Sivu 170 / 184 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 70120160166167168169170171172173174180 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,381 - 3,400 / 3676

Aihe: Mikä modi kannattaa hankkia?

  1. #3381
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vesse Näytä viesti
    Hei haloo äijät. Oletteko todellakin sitä mieltä että yihi-piirillinen modi olisi paras mahdollinen aloittelijalle? Ja jos MTL on ensisijaisesti toiveena niin haluaisin nähdä sen tyypin kuka vetää supertank minillä poskareita
    Mitäs vikaa Yihin piirissä on? Ei sen käyttämiseen mitään insinööriä tarvita. Jos harrastus jatkuu, niin siinä on modia pitkäksi aikaa eteenpäin. Mun mielestä kannattaa hommata kunnon laite heti alkuun. Monella loppuu harrastus heti alkumetreillä paskojen laitteiden takia. Niin ja Supertankkiinhan voi laittaa vaikkapa Triton 1,8 ohm atopään, niin kyllä siitä aika tiukkaimuinen tulee .

    edit: ajax jo tuosta Tritonin atosta kerkesi mainitsemaan. Triton 2 on mun mielestä myös tankkina ihan jees aloittelijalle.

     
     
  2. #3382
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hande vei sanat suusta👍
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #3383
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Luetun ymmärtäminen on osa harrastusta.
    Yihin piirihän on loistava? Sou vat?
    No lueppas sitten toi mun viesti uudelleen ja yritä ymmärtää se. En missään vaiheessa väittänyt yihiä mitenkään huonoksi. Se ei vaan mielestäni ALOITTELIJALLE ole paras mahdollinen vaihtoehto.

     
     
  4. #3384
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vesse Näytä viesti
    No lueppas sitten toi mun viesti uudelleen ja yritä ymmärtää se. En missään vaiheessa väittänyt yihiä mitenkään huonoksi. Se ei vaan mielestäni ALOITTELIJALLE ole paras mahdollinen vaihtoehto.
    Perustele nyt edes että mikä siinä on sitte vikana ALOITTELIJALLE? Vai pitääkö ostaa 10 paskaa mistä valkkaa mikä toimii parhaiten?
    Watit säätöö napeista ja huurua tulee ku tulittaa, tarvittaessa löytyy aika paljon säätöjä jos jossain vaiheessa innostuu. Ja ku huolta pitää ni saa myydessä jotain takasinkin vielä.
    Mun mielestä erittäin hyvä aloittelijalle.
    Turvallinen käyttää, kestävä ja luotettava tekniikka.
    Miinuspuolina joku vois sanoa paino, ja sit toi maalipinta. Emmä muuta huonoa ite tästä keksi.
    Oisin ollu hyvin tyytyväinen jos olis saanu esim ekaks modiks ton, kun vertaa mitö ostelin vamoa ja smokin xprota mihin uppos sama raha ja kummastakaan en tykänny

    Eikä menny tunteisiin näähän oli vaan suositteluja. Joku muu voi suositella että ottaa jonkun Dna modin, ja toinen tosiaan sanoo et ostaa kymmenen jotakin halpista ja testailee mikä passaa sit
    Viimeksi muokannut sicki; 07.10.16 kello 06:54.

     
     
  5. #3385
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    No tämä selvä, en jaksa ruveta vääntämään. Ehkäpä toi on sitten paras mahdollinen modi aloittelijalle. Itse en vaan millään pysty suosittelemaan 1,5 vuotta vanhaa teknologiaa kenellekään.

    esim. DNA75 piirillinen modi olisi tänä päivänä paljon parempi valinta imo. ja hinnat liikkuu samoissa luvuissa

    Edit. Kirjoitin tätä samalla kun kirjoitit edittiäsi 😃

     
     
  6. #3386
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vesse Näytä viesti
    No tämä selvä, en jaksa ruveta vääntämään. Ehkäpä toi on sitten paras mahdollinen modi aloittelijalle. Itse en vaan millään pysty suosittelemaan 1,5 vuotta vanhaa teknologiaa kenellekään.

    esim. DNA75 piirillinen modi olisi tänä päivänä paljon parempi valinta imo. ja hinnat liikkuu samoissa luvuissa

    Edit. Kirjoitin tätä samalla kun kirjoitit edittiäsi 😃
    No ny tuli jo hyvä pointti sieltä. Ehdottomasti itekki sitä mieltä että Dna75 o helvetin hyvä piiri, itellä ei vaan o kokemusta noista markkikoil olevista modeista sillä. Yks oma tekemä boksi on, ja oikein tyytyväinen!

     
     
  7. #3387
    Höyrykonkari Krrk's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    274
    Ei se kymmenen halpistakaan väärin oo jos vaan ite tykkää, mukava vaan kun voi vaihdella fiiliksen mukaan.
    Parastahan olisi päästä modeja kädessä hypistelemään että löytyisi just se omalta jutulta tuntuva.
    DNA-modien suhteen olin pitkään skeptinen mutta nyt sitten Hcigar VT75 Nano on just se juttu.
    Ei sekään huono valinta aloittelijalle ole, nudge nudge, wink wink.

     
     
  8. #3388
    Itse olen katsellut mm. näitä kolmea:

    https://happyjuice.eu/fi/aloituspakk...200w-modi.html

    Tuossa näyttäisi olevan järkyttävästi tehoa mutta tarvitseeko kukaan oikeasti noin paljon?

    https://happyjuice.eu/fi/aloituspakk...uspakkaus.html

    Tämä houkuttelee kun siinä olisi kaikki valmiina. Hintakin alle 100e.

    https://www.finnvape.com/kanger-kbox-200w-mod.html

    Tässä miellyttää ulkonäkö ja suhteellisen huokea hinta.

    Onko teillä kokemuksia/mielipiteitä näistä? Mieluiten tilaisin "kotimaisista" verkkokaupoista.

    Muoks.
    Niin ja se alien kit kiinnostaa kovasti.

     
     
  9. #3389
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Oletko katsonut esim. Kangerin Toptank mini aloituspakkausta? Siinä on kaikki mitä tarvitsee pitkälle eteenpäin.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  10. #3390
    Nyt katsoin vaikuttaa alustavasti kiinnostavalta, mutta miten vaikuttaa käyttöön se, että tuossa on vain yksi akku?

     
     
  11. #3391
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bella-Crystal Näytä viesti
    Nyt katsoin vaikuttaa alustavasti kiinnostavalta, mutta miten vaikuttaa käyttöön se, että tuossa on vain yksi akku?
    Siten, että latailee noin kerran päivässä. Ainakin kaksi akkua kannattaa tosin hommata kerralla.

     
     
  12. #3392
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bella-Crystal Näytä viesti
    En tiedä tuleeko kysymykseni nyt oikeaan säikeeseen, mutta siirtäkää tarpeen vaatiessa. Tässä mietiskelen seuraajaa ensimmäiselle laitteelleni, Joyetechin eGo aio:lle. Olen siis aloittelija, mutta tarvetta olisi jo "paremmalle" laitteelle. Tavoitteena olisi saada makua enemmän irti nesteistä. Runsas höyry ei ole pahitteeksi mutta ei ole pääasia.

    Ominaisuudet: Mekaaninen tulitusnappi, vuotamaton. Mieluusti valmiiksi koottu all in one paketti, ja sellainen johon on saatavilla atomisaattoreita helposti.
    Muoto: Boksi
    Akku: vaihdettava akku tai usb-lataus, jonka aikana laitetta voi käyttää.
    Koko: suuri koko ei ole ongelma. Tulee kotikäyttöön / suureen olkalaukkuun
    Hintaluokka: alle 100€ sis. akku

    Kiitokset kaikille suosittelijoille!
    Ota esim. Smok Alien kitti, siinä on modissa sitten potentiaalia kivasti, jos vaikka tulee eri tankkeja hankittua, ja todennäköisesti tulee. Kaksiakkuinen on aina parempi, nälkä kun syödessä tuppaa kasvamaan ja kokonsakin puolesta loistava valinta.

     
     
  13. #3393
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Ota esim. Smok Alien kitti, siinä on modissa sitten potentiaalia kivasti, jos vaikka tulee eri tankkeja hankittua, ja todennäköisesti tulee. Kaksiakkuinen on aina parempi, nälkä kun syödessä tuppaa kasvamaan ja kokonsakin puolesta loistava valinta.
    Mulla on yksi kaksiakkuinen, enkä edes sitä tarvitsisi. kaikki se teho yli 80 watin on käytössäni turhaa ja modin paino nousee aina kun akkujen määrää lisätään. Akkuja toisaalta mulla on iso läjä. Vaihdan siis akun, kun se tyhjenee ja latailen läjän aina kerran viikossa.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  14. #3394
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Mulla on yksi kaksiakkuinen, enkä edes sitä tarvitsisi. kaikki se teho yli 80 watin on käytössäni turhaa ja modin paino nousee aina kun akkujen määrää lisätään. Akkuja toisaalta mulla on iso läjä. Vaihdan siis akun, kun se tyhjenee ja latailen läjän aina kerran viikossa.
    Niinpä niin. Kysyjällehän ei ollut modin paino/koko kovinkaan tärkeä, edelleen niitä tehoja tarvii joten on hyvä olla varastossa tulevaa varten. Paljonkohan lienee painoero esim. Smok Alien kahdella akulla vs. Yihi sx yhdellä akulla ?
    Monet nykypäivän atot vaatii toimiakseen kohtuu paljon tehoja, sen takia olisi hyvä olla kapasiteettia, toki saahan niitä akkuja kantaa mukana kunhan muistaa aina huolehtia että on taskussa varaparisto kun johonkin lähtee.
    Noista piireistä mun mielipide sen verran että Yihi on hyvä piiri, samoin kuin Dna:kin, toiminnaltaan ei mitään valittamista mutta pikkaisen akkusyöppöjä ne ovat. Mulla on noita kumpaakin useampaa versiota joten niistä kokemus vähintäänkin kohtuullinen.

     
     
  15. #3395
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Niinpä niin. Kysyjällehän ei ollut modin paino/koko kovinkaan tärkeä, edelleen niitä tehoja tarvii joten on hyvä olla varastossa tulevaa varten. Paljonkohan lienee painoero esim. Smok Alien kahdella akulla vs. Yihi sx yhdellä akulla ?
    Monet nykypäivän atot vaatii toimiakseen kohtuu paljon tehoja, sen takia olisi hyvä olla kapasiteettia, toki saahan niitä akkuja kantaa mukana kunhan muistaa aina huolehtia että on taskussa varaparisto kun johonkin lähtee.
    Noista piireistä mun mielipide sen verran että Yihi on hyvä piiri, samoin kuin Dna:kin, toiminnaltaan ei mitään valittamista mutta pikkaisen akkusyöppöjä ne ovat. Mulla on noita kumpaakin useampaa versiota joten niistä kokemus vähintäänkin kohtuullinen.
    Dna75 ainaki itellä syö paljo nopeemmin akun, samalla teholla ja setupilla yms, ku mitä sx350j

     
     
  16. #3396
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Dna75 ainaki itellä syö paljo nopeemmin akun, samalla teholla ja setupilla yms, ku mitä sx350j
    Joo voi se hyvinkin olla noin, kummassakin piirissä/piirin eri versioissa on puolensa.

     
     
  17. #3397
    Noniin, nyt tuntuu siltä että nämä joytechit, smokit yms. budjettiluokan lelut on jo nähty ja olisi aika hankkia semmoinen parempi modi.
    Mitä suosittelisitte? Koko ei ole ongelma, sillä akun pitää kestää ja olla vaihdettavissa. 510-liitimen pitää olla hyvä ja toimiva, olen lopullisen kyllästynyt herjoihin oikosulusta tai aton puuttumisesta jne.
    Laite ei myöskään saa olla muovinen tai silumiinipaskavalun tuntuinen, vaan oikeasti laatuvaikutelman pitää välittyä niin ulkonäöstä kuin kosketustuntumastakin.
    Tehoa sais olla se 150w+ ja hinnan sopis asettuvan tohon 200e korville.

    "Stabilized wood" on ominaisuus mistä en halua maksaa ekstraa.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  18. #3398
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Noniin, nyt tuntuu siltä että nämä joytechit, smokit yms. budjettiluokan lelut on jo nähty ja olisi aika hankkia semmoinen parempi modi.
    Mitä suosittelisitte? Koko ei ole ongelma, sillä akun pitää kestää ja olla vaihdettavissa. 510-liitimen pitää olla hyvä ja toimiva, olen lopullisen kyllästynyt herjoihin oikosulusta tai aton puuttumisesta jne.
    Laite ei myöskään saa olla muovinen tai silumiinipaskavalun tuntuinen, vaan oikeasti laatuvaikutelman pitää välittyä niin ulkonäöstä kuin kosketustuntumastakin.
    Tehoa sais olla se 150w+ ja hinnan sopis asettuvan tohon 200e korville.

    "Stabilized wood" on ominaisuus mistä en halua maksaa ekstraa.
    Tulee ekana mieleen Q class. Omia kokemuksia ei ole mutta ei varmaan mikään huono vaihtoehto.
    https://happyjuice.eu/fi/aloituspakk...lass-200w.html


     
     
  19. #3399
    Ominaisuudet olis kyllä just hyvät, ulkonäkö ei vaan miellytä silmää päktääkään.
    Tosin kädessä on lähinnä ollut relluja tai hapettuneita kupariputkia viimeaikoina että...
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  20. #3400
    Ääni q-classille. Erittäin sexy ja käteenistuva laite. 510-erinomainen. Kotoa toi ei poistu ettei tule kolhittua.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •