Sivu 12 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112131415 ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 297

Aihe: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

  1. #221
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Nyt pariviikkoa tätä nestettä höyrytellyt. Pitää todeta, että ensihöyryt eGon tankista oli jotain "ei v***u tilasin tätä äklöö litkuu sit desi tolkulla". Noh pari päivää sulattelit asiaa ja iskin Jekkua sitten uusiksi tällä kertaa bogen cartoon ja aloitin alusta. Nyt monta cartoa myöhemmin voinkin todeta ihan pirun hyväähän se onkin . Otti aikansa ihan niin kuin kalja rippukoulu ikäisenä

    Sitä en tiedä miten tämä jekkubatteryyn ym kombinaatioihin liittyy maullisesti, mutta ei se niin justiinsa.
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  2. #222
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    72

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Onko kukaan tiedustellut fsusalta että mihinkäs se aito ja alkuperäinen maku oikein katosi?

     
     
  3. #223
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Juu, olen vähän liikuttuneessa tilassa , muutenkin ulosantini tahtoo olla vähän jäykkää, mutta hyväntahtoista
    "selvennys"?! Nämät UK kauppiaathan myy itse lantraamiaan nesteitä? Eli makutiivisteet(tai pelkät reseptit) tulevat toimittajalta ja sitten sekoitellaan nesteet. Täällä foorumillahan on useampi kaveri joka tilaa makuaineet suoraan valmistajalta, niin sieltä pitäisi saada kommenttia miten ne toimii(maut siis)
    Itellä tuo fsusan oma pottukin pyörimässä tuolla laatikossa mutta samaa tavaraa aika pitkälti se on... Vähän erottuu siitä muutaki ku lakun makua...

     
     
  4. #224
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    tattista goovie pakko testata :P olisko jotain suhteita sotkemiseen?
    olisiko ollut 2:1 jekku:earp Pitää täsmentää ihan pikkupullo sekottamalla, jahka riennoista rantautuu

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  5. #225
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Järvenpää/Turku
    Viestit
    11

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Regu Näytä viesti
    Onko kukaan tiedustellut fsusalta että mihinkäs se aito ja alkuperäinen maku oikein katosi?
    Taisin tästä langasta joskus lukasta että ewizard tilaa nykyään pommia 1.5L töniköissä ja lantrailee itse. Se voisi olla syynä maun radikaaliin muutokseen. On tä nykyinen kyllä kauheeta kuraa, verrattuna siihen mitä vielä kesällä sai!

    Elikkä nyt vaan kaikki pistämään reklamaatiota ja kyselemään jos saisi brittikauppiaan pelästymään
    P.E.N.I.S.
    Personal Electronic Nicotine Inhallation System

     
     
  6. #226
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    43

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Ecigille tuli nyt erikseen salmiakin maku myyntiin, piti pistää kokeeksi tilaukseen jos se vaikka voittaisi tämän jekun melko makeaksi muuttuneen lakritsan maun
    eGo + MDC/boge, Lavatube, woo
    -----------------------------------------

     
     
  7. #227
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Tilasin tänään sitten FSUSAlta suoraan 0 milligrammasta. Viimenen niitti oli kun viimetilauksesta jäi kolme pulloa Welholta toimittamatta ja sain vajaan paketin (tänään väittivät hivittäneensä sen mun tilille). Mutta ehkä parempi näin jos maku on huonompi Welhon nesteissä.

    Flavouartilta tulossa myös DIY releet jekkupommin rakentamiseen.

     
     
  8. #228
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Järvenpää/Turku
    Viestit
    11

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Tilasin tänään sitten FSUSAlta suoraan 0 milligrammasta. Viimenen niitti oli kun viimetilauksesta jäi kolme pulloa Welholta toimittamatta ja sain vajaan paketin (tänään väittivät hivittäneensä sen mun tilille). Mutta ehkä parempi näin jos maku on huonompi Welhon nesteissä.

    Flavouartilta tulossa myös DIY releet jekkupommin rakentamiseen.
    Ite tilasin just kanssa 60mg putelin ekstra maulla mitäs nikotiinia ja missä suhteessa kantsii sekottaa jos tosta haluaisi 18-20mg vahvuista?
    P.E.N.I.S.
    Personal Electronic Nicotine Inhallation System

     
     
  9. #229
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KRISSEEEEEEEEEE Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Tilasin tänään sitten FSUSAlta suoraan 0 milligrammasta. Viimenen niitti oli kun viimetilauksesta jäi kolme pulloa Welholta toimittamatta ja sain vajaan paketin (tänään väittivät hivittäneensä sen mun tilille). Mutta ehkä parempi näin jos maku on huonompi Welhon nesteissä.

    Flavouartilta tulossa myös DIY releet jekkupommin rakentamiseen.
    Ite tilasin just kanssa 60mg putelin ekstra maulla mitäs nikotiinia ja missä suhteessa kantsii sekottaa jos tosta haluaisi 18-20mg vahvuista?
    Niin tuplamakua kanssa täällä, tietty.

    Sellanen nikotiini jota sekoittamalla 50/50 saat haluamasi vahvuista Eli pohjan pitäisi olla 36-40mg. ja jotta pg/vg suhde pysyisi samanlaisena niin nekin saisi olla valmiiksi about puolet ja puolet.
    Tänään just pohdin minkä valmistajan pohja olisi hyvää, nyt olen käyytänyt Inawaren VPG basea salmiakin kanssa, mutta en ole ollut tyytyväonen. Saattaa kyllä vika olla siinä salmiakissakin, mutta tilasin vertailtavaksi Flavourartin Heaven Juicea.

     
     
  10. #230
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja KRISSEEEEEEEEEE Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Tilasin tänään sitten FSUSAlta suoraan 0 milligrammasta. Viimenen niitti oli kun viimetilauksesta jäi kolme pulloa Welholta toimittamatta ja sain vajaan paketin (tänään väittivät hivittäneensä sen mun tilille). Mutta ehkä parempi näin jos maku on huonompi Welhon nesteissä.

    Flavouartilta tulossa myös DIY releet jekkupommin rakentamiseen.
    Ite tilasin just kanssa 60mg putelin ekstra maulla mitäs nikotiinia ja missä suhteessa kantsii sekottaa jos tosta haluaisi 18-20mg vahvuista?
    Niin tuplamakua kanssa täällä, tietty.

    Sellanen nikotiini jota sekoittamalla 50/50 saat haluamasi vahvuista Eli pohjan pitäisi olla 36-40mg. ja jotta pg/vg suhde pysyisi samanlaisena niin nekin saisi olla valmiiksi about puolet ja puolet.
    Tänään just pohdin minkä valmistajan pohja olisi hyvää, nyt olen käyytänyt Inawaren VPG basea salmiakin kanssa, mutta en ole ollut tyytyväonen. Saattaa kyllä vika olla siinä salmiakissakin, mutta tilasin vertailtavaksi Flavourartin Heaven Juicea.
    Itte oon ollu todella tyytyväinen Inaweran VPG pohjaan.. käsittääkseni se on ainoa täysin väritön ja neutraali myös maultaan? Gummy Bearsia oon tilannu extra maulla, mutta seoksissa 1 osa pohjaa ja 2 osaa nallekarkkia. 50/50 seos voisi viedä jo liikaa makua alkuperäisestä nesteestä? A&G Salmiakki Doublen kanssa tuo samainen pohja on toiminut hyvin 50/50 suhteella. Käsittääkseni tuo A&G DOUBLE on huomattavasti voimakkaampi maultaan, kuin FSUSAn extra-maku, joka on käytännössä höyrytettävissä ihan sellaisenaankin.

     
     
  11. #231

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Tilasin tänään sitten FSUSAlta suoraan 0 milligrammasta. Viimenen niitti oli kun viimetilauksesta jäi kolme pulloa Welholta toimittamatta ja sain vajaan paketin (tänään väittivät hivittäneensä sen mun tilille). Mutta ehkä parempi näin jos maku on huonompi Welhon nesteissä.

    Flavouartilta tulossa myös DIY releet jekkupommin rakentamiseen.
    Kerroppa kun paketti napsahtaa laatikkoon, oma 0mg lähetetty 18.12 ja vieläkään ole näkynyt. taitaa tullilla olla sormensa pelissä. :'(
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  12. #232
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Järvenpää/Turku
    Viestit
    11

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KRISSEEEEEEEEEE Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Regu Näytä viesti
    Onko kukaan tiedustellut fsusalta että mihinkäs se aito ja alkuperäinen maku oikein katosi?
    Taisin tästä langasta joskus lukasta että ewizard tilaa nykyään pommia 1.5L töniköissä ja lantrailee itse. Se voisi olla syynä maun radikaaliin muutokseen. On tä nykyinen kyllä kauheeta kuraa, verrattuna siihen mitä vielä kesällä sai!

    Elikkä nyt vaan kaikki pistämään reklamaatiota ja kyselemään jos saisi brittikauppiaan pelästymään
    Tilasinpas FA:n Red Bullia, saa nähä saako tuolla tätä makua alkuperäisemmäksi.
    P.E.N.I.S.
    Personal Electronic Nicotine Inhallation System

     
     
  13. #233
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti

    Gummy Bearsia oon tilannu extra maulla, mutta seoksissa 1 osa pohjaa ja 2 osaa nallekarkkia. 50/50 seos voisi viedä jo liikaa makua alkuperäisestä nesteestä?
    Sääli että et ollut sinä eikä kukaan muukaan neuvomassa 28.11. tässä puussa kun kysyin FSUSA:n exravahvuudesta "Miten tuo sekoitus, onko extra flavour 2 kertaa vahvempaa (siltä vaikuttaa), eli sen mukaan kannattaa valita pohjaneste?" Nyt oon sit tilannu itse liian mietoa pohjaa.

     
     
  14. #234
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti

    Gummy Bearsia oon tilannu extra maulla, mutta seoksissa 1 osa pohjaa ja 2 osaa nallekarkkia. 50/50 seos voisi viedä jo liikaa makua alkuperäisestä nesteestä?
    Sääli että et ollut sinä eikä kukaan muukaan neuvomassa 28.11. tässä puussa kun kysyin FSUSA:n exravahvuudesta "Miten tuo sekoitus, onko extra flavour 2 kertaa vahvempaa (siltä vaikuttaa), eli sen mukaan kannattaa valita pohjaneste?" Nyt oon sit tilannu itse liian mietoa pohjaa.
    No totta puhuen mistään ei löydy tietoa, onko FSUSA extra maustetut 2 kertaa vahvempia, vai esimerkiksi 20 % vahvempia maultaan ja sekin voi olla vähän nesteestä kiinni? Epäilen kuitenkin vahvasti että yhdellä lisädollarilla saisi aidosti tuplamaustetun pullon, se on vaan lisämauste...
    Tämä on siis pitänyt selvittää omilla makunystyröillä ja ainakin nallekarkin kanssa yllä mainittu seossuhde on maukkaampaa, kun welholta tilattu samalla nikotiinimäärällä oleva.

     
     
  15. #235

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KRISSEEEEEEEEEE Näytä viesti
    Tilasinpas FA:n Red Bullia, saa nähä saako tuolla tätä makua alkuperäisemmäksi.
    Kyllä siitä parempaa tulee. Itse laittanut FA:n red bullia 1 tipan / milliin jagerbombia. Eli täyteen 3ml J-tankkiin 3 tippaa red bullia ja tulee omaan makuun sopivaa.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  16. #236

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Hyvän nesteen valmistajan/toimittajan tuntee siitä tosiasiasta, että heillä on reseptikirjastot. Tämmöisestä paikasta kun tilaa nesteen itsesekoittelua varten, pitää aina ilmoittaa mitä pohjaa käyttää(PG, VG, PG%/VG%) ja nikotiini vahvuus. Ja sieltä tulee just oikeaa NONic makupohjaa miksailuun. Uskoisin, että fsusa on juurikin tällainen nestepaja, jossa on mahdollisuus custom-mix tilailuun(tosin en ole itse vielä kysellyt asiasta). Kunhan näitä tilauskokemuksia alkaa täällä tulemaan julki, niin varmasti kokeilen itse myös samaa!

     
     
  17. #237

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Tämä nyt on semi-off-topiccia, mut voiko freedomsmokelta tilata electronilla? Paypaliahan ei ihan normaalisti oo, mut kiinnostaisi tietää onko luottokortti ainoa mahdollisuus.

     
     
  18. #238
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Tämä nyt on semi-off-topiccia, mut voiko freedomsmokelta tilata electronilla? Paypaliahan ei ihan normaalisti oo, mut kiinnostaisi tietää onko luottokortti ainoa mahdollisuus.
    Silloin kun luottokortit eivät toimineet tuolla, niin oli ainakin mahdollista tehdä "wire transfer" pankkisiirto heidän tililleen. Kysymällä selviää, mutta suoraa optiota ei ole olemassa.

    Lisäksi kannattaa muistaa, että tuolta maksaa international shipping 15 $ (pitää lisätä itse ostoskoriin) ja sen päälle perus shipping 5 $, eli yhteensä 20 $ posteihin. Aina on tavarat tulleet noin kahdessa viikossa ja olen ollut tosi tyytyväinen. Tilata vaan kannattaa sitten kerralla enemmän, niin jakautuu nuo postikulut hieman suuremmalle määrälle - yksi pauna tai alle liikahtaa tuolla summalla, eli hieman alle 500 ml.
    Tuleehan se kokonaisuutena kuitenkin huomattavaksi halvemmaksi kun itse sekoittelee näistä, verrattuna vaikka Welholta tilaamiseen ja on se maukkaampaakin... IMHO.

    Ps. Tuolta kotiutettu yhteensä jo yli puoli litraa nallekarkkia extra maulla..

     
     
  19. #239

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Tämä nyt on semi-off-topiccia, mut voiko freedomsmokelta tilata electronilla? Paypaliahan ei ihan normaalisti oo, mut kiinnostaisi tietää onko luottokortti ainoa mahdollisuus.
    Silloin kun luottokortit eivät toimineet tuolla, niin oli ainakin mahdollista tehdä "wire transfer" pankkisiirto heidän tililleen. Kysymällä selviää, mutta suoraa optiota ei ole olemassa.

    Lisäksi kannattaa muistaa, että tuolta maksaa international shipping 15 $ (pitää lisätä itse ostoskoriin) ja sen päälle perus shipping 5 $, eli yhteensä 20 $ posteihin. Aina on tavarat tulleet noin kahdessa viikossa ja olen ollut tosi tyytyväinen. Tilata vaan kannattaa sitten kerralla enemmän, niin jakautuu nuo postikulut hieman suuremmalle määrälle - yksi pauna tai alle liikahtaa tuolla summalla, eli hieman alle 500 ml.
    Tuleehan se kokonaisuutena kuitenkin huomattavaksi halvemmaksi kun itse sekoittelee näistä, verrattuna vaikka Welholta tilaamiseen ja on se maukkaampaakin... IMHO.

    Ps. Tuolta kotiutettu yhteensä jo yli puoli litraa nallekarkkia extra maulla..
    Jees tuon shipmentin muistinkin, lukenu useammastaki ketjusta. Ja ei oo pelkoa etteikö tilausmäärät tule olemaan "riittäviä".

     
     
  20. #240
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Jees tuon shipmentin muistinkin, lukenu useammastaki ketjusta. Ja ei oo pelkoa etteikö tilausmäärät tule olemaan "riittäviä".
    Jos tulee vaikeuksia saada se noin puoli kiloa tavaraa täyteen, niin voin lähteä mukaan kimppatilaukseen, kun asutaan näköjään aika lähekkäin..

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •