Sivu 21 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111718192021222324253171 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 1941

Aihe: Smoktech RSST

  1. #401
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Defunctalla ihmeellinen näkemys näistä halvemmista genesis tyylin atoista... o.O
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  2. #402
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431
    Komeesti toimii. Tänään tuli vaijerit postissa ja illasta rykäsin tehä 2,5mm 7x19 vaijerista ja 0,25 kanthalista 1,3ohm setupin. Komeesti pöhisee. Imu on aika tiukka vois pikkasen avartaa ilmareikää tässä kuhan joutaa.
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  3. #403
    Mistä tilasit vaijerit?

     
     
  4. #404
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Duuhannes Näytä viesti
    Paljon näyttää olevan kalliita modeja ja atoja myytävänä. Itse olen ollut kyllä todella tyytyväinen "halppis" vehkeisiin. Esim. Lava tube v4 kiinasta hankittu maksoi 20€ ja on toiminut jo useamman kuukauden täysin moitteettomasti. Mukana tuli vielä hienosti toimiva laturi ja kaksi 18650 suojattua patteria jotka myös ovat toimineet hyvin.

    Huomenna pitäisi itselle tulla tämä paljon kohuttu RSST. Toivottavasti on hyvä.
    On hyvä, mutta turha kuvitella mitään ihmeitä siitä Lavatubella. Mekaanisen vaatii kunnolla toimiakseen. Ja itsekkin pirkka RSST:tä ajelen pirkka K-100 modilla.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #405
    K100 modi on jo tulossa
    Sekin oli vain 19€.

     
     
  6. #406
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    159€ Swanista ja 20€ RSST kuristuspalalla. Tosin meni niihin kobalttiteriin jokunen euro.



    Kyllä se toimii. Jos sattuu ruuvautuu mihinkää.
    Viimeksi muokannut defuncta; 25.06.13 kello 00:22.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #407
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Juuri kirosin kuinka nämäkin osaavat olla kierrevammasia paskoja. Laatua saat perseestä tolla hintaa, nimittäin tuhdin ripulipaskan.
    Kyllä mä ainakin olen ihan tyytyväinen tähän RSST:n mikä puffilta tuli, ei mitään valittamista.
    Itselläni on kaikki ne tiivisteet ja extratkin mitä jotkut ovat sanoneet että uupuu heiltä..
    Toisaalta, mä olen niin naimisissa silica vehkeiden kanssa, että käytän tätä vain kun istun koneen ääressä koska ainakin minun kus*ksii nesteitä ulos jos on kallellaan, niin ei voi oikein mukanakaan kuljettaa, ja vielä sekin että mesh vehkeet syö niin tuhottomasti nestettä ja mulla menee jo silica vermeillä 3-6ml/päivä 18-24mg nestettä..

     
     
  8. #408
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Kyllä mä ainakin olen ihan tyytyväinen tähän RSST:n mikä puffilta tuli, ei mitään valittamista.
    Itselläni on kaikki ne tiivisteet ja extratkin mitä jotkut ovat sanoneet että uupuu heiltä..
    Toisaalta, mä olen niin naimisissa silica vehkeiden kanssa, että käytän tätä vain kun istun koneen ääressä koska ainakin minun kus*ksii nesteitä ulos jos on kallellaan, niin ei voi oikein mukanakaan kuljettaa, ja vielä sekin että mesh vehkeet syö niin tuhottomasti nestettä..
    Oioi... mut makua ja lämpöä piisaa...
    Onhan bogen lr vaitoehto ml:tietoiselle, 3ml päivässä saat imuttaa kokoajan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #409
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Oioi... mut makua ja lämpöä piisaa...
    Onhan bogen lr vaitoehto ml:tietoiselle, 3ml päivässä saat imuttaa kokoajan
    Jep.. maku onkin meshistä kyllä ihan PARASTA..

     
     
  10. #410
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Onko tohon lisättävää
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #411
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Odotetaan ny se pki:n vastalause
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #412
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Odotetaan ny se pki:n vastalause
    Makuasioista ei kiistellä, mutta huonosta mausta voi huomauttaa...

    Oma RSST saanut rauhassa vuotaa snapsilasiin tuolla kaapissa, meshistä askartelen vain hyttysverkkoja ja nautiskelen kesästä toimivien laitteiden kanssa.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  13. #413
    Mikäs olis sellanen passeli ilmareiän koko tohon hattuun? 1.4mm terä tässä hollilla, muut löytyy kaivamalla kätköjä.
    Alkuperäistä lähtisin suurentamaan, todennäköisesti tänään posti tuo. Vai onko parempi vetää toinen millinen toisen päälle?
    Tekeekö tolla vakio 1mm reiällä mitään?

    80/20pgvg nyt käytössä, kaikkia esmoken kanthal-kokoja löytyy ja 500meshiä. Yksi siivu jotain muutakin meshiä on mut ei perhana mitään tietoa siitä, ei kuitenkaan niin hienoa mitä 500.

    Nyt sit niitä kuumia vinkkejä tänne.
    Mielestäsi paras ilmareiän koko höyryn määrää ja makua ajatellen.
    Mikä lanka ja montako kieppiä? Mielessä AWG28 0.32mm 4 kieppiä näin alkuun.
    Ja se tärkein varmaankin: Millainen tukki tuosta 500 meshistä? Kuinka isosta siivusta käärin ja miten käärin?

    Sittenkin lähdin näihin gennyjuttuihin mukaan...
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  14. #414
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ehdottomasti tupla 1mm reiät on maun kannalta ainakin täällä toimineet helvetin paljon paremmin, kuin suuremmat singleröörit. Tuossa juuri Lavageniä testailin johon on tehty 1.25mm rööri laserilla, ja selkeästi löysempi imu kuin RSST:ssä. Mulla on toki kuristuspala tässä, mutta maku on sen kanssa aivan omaa luokkaansa. Höyryn määrä on tuolla tuplaröörillä hitusen parempi kuin single 1.25mm, mutta niin liki toisiaan että vaikea kyllä erottaa.

    e. Käytän #200 meshiä käytännössä kokoajan sen erinomaisen wickauksen takia, joku silmämääräisesti 6cm siivu ja siitä sopiva tukki. En tee ihan umpinaista, sen verran jätän keskireikää että nastan saa laitettua ja siinä kynttiläpoltan. 2/3 kieppiä 0.3 lankaa (AWG29) ja perkeleen hyvät höyryt Swanilla.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #415
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Kokeile eka vaikka 1.3 mm. Suosisin itse yhtä reikää, ei kaksi reikää ollut mulle millään tavalla "parempi". Itse varmaan poraisin suoraan 1.4-1.5mm reiän, mutta pelittää se 2mm reiälläkin


    Tukki voi olla umpinainen ja tiukka, wikkireikään naftisti menevä. Jokunen 45-60mm leveä ja 40mm pitkä biitti. Mittaa vaikka sillä RSST:llä pituus Silmämääräisesti itsekkin rollin. Lähde vaan käärimään tiukkaa rullaa siitä, et tartte mitään nuppineuloja Käytä paksuinta ribbonia (0.5x0.1 mm) tai vastaavaa paksua 0.25mm tavallista. 2/3 kieppiä = 0.6-1.0 ohmin vastus, useimmiten 0.8 ohmia.

     
     
  16. #416
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    En tee ihan umpinaista, sen verran jätän keskireikää että nastan saa laitettua ja siinä kynttiläpoltan.
    Teetkö tuon kynttiläpolton tohotuksen sijaan vai lisäksi? Auttaako se wickausta, makua, pulssittelua vai kaikkia/osaa noista? Kysyn siksi, kun jossain kohtaa sanoit muistaakseni luopuneesi kynttiläpoltoista. Itsellä ei ole tullut sitä oikein harrastettua, kun ei ole ollut nastaa saatavilla, enkä ole keskireiällisiä wickejä saanut oikein kunnolla toimimaan.

     
     
  17. #417
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Nykyään itte tohottelen vain ennen rullausta läpikotaisesti, loput on coilin käärimisestä. Hotspotteja ei juuri tule.

     
     
  18. #418
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Duuhannes Näytä viesti
    Mistä tilasit vaijerit?
    Ihan tuolta mesh-companylta kun sieltä saa kätevästi kaikki samasta paikasta.
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  19. #419
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uksa Näytä viesti
    Teetkö tuon kynttiläpolton tohotuksen sijaan vai lisäksi? Auttaako se wickausta, makua, pulssittelua vai kaikkia/osaa noista? Kysyn siksi, kun jossain kohtaa sanoit muistaakseni luopuneesi kynttiläpoltoista. Itsellä ei ole tullut sitä oikein harrastettua, kun ei ole ollut nastaa saatavilla, enkä ole keskireiällisiä wickejä saanut oikein kunnolla toimimaan.
    Siis teen sillä tapaa "tohotuksen". Kaipa sitä on niin laiskaksi muuttunut ettei jaksa edes tohoa pistää päälle, vaan nastan nuppiin pystyyn, vähän litkua päälle ja 1-2x toistaen. Toimii RSST:n kanssa ainakin ihan leikiten, ja tähän mennessä joka kerta. Ei tuolla tohotuksella niin hurjaa väliä ole kun tuo on joka paikasta eristetty ja jos hotspottia tulee niin ne melkein eristää itse itsensä samantien. Joko pikanen sipasu toholla tai laiskanmiehen kynttiläpoltto, kumpikin käy.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #420
    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Ihan tuolta mesh-companylta kun sieltä saa kätevästi kaikki samasta paikasta.
    Voitko laittaa linkit oikiaan vaijeriin, kanthaliin ja meshiin kun en taho löytää niitä tuolta mesh-companyn sivuilta.

    Nyt on elämäni ensimmäinen setuppi tehtynä ja täytyy sanoa, että huh-huh mitkä maut lähtee.
    Tiennytkään ennen tätä miltä nuo maut oikeasti maistuu. Ajelen tuota tällä hetkellä eGo-V V2:lla ja höyryn tuotto aika onneton, mutta makua kyllä löytyy.
    Tulispa se K100 jo.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •