Aloitetaas tänne nyt ihan oma lanka tällekkin merkille.

Itsehän tuossa höyryttelyn alkutaipaleella jotain puhuinkin nimenomaan tuosta Blue Bulls-nesteestä, mutta se oli aika lyhyt sessio.

Onko porukalla kuinka hyvin kokemuksia kyseisestä brändistä?

Itse tilailin vuosi takaperin tuolta heidän omilta sivuiltaan noita Doublereita (0%) ja olen ollut hyvinkin tyytyväinen noihin, yhtä luukuunottamatta.

Kaikki soveltuu varsin hyvin nimittäin pohjaksi jos omistat puhdasta niksaa ja vähän pg:ä ja vg:ä.

Nuohan tulevat siis kohtuullisen tiiviinä kamana ja heidän omilla sivuillaan on tuotekohtaiset suositukset mm. makeutukselle.

Kaikki purkit on päivätty käsin purkkiin ja VG prosenttikin on käsin kirjailtuna etiketissä.

Alla lista omista tällä hetkellä olevista nesteistä ja vähän juttua perässä.

Peach Melba: Todella järeä persikka, toimii varmasti jos persikka on mieleinen. Itsellä tämä makeutettuna 20% VG

Blue Bulls: Juurikin sitä energiajuomaa joka saa lentämään. Tätä mennyt ehdottomasti eniten itsellä. Makeutettu 20% VG

Watermelon Bubblegum: Varmasti monelle liian makea, mutta itsellä lähes yhtä suosittu kuin BB. Makeutettu 30% VG

Strawberry Colada: Enpä tiedä...se Colada on itselle jotenkin liikaa. Näinköhän on kookos vähän pois mun lemppareista muutenkin. makeutettu 20%VG

Atomic Cinnacide: Lukuisista yrityksistä huolimatta tämä seisoo lähes täytenä pullona hyllyssä. Firman eniten myytyjä tuotteita. Todella TODELLA vahva kaneli-karkkisekoitus, joka tekee lähtöä roskikseen. Varmasti jotenkin lantraamalla voisi toimia, mutta mulla ei ole edes halua tän jatkamiseen. Ei makeutettu. 30% VG

Kaikissa noissa on höyryn muodostus ihan huippuluokkaa ja maku vähän laitteesta riippuen hyvä tai loistava.

Itse pääosin vääntänyt noista 12% litkuja ja aina 60/40 pgvg 80/20 pgvg asti.