Sivu 26 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1622232425262728293036 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 731

Aihe: Kanger ProTank

  1. #501
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Mulla on tää omatekemä pelannut paremmin kuin kangerin omat. Maku varmaan sama, mutta tuntuis olevan toimintavarmempi. Olisko wick parempaa, vai mikä sitten on. Kun mulla tosiaan oli sitä "jumittumis" probleemaa, että omilla atopäillä vaan yht äkkiä loppui toiminta vaikka ei mitään kärähtänyt. Virtaus ei toiminut nesteellä. Nyt tuntuis toimivan. Musta on ihan mukavaa ja terapeuttista väsäillä, mutta en kyllä tiedä miten pitkää jaksan...ehkä laiskistun jossain vaiheessa. Jotain rebuildablea olen itsekin ajatellut...

     
     
  2. #502
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Miniversiolle ei liene tarvetta tehdä uutta lankaa, mutta näähän toimii yllättävän hyvin Evodiin verrattuna hitusen isompi ja painavampi mutta pitääpähän ainakin jugon sisällään..

     
     
  3. #503
    "Mulla on tää omatekemä pelannut paremmin kuin kangerin omat. Maku varmaan sama, mutta tuntuis olevan toimintavarmempi. Olisko wick parempaa, vai mikä sitten on. Kun mulla tosiaan oli sitä "jumittumis" probleemaa, että omilla atopäillä vaan yht äkkiä loppui toiminta vaikka ei mitään kärähtänyt. Virtaus ei toiminut nesteellä. Nyt tuntuis toimivan. Musta on ihan mukavaa ja terapeuttista väsäillä, mutta en kyllä tiedä miten pitkää jaksan...ehkä laiskistun jossain vaiheessa. Jotain rebuildablea olen itsekin ajatellut... "

    Mitä wickiä tarkkaan ottaen käytät?

     
     
  4. #504
    Kuukauden käytön jälkeen tää laitos on alkanut kusemaan lientä melko urakalla. Ei pysty käsittämään mistä välistä. Aton vaihto ei auta...

     
     
  5. #505
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suortti Näytä viesti
    Kuukauden käytön jälkeen tää laitos on alkanut kusemaan lientä melko urakalla. Ei pysty käsittämään mistä välistä. Aton vaihto ei auta...
    O-rengas paikoillaan? Näitä on kaksi itsellä ja vanhemmasta lähtee lähes jokaisella täyttökerralla karkaa se pirulainen aton kumitutin ympärille.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  6. #506
    Vääntelin tänään tohon laitokseen tommonen microcoilin, jonka bongasin tuolta Kayfun lite ketjusta, väänsin 8 kieppiä 0.2 kanthalia hammastikun ympäri ja pumpulit sisään, ohmeja 2,2. Illan koeajojen jälkeen hakkaa kyllä kaikki tähänastiset setupit helposti.

     
     
  7. #507
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    O-rengas paikoillaan?
    Ymmärtääkseni kaikki on paikallaan mutta mitä rengasta mahdat tarkoittaa?

     
     
  8. #508
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suortti Näytä viesti
    Ymmärtääkseni kaikki on paikallaan mutta mitä rengasta mahdat tarkoittaa?
    Tankin ja pohjakorkin välissä pitäisi olla o-rengas, siellä isojen kierteiden juuressa.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  9. #509
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Tälläistä wickiä mulla on:

    Silica wick -lanka imulanka 3mm punottu

     
     
  10. #510
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Tankin ja pohjakorkin välissä pitäisi olla o-rengas, siellä isojen kierteiden juuressa.
    Hyvin on paikallansa..

     
     
  11. #511
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Taisi ensimmäinen itse rakennettu coil olla aloittelijan säkää. Seuraavasta tuli massiivinen 3,6 ohminen kun laitoin kaksinkerroin 3 mm wickiä, tuli niin paksu, etten uskaltanut edes kokeilla tulittaa sillä. Seuraava meni sit 1,4 ohmiseksi ja palaneen käry maistui millä vain volteilla. Seuraava onnistui taas 1,7 ohm. Pyrin tekemään sellaista, että jaksais hyvin kärytellä tollasella egon akulla, niin ei tarttis kannella aina Vamoa mukana ulkona.

     
     
  12. #512
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    62
    Puoli päivää nyt höyrytty Mini Prolla ja tämähän vaikuttaa varsin näppärältä peliltä. Imuvastuskin just sopivasti meikäläisen makuun kohallaan.
    Motto: Savun hälvettyä tarkastamme kytkennän...

     
     
  13. #513
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Isolla Pro:lla mesh u-wick ja 0.28 kanthalista 1.2ohm setuppi. Atmoksen kokista tankkiin ja natun nokkaan. Ei rätise ei pauku ei maistu kumi, eikä kyllä vielä ole kurluttanutkaan. Hyvät lämmöt ja kovat th:t.
    Öäh, taitaa olla tekemisen puutetta...

     
     
  14. #514
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Sit kun se kumi maistuu, niin sneppaat sen silikonin hevon helvettiin siitä atopäästä. Mulla kolmesta Pro tankista 2 piti nesteet sisällä ja yks päästi muutaman tipan pihalle.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  15. #515
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Sitten jos kumi maistuu niin siirrän taas Pron tauolle odottamaan seuraavaa älynväläystä.

    edit: tän kans on kyllä aina yhtä hauska ja helppo kikkailla. Ja jotenkin ei edes harmita mitenkään massiivisesti jollei toimi ihaaan niin kuin piti, tosin kuin jonkun gennyjen ja hopealankahärdellejen kanssa. Eikä tää kyllä vieläkään huono laite ole ei! Aina saa ihan hyvät höyryt vaikkei ehkä intensiivisimpiä, lämpimimpiä, kosteimpia tai muuten vaan massiivisimpia. Eri hyvä laite höyrytellä kun muut makaa telakalla huoltoa odotellen.

     
     
  16. #516
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Se on kyllä aika etevä peli. Itse oon siirtyny noissa kokonaan evodiin, koska on kompaktimpi ja kestää reissussa paremmin. Muuten tää onkin valahtanu kokonaan genny-osastolle
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #517
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vapedoctor Näytä viesti
    Vääntelin tänään tohon laitokseen tommonen microcoilin, jonka bongasin tuolta Kayfun lite ketjusta, väänsin 8 kieppiä 0.2 kanthalia hammastikun ympäri ja pumpulit sisään, ohmeja 2,2. Illan koeajojen jälkeen hakkaa kyllä kaikki tähänastiset setupit helposti.
    Pakkohan sekin oli myös kokeilla kun tuollaisia puhelet.
    0.25 langalla tuntematon määrä kieppejä ja 2.0ohm. Vajaa yksi tops puikon vanut sekaan ja kyllä toimii! Ajellaan nyt tällä sitten ja katellaan kuinka kurluttaa. Tämä oli hauska väkertää ja mukavan näköinen tuo tasaisen punaisena hohkaava yhtenäinen coili! Vaihtelu virkistää viis toimivuudesta, mutta vielä paree jos se vielä toimiikin!

     
     
  18. #518
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Se on kyllä aika etevä peli. Itse oon siirtyny noissa kokonaan evodiin, koska on kompaktimpi ja kestää reissussa paremmin. Muuten tää onkin valahtanu kokonaan genny-osastolle
    Ilmeisesti se on evod myös hyllyyn haalittava. Vai ehkä sittenkin pro mini. Valintoja valintoja ja vaikeaksi valinnan tässäkin tekee se tosiasia että tuskin välttämättä tarvitsen kumpaakaan...

     
     
  19. #519
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Toimisikohan paremmin matalammilla ohmeilla, 2 ohmin kiuas ei oikein anna makua tai sitten tämä FW RY4 Nutzilla ei anna makua Dirty Bazassa edes 20% seoksella.
    KGO & Twist

     
     
  20. #520
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Xinot Näytä viesti
    Ilmeisesti se on evod myös hyllyyn haalittava. Vai ehkä sittenkin pro mini. Valintoja valintoja ja vaikeaksi valinnan tässäkin tekee se tosiasia että tuskin välttämättä tarvitsen kumpaakaan...
    Minissä ei ainakaan tippi sula.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •