Sivu 8 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 220

Aihe: Foorumin käyttäjien Live Chat (IRC kanavat)

  1. #141
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chumpster Näytä viesti
    Huomenna Cheatingun uutissirkuksessa otsikko "Irc-op myönsi olleensa väärässä - bänni oli aiheeton!"

    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #142
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Sillon ku marzu bannas tuitun niin se evotti bannien kanssa, se bannas kaikki webchatit Elisan IP:istä. zkys oli vaan sivullinen uhri
    Nonii nyt on oikea ja taidokas henkilö irkin modena. Voisitte antaa forkan sysop oikeudet.

     
     
  3. #143
    Hauskaa luettavaa _ihmisiltä_ jotka itsekkin ovat varmaan joskus misclikanneet / tehneet virheitä.

    "As long as our robot overlords doesn't take over the world, mistakes will happen."
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #144
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    LOL TUPLAT

     
     
  5. #145
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Tästedes ilmaisen itseäni tässä ketjussa ainoastaan meemeillä. Ommattu kyseiselle irc-opille:


     
     
  6. #146

    Naaaaw - you just didn't double post on mistake did ya?

    (miten meni noin niinku omasta mielestä )
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #147
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Toisin kuin keskiverto-irc-op, myönsin heti virheeni. Enkä minä ole missään vaiheessa aukonut päätäni zkysin vahinkobänneistä, joten sun ei kannata puhua ihmisistä monikossa (ainakaan vielä). Sori, en jaksanut ettiä aiheeseen sopivaa meemiä.

     
     
  8. #148
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Bannit oli aiheettomat ja syy oli "vallan" antaminen henkilölle jolle se ei sovi.
    Meemeillä kommunikointi on naurettavaa.

    Päivän totuudet

     
     
  9. #149
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Hmm, tuolla Yakosein kannattamalla irkin natsilinjalla olisi syytä bannata Yakosei kun sanoi mua leveäperseiseksi jakorasiaksi! Ei meinaan ole mitenkään verrattavissa loukkaavuusasteeltaan johonkin natsitteluun, halusi vaan päästä sanomaan ja sitä on huono korjata sanomalla perään että se oli vitsi.

     
     
  10. #150
    Hö. Eikös jo kertonut että se oli esimerkki ja pyysi etukäteen suunnilleen anteeksi ?

     
     
  11. #151
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ja olit Yako poistanut kätevästi viestejä välistä, mä vastasin toiseen viestiin siellä että "mä oonkin" enkä siis Ekin viestiin siitä shown vetämisestä. Lensin heti sit pihalle.

     
     
  12. #152
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hmm, tuolla Yakosein kannattamalla irkin natsilinjalla olisi syytä bannata Yakosei kun sanoi mua leveäperseiseksi jakorasiaksi! Ei meinaan ole mitenkään verrattavissa loukkaavuusasteeltaan johonkin natsitteluun, halusi vaan päästä sanomaan ja sitä on huono korjata sanomalla perään että se oli vitsi.
    No mitä nyt voit odottaa ylläpitäjiltä, mitkä tekee kanavalle tuleville riskiluokitusanalyysin tutustumalla foorumilla kirjoitettuihin viesteihin?

    Oikea termi tähän on juuri paskantärkeä natsi.

     
     
  13. #153
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ha, mä en varmaan noiden kriteerien mukaan pääsis ollenkaan
    No suoraan sanottuna eipä oo tullu ees mieleen...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #154
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Yhet vääntää täällä jostain irkki banaaneista otsa hiessä niinku jotku kusen hajuiset nörtit.

    Too big to fail

     
     
  15. #155
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Kyllä te kaikesta saatte draamaa aikaseksi.. ja sit ihmetellään ku porukkaa katoaa.
    Popparit mikroon ja F5 hyötykäyttöön taas. ☺

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #156
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Tämä on vaan minun mielipide mutta:

    Jos siellä edes joskus kävis asiallisestikkin keskustelemassa, ni porukka varmaan sietäs pientä perseilyäkin välillä. Vaan jos sillä heti alottaa, ni en yhtään ihmettele jos banaania tulee...

     
     
  17. #157
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hmm, tuolla Yakosein kannattamalla irkin natsilinjalla olisi syytä bannata Yakosei kun sanoi mua leveäperseiseksi jakorasiaksi! Ei meinaan ole mitenkään verrattavissa loukkaavuusasteeltaan johonkin natsitteluun, halusi vaan päästä sanomaan ja sitä on huono korjata sanomalla perään että se oli vitsi.
    Mä tykkäsin erityisesti siitä, että Yako puolusteli zkysin vahinkobännejä vahinkoklikkauksella (ja pisti hellyttävän meemikuvan), sit kuus minuuttia myöhemmin vittuili ja naureskeli mun vahinkotuplapostaukselle (ja pisti kaks ironista meemikuvaa).

     
     
  18. #158
    Oikeasti.. mistä helvetistä tää tulee ? Millään tavoin ei teikäläisenkään elämään ole
    kanavalla tapahtuneet vaikuttaneet.. Mutta silti on pakko heppiä sopassa heiluttaa

    Se miksi päräytin tuplamemet teikäläisen tuplaposti failiin oli juurikin sen takia,
    että viestiesi sisältö oli laiskiaismeemi "ilkkumassa" ko. moden virheelle.


    Tuo oli minun näkemykseni tilanteesta, että se oli virhe. Mutta ihan hyvin on voinut olla tarkoituksella tehty.
    Webchatin kautta sitä sontaa sillä hetkellä kanavalle kuitenkin valui - ja kyseessä oli vain lyhytaikainen banni tilanteen rauhoittamiseksi.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #159
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ettei vain olisi chumpsteriakin bannannut irkissä?
    KGO & Twist

     
     
  20. #160
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    salamyhkäistä touhua. tulee mieleen vanha sananlasku 'painu vittuun mun potalta.'

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •