Sivu 9 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 220

Aihe: Foorumin käyttäjien Live Chat (IRC kanavat)

  1. #161
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    kohta on kypsynyt nesteet pääsee maistelee..

     
     
  2. #162
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Ei kai tää mitään sotaa ole? Tässä keskustellaan tuitun bänneistä, jotka mun mielestä ei ollu oikeutettuja sun postaaman todistusaineiston perusteella. Kai näistä keskustella saa? Näit kuitenkin itsekin sen verran vaivaa, että postasit lokit.

    Mun kuva ei liittynyt vahinkobänneihin, vaan tuitun tietoisiin bänneihin.

    Ja ei, mua ei (vielä) ole bännitty irkistä, joten trolli on hyvä ja laittaa sherlokkihatun takaisin kellarin häkkikomeron perimmäiseen nurkkaan.

     
     
  3. #163
    Eli tuolta osin virhetulkinta täällä päässä.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #164
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Ketju siirretty tiedotusosiosta yleiselle keskustelualueelle sillä IRC-kanava ei liity e-savuke.com-foorumin hallintaan millään tavalla

    :wq

     
     
  5. #165
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    TÖÖT

    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    salamyhkäistä touhua. tulee mieleen vanha sananlasku 'painu vittuun mun potalta.'
    Viimeksi muokannut tuittu; 05.03.15 kello 22:10.

     
     
  6. #166
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Mikäs tämä on.Tuittu äänessä.

     
     
  7. #167
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Yakousei sanoi mua leveeperseiseksi horoksi eka vitsillä, niinku määki sanoin äskeisen läpällä

     
     
  8. #168
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Onko sulla vähän valikoiva lukutaito? Sehän selitti selvästi mitä se sillä lausahduksella tarkoitti...

     
     
  9. #169
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Persettä kuuluu hiukan ollakin. Mut Horoksi ei välttämättä kannattais kutsua. Syödään Porkkanoita ja ollaan rauhassa.

     
     
  10. #170
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Onko sulla vähän valikoiva lukutaito? Sehän selitti selvästi mitä se sillä lausahduksella tarkoitti...
    Mä hain takaa sitä, että oliko se loukkaavusasteeltaan samaa luokkaa oleva heitto kuin se natsiheitto? Mun mielestä ei, se oli huomattavasti törkeempi.

     
     
  11. #171
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Joo okei, olihan se törkeempi.

     
     
  12. #172
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä hain takaa sitä, että oliko se loukkaavusasteeltaan samaa luokkaa oleva heitto kuin se natsiheitto? Mun mielestä ei, se oli huomattavasti törkeempi.
    Voi hellanlettas. Googletin internet loukkaavuus asteet, törmäsin tähän: https://www.poliisi.fi/poliisi/helsi...A?opendocument
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  13. #173
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    65
    Haters gonna hate.

     
     
  14. #174
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Yakousei, et sitten mulle vastannut että miksi poistelit viestejä välistä?
    Pahoitteluni, jäi kokonaan huomaamati tuo ja tutkin kyllä aihetta.
    Vastauksesi tosiaan vaikutti olevan toiseen heittoon joka tuli tuossa muutaman sekunnin välissä.
    Mutta se ei muuta sitä mikä käyttäytymisesi vaikutti olevan ennen tuota hetkea.
    2015-02-14 23:09:55 tuittu Tulin katsomaan kun Raakalaismainen Eki täällä vetämässä showta
    2015-02-14 23:10:01 tuittu Mutta mihin se nyt meni?
    2015-02-14 23:10:13 zkys Ei välttämättä helpota tämä tieto, mutta taitaa kaikki olla vielä jopa selvinpäin.
    2015-02-14 23:10:22 nahka-eki emmää mitää showta tullu vetää.
    2015-02-14 23:10:26 tuittu Mä ainakin oon.
    2015-02-14 23:10:38 -- Mode #e-savuke [+b *!*webchat@*.elisa-mobile.fi] by Marzu882

    Eli tuo zkys rivi jäänyt pois _turhakkeiden_ puhdistusvaiheessa.
    Sekaannus tuossa tilanteessa on hyvin helppoa - varsinkin sillä viestihistoriikilla/asenteella jolla taistelijat olivat liikenteessä.
    Ja kuten moneen kertaan on käynyt ilmi, niin se banaani oli hurjan 30min pituine.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Vastaatko siihen että jos sanon sua mielivaltaiseksi irkkinatsiksi niin onko se yhtä ilkeää kuin jos sanoisin sua pienikulliseksi kusenhajuiseksi nörtiksi?
    Sukuelimeni pituus on palttiarallaa itselle mieluisa, eikä kumppanitkaan siitä koskaan ole valittaneet.
    Kuselta haisin joskus nuorempana kun sänkyä kastelin / vaippaikäisenä. Taistelujuustolta joskus inttiaikoina. Hikiseltä - everyday.
    Nörtti voinee myöskin olla aika akkurantti kuvaus, koska koneiden kanssa leikkinyt yhdeksänkyt luvun alkupuolelta lähtien - ja parissa parisuhteessakin on siitä tullut palautetta.
    Natsiksi en itseäni luokittele, mutta suvusta kyllä löytyy muutamia roturealisteja (suurin osa kuollut jo vanhuutta tai ... omalla avustuksella).
    Ja koska selkeästi Natsi on päivän sana, niin här komma eine kleine führer :

    (Tägien takana on ilman salmiakkia setä).
    Spoileri!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä hain takaa sitä, että oliko se loukkaavusasteeltaan samaa luokkaa oleva heitto kuin se natsiheitto? Mun mielestä ei, se oli huomattavasti törkeempi.
    No tuohan on ihan kuulijan korvassa / lukijan silmässä.
    Monille natsiksi haukkuminen voi olla pahempi (varsinkin jos on juutalainen - mistä tiedät toisen uskonnollisen vakaamuksen?),
    kun toisia ei lumpuksi haukkuminen tunnu missään. MISTÄ SINE SEN TIEDÄT miltä se marzusta tuntui?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ihme paskantärkeä natsi se marzu882 mikälie..............
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    ................ HUAAAA! Pieni kilipää amatööri
    Ja pointtina siinä tekstissä oli se, että menit henkilökohtaisuuksiin / haukkumaan yhtä henkilöä..
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Henkilökohtaisuuksiin meno niin foorumin kuin irkinkin puolella on myös vähän niin ja näin.
    Jos marzu on paskantärkeä natsi, niin oletko sinä sitten leveäperseinen jakorasia?
    (teki ihan pahaa kirjoittaa tuo esimerkki koska henkilönä voit olla varsin miellyttävä tapaus, mistä minä tiedän - pointtina toimii)
    ((tietty ilkeisiin kommentteihin voi aina vetää toisen perheen mukaan niin siitä vasta hupia revitäänkin))

    (((mutta sisältöä se ei paranna millään tavalla ja luo vain isompaa kuilua ja eripuraa ihmisten väliin)))
    ((((emme halua Suoli24:sta irkkiimme ja en usko, että foorumiakaan se millään tavalla parantaa/edistää))))
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  15. #175
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Täältä ei puutu kuin pahansisuinen juoppo ja riisitautinen kommunisti niin alkaa oleen koko ihmiselon kirjo edustettuna.
    Too big to fail

     
     
  16. #176
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä oon tänään se pahansisuinen juoppo kun zkys teki mulle jekkupatteria! Ja aikasemmin se teki ville vallattomia. Yäk

    Niin ja Yako se "mä ainakin oon" oli silloin vastaus siihen että ollaanko ihan selvin päin, sinne kerkes vaan tulla mo ta viestiä väliin sillon. Edit. Ilmeisesti en nyt oo riittävän selvinpäin kun en tajunnu että sä tajusitki jo

     
     
  17. #177
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238

     
     
  18. #178
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Uusi keskustelu(irc) avattu www.mirc.com --> #e-kessu

    Moros

    Eli minä JJ ja Larma avasimme tänään uuden kanavan eli #e-kessu vanhan ja aikansa eläneen kanavan(#e-savuke)
    tilalle, jossa saa viimeisintä tietoa kahden suomen kokeneemman modaajan toimesta

    - JJ

    ps. sana on vapaa (ylläpitäjä päättää)
    Viimeksi muokannut jyjarvi; 07.05.15 kello 15:13.

     
     
  19. #179
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ja tää löytyy quakenetistä

     
     
  20. #180
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Onneks tää on jo 4 vai 5 ketjuun pastettu ettei mee ohi
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •