Sivu 33 / 184 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 232930313233343536374383133 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 641 - 660 / 3676

Aihe: Mikä modi kannattaa hankkia?

  1. #641
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Re: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Eikös toi lavatube 1 ole se ensimmäinen versio missä on ampperiraja matalin? Jos näin on niin sitä ei voi kyllä suositella kenellekkään.
    Ei se ampeeriraja ole mikään ongelma, jos käyttää single coil höyrykkeitä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #642

    Vs: Re: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Ei se ampeeriraja ole mikään ongelma, jos käyttää single coil höyrykkeitä.
    No joo eiköhän toi peruskäytössä asiansa aja. Kunhan muistaa vaan, että 1.5 ohmisia single coileja ja mitään dualcoileja tolla ei voi käyttää. Joku 2 ohminen singlecoili nokkaan niin pitäis toimia ihan kivasti. Korjattavia atoja kanssa jos käyttää niin ton voi unohtaa kokonaan. Mut on toi sen verran halpakin, et on siinä ihan hyvä hinta- laatusuhde.

     
     
  3. #643
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Valtaosa korjattavista tökkii muutenkin vv-vehkeillä, mukaanlukien Provarin, johtuen suht matalista ohmeista ennen sisäänajoa.
    KGO & Twist

     
     
  4. #644

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Pitää täysin paikkaansa. Vanhalla provarilla oli aika tuskasta sisäänajaa uutta setuppia. Tolla uudella nyt sentään pärjää jo ihan hyvin ellei oo jotain oikeen matalaohmista setuppia tekemässä. Penelopeen kun tein 1.3 ohmiasta setuppia punotulla langalla niin oli pakko laittaa mekaaniseen modiin kiinni kun ei tossa mini provarissa riittäny paukku. Normaali ohmeissa kun pysyy niin riittää toi mini provari ihan hyvin.

     
     
  5. #645
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Valtaosa korjattavista tökkii muutenkin vv-vehkeillä, mukaanlukien Provarin, johtuen suht matalista ohmeista ennen sisäänajoa.
    Jep. 0,8ohm dualcoilin kanssa alko vähän turhautuun, kun proVari ei suostunut antamaan edes sitä 2.9v... Sekun ei osaa ymmärtää että dual coil kestää kyllä.

     
     
  6. #646
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Täs on nyt pähkitty Lambon ja tuon Smok teleskoopin välillä. akkukestoa tarttis saaha reissukäyttöön. Lisäksi ton woon 5v on aina välillä liikaa.

    apua!

     
     
  7. #647
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lambo, Teletapista ei oikein irtoa iloa ilman Kickiä ja reissumodi, eli 18350 ei hirveän kauaa LRllä pöhise, baari-illan tosin luulisi riittävän.
    KGO & Twist

     
     
  8. #648
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -88- Näytä viesti
    Täs on nyt pähkitty Lambon ja tuon Smok teleskoopin välillä.
    Jos vaihtoehdot ovat nuo, niin Lambo.

     
     
  9. #649
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    OK. Kiitos.

    Lambo tilattu.

     
     
  10. #650
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    mä en tajua tätä et porukka mollaa alkuperäistä lavatubea. itse hankin omani noin 2 viikkoa ennen kuin tuli lambo markkinoille (silloin vitutti) eli lieko kuitenkin ollut melko "last version" päästelin sillä menemään niin dualcoileilla kuin bogeillakin ja höyryn määrässä ei mitään eroa. bogeilla kuitenkin akku kesti hieman (muutaman tunnin ero) pidempään. eli lavatube v1 oli loistopeli ja en olisi siitä luopunut ellei olisi tarpeeksi monta kertaa tippunut betonille ja elektoriikka tuli yläcapin kautta ulos. kamat takas sisään ja toimi muuten paitsi että tarvi painaa nappia melko voimakkaasti. hankin kuitenkin tämän vahingon jäleen 2.1 tornadon ja vehje oli "susipaska". 18650 aw imr akku kesti maksimissaan 5 tuntia( jos ryyppäsi niin 2 tuntia) ja höyry ei todellakaan pysynyt yhtä voimakkaana koko akun elin ikää. napa vika oli hoidettu joka mun versiossanikin oli, mutta näppäin lukko toimi. rakastuin kuitenkin höyryn lämpötilaan mitä vehje antoi ja v1 ei enää rittänyt joten menin provarin hankkimaan ja on se loisto laite, siitä ei mihinkään pääse.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  11. #651
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Mä käsitin et toi lambo on sama peli kun toi eka, mut kromikuorissa. Annoin itseni myös ymmärtää et noi Young Unen tekeleet on aika heikkoja.

     
     
  12. #652
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -88-
    Mä käsitin et toi lambo on sama peli kun toi eka, mut kromikuorissa. Annoin itseni myös ymmärtää et noi Young Unen tekeleet on aika heikkoja.
    Oikeen oot käsittäny.

    Tuossa yllä puhuttiin 2.1-T mallista joka on eri valmistajan kuin eka lava ja lambo.

    Jousitettu keskinapa ja eGo kierteet on myös uutta tossa lambossa vs. Lava 1.

     
     
  13. #653
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Niin onhan valituksia tosta 2.1 tullut toivotaan että omani elää pitkään. =)
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  14. #654
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?


    Lavatube 1.0 on oikein hyvä. Itsellä kuin uusi edelleen ja pöhisee oikein mainiosti. 2.1:n palautin takuuaikana ja vaihdoin merkkiä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #655

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Minulla tuo LavaTube 2.1-T toimii ihan hyvin , powernapista on tietty lähtenyt mut senkin olen värjännyt uudelleen eli ei se vauhtia haittaa saatika höyryjä . Se että akkuja kuluu nopsempaaan on usein yhteydessä niihin powereihin mitä laitteesta otetaan irti kullakin höyryttimellä . 8)

     
     
  16. #656
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Itse mietin kun lavatube 2.1-t on ja nyt ego-c twistit kummatkin meni tässä viikkon sisällä tohjoks mystisesti vielä samalla tavalla, että jos hankkis ton smokin telescopen tuben kaveriks. onkos kellää sanottavaa kyseisestä laitteesta? Itse en nyt enää haluaisi noita twistejä hommata koska nyt on mennyt semmoset 3 kpl twistejä sellasen 4kk aikana mennyt paskaks ja niilläkin hintaa se 27e kpl, että jos tosta olisi toveriks tolle tubelle?
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  17. #657
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rafici Näytä viesti
    Itse mietin kun lavatube 2.1-t on ja nyt ego-c twistit kummatkin meni tässä viikkon sisällä tohjoks mystisesti vielä samalla tavalla, että jos hankkis ton smokin telescopen tuben kaveriks. onkos kellää sanottavaa kyseisestä laitteesta?
    Onhan tuosta jo muutamakin kommentti - http://www.e-savuke.com/forum/index....99.0;topicseen

     
     
  18. #658
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Mikä modi kannattaa hankkia?

    Kannattaa muuten silmäillä se KGOn VV PT-akun arviot läpi, ei vaikuta ollenkaan hassumalta kapistukselta.
    KGO & Twist

     
     
  19. #659

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    ovale v8 on mainio peli halpa kitti ja on toiminut moitteettomasti!

     
     
  20. #660
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rafici Näytä viesti
    Itse mietin kun lavatube 2.1-t on ja nyt ego-c twistit kummatkin meni tässä viikkon sisällä tohjoks mystisesti vielä samalla tavalla, että jos hankkis ton smokin telescopen tuben kaveriks. onkos kellää sanottavaa kyseisestä laitteesta? Itse en nyt enää haluaisi noita twistejä hommata koska nyt on mennyt semmoset 3 kpl twistejä sellasen 4kk aikana mennyt paskaks ja niilläkin hintaa se 27e kpl, että jos tosta olisi toveriks tolle tubelle?
    Smokin teleskooppi on ihan mainio vehjes ja hintaansa nähden laadukas.
    kuten nimi sen kertoo siihen sopii mukavasti eri mittaiset akut ja jos haluaa lisää tehoa niin täräyttää kick-mokkulan putkeen ja kaveriksi 18350/18490/18500 AW IMR akun niin höyryttely nousee ihan uudelle tasolle.itsellä tällainen kombo jokapäiväisessä käytössä - TOIMII

    -JJ

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •