Sivu 6 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 154

Aihe: Kuinka moni polttaa vielä analogista?

  1. #101
    Höyrähtänyt Noppa's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Suomi
    Viestit
    17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Tänään tuli sytytettyä kokeeksi rööki pitkästä aikaa. 2 hatsia pystyi vetämään ja sitten rupes tuhkakupin maku olemaan liikaa ja oli pakko stumpata. En kyllä muista että rööki olis koskaan noin kauhealta maistunut.
    kävi sama juttu pari pv sitte... Hyi, kauheeta tavaraa

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari koposenpera's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    173
    en ole uskaltanut edes ajatella kessun vetämistä,sitä jää vielä uudestaan koukkuun sikäli kun itseäni vähäänkin tunnen.se on höyryttely tai sitten ei mitään

     
     
  3. #103
    Höyrykonkari jape_'s Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Jykylä
    Viestit
    112
    En yhtään.

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Yhden lopettamisen jälkeen, maistui niin pahalle että muisti pari viikkoa olla edes haaveilematta. Oli niin pahaa. Sitä ennen vedettiin rinnakkain jonkin aikaa kun totuteltiin tähän hommaan.

     
     
  5. #105
    välillä oluen kanssa tulee muutama poltettua seon vaan se perhanan tapa

     
     
  6. #106
    vasta viikon höyrytelleenä en ole ajatellutkaan tupakkaa, siis paperiin käärittyä. Mutta jokunen kopallinen hyvää piipputupakkaa on tullut poltettua. Se oli, ja on tarkoituskin. Höytryttelyn aloittaminen on alkanut hyvin, kun tavoitteena on korvata sillä paperossi, jotta voi kotioloissa silloin tällöin hyvän ruuan ja juoman päälle vetää piipun savut

     
     
  7. #107
    Höyrähtänyt KirjaSusi's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    15
    Aamulla menee yks kessu, töissä kans analogisella ehkä noin 5kpl per työpäivä, muutoin menny reilu kuukaus sähköllä. Sitä ennen tommonen 30g kessupussi kesti vähän reilu 3päivää.
    Yöllä susikin syö ja kalat ui...

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    lähdössä viikon reissulle, näin viime yönä unta että poltin reissussa analogista. hirveä morkkis iski!


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  9. #109
    Kuukausi höyryttelyä takana ja kerran joku 1.5vk sitten maistoin kuppilan tupakkakopissa vihreätä älämmää, ei tuntunut oikein miltään mutta ei myöskään maistunut mitenkään hyvältä. Höyryllä mennään.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  10. #110
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Eilen tuli eräs neitokainen tupakkaa pummimaan, niin kaivoin arkistosta korkkaamattoman askin ja tarjosin siitä. Samalla maistelin yhden itsekin. Pahaa se vaan on.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  11. #111
    Höyryttelijä Jellona's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    67
    18.11. -13 vedin viimeiset hatsat analogista; olin jo siirtyny sähköiseen, mutta ku neste oli clearossa loppu, enkä autossa viittiny alkaa täyttää, ni ekan kerran pariin viikkoon yritin sit niksoissani polttaa. Kahdesta henkosesta meinas lähteä taju ja tulla oksennus, että oli pakko avata äkkiä ikkuna ja haukata raitista ilmaa. Mulla, joka vedin spadduu ihan kaksin käsin! En oo sen kerran jälkeen edes yrittäny.

     
     
  12. #112
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Mä olin jo päässyt tilanteeseen, että aamulla vaan vedin yhden malpin ja loppupäivän höyryttelin, mutta nyt on tullut takapakkia ja menee taas aika roimasti malppia höyryn lisäksi.

     
     
  13. #113
    Höyrykonkari Edi's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    331
    En ole retkahtanut, vakaa aikomus todellakin päästä irti. Vaikka alkutaipaleella vielä olenkin vajaa pari viikkoa höyryttelyä.
    Huomaan jopa jonkun muun polttaman tupakan hajun hieman etovan, jotain on siis pään sisässä tapahtunut, parempaan suuntaan kai...

     
     
  14. #114
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    68
    Joku viikko takaperin kokeilin polttaa, eihän siitä mitään tullu. Parit savut vetäsin ja joutu tumppamaan, sitten äkkiä sisälle höyryttelemään.

     
     
  15. #115
    Höyrykonkari pikkujallu's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    vaasa
    Viestit
    101
    Kun ostin sähköröökin niin poltin askin vaan loppuun ja sen jälkeen oon kokeillu parit henkoset ottaa normiröökiä... Hyi v##*u mikä maku ja se jäi viel kummittelemaan ainaki tunniks tonne'! Yäk!
    Cnc koneistaja ja höyryaddikti

     
     
  16. #116
    Poltan tai en. Yleensä höyryttelen viikkotolkulla, mutta poltan tarjotun tupakan tai kalareissuilla toisenkin. Tupakan maku ei edo, haju ehkä. Käytännössä olen täysin vapaa tupakan ikeestä. Ei mielenliikkeitä suuntaan tai toiseen. Kunhan höyryä on tarjolla. Pari avaamatonta tupakka kartonkia on hyllyssä. Tupakasta ei saa sitä samaa tyydytystä mitä ennen vaan kunnon höyryt on korvanneet sen.

     
     
  17. #117
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    9
    Ensimmäinen viikko meni Nicoretella kun odottelin ecigwizardin lähetystä. Nyt kohta kolme viikkoa ilman tupakkaa ja kun hetki sitten löytyi Vermillion Riverin Applewood 10mg ei ole enää mitään mielenkiintoa tupakkia kohtaan ja kauhea läjä Nicorettea hapantuu tuolla

     
     
  18. #118
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Edi Näytä viesti
    En ole retkahtanut, vakaa aikomus todellakin päästä irti. Vaikka alkutaipaleella vielä olenkin vajaa pari viikkoa höyryttelyä.
    Huomaan jopa jonkun muun polttaman tupakan hajun hieman etovan, jotain on siis pään sisässä tapahtunut, parempaan suuntaan kai...
    Jos tuo kuva sun profiilissa on sinusta höyryttelemässä, niin mitkä ihmeen vehkeet sulla on, että sitä höyryä tulee noin paljon? Mun tupakkaan retkahtamiset taitaa johtua juuri siitä, että tuntuu ettei sitä höyryä tuu tarpeeksi, mulla on nyt ollut kolmet eri vehkeet ja tuntuu ettei sitä höyryä tulee tarpeeksi. Sitten meen tupakalle tai höyryttelen kokoajan, eli kun puhaltelen ulos, niin ei tuu oikeestaan mitään höyryä ulos. En käsitä....

     
     
  19. #119
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Jos tuo kuva sun profiilissa on sinusta höyryttelemässä, niin mitkä ihmeen vehkeet sulla on, että sitä höyryä tulee noin paljon? Mun tupakkaan retkahtamiset taitaa johtua juuri siitä, että tuntuu ettei sitä höyryä tuu tarpeeksi, mulla on nyt ollut kolmet eri vehkeet ja tuntuu ettei sitä höyryä tulee tarpeeksi. Sitten meen tupakalle tai höyryttelen kokoajan, eli kun puhaltelen ulos, niin ei tuu oikeestaan mitään höyryä ulos. En käsitä....
    ompas ihmeellistä että sulla antaa normi savuke paremmat tumut kuin sähkis mitäs laitteita sulla on ja mitä nestettä käytät vois olla muutamia neuvoja sulle millain saat paremmat höyryt laitteissa on toki eroja mutta kyllä kaikki on mun kohdalla antanyt enemmän häyryä kuin normi savuke

     
     
  20. #120
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Ekana oli Paulsaarin, sitten Justfogin ja nyt on Kangerin evod, evodi on ollut paras ja jopa toiminut hyvin, mutta nyt tuntuu taas että höyryä ei tuu niin paljon kuin halusin. Kyllä rööki savuaa huomattavasti enemmän Kaipa tuohon höyryttelyynkin sit vaan tottuu niin paljon, ettei enään tunnu missään, alussa tuntui, että hyvin höyrysi, mutta nyt tuntuu ettei mikään riitä. Takapakkia on tullut ja malboro palaa taas turhan tiheään

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •