Sivu 8 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 186

Aihe: Vapefest Finland 2013!!!!!! Lauantai 25.5. Club PRKL Kaisaniemi/Helsinki.

  1. #141
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Kiinnittikö kukaan muu huomiota mahdolliseen tarkkailijaan festeillä jostain viranomais-, lääke- tai tupakkataholta? Sanoi olevansa kiinnostunut aloittamaan sähkötupakoinnin mutta kieltäytyi testaamasta tarjottuja laitteita eikä haissut tupakalle. Lisäksi pukeutuminen oli muusta festikansasta poikkeavaa, eli businesspukeutumista.

    :wq

     
     
  2. #142
    Kuviahan tuolta on jonninverran ja livefeed.. Jos tiedät suurinpiirtein kellonajan niin lähetyksistä kattomaan josko näkyy..
    Ehkä helpompi yhdistää tapaus - Itse aikas monen kanssa törmäsin ja suurin osa testasi Diabloa jopa.

    Kuvia :
    https://plus.google.com/photos/11607...95335798544017
    VapeFest 2013 Photos by Pasi_Lindholm | Photobucket
    https://www.dropbox.com/sh/zf7ztj98u542kyo/36SvZZi3I3

    Viteota :
    Vapefest Finland 2013 Live Stream - YouTube 12-16?
    Vapefest Finland 2013 Livestream 2 - YouTube 17-21?
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #143
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä kysyinkin joltain siinä illalla, että onko kellään hajua mediasta ym, koska mitään puhetta ei missään ole ollut. Ihme sinänsä, koska aikamoinen puheenaihe tämä on ollut
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  4. #144
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eihän teillä nikotiininestemyyntiä siellä ollut? Eikai tuossa muuten pitäis viranomaistaholta olla mitään huomautettavaa.

     
     
  5. #145
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Toivotaan että nesteet on ollu niksattomia ja muut nestevaihdot henk. koht.

     
     
  6. #146
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Ehkä helpompi yhdistää tapaus - Itse aikas monen kanssa törmäsin ja suurin osa testasi Diabloa jopa.
    Ei näy kuvissa ja eikä mielestäni edes juomia nauttinut. Tuntomerkit: kallis vaaleansininen kauluspaita ja muutenkin huoliteltu ulkonäkö, siistit lyhyet hiukset ja leukaparta ja ei käyttänyt silmälaseja.

    EDIT: hengaili siinä sisäänkäynnin ja baaritiskin luona (eli jo muistat missä istuin niin niillä seuduilla), juttelin hänelle ennen arvontoja, eli noin puoli kahdeksan aikoihin.

    :wq

     
     
  7. #147
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Ei näy kuvissa ja eikä mielestäni edes juomia nauttinut. Tuntomerkit: kallis vaaleansininen kauluspaita ja muutenkin huoliteltu ulkonäkö, siistit lyhyet hiukset ja leukaparta ja ei käyttänyt silmälaseja.

    EDIT: hengaili siinä sisäänkäynnin ja baaritiskin luona (eli jo muistat missä istuin niin niillä seuduilla), juttelin hänelle ennen arvontoja, eli noin puoli kahdeksan aikoihin.
    Jos vaan oli kiinnostunut, mutta ei niin kiinnostunut että olisi höyrytellyt?
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  8. #148
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Niin, oli kuitenkin sen verran kiinnostusta, että tuli festeille Luulisi, että silloin olisi ollut kiinnostusta myös tutustua laitteisiin ja kokeilla niitä..

    :wq

     
     
  9. #149
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    virkakumppani siellä vain palloili ja tutkiskeli valtion rahaan teidän edesottamuksia

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #150
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Eksyihän sinne siinä alkuillasta sitä porukkaa muutenkin, jotka eivät olleet höyryttelijöitä. Varmaan porukkaa kiinnostaa ihan ajatuksen tasolla vähän nähdä mistä on kyse. Jokaiselle kyllä varmasti oli jotain mielenkiintoista, jos vähääkään on kiinnostunut koko hommasta. Todella laaja skaala oli keyttäjiä, laitteita ja mielipiteitä
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  11. #151
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Hyvin toimii live. toki tylsää tuijottaa kun ei itse päässyt paikanpäälle. Paras tuo kalju herrasmies tuossa jonkun naisen kanssa, haukottelee ihan kybällä kokoajan.
    Mee ulos ottaa happea, ja syö jotain. Jakosenkko kaivoi myös persettään, ja nisca havaittu...
    Minä olin tuo nainen siinä Suuri kiitos järjestäjille, kauppiaille ja muille paikalla olijoille Hauskaa oli, paljon tuli höpötettyä, naurettua ja tutustuttua uusiin ihmisiin.. Ja halejakin kerty sen pari kymmentä

     
     
  12. #152
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Kenenköhän kanssa juttelin hopeoidusta jousesta? Lupailit laittaa postitse tulemaan, mut en sitte kuolemaksikaan muista nicciä!

     
     
  13. #153
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Kenenköhän kanssa juttelin hopeoidusta jousesta? Lupailit laittaa postitse tulemaan, mut en sitte kuolemaksikaan muista nicciä!
    Minä se en ollut mutta voisin poistaa yhden jos vielä on ylimääräisiä.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  14. #154
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Kiitokset festeistä ! Mukavaa oli ja pikku misterikin vielä napsahti arvonnasta. Hanuksen hmmm..voitto raiskauk...halin ois ehkä voinu jättää väliin,meinas DNA 20 boksi hajota siinä rytäkässä.

     
     
  15. #155
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Hanus jakoi jo rakkautta VF 1sessä! Hienoa että sama jatkuu!!!
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  16. #156
    Pakko kysyy, että onko kellää '' privaatti videota '' siis kameralla itse heilunu siellä ? On vähän puuduttavaa katsella tota stremia...

     
     
  17. #157
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Mulla ja Niscalla oli HD videokamerat mukana. Yön aikana uppailen tuon arvonnan ja ensi viikolla katselen muut setit läpi.

     
     
  18. #158
    Höyryttelijä s-mies's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Kiitokset porukalle, hauskaa oli vaikka erinäisistä syistä aikataulufailasin ja ehdin paikalle vasta arvontavaihetta ihmettelemään Mukaan tarttui esmokelta terminaattori joka pöhistää tässä nytkin, kännimodi baarikeikkoja varten ja Puffilasta pink spotin kumikarhutiivistettä - vielä odottelee nikotiinilaimennetta, mutta eiköhän toi huomenissa tuu testattua
    Myöhemmin tuli hyvään käyttöön Sibilän pöytämodi, iglu päälle ja nesteet vertailuun kera kotkalaisvahvistusten.

    Hyvä meno, mainioutta ja varsinkin rules oli tämä. Uudestaan!

     
     
  19. #159
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    Ja mun kuvaukset varmaan oli taas jotain todella mielenkiintoista jäi meinaan siihen nautottaa hanuksen selkää ja toisen ajan varmaan pelkkää seinää kiitos etkojen pienen lisätärinän

     
     
  20. #160
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Lystiä oli, kiitokset kaikille. Maailma kylässä hippifestareilla nautittujen pohjien takia kääntyi iltaa kohden vähän turhan paljon kännin puolelle, pahoittelut jos olin helvetin ärsyttävä. Aion osallistua jatkossakin.

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •