Sivu 43 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 333940414243444546475393 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841 - 860 / 1941

Aihe: Smoktech RSST

  1. #841
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Mulle tuli celtic vapesilt pari rsst:n vaihtotankkia
    En muista mitä makso mutta ei montaa euroa ollut

     
     
  2. #842
    Höyrykonkari Juhi5's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Tunneli
    Viestit
    175
    Thnks padi !!

     
     
  3. #843
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Nyt se on ISKUSSA !
    0 (1).jpg
    0 (2).jpg
    Clas Ulssonilta M3 leveemmät rosteriprikat, Killu:n kuristepala pipossa, ja sit toi Kanthali
    0.2Kanhali akkuporalla tiukalle snurrattu kaksinkertainen lanka, 4 kierrosta, loimotti kuivapoltossa heti kunnolla kok matkalta.
    Mun lemppari wikki, n.3kk vanha 300 meshirulla, putsannu sen vain töhöllä ajoittain, mut miks sitä vaihtaiskaan....eihän se tossa hommassa mihkään kulu.
    LOPPUTULOS: Erittäin kivat sumut,paremmat likeneverbifore

    Varmaan aika loivat ohmit, mut mitä sitten...akkuja on!
    Huomionarvoista on että aiemminkin koittamani "snurratut" coilit on aina toimineet hyvin.
    Varmaan osaltaan siksi että se makaa wickiä vasten sillälailla "kärjillään".
    ..määjatiijä...näillä menään tän kans jatkossa..

    Mistähän Suomesta sais hoikempaa kanthalia vielä kuin toi 0.2?
    Olis kiva testata vaikka jenggattu 0,15 kanhali vielä!

     
     
  4. #844
    Mistähän sais sopivasti sormimuttereitä jos laittais uuden plussapostin niillä?
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  5. #845
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Mä en näe mitään syytä, ainakaan vielä, modata tuota plussaa sen kummemmin.. Pöhisee perkele ihan loistavasti, kahella röörillä ja kuristuksella by GChrome... Ihan loistavaa settiä, josko viikonloppuna vedettäis tästä video.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #846
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Mistäs voi johtua, kun cäppiin kertyy nestettä? Tulee ihan suuhun astikkin välillä. .6 ohmin setuppi ja vaijeri+mesh.

     
     
  7. #847
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cronic Näytä viesti
    Mistäs voi johtua, kun cäppiin kertyy nestettä? Tulee ihan suuhun astikkin välillä. .6 ohmin setuppi ja vaijeri+mesh.
    Wickaa liikaa, ohuempaa vaijeria
    Tai sitten liian korkeet ohmit
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #848
    Tai sitten kerää kondensiota? Ite ainaki kerran pari päivässä kuivailin hattua.

     
     
  9. #849
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kondensiosta ei pitäs tulla ku pieniä roiskeita. Täytön yhteydes ite aina kuivasin jos jotain oli kertyny.

     
     
  10. #850
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    En oo täysin varma, mitä vaijeria mulla tossa on. Larma voi kertoo, mitä vaijeria siinä valmiissa setupissa oli ei pahemmin viitti pienempiä ohmeja.

     
     
  11. #851
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Valmiissa oli 2mm 7*7

     
     
  12. #852
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Minkä kokoisen mesh verkon palan pitää olla että siitä saisi kääräistyä suurinpiirtein oikean kokoisen tuohon reikään ?

     
     
  13. #853
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Suurinpiirtein ei mitään hajua. Itse oon ottanu lonkalta palan ja trimmannut sit, jos ja kun on liian muhkee tukki
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #854
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Kiitoos tiedosta

     
     
  15. #855
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283
    Rotaryllä ja sauhuttajalla toimii kemiat kyllä. "minkä kokoinen?" "eivittu hajuakaan" "kiitos avusta, nyt osaan"

     
     
  16. #856
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhuttaja Näytä viesti
    Minkä kokoisen mesh verkon palan pitää olla että siitä saisi kääräistyä suurinpiirtein oikean kokoisen tuohon reikään ?
    No, kaikki vaikutaa kaikkeen...... ei ole "oikean kokoista" olemassakaan
    Ei se oikeasti niin monimutkaista ole, kokeilun kautta voittoon!
    Mun setuppimeshi:
    -Mittaa vaikka stidillä minkä korkuisen meshipuikon haluat
    (se saatu mitta x noin 45mm palasesta tuli mun kesto wikki)
    - Jotkut kaipaa/haluaa umpitukin, mä en halunnu, siks toi suluissa oleva mittaohje, mut jos haluut upitukin niin sitten pidempi pala meshiä....
    - Tähän vaikuttaa millasta kanaverkkoo meinaat rullata...itellä 300:sta
    (ei kai siinäkään niin suurtamerkistystä lopultakaan, sanovat notta 200 olis hyvä jos käyttää paksua VG soppaa ,sillä kuulemma wikka paremmin)

    ..ja siks kaiken kaikkiaan on vaikee "tehä" toiselle setuppia..
    Kokeile kaikee, mut älä heitä mitään pois, ne liian hoikat meshirullat voi aina rullata auki ja rullata toiseen suuntaan ja käyttää jossain muussa atossa.
    Sitäpaitsi meshin kulutus on aika vähäistä
    Mun meshit on nyt lähes 4kk vanhoja, coilit vain vaihtuvat.
    Ei se rosterimeshi kulu, ja sen wikkipötkön voi kivasti hehkuttaa töhöllä puhtaaksi, ja siinä on aina vain parempi "oksidoitunut" pinta joka EI maadottele oikasuja.

    Joko nyt helpottas?
    Ja tää meshiaskartelu, ei sitten ole kallista puuhaa.
    Jos joku menee reisille, puhutaan kymmenistä centeistä-> siispä ROHKEASTI nyt vaan kokeilemaan...kyysiithyväätuleeeeeeeeeeeeeeee....

    BTW: JUUTUUBISTA loput hienosäädöt voi käydä mulkkaamassa.
    Viimeksi muokannut k-bar; 26.09.13 kello 17:45. Syy: typo

     
     
  17. #857
    Hattua löyhästi pitävä o-rengas oli niin kulunut käytössä (vaikkakin aina nesteen voitelema) että tihkui kondensionestettä kosketuksesta sormille hatun ja aton välistä.
    Varaosapussissa (ihme ettei jokaiselle ole RSST:n mukana tullut) extra kumituttien, prikkojen, jousien yms lomasta löytyi myös kaksi vara o-rengasta.
    Kaivoin kuitenkin kokemuksesta esiin Tarjoustalon o-rengas setin ja sieltä sopivan näköisen kumirinkulan ja laitoin paikalleen.
    Napsahti hattu paikalleen just sopivan jämäkästi ja eipä muuten kääntyile ilmareiän paikka itsestään tai irtoile hattu taskussa! Taas RSST muuttui satakertaa paremmaksi ja kiinnostavammaksi käyttöatoksi.

    Sopivampi o-rengas, Evodin tiiviste pluspostiin, 1.4mm ilmareikä, kammion kuristus ja hybridiadapteri putkelle. Alkaa olemaan jo aika perfect.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  18. #858
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Lainaus Alkuperäinen postaaja k-bar Näytä viesti
    No, kaikki vaikutaa kaikkeen...... ei ole "oikean kokoista" olemassakaan
    Ei se oikeasti niin monimutkaista ole, kokeilun kautta voittoon!
    Mun setuppimeshi:
    -Mittaa vaikka stidillä minkä korkuisen meshipuikon haluat
    (se saatu mitta x noin 45mm palasesta tuli mun kesto wikki)
    - Jotkut kaipaa/haluaa umpitukin, mä en halunnu, siks toi suluissa oleva mittaohje, mut jos haluut upitukin niin sitten pidempi pala meshiä....
    - Tähän vaikuttaa millasta kanaverkkoo meinaat rullata...itellä 300:sta
    (ei kai siinäkään niin suurtamerkistystä lopultakaan, sanovat notta 200 olis hyvä jos käyttää paksua VG soppaa ,sillä kuulemma wikka paremmin)

    ..ja siks kaiken kaikkiaan on vaikee "tehä" toiselle setuppia..
    Kokeile kaikee, mut älä heitä mitään pois, ne liian hoikat meshirullat voi aina rullata auki ja rullata toiseen suuntaan ja käyttää jossain muussa atossa.
    Sitäpaitsi meshin kulutus on aika vähäistä
    Mun meshit on nyt lähes 4kk vanhoja, coilit vain vaihtuvat.
    Ei se rosterimeshi kulu, ja sen wikkipötkön voi kivasti hehkuttaa töhöllä puhtaaksi, ja siinä on aina vain parempi "oksidoitunut" pinta joka EI maadottele oikasuja.

    Joko nyt helpottas?
    Ja tää meshiaskartelu, ei sitten ole kallista puuhaa.
    Jos joku menee reisille, puhutaan kymmenistä centeistä-> siispä ROHKEASTI nyt vaan kokeilemaan...kyysiithyväätuleeeeeeeeeeeeeeee....

    BTW: JUUTUUBISTA loput hienosäädöt voi käydä mulkkaamassa.
    Loistava vastaus!
    Eka setuppi tehty, maku on mitä on ja höyryn tuotto aika laimea. Meshistä tuli aika tiukka. Kokeillaan löysempää...
    Ohmeista ei tietoa 3 kierrosta 025 kanthalia.

     
     
  19. #859
    Hanki 1.5-2mm vaijeria ja kääri 3 kieppiä 0.32mm.
    Vasta silloin astut kunnon höyryjen maailmaan omasta mielestäni. Ja vieläpä helpoimman kautta.

    Tottakai kikkailemalla varmaan saa meshistä käärittyä 0.25mm langalle sopivan tukin joka wickaa tarpeeksi mutta ei liikaa tai ime turhan paljon lämpöä. Aika ohkaisesta tukista varmasti kyse kun suht ok kokoinen umpitukki 500meshiä ei jaksanut syttyä kunnon höyryihin 0.32mm 3 kiepillä = jotain 0.6-0.8ohm.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  20. #860
    Itse aina teen vähän "reilumman", sillälailla ettei rulla ihan mahdu wickreikään. Sitten pikkuhiljaa saksila napsii pienen slaissin meshiä pois ja kokeilee onko tiukka. Kun on omaan makuun sopivan jämpti niin kanthalit ympärille, pulssitus, nesteet sisää ja avot

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •