Sivu 6 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789101656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 1941

Aihe: Smoktech RSST

  1. #101
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Jos taas valottaisit meitä vähemmän fiksumpia siitä, miten tässä tapauksessa se kondensio-ongelma olis kyseessä?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    Noniin somniumin omistaneita joilla on rsst nykyään niin irtoaako sitä makua enempi ko vai vähempi somppuun verraten jos tätä muovi härpäkettä jotenkin voi siihen vertailla.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  3. #103
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Perstuntumalla väittäsin, että vähemmän. Tosin en ole testannut rinnakkain samalla nesteellä..

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    no voihan prrrrrrrrrrrrrrrkl. itse ostin ja kokeilin somniumia n. viikon verran ja totesin täydeksi P*****si ja jatkoin misterillä. pitäis tosiaan joku kelpo mesh laite löytää tohon ea modin nokkaan niin olis 2 laitetta ja 2 erimakua aina saatavilla sekä eamodin teleskooppia hyödyntäen omat kaikki akut sais käyttöön eikä vain noita 18490 iiämärriä *tiedän misteriin tulossa eriputkia* mut 2 laitetta kivempi ku 1 =/
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  5. #105
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    111
    ^Ei nyt millään pahalla, mutta taitaa omista setupointitaidoista löytyä se vika sompun huonouteen. Näihin gennesiksiin saa niin monella eri tavalla sen setupin väännettyä, että et varmasti viikossa vielä ole päässyt sinuiksi laitteen kanssa. RSST vaan tilaukseen ja harjoittelemaan.

     
     
  6. #106
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Kaikki rahkeet sulla on, ne repulliset hermoja vaan nyt käyttöön

     
     
  7. #107
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    RSST kammio on aika paljonkin isompi kuin Somniumissa, pääsin taas eilettäin pitkästä aikaa setupoimaan Somppua ja kyllähän siinä silmämääräisesti kohtalaisen ahdas kuitenkin tuo hatunalunen on sinänsä, että on 20mm paksu vs 22mm RSST, ja ne sormiruuvit vie aika paljon tilaa siitä wickin tykö. 1.5mm ilmarööri nyt aina vie sitä parasta terää mausta mutta kyllä tuo Somnium varsin hyvältä maistu alle ohmisella setupilla, ja kaveri kenelle sen setupoin tykkäs vielä pitkin ehtoota sitä höyrytellä. Maussa se kyllä häviää MISTerille totta, mutta en nyt tosiaan täydeksi paskaksi sitä tituleerais
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #108
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260
    RSST antaa kyl ihan mainiosti makua ja setupin teko onnistuu helposti
    vähän kokemattomiltakin höyryttelijöiltä eli Thumbs up , niin laadulle kuin hinnalle.

    - JJ

     
     
  9. #109
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    No viikossa kerkesi aika monta setuppia vääntämään ja monet maut eri vahvuisina enkä kyllä mene kehumaan pätkääkään. Jotta ei nyt ihan tappeluksi mene niin puolustaudun sanomalla että ihmiset on valitettavasti erilaisia ja kaikki maistaa kaiken erilailla. Ja itse en maistanut kun laimeita jhöyryjä
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  10. #110
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RaZengan Näytä viesti
    No viikossa kerkesi aika monta setuppia vääntämään ja monet maut eri vahvuisina enkä kyllä mene kehumaan pätkääkään. Jotta ei nyt ihan tappeluksi mene niin puolustaudun sanomalla että ihmiset on valitettavasti erilaisia ja kaikki maistaa kaiken erilailla. Ja itse en maistanut kun laimeita jhöyryjä
    hmm.. mulle on aina väitetty, että meshi-setuppi kestää käytössä kuukausia.
    Mullahan ne tosin ole ikinä edes toimineet ja en siis asiasta mitään tiedä edelleenkään.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  11. #111
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    hmm.. mulle on aina väitetty, että meshi-setuppi kestää käytössä kuukausia.
    Mullahan ne tosin ole ikinä edes toimineet ja en siis asiasta mitään tiedä edelleenkään.
    Veikkaan että tuossa tarkoitettiin sitä, että yritettiin hieroa sitä "hyvää" setuppia viikon verran onnistumatta.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #112
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jyjarvi Näytä viesti
    RSST antaa kyl ihan mainiosti makua ja setupin teko onnistuu helposti
    vähän kokemattomiltakin höyryttelijöiltä eli Thumbs up , niin laadulle kuin hinnalle.
    Komppaan tätä. Ensimmäisenä setuppina tähän tuli tehtyä tohottamaton #400 onttorulla, jonka alapään hapsutin. 3/4 kieppiä 28awg:ta, ja ensimmäisen langan onnistuin katkaisemaan, kun lanka yläpäästä taisi olla sen verran irti meshistä, ettei hapetus oikein edennyt sieltä. Toisella langalla sain sitten valmiiksi asti, ja ohmeja 0.9. Hatun reiän poraus 1.2mm.

    Kävi sitten vähän hassusti ensihöyryillä, kun olin kokeeksi jättänyt täyttöreiän silikonitulpan paikalleen. Höyryn määrä olematon, ja kun avasin hatun, lattialle lorahti noin kolmasosatankin verran nestettä. Olin sitten imenyt hatun alle kunnon alipaineen, joka yliwickasi nesteet höyrykammioon. Tulppa lähti sitten laatikon pohjalle, ja nyt toimii hyvin. Yhden kiepin otan tuosta pois kunhan kerkeän, koska wickaus alkaa olla sopivaa vasta kun tankissa enää pari kolme milliä pohjalla. Ja mitään kallistelua ei siis tarvitse harrastaa.

    Eihän se maku ja throat hit mitään MISTerin tai dripperien luokkaa ole, mutta itselleni MISTerin höyryt onkin vähän turhankin tujua toisinaan. Ehkäpä sellaista Kayfunin vahvuutta pikemminkin. Hintaansa nähden varsin pätevä laitos. Kuumenee aika lailla kyllä etenkin pulssittaessa, joten tuon muovitankin kestävyys ehkä vähän arveluttaa.

     
     
  13. #113
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RaZengan Näytä viesti
    No viikossa kerkesi aika monta setuppia vääntämään ja monet maut eri vahvuisina enkä kyllä mene kehumaan pätkääkään. Jotta ei nyt ihan tappeluksi mene niin puolustaudun sanomalla että ihmiset on valitettavasti erilaisia ja kaikki maistaa kaiken erilailla. Ja itse en maistanut kun laimeita jhöyryjä
    Itellä meni ~ puol vuotta, että meshivehkeeseen sai oikeesti kunnollisia setuppeja tehtyä.
    Kyllähän niitä sillä välin oli moniakin, joita pidin silloin onnistuneina, mutta jotka nykysellään mietittynä oli "ihan OK"-tasoa. :P

     
     
  14. #114
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Itellä meni ~ puol vuotta, että meshivehkeeseen sai oikeesti kunnollisia setuppeja tehtyä.
    Kyllähän niitä sillä välin oli moniakin, joita pidin silloin onnistuneina, mutta jotka nykysellään mietittynä oli "ihan OK"-tasoa. :P
    Muistaakseni mulla oli se ensimmäinen Jameksen tekemä mesh-proto, josta sainkin parit hyvät höyryt irti.. ennen kuin koko meshi boomia tuli suomeen.
    Sen jälkeen tullut hankittua jokunen meshi-vekotus ja setuppeja tullut väännettyä 'ihan helvetin monta' ja kokeiltua kaikkia youtuben ja tällä forumilla ehdotettuja tapoja setupin tekemiseen.
    Olen tottunut ajatukseen, ettei meshi vaan sovi kaikille ja mulle se ei vaan toimi.
    Noita 'ihan ok' setuppeja tullut useita, mutta 'helveti hyvä' silica setuppeja tulee lähes joka kerta.. joten olen lopettanut itseni kiusaamisen ja pysyn kaukana mesheistä.
    Tämä rsst tosin tekisi vielä mieli kokeilla.. mutta en enää kaipaa lisää msh pettymyksiä ja odottelen sitä 'idiootti varmaa' laitetta vielä pari kuukautta.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  15. #115
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Ette nyt saatana sivutolkun kehumisen jälkeen ala mollaamaan, juuri kun sain omani tilattua. Jouduin vielä mekaanisenkin ostamaan ihan vaan tätä varten.

     
     
  16. #116
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Veikkaan että tuossa tarkoitettiin sitä, että yritettiin hieroa sitä "hyvää" setuppia viikon verran onnistumatta.
    Kyllä juuri tätä tarkoitn. Eli eri tiukkuuksia kokeilin pötköissä ja eri reikä lukemia. Eri ohmeja ja nesteitä kaikkea mitä keksin tai olen kuullut ja nähnyt. Meshiä meni valitettavasti hemmetisti hukkaa roskiin koska paljon eri viritelmiä kokeilin enkö jaksanut pötköjä säästellä nyyh. Kai se häätyy tää hommata ja modailla tästä kunnollinen verme itselle jos ei jo tällaisenaan kelpuuta.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  17. #117
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Ette nyt saatana sivutolkun kehumisen jälkeen ala mollaamaan, juuri kun sain omani tilattua. Jouduin vielä mekaanisenkin ostamaan ihan vaan tätä varten.
    Hyvä aloittelijan peli tää RSST on, et ole virheostosta tehnyt. Jäitä hattuun vaa sitten setupointiin, niin kyllä se siitä. Itse olen tehnyt "ihan vitun monta" setuppia gennyihin, ja teen melkein päivittäin 1-3 setuppia tässäkin vaiheessa, koska haluan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #118
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Jep, oikein hyvä ato, varsinkin hintasekseen. Tuo kammion koosta ja mausta valittaminen menee ehkä hieman hifistelyn puolelle (ainakin itellä johtuu siitä, että olen "tottunut" enempi pienikammioisten atojen makukimaraan) ja vaikea tästä on mitään oikeesti isoa vikaa löytää.

     
     
  19. #119
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648
    Menee ehkä hieman sivusta mut ei tuo mesh setupin tekeminen mitään rakettiedettä tarvitse onnistuakseen. Oppii virheistään ja käyttää maalaisjärkeä ja se on siinä. Itse aloitin tämän harrastuksen viime syksynä ja hyppäsin heti meshiin käytettyäni viikon jotain tupakan näköistä tikkua. Niin ja muuten, käytän sitä edelleenkin joskus

    Somppu on mielestäni oiva peli ja käytinkin sitä aikoinaan WA kanssa. Ainut asia minkä kanssa en ollut aivan sinut oli tuo 1.5mm ilma reikä. MUTTA, tämäkään ei ollut ihan susi syntyessään, koska jotkut maut ei vaan toimi mielestäni pienellä reiällä ja kammiolla ja tiukalla setupilla kuten mielestäni vanilla maut. Ja tähän perään lisään et niinkuin kaikki tiedämme, makuasioista ei kannata kiistellä
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  20. #120
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260
    Moros

    Ohessa kuva meikän DYI kuristuksesta RSST-atoon eli joutilaasta auton tupakansytyttimen pistokkeesta
    sahasin sopivan korkuisen viipaleen ja tein siihen aukon.Onnistuu ihan rautasahalla ja sitten naputtelin paikoilleen
    koska oli just sopivan nafti sovitus

    - JJ

    [IMG][/IMG]

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •