Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 62 / 62

Aihe: e-Mika päästelee höyryjä

  1. #61
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: e-Mika päästelee höyryjä

    Tänks evribaadi ja luuponen, on.


    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: e-Mika päästelee höyryjä

    Tässä sitä taas ollaan puhtaan paidan kanssa.. Reilu vuosi sitten, kun lopetin tupakanpolton tämän höyryämisen avulla, annoin itselleni vuoden aikaa höyrytellä ja sitten piti tulla stop. Mutta nyt olen koukussa sähköröökiin. Perke*e.

    Eli nyt täällä siis ollaan jo yliajalla sähköröökin kanssa ja tiedän, että jos en tätä kohtapuoliin lopeta, tämä lupsutus jatkuu maailman tappiin saakka.

    Tupakin vieroituksessa sähkörööki toimi vallan mainiosti, mutta millä ihmeellä mä vieroitan itseni sähköröökistä??!? Kas kun tämä on niin vaivatonta, läheisystävällistä, edullista, helppoa, mukavaa, maistuvaa jne jne + kolmekymmentä muuta positiivista adjektiivia..

    Myrkyt ovat miedontuneet jo kuutoseen, reilu desi jäljellä, hyllyssä odottaa 4 desiä kolmosta.

    Ainoa vaihtoehto mun kohdalla taitaa olla se, että lutkutan nikotiinitonta nestettä, sillä sisäinen narkomaanini nikotiiniä kohtaan nostaa aina päätänsä, kun sitä ei ole hetkeen tarjolla. Vai onkohan se tämä höyrypilvien puhaltelun ihanuus, jota alkaa kaipaamaan, jos sitä ei saa muutamaan tuntiin tehdä (tässä kuvassa näette, miten kustaan itseään silmään)

    No, tupakanpoltto ainakin on loppunut, mutta tiedä sitten sitä, että mitä tapahtuu, kun höyryäminenkin loppuu.

    Nää korvaustuotteet on petollisia.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •