Sivu 7 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 220

Aihe: Foorumin käyttäjien Live Chat (IRC kanavat)

  1. #121
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Ai ihan bannas huutamisesta?
    Ei siel kovin tiukkoja sääntöjä imo ole, pari vuotta hengaillu siellä..
    Ei siellä ilman syytä potkita pihalle, ellei joku vedä irkkiraivareita tai klikkaa väärää nappia
    Joo kun kirjoitin ISOLLA JOTAIN, ja sitten kiellettiin huutamasta heti ja taisin vastata siihen jotain tyyliin HAITTAAXE?! On kyllä niin tylsä mesta että siitä tuskin edes sais uutta offtopikkia että sinänsä turha pelko. Menin sinne silloin vaan katsomaan mitä Eki siellä homma kun se sanoi menneensä irkissä käymään.

     
     
  2. #122
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Toisille valta (jos irkkitsätin hallinnointia nyt semmoiseks voi sanoa) ei vaan sovi

     
     
  3. #123
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Ai ihan bannas huutamisesta?
    Ei siel kovin tiukkoja sääntöjä imo ole, pari vuotta hengaillu siellä..
    Ei siellä ilman syytä potkita pihalle, ellei joku vedä irkkiraivareita tai klikkaa väärää nappia
    Kyllä minä ainakin sain sieltä viimeksi kenkää perseelle, vaikka käyttäydyin täysin asiallisesti (usko tai älä).

     
     
  4. #124
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Sillon ku marzu bannas tuitun niin se evotti bannien kanssa, se bannas kaikki webchatit Elisan IP:istä. zkys oli vaan sivullinen uhri

     
     
  5. #125
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Siis se bannas mut niin raivopäissään mun about 3 viestin jälkeen että siinä sutinassa bannas kaikki elisan/saunalahden asiakkaat? HUAAAA! Pieni kilipää amatööri

     
     
  6. #126
    vanha viisaus on .että Pegos Billille ei kannata paljon vit,,,,


    t:holkki

     
     
  7. #127
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Ei siel kovin tiukkoja sääntöjä imo ole, pari vuotta hengaillu siellä..
    Ei siellä ilman syytä potkita pihalle, ellei joku vedä irkkiraivareita tai klikkaa väärää nappia
    Tästä samaa mieltä.

    Lähes miltä tahansa kannulta lentää ulos samointein jos op:t on hereillä ja ykskaks useampi joinii samaan aikaan ja alkaa välitön perseily/huutaminen/näsäviisastely caps lock päällä.

    Irssissä noudatetaan tiettyä netikettiä etenkin suosituilla kanavilla missä paljon käyttäjiä,ja hyvä niin.
    Toki poikkeuksillisiä kannuja on,ja aina voi perustaa oman jos ei miellytä.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  8. #128
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #129
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691
    Tuskin kanavalla olisi liki puolitoistasataa henkeä jos linja olisi niin mielivaltaista kuin pari pettynyttä antaa ymmärtää.

     
     
  10. #130
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Siis miten se voi vaikuttaa että sinne liittyy useampi yhtä aikaa? Ja en voi sanoa että olisin pettynyt sieltä ulos lentämisestä kun siellä en oo muutenkaan jaksanut käydä kuin 2 kertaa puolentoista vuoden aikana, se vähän harmitti kun ei nähnyt Ekin showta minkä takia sinne menin, jos sekään siellä sellaista onnistui vetämään. En tiedä oonko enää ees bannattu ku tosta varmaan kuukausi enkä oo muistanu/jaksanu käydä kattomassa.

     
     
  11. #131
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Taitaa liittyä siihen et jos trollijoukko menee minne tahansa niin äkkiä ne potkitaan pois.

     
     
  12. #132
    Kanavalla on hyvin lyhyehkö ja selkeä sääntölista (joista kyllä huomautetaan jos ollaan lähenemässä kiellettyä toimintaa) :
    #1 Kanavan ikäraja on 18 vuotta.
    #2 e-nesteiden osto/myynti/vaihto kanavalla julkisesti on kiellettyä.
    #3 Huumausaineiden käytöstä/hankinnasta/valmistamisesta keskustelu yleisesti on kiellettyä.
    #4 Turhan trollailun voi suosiolla jättää Suoli24:ään.
    #5 Kirjottelussa noudatettava Suomen lakia ja yleistä netikettiä.
    #6 Kanavalla käytössä olevat kielet ovat FIN ja ENG.
    #7 OP:it ovat aina oikeassa (paitsi kaatokännissä ollessaan).
    #8 Tahallinen huutaminen on kanavalla kiellettyä.
    #9 Älä kinua nesteitä, modeja, laitteita tai OPpeja (@).
    #10 Nigerialaiset Prinssit.. Ja kaikki muutkaan kusettajat eivät ole tervetulleita kanavalle.
    #11 Kanava ei ole kytköksissä e-savuke foorumin henkilökuntaan.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    zkys ja tuitun bannit tais olla puolituntisia - syy : trollailu (jos en väärin muista) ja taisi olla myös foorumilla kirjoitellut aikeet _lets go troll and play idiots_.
    jj - mm.känniääliöintiä, häirintää privaatissa, uhkaavaa käytöstä (itseään ja muita kohtaan) : Bannittu kolmeen otteeseen. Bannien kiertoa ja samaa settiä uudestaan.
    Annettiin tulla takaisin webchatilla myöhemmin ja laiskuutta annettiin jäädä - käytöksestä huomautettiin. Koeaikana homma ei kuitenkaan muuttunut - eli se ol siinä.

    Pysyvä bannilista on hyvinkin lyhyehkö - pääosin toistuvasta trollailusta/spammista tulleita.
    Vaikka vain yksi henkilö suorittaa bannit, niin kyllä niistä kakkakikkareet keskustelee keskenään ja päätös on yksimielinen.
    Tuossa kun webchat banaanoitiin toviksi niin meno palasi takasin normaalin = kaikilla kivaa.
    Banneista voi aina valittaa, mutta 99% todennäköisyydellä niistä ei välitetä - ne kun tulevat syystä.

    Kaikesta kyllä löytyy logit - sisältö ei ole mitään shakesbeeeriä :
    Spoileri!

    Spoileri!


    http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tml#post528992 ----->
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raaka-Eki Näytä viesti
    no niin nyt ne kaikki homot tuolla irkissä kiusaa mua.
    Vittu mitä syyttömien kiusaajia koko yhteisö.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    tuittu tuli irkkiin ja rupes heti riehumaan
    Ja mukava nähdä että ekikin potkittiin kanavalta kahen minuutin jälkeen
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mut bannattiin jo vaikka vähän vaan leikin! Mitä, lensiks Ekikin sieltä.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ihme paskantärkeä natsi se marzu882 mikälie, potkaisi zkysinkin pihalle sieltä mun siivellä vaikkei se edes mitään ehtinyt sanoa.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oon joskus aiemminkin muutaman kerran käynyt vilkaisemassa ja siellä on niin kuivakka ja tylsä meno että ennemminkin toisin päin, eli en osaa kuvitella kaipaavani tai viihtyväni tuolla joten tuskin sinäkään. Olisi ollut hauska kyllä leikkiä tänään koska ajoittain trolli nousee mussa esiin, mutta leikki katkesi alkuunsa.
    Henkilökohtaisuuksiin meno niin foorumin kuin irkinkin puolella on myös vähän niin ja näin.
    Jos marzu on paskantärkeä natsi, niin oletko sinä sitten leveäperseinen jakorasia?
    (teki ihan pahaa kirjoittaa tuo esimerkki koska henkilönä voit olla varsin miellyttävä tapaus, mistä minä tiedän - pointtina toimii)
    ((tietty ilkeisiin kommentteihin voi aina vetää toisen perheen mukaan niin siitä vasta hupia revitäänkin))

    (((mutta sisältöä se ei paranna millään tavalla ja luo vain isompaa kuilua ja eripuraa ihmisten väliin)))
    ((((emme halua Suoli24:sta irkkiimme ja en usko, että foorumiakaan se millään tavalla parantaa/edistää))))


    JJ juttuja löytyy monta tuhatta riviä, mutta koska siellä on kaikkea JJ henkilökohtaisista asioista painokelvottomaan materiaaliin - jätetään julkaisematta.

    PS: pahoitteluni ääkkös-erroria teksteissä.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  13. #133
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Pahus, pitää näemmä asennella mirkki uudesta.
    KGO & Twist

     
     
  14. #134
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Eipä kyllä ton irkkilokin perusteella voi pitää tuitun bännejä mitenkään kauheen oikeutettuina. Pari cäps-replaa ja huuto oli jo loppunut siinä vaiheessa ku oppi tajusi miten kb annetaan.

     
     
  15. #135
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mä oon ihan samaa mieltä, täysin aiheeton banni.

     
     
  16. #136
    Puolen tunnin rauhoittelu ja myös foorumilla jälkikäteen selkeästi käy ilmi, että tarkoitusperä oli tulla perseilemään...

    ::Ennakoivaa tuhontorjuntaa::
    (23:05:21) (tuittu) NII ONKII
    (23:05:34) (tuittu) Ja kaikilla on niiin mukavaa
    ......
    (23:06:07) (tuittu) HAAAAAAAAAAAAAa
    (23:06:15) (tuittu) JEEEEEEEE
    (23:06:37) (@Marzu882) Ei huudella prkle
    (23:07:01) (tuittu) Älä sinä mulle ala
    (23:07:10) (tuittu) ;D
    (23:07:17) (@Marzu882) Älä kokeile onneas :P
    (23:07:37) (tuittu) Et maha mitään mulle :3
    (23:08:10) (tuittu) Paitsi jos sulla on valtuudet bannata, hmm
    (23:08:26) (+marko586) xD
    (23:08:26) (@ScahaQ) tuittu: oos ny sitten sieki
    ......
    (23:09:47) (tuittu) Tulin katsomaan kun Raakalaismainen Eki täällä vetämässä showta
    ......
    (23:10:14) (nahka-eki) emmää mitää showta tullu vetää.
    (23:10:18) (tuittu) Mä ainakin oon.
    (23:10:30) [ø] ChanMode: Marzu882 sets mode: [+b] *!*webchat@*.elisa-mobile.fi
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #137
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Puolen tunnin rauhoittelu ja myös foorumilla jälkikäteen selkeästi käy ilmi, että tarkoitusperä oli tulla perseilemään...

    ::Ennakoivaa tuhontorjuntaa::
    (23:10:14) (nahka-eki) emmää mitää showta tullu vetää.
    (23:10:18) (tuittu) Mä ainakin oon.
    (23:10:30) [ø] ChanMode: Marzu882 sets mode: [+b] *!*webchat@*.elisa-mobile.fi
    Vai johtuisko foorumiavautumiset siitä, että aiheettomat bännit vituttaa? Jos parin cäpsireplan ja ton yllä olevan heiton perusteella annetaan bännit, niin ei voi muuta kuin todeta kireiden irkkihorojenkin ymmärtämällä kielellä "huoh lol n00b".

     
     
  18. #138
    Yhtälailla itse olisin tuossa tilanteessa saman tehnyt - selkeitä merkkejä, että käyttäytyminen ei kiinnosta.
    Seuraus tuli vain tällä kertaa nopeammin kuin syy (josta alkavia merkkejä oli).


    "seen it all"
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #139
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Huomenna Cheatingun uutissirkuksessa otsikko "Irc-op myönsi olleensa väärässä - bänni oli aiheeton!"

     
     
  20. #140
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Onneksi näitä pä...keskustelu-optioita on enemmän, kuin yksi.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •