Sivu 12 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 731

Aihe: Kanger ProTank

  1. #221
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Toimii, nuo yläpuolisella polttomolla ja pitkillä wickeillä olevat ei o kyl miun juttu,ime ja kallista,kallista kallista kallista ja ime jaaha ja dryhittiä,ootellaa kallistelaa...

    Johtuu kyllä suurimmaksi osaksi käyttäjästä,itse olen ns agressiivinen imijä, eli analogiki pistettiin 3 karistuksen kautta tuhkikseen.
    Joo itte kans tykkään ottaa vähän pidempiä imuja ja vivi ei tahtonu wickata kyl tarpeeks.

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  2. #222
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Miten ihmees ootte onnistuneet epäonnistumaan Vivi Novan kanssa? Toi nykyinen "v.2.5" vai mikä se on mitä myyvät joka paikassa, on tähän mennessä ollu mulla ehkä makujen ja lämpimien höyryjen suhteen melko lyömätön.

    Oon vissiin kerran tai kaks saanu kuivempaa, kun oon päästäny nesteet tonne 0.50 alle. Viimeks meni 95%vg litku ilman yhtään ongelmaa. Nyt tossa on omaa sotkua ehkä luokassa 80/20 pgvg ja 8.5w...ei ongelmia
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  3. #223
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Miten ihmees ootte onnistuneet epäonnistumaan Vivi Novan kanssa? Toi nykyinen "v.2.5" vai mikä se on mitä myyvät joka paikassa, on tähän mennessä ollu mulla ehkä makujen ja lämpimien höyryjen suhteen melko lyömätön.

    Oon vissiin kerran tai kaks saanu kuivempaa, kun oon päästäny nesteet tonne 0.50 alle. Viimeks meni 95%vg litku ilman yhtään ongelmaa. Nyt tossa on omaa sotkua ehkä luokassa 80/20 pgvg ja 8.5w...ei ongelmia
    Ei kyl osaa sanoa, toi 2.5 pitäis tän munkin vehkeen olla mut kyllä se vaan palanutta tarjoilee järjestelmällisesti hiukankin pidemmän imun aikana vaikka ois tankki täynnä... Voi olla käyttäjästä kiinni (mikä ei yllättäis ) tai sit osunu joku maanantaikappale taas kohdalle. Ei oikeen tahdo wickata vaikka väärinpäin höyryttelis ja kolmella eri päällä testailtu.
    hmmm... koskahan tää mahtaa mennä OT:ksi tää keskustelu täällä protank ketjussa

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  4. #224
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    No joo...ehkä sen kestää et vähän menee OT:ksi. Mäotan noi omat Vivit mukaan tonne Festeille, niin voidaan vähän verrata jos oot mestoilla
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  5. #225
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    No joo...ehkä sen kestää et vähän menee OT:ksi. Mäotan noi omat Vivit mukaan tonne Festeille, niin voidaan vähän verrata jos oot mestoilla
    Ei oikeen pääse paikanpäälle tonne vaik hienoahan tuo varmasti ois ekaa kertaa käydä, mut kaikki muut hommat painaa päälle liian pahasti Ja on täält Turusta muutenkin turhan paljon matkaa sinne ja kuukauden opiskelijabudjettikin on jo pahasti ylitetty

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  6. #226
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Aika perus. Ei siin mitään. Kyl mä antaisin viel viville mahdollisuuden. Itse vapottelen yleensäkkin vähän enemmän laite vaakatasossa, joka voi osaltaan vaikuttaa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  7. #227
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Täytyy kattoo, tuskin raaskii siihen tilailla enempää päitä kun kolme kolmesta ei toiminu mulla Luulen et nää bottom coilit tais viedä mut mukanaan ja vivi lähtee kiertoon kun meni vähän usko siihen. Mut hyvähän se on et kaikki pitää vähän eri laitteista niin välineiden kirjo pysyy laajana

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  8. #228
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Jatkossa tiedoksi niille jotka ajattelevat tätä tankkia keitellä/puhdistaa kiehuvassa vedessä..
    Mikäli haluatte että tankki pysyy ehjänä, käyttäkää ruokakaupan etikkaa ja huuhdotte sitten tankin kädenlämpöisessä vedessä huolella.
    Etikka poistaa kaikki aromi maut pois siitä tankista, langat kannattaa vaihtaa suosiolla mikäli normaali huuhtelu+kuivapoltto ei auta, jos on jotain tosi voimakas aromista ollut tankissa.

     
     
  9. #229
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Vajaan viikon ollut Pro käytössä ja meitsi tykkää! Helppo täyttää ja makuakin tulee "tarpeeksi", ei tällä hyvin toimivan bogen tasolle pääse mutta kun tuntuu että hyvin toimivat boget on nykyään kiven alla... Toistaiseksi mennään vielä ekalla 2,5ohm ato päällä ja about 8-9 watin tehoilla. Täytyy koittaa värkätä jossais vaiheessa oma setuppi tuonne mutta mennään nyt toistaiseksi näillä valmiilla päillä.

     
     
  10. #230
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Ei ollut oikeen iskun kestävyyttä tässä. Tiputin perskeles Naturalin kanssa lattialle ja kierre nasahti poikki.
    Noin 2 tuntia riitti iloa tästä ostoksesta.
    Saakohan näihin noita pelkkiä pohjalaippoja mistää?
    Too big to fail

     
     
  11. #231
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    melko hyvin on osunut. Ei oo tiedossa, että kanger myisi osia kovin paljoa. Ei ainakaan mun tietojen mukaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #232
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Eikai se auta ku lyödä epoxia peliin, että selviää työ yön ja tilata uus sitten
    Too big to fail

     
     
  13. #233
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    7
    peleonilta saa ainakin Dolny cap, baza Protank - Peleon

     
     
  14. #234
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    7
    Nyt on saatu kaikki kamat kasaan. Evic tuli keskiviikona ja tänään vastuslangat ja ekowool 2mm naru. Ekat 3 itte kyhäiltyä atoa ihan kivasti tuntu onnistuvan.

    0.2mm, 5 kierrosta, 2ohm
    0.1mm x.03mm ribbon, 5 kierrosta, 1.8ohm
    0.15mm x0.3mm ribbon 6 kierrosta, 1.4ohm

    Evicillä 11 watilla tuntuu että 1.8 ohminen toimii parhaiten. Pidän myös protankin aton avoimuudesta enemmän kuin evodin aton. Kaikki selvästi parempia omasta mielestä kuin pakasta vedetyt ja muutenki kiva poltella omilla virityksillä
    Näin siis 3 päivän sähkösten kokemuksella. Seuraavaksi lisää nesteitä.

     
     
  15. #235
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Viikon verran käyttänyt protankkia ja...

    Miinukset:
    - viileät höyryt
    - välillä palaneen makua (ihan snadisti, pitänee poistaa wickejä tai kääntää kumitutti)
    - painaa hieman
    - pohjakappaleen tiiviste meinasi touhutessa hävitä...

    Plussat:
    - toimii voimakkailla nesteillä (viileä höyry + lasitankki)
    - vaihdettava ato
    - pirun hieno boksi (korulaatikko), jossa toimitettiin (puff)
    - voi imailla lähes loppuun (bottom coil)

    Lopputulos on kuitenkin se, että tämä ON yksi parhaita clearoja hintaansa nähden, joita olen kokeillut. Kylmät höyryt eivät itseäni haittaa ja pienellä riskillä voi 'tulittaa' (lisää voltteja/pidempi sauhutus) vähän enemmän, jos ei muuten kelpaa.

    All and all 9/10...
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
  16. #236
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kannattaa tosiaan niitä wickejä poistaa, ite poistan nesteen paksuudesta riippuen joko toisen makuwickin tai sitten molemmat niin että jää pelkästään se coili. Kärsii vetää pitkiäkin imuja.

    Lähiaikoina on tulossa Mini Protank (en tiedä onko tässä ketjussa jo siitä juteltu) ego-kierteillä.


     
     
  17. #237
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ei ehkä ihan heti kerää toi Mini mun mielenkiintoa, koska Evod:n kanssa jo kiroaa tuota liian pientä tilavuutta. Okei, onhan se snnadi ja eGo:n päässä ihan siro vs toi nykyinen malli
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #238
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Mini protank?

    No joo, keventänee painoa ja ehkä koosta johtuen saa lämpimämmät höyryt helpommin, mutta...

    En oo ihan vakuuttunut...
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
  19. #239
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä ite ainakin vaihdan evodit mini-protankiin jos hinnassa ei hirveästi eroja ole. Ei tarvi aina miettiä ja googletella että rikkookohan just tämä neste tankin...

     
     
  20. #240
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Se on selvä etu kyllä, kun on lasitankki.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •