 80% keskustelusta (joka ei ole off-topic ketjussa) koskee high end laitteita.

    Onko käyttää hiukan aikaa lueskelemaan ?
    Itseasiassa vapershan se on missä niitä high end laitteita on. Kloonit ei oo high endiä

     
     
  11. #131
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Sinä olet foorumilla jossa varmaan 80% keskustelusta (joka ei ole off-topic ketjussa) koskee high end laitteita.

    Onko käyttää hiukan aikaa lueskelemaan ?
    Ikäväkyllä aikaa ei ole, anteeksi, että kysyin.

     
     
  12. #132
    Höyryttelijä Kimbo's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    80
    Mulla ei oo aikaa polttaa normiröökiä enää ku kaikki vapaa-aika menee srtupöin vääntämiseen.

     
     
  13. #133
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 12:27.

     
     
  14. #134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Marlboro,

    Hemikin tuossa aiemmin kyseli mikä toimii virtalähteenä, koska siitä pääsisi eteenpäin, eli tarviitko lisätehoa vai mitä. Evod on se sinun atomisaattori. 1.5ohm on sen atopään ohmit sen sisällä. Eivät kerro juuri mitään siitä "toosasta".

    Ja hei. Siinä Liqua pullossa lukee se mg/ml määrä. Se tieto kertoisi löytyykö pullotavarana höyryttelyvalmista enemmän VG:tä sisältävää tavaraa sinun tarvitsemilla nikotiinitasoilla.

    Kyllä Finnvape rakentaa ja toimittaa sinulle täysin alusta loppuun avaimet käteen setin (modin, atomisaattorin, atopäät, nesteet) kun avaavat viikon päästä, mutta hekin kysyvät nämä samat.
    hei twisti katotaanko tolle mallulle jokin kiva setti millä se pääsee alkuun ja saa kunnon houryt kokeillaan alle 80 setti kasata ja laitetaan ehdotukset tänne taikka yyvee puolelle

     
     
  15. #135
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 12:27.

     
     
  16. #136
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Kokeiles muuttaa imutekniikkaas; vedä suht pitkiä ja rauhallisia hatseja "posket täyteen" ja siitä vasta keuhkoihin.
    Emäntä kun imeskelee mun vehkeitä (ei, ei niitä vehkeitä senkin pervot ), niin siltä tulee varsin vaisut höyryt, vaikka itse saan samoilla laitteilla piilotettua telkkarin sohvalla istuessani.
    kuuluisa höyrygurun saunasolmu
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #137
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Sjoki
    Viestit
    51
    Täällä menee toitaiseksi analoginen rinnalla, mutta höyryttelyäkin vasta viikonloppu takana.
    Eipä tuota menekään kuin 6-7 päivässä, kun töissä ei voi savutella, yövuorossa toisinaan ehkä...

    Katsotaan nyt jonkun ajan päästä, kun päsee kunnolla höyryn makuun ja tulee uusia nesteitä...

     
     
  18. #138
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    39
    Täällä on vedetty aikaisemmin sellainen aski päivässä, viihdeiltoina kaksi. Eilen pääsin aloittamaan kunnolla höyryttelyn kun sain El Torot käsiini. Tämä päivä aloitettiin aamukahvin kanssa savujen sijaan Cigarillos Naturalesilla, ja koko työpäivä meni höyryillä myös. Jostain syystä kotiin päästyäni teki mieli helvetisti röökiä, lähinnä sitä sytytystapahtumaa ja ensimmäisiä henkosia. Tupakan pistinkin huuleen ja totesin parin henkosen jälkeen että maistuupa paskalle, miksi vedän tätä kun Kangerin tankista tulee huomattavasti tukevammat ja mielyttävämmän makuiset henkoset. Tuntui että tupakkaa sai imeä posket lommolla että jossain tuntuu.

    Istahdin tässä illalla terassille yhdelle tuopille, ja kummasti ne hajuaistit alkaa herkistymään, kun se tupakansavu muista pöydistä haisi nenääni melko paskalle. Kuitenkin, aloin äsken miettimään että miltähän se rööki taas maistuikaan. Sytytin päivän toisen tupakan, ja tumppasin melkein heti. Paskallehan se maistui. Eli ensimmäisen päivän tiputus, noin 20:stä 1,5:een.

     
     
  19. #139
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    eteläpohjanmaa
    Viestit
    57
    muutama menthol sätkä menee viikossa, kaljois tulee vedettyä pelkästään höyryä, huomasin et kankkuset ei oo läheskään
    niin hirveitä kun illan aikana on tempaissut 40-50 analoogista tupakkia.

     
     
  20. #140
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Kännissä tulee analogisia vedettyä urakalla, höyryt ei tyydytä himoa vaikka niksaa nostaisi kuinka.

     
     
Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •