Sivu 6 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 187

Aihe: Sivuston parannusehdotukset

  1. #101
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Tuohon hakuun paneudutaan kun foorumin tökkiminen saadaan kuriin.
    Sen eteen tehdään atm töitä.

    ehkä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #102
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Meinasinkin just kysellä, että onko täällä muilla esiintynyt taas jumittelua, mutta ilmeiseti vastaus tulikin tuossa.

     
     
  3. #103

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Pari pluginia on testailun ajan pois käytöstä. Eli Youtube-koodi ja Tapatalk-tuki ei toimi tällä hetkellä.

     
     
  4. #104

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Pari pluginia on testailun ajan pois käytöstä. Eli Youtube-koodi ja Tapatalk-tuki ei toimi tällä hetkellä.
    Toivottavasti tapatalkki ei saakkaan päälle nimittäin ärsyttävin softa mitä voi ollakkaa. Kokoajan tyrkyttää maksullista softaa ku en halua ilmaisiakaan.

     
     
  5. #105
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Ilmanen se ainakin Androidiin on? Tosin maksoin siitä lisäpalvelusta sen 1,50 € tjsp. että pystyn suoraan tapatalkin kautta hostaamaan kuvia rajattomasti foorumeille, vaikka suoraan puhelimen galleriasta.

    Siinäkin sai musitaakseni ainakin 30 kuvaa kokeilla ilmaiseksi upata.

     
     
  6. #106

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Taitaa nykyään maksaa alle 3 egeä ja sillä saa rajattoman käytön kuvien hostaamiseen ja kaikkeen muuhunkin. Voi toki olla et tosta on ilmais versioitakin käytössä mut itse maksoin kiltisti ton alle 3 egeä enkä ole katunu tuota suurta sijoitusta. Eikä tule mainoksia O0

     
     
  7. #107
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Sellainen toiminto olisi mainio, että jos saat yksityisviestin niin siitä tulisi ilmoitus pop-up tyylisesti...nyt kun lähettää myyjälle yv:tä niin ei yhtään tiedä, koska huomaa sen.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  8. #108
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Sellainen toiminto olisi mainio, että jos saat yksityisviestin niin siitä tulisi ilmoitus pop-up tyylisesti...nyt kun lähettää myyjälle yv:tä niin ei yhtään tiedä, koska huomaa sen.
    Profiilin asetuksista löytynee :

    Muistuta minua kun saan yksityisviestin:
    Näytä ponnahdusikkuna kun saan uuden viestin

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #109
    Höyrykonkari nAku's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    134

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Myydään/Ostetaan/Vaihdetaan potin voisi ihan suosiolla laittaa kolmeen erilliseen osaan.

     
     
  10. #110
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    tätä jo monta kertaa pyytäny, mutta "näytä edellisen.." viestilistauksessa olis niin hyvä olla namiskuukkeli joka näyttää ensimmäisen lukemattoman viestin..siis minulle

     
     
  11. #111
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    ^Tuohon on monta kertaa vastattu, että on jo.. :
    Klikkaat sitä punasta "uusi"-nappia ketjun perässä, niin lennättää sut ensimmäiseen lukemattomaan viestiin siitä ketjusta.

     
     
  12. #112

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Internal Server Error

    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

    Please contact the server administrator, webmaster@esavuke.optionet.fi and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

    More information about this error may be available in the server error log.

    Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    Apache/2.2.22 (Unix) mod_ssl/2.2.22 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 mod_bwlimited/1.4 Server at www.e-savuke.com Port 80



    Tuon kun sais kuriin


    Tätäkin pukkaa taas:

    Connection Problems

    Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

     
     
  13. #113

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    ^ Jep. Riepoo ku on kirjottanu viestin ja tuo tulee. Joskus menee perille, joskus ei.

     
     
  14. #114
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Tuohon on monta kertaa vastattu, että on jo.. :
    Klikkaat sitä punasta "uusi"-nappia ketjun perässä, niin lennättää sut ensimmäiseen lukemattomaan viestiin siitä ketjusta.
    Ei helkutti että oon osannu tehdä itseni tyhmäksi; oon koko ajan painanut sitä ihan perässä olevaa "uusin viesti" -namiskaa :-[ :-[ :-[

    Potkikaa mua maihareilla päähän, imailkaa mun e-nesteet ja viekää lataamoon ainakin vuodeks. Ja nostakaa Charunille hattua!

     
     
  15. #115
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    ^
    Ei oo helppoo tää foorumilla seikkailu.

     
     
  16. #116

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Ei helkutti että oon osannu tehdä itseni tyhmäksi; oon koko ajan painanut sitä ihan perässä olevaa "uusin viesti" -namiskaa :-[ :-[ :-[

    Potkikaa mua maihareilla päähän, imailkaa mun e-nesteet ja viekää lataamoon ainakin vuodeks. Ja nostakaa Charunille hattua!
    Tont wörri.. Itekkin evotin samaisen aikoinaan
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #117
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Raportoikaa KIITOS tähän ketjuun aina kun tulee DEVNULL / SERVER COULD NOT BE REACHED / TMS.
    Saadaan jotain orastavaa timestämppiä ISP:lle, ja meille.

    Ja samalla tässä; haluaisin kiittää kaikkia teitä jotka autatte noviiseja kaidalle polulle, eli opastatte oikeille reiteille foorumilla.

    = Toinen KIITOS! (vai olixc jo III:s?)

    O0

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #118
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Connection Problems
    Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

    2.2. klo 10.35


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  19. #119
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Connection Problems
    Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

    2.2. klo 10.35
    Connection Problems
    Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
    3.2. klo 10.30


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #120
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Connection Problems
    Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

    3.2. klo 10.45

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •