Sivu 9 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 186

Aihe: Vapefest Finland 2013!!!!!! Lauantai 25.5. Club PRKL Kaisaniemi/Helsinki.

  1. #161
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Arvontahärdelli:


     
     
  2. #162
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    69
    Lainaus Alkuperäinen postaaja s-mies Näytä viesti
    Kiitokset porukalle, hauskaa oli vaikka erinäisistä syistä aikataulufailasin ja ehdin paikalle vasta arvontavaihetta ihmettelemään Mukaan tarttui esmokelta terminaattori joka pöhistää tässä nytkin, kännimodi baarikeikkoja varten ja Puffilasta pink spotin kumikarhutiivistettä - vielä odottelee nikotiinilaimennetta, mutta eiköhän toi huomenissa tuu testattua
    Myöhemmin tuli hyvään käyttöön Sibilän pöytämodi, iglu päälle ja nesteet vertailuun kera kotkalaisvahvistusten.

    Hyvä meno, mainioutta ja varsinkin rules oli tämä. Uudestaan!
    Oliko s-mies se rastapäinen kaiffari? Mites jatkui iltamat sen daamin kanssa?
    Terveisin flanellipaitainen hyypiö samasta viimeisestä pöytäseurueesta.

     
     
  3. #163
    Höyryttelijä s-mies's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smartass Näytä viesti
    Oliko s-mies se rastapäinen kaiffari? Mites jatkui iltamat sen daamin kanssa?
    Terveisin flanellipaitainen hyypiö samasta viimeisestä pöytäseurueesta.
    Tervens! Joo, meikähän se oli \o/ Ilta jatku lepposasti, safkakaupan kautta allekirjoittaneen kämpille ihmettelemään kissoja ja sauhuamaan lisää. Pääsin kätevästi siinä eroon ~30 millistä thug juicea, ite kun en oikein sille lämmenny mutta neiti arvosti
    Jokos pistit iglun tai jonku muun dripperin tarpeineen tilaukseen btw?

     
     
  4. #164
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    "Sauhuamaan"

     
     
  5. #165
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    69
    Lainaus Alkuperäinen postaaja s-mies Näytä viesti
    Tervens! Joo, meikähän se oli \o/ Ilta jatku lepposasti, safkakaupan kautta allekirjoittaneen kämpille ihmettelemään kissoja ja sauhuamaan lisää. Pääsin kätevästi siinä eroon ~30 millistä thug juicea, ite kun en oikein sille lämmenny mutta neiti arvosti
    Jokos pistit iglun tai jonku muun dripperin tarpeineen tilaukseen btw?
    Noniin! Sehän meni sitten passelisti. En ole itse tilaillut nyt mitään drippiatoa. Bully löytyy laatikosta häpeämästä kun on vähemmälle käytölle jäänyt. Veikkaan, että joku muu seurueesta saattoi olla se enempi drippailusta innostunut. Hyvät höyryt irtosi kyllä Iglusta.

     
     
  6. #166
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    62
    Wapari! se olin minä. Laittele osoitetta privalla

     
     
  7. #167
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91
    Tänksit meikämartaltakin härdelleistä, yhtä lystiä oli ko viimeksikin ellei jopa lystimpää . Mitään en taaskaan voittanu, mutta ei se midis. Seuraavaa kertaa odotellessa.

    Terv. "se daami viimeisestä pöytäseurueesta"
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  8. #168
    Höyryttelijä s-mies's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Meikäläinen tallentui internet-kuvaamon matskuille näköjään kans, Vapefest Finland 2013 Livestream 2 - YouTube 3:39:40 paikkeilla hiivin epäilyttävän näkösenä työtävieroksujana kuvaan.
    Morolat myös eräälle käyttäjälle, jonka nimimerkki jäi vähän tilanteeseen sopivaan tyyliin epäselväksi (Rokuli ähkä?). Oli mukava puhella

     
     
  9. #169
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    69
    Striimistä näkee muuten Rokulinkin taputtelemassa Sibiä selkään tuolla yhdessä pöydässä. Lähtien 3:42:20. Rokuli oli pienessä laitamyötäisessä ehtoopuolella.
    Hienoa kun on nickitkin daamille ja rastakaiffarille. Yksi pöytäseurueen kotkalaisista vahvistuksista oli viikinki77, mutta toisen kotkalaismiehen nick ei jäänyt mieleen, jos hänellä sellaista olikaan. Lisäksi joukossa oli yksi asepalvelustaan parhaillaan suorittava nuorimies. Nick on mysteeri. Kertoi kuitenkin saaneensa Provarin ja Kayfunin 150 eurolla hiljattain. Ei huono diili!

     
     
  10. #170
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smartass Näytä viesti
    Striimistä näkee muuten Rokulinkin taputtelemassa Sibiä selkään tuolla yhdessä pöydässä. Lähtien 3:42:20. Rokuli oli pienessä laitamyötäisessä ehtoopuolella.
    Hienoa kun on nickitkin daamille ja rastakaiffarille. Yksi pöytäseurueen kotkalaisista vahvistuksista oli viikinki77, mutta toisen kotkalaismiehen nick ei jäänyt mieleen, jos hänellä sellaista olikaan. Lisäksi joukossa oli yksi asepalvelustaan parhaillaan suorittava nuorimies. Nick on mysteeri. Kertoi kuitenkin saaneensa Provarin ja Kayfunin 150 eurolla hiljattain. Ei huono diili!
    Onneksi sitä striimiä ei enää näkynyt klo 02.00 kun me siitä pöydästä vihdoin päästiin liikkeelle
    Sen mun kaverin nick on hunni. Vähemmän tänne kirjoitellut mutta kuitenkin löytyy.

     
     
  11. #171
    Höyryttelijä s-mies's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smartass Näytä viesti
    Striimistä näkee muuten Rokulinkin taputtelemassa Sibiä selkään tuolla yhdessä pöydässä. Lähtien 3:42:20. Rokuli oli pienessä laitamyötäisessä ehtoopuolella.
    Joo, Rokulihan se sit oli Humalatila oli kova, olotila oli erittäin mukava ja noin kymmenen sekunnin välein piti mainita että neiti on hirveen kaunis ja mä oon hyvä jätkä. Bailu onnistunut!

     
     
  12. #172
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Kaverikuvakin löytyi!



    E: kuva oikeinpäin.
    Viimeksi muokannut SiB77; 28.05.13 kello 07:17.

     
     
  13. #173
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    69
    Voihan V ku ei päässy paikalle ! Toisaalta vasta lokakuussa ikäkin olis tuonne baariin asti riittäny Mutta ensvuonna sitte!
    Mister,Vamo V2


     
     
  14. #174
    Öhöm, väittääkö joku muka et olin kännissä? Kieltämättä kyllä tais olla hiukan liian jyrkät pohjat. Ja foorumilla kirjoitteleva mukava herrasmies juotti mulle kovaa viunaa, no toivottavasti en häirinny ketään liikaa. Ihminen on fiksuimmillaan kunnon humalassa
    Viimeksi muokannut Rokuli; 28.05.13 kello 14:26.

     
     
  15. #175
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Osaisiko joku paikalla ollut kertoa minkä merkkistä / mistä saa tilattua Frozen Orangea mitä pikkusissa näytepulloissa oli? Olisi vahva ehdokas kesän all-day-vapeksi.

     
     
  16. #176
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    House of liquid on ystäväsi
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #177
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Kiitos.

    Edit: Tsattana että osaa olla tyhmä. Kyllähän mä tiesin että noi pari muuta pikkuputelia on el Toroa...

     
     
  18. #178
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Eipä kestä. Mulla on toi sampleri tossa kans odottelemassa niksapohjia kun tais olla 0mg tuo
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  19. #179
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Itelläkin tarttu noita matkaan. Hitto kun ei ole kun 12mg pohjaa, no kai tohon vähän uskaltaa laittaa sekaan.

    E: Hitto että maistu humalassa kaikki vähän paremmalle, hyi saatana toi Cigare De Paris

     
     
  20. #180
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    No mä laitoin just jonku pari pisaraa Ginger's e-juice Fizzy Grape Drinkillä täytetyn Bulli-oidin sekaan ja peittää sen maun ainakin täysin. Oisko jotain 50/50. Eli kestänee aika hyvin laimentamista.

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •