Sivu 160 / 184 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 60110150156157158159160161162163164170 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,181 - 3,200 / 3676

Aihe: Mikä modi kannattaa hankkia?

  1. #3181
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Suositelkaapa sedälle sellaista "stealth"-modia, johon saa tankin silleen näppärästi suojaan. Tarkoitan esim. Tesla Stealthin kaltaista laitetta, mutta vaatimuksena olisi kohtuullinen (= halpa ) hinta ja ennen kaikkea vaihdettava, mielellään 18650, akku. Olisi huomattavasti varmempi fiillis liikkua esim. lasitankkisen Kayfunin kanssa kodin ulkopuolella tällaisen modia suojaavan laitteen kanssa...

    Tässä vielä kuva tuosta Teslasta selventämään mitä ajan takaa:

    Liite 27998
    Smoant knight tai xvostick

    Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

     
     
  2. #3182
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Suositelkaapa sedälle sellaista "stealth"-modia, johon saa tankin silleen näppärästi suojaan. Tarkoitan esim. Tesla Stealthin kaltaista laitetta, mutta vaatimuksena olisi kohtuullinen (= halpa ) hinta ja ennen kaikkea vaihdettava, mielellään 18650, akku. Olisi huomattavasti varmempi fiillis liikkua esim. lasitankkisen Kayfunin kanssa kodin ulkopuolella tällaisen modia suojaavan laitteen kanssa...

    Tässä vielä kuva tuosta Teslasta selventämään mitä ajan takaa:

    Liite 27998
    Xvostick klooni ft:ltä tai Knight v1
    Knight on kyllä aika painava verrattuna Xvostickkiin...

    https://www.fasttech.com/search?xvostick
    https://www.fasttech.com/search?knight%20v1

     
     
  3. #3183
    ^^^ Itse odotan tuota Teslan Stealth 70w. Pitäisi olla vaihtoakulla 18650. Mutta sitä olen nyt odottanut jo kesäkuun alusta kun luin siitä. Odottavan aika on pitkä .


     
     
  4. #3184
    ^ & ^^ & ^^^ Kiitokset vinkeistä, mutta olisiko mitään laitetta, joka olisi lähempänä tuota Teslan hintaluokkaa? Tuon Knightin olinkin jo bongannut, mutta hinnan vuoksi (alv-raja ylittyy reilusti) jäi silloin ostamatta. Kloonit taitavat olla poissa laskuista, sillä jotenkin sielu ei vaan taivu kopioiden ostamiseen... Ja onhan tuo perus-Teslakin aina yksi vaihtoehto, vaikka kiinteällä akulla onkin, mutta 70W-versio onkin aika houketteleva jos vain joskus jostain saa. Tosin 24mm:n halkaisija vähän arveluttaa 22mm:n Kaiffarin kanssa ja pelottaa, että pääsee vääntymään (mulle kun tällaiset sattumukset ovat ihan arkipäivää)

    Ja just hiffasin, että voinhan myös laittaa ostoilmoituksen kirppiksellekin...

     
     
  5. #3185
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302

     
     
  6. #3186
    Tekisi hommata laadukas 18650 mekki hyvän rda:n kanssa, mielellään hybridi-päädyllä. Mitä suosittelette, onko noilla +150e laitteilla oikeasti huomattavaa eroa kloonien kanssa?
    Sinänsä The Rig v2 + Roughneck kiinnostaisi, mutta se hinta, se hinta! Järki sanoo ettei kupariputkella voi olla suurta eroa, oli se sitten valmistettu kiinassa tai USA:ssa.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  7. #3187
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Kiitos tästä ja pitää tsekata arvostelut, kun olis sopivasti vielä FT:n "Sunday Sale"-listalla huomenna

     
     
  8. #3188
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    eNVy plussan tilasin rouvalle efun:ilta, saattais ensi viikolla olla näpeissä. Jos ei kelpaa, niin otan itselle.
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  9. #3189
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Pistin tilaukseen Joyetech Cuboid box-MOD 150W (200W) ja Cubis ylätäyttöinen clearo + akut ja laturin Puffilasta. Tällä kertaa muistin jopa laittaa alennuskoodin.

    Aluksi himotti Aspiren Pegasus, koska siihen saa erillisen, mielestäni käytännöllisen näköisen latausalustan. No katselin arvosteluja, ja tuntuu ainakin vielä olevan jotakin häikkää, ellei sitten bugeja ko. laitteen softassa. Myös itse softapäivityksen mahdollisuus on näemmä jäänyt puuttumaan.

     
     
  10. #3190
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jorpakko Näytä viesti
    eNVy plussan tilasin rouvalle efun:ilta, saattais ensi viikolla olla näpeissä. Jos ei kelpaa, niin otan itselle.
    Päädyin sitten kuitenkin Smoant Knight V1:een, sillä löytyi samaan hintaan kuin eNVy GB:n flash salesta ja rehellisesti sanottuna Smoantin muotoilu vetoaa minuun huomattavasti Envyä enemmän. Toiseksi Knight on melkein sentin verran kapeampi ja istuu näin käpälääni tod.näk. eNVyä paremmin. Knightin miinuksena on varmasti tuo tulitusnapin sijoitus, mutta eiköhän siihenkin totu...

    Ensin Knight V1 ja sitten eNVy:

    knight-v1.jpg Athena_Envy_Plus.JPG

     
     
  11. #3191
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Päädyin sitten kuitenkin Smoant Knight V1:een, sillä löytyi samaan hintaan kuin eNVy GB:n flash salesta ja rehellisesti sanottuna Smoantin muotoilu vetoaa minuun huomattavasti Envyä enemmän. Toiseksi Knight on melkein sentin verran kapeampi ja istuu näin käpälääni tod.näk. eNVyä paremmin. Knightin miinuksena on varmasti tuo tulitusnapin sijoitus, mutta eiköhän siihenkin totu...

    Ensin Knight V1 ja sitten eNVy:

    knight-v1.jpg Athena_Envy_Plus.JPG
    Itsekin olisin valinnut samoin, vaikka tuo Smoant onkin aika painava. Vähän aikaa sitten kirpparilta hommasin tuollaisen työtetsareiden taskuun, hyvin on pelannu kyllä, ei valittamista.

     
     
  12. #3192
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Itsekin olisin valinnut samoin, vaikka tuo Smoant onkin aika painava. Vähän aikaa sitten kirpparilta hommasin tuollaisen työtetsareiden taskuun, hyvin on pelannu kyllä, ei valittamista.
    Paino ei ole minulle ongelma ja enpä tuota ajatellut missään rintataskussa säilyttää, vaan veskan "moditaskussa" kulkee hyvin mukana. Vertaus hifivermeiden puolelta: "kevyt ei voi olla uskottava (tai edes hyvä)".

     
     
  13. #3193
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Niin, mistä hyvä moditasku vyölle jossa modi olis pystysuorassa taikka vaikkapa 45 asteen kulmassa? Näille painaville laitteille siis?

     
     
  14. #3194
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Niin, mistä hyvä moditasku vyölle jossa modi olis pystysuorassa taikka vaikkapa 45 asteen kulmassa? Näille painaville laitteille siis?
    Esim. tämmöinen on itellä jos joskus tarttee lähteä matkaan eikä pysty ottamaan mukana laukkua, mahtuu mukaan myös pari nestepulloa ja muutakin sälää (oikeastaan kaikki mitä vaan voi tarvita, pari modia tankkeineen, ruuvari, pari nestepulloa jne.). Noita lipastaskuja voi muutenkin katella kun riippuu vähän mille laitteelle haluaa ja mitä haluaa, esim. jos on jokin pieni iStick, niin voi riittää vaikka pistoolin lipastasku.

     
     
  15. #3195
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Niin, mistä hyvä moditasku vyölle jossa modi olis pystysuorassa taikka vaikkapa 45 asteen kulmassa? Näille painaville laitteille siis?
    Joku myy omatekemiä koteloita kirpparilla, varmaan onnistus vyökiinnikkeelläkin. Tai jos olis tuttavapiirissä suutari niin pyöräyttäs varmaan aikasta helposti tollasen.

     
     
  16. #3196
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Joku myy omatekemiä koteloita kirpparilla, varmaan onnistus vyökiinnikkeelläkin. Tai jos olis tuttavapiirissä suutari niin pyöräyttäs varmaan aikasta helposti tollasen.
    Okei, taidanpa tehdä itse mun SA:n M07 maihareista joiden pohjat hajos. Siinä on hyvää nahkaa paljon askarrella

     
     
  17. #3197
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    1
    Olen ihan aloittelija näiden modien kanssa, viimeinen vapotusyritykseni on melkein parin vuoden takaa mikä kuivui nopeasti kasaan. Ensiksi jollain eGo Lady-malleilla ja sitten säädettävällä eGo Twistillä, mutta laitteet tuntuivat turhan leluilta ja jotenkin luisuin takaisin polttamiseen. Kaverilla on ollut jonkinaikaa se Cubic tms. malli ja mm. kurkkutuntuma ja höyryntuotto innostaisi hommaamaan modin. Tutkailemalla ja pähkäilemällä alan varovasti kallistua näihin, mutta kuulostavatko seuraavat ensikertalaiselle järkevältä;

    - Joyetech eVic VTwo Mini 75W
    - 4ml Joyetech CUBIS Pro Atomizer Tank
    (tässä paketissa tulee myös joku laturi https://www.fasttech.com/products/3024/10014483/5070300)
    - Puffilta 2x 2600mAh 30A akut Akku Sony US 18650VTC5 30A 3,7V 2600mAh IMR Tehomalli

    ja sitten vaan niin hemmetisti kaikenmaailman nikotiini- ja makunesteitä.

    Mutta mutta.. Mulla taitaa olla ymmärryksessä aukkoja vielä paljonkin, mutta tuo Cubis Pro on siis clearo eli täytetään suoraan tankkiin (ei mitään vanujuttuja)? Pitääkö eri makuihin olla jokaiseen oma clearo (nuohan on suht. kalliita), vai pestäänkö tankkeja välissä, riittääkö atopään vaihto vai häh? Ja montas clearoakin tässä pitäis tilata. Mitä atopäitä mun kannattaisi laittaa vielä tilaukseen esim. Puffilta ja paljonko niitä kuluu kuussa? Kahesta kymmeneen? Jos joku osaisi neuvoa, olisin tosi kiitollinen!

     
     
  18. #3198
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shazli Näytä viesti
    Olen ihan aloittelija näiden modien kanssa, viimeinen vapotusyritykseni on melkein parin vuoden takaa mikä kuivui nopeasti kasaan. Ensiksi jollain eGo Lady-malleilla ja sitten säädettävällä eGo Twistillä, mutta laitteet tuntuivat turhan leluilta ja jotenkin luisuin takaisin polttamiseen. Kaverilla on ollut jonkinaikaa se Cubic tms. malli ja mm. kurkkutuntuma ja höyryntuotto innostaisi hommaamaan modin. Tutkailemalla ja pähkäilemällä alan varovasti kallistua näihin, mutta kuulostavatko seuraavat ensikertalaiselle järkevältä;

    - Joyetech eVic VTwo Mini 75W
    - 4ml Joyetech CUBIS Pro Atomizer Tank
    (tässä paketissa tulee myös joku laturi https://www.fasttech.com/products/3024/10014483/5070300)
    - Puffilta 2x 2600mAh 30A akut Akku Sony US 18650VTC5 30A 3,7V 2600mAh IMR Tehomalli

    ja sitten vaan niin hemmetisti kaikenmaailman nikotiini- ja makunesteitä.

    Mutta mutta.. Mulla taitaa olla ymmärryksessä aukkoja vielä paljonkin, mutta tuo Cubis Pro on siis clearo eli täytetään suoraan tankkiin (ei mitään vanujuttuja)? Pitääkö eri makuihin olla jokaiseen oma clearo (nuohan on suht. kalliita), vai pestäänkö tankkeja välissä, riittääkö atopään vaihto vai häh? Ja montas clearoakin tässä pitäis tilata. Mitä atopäitä mun kannattaisi laittaa vielä tilaukseen esim. Puffilta ja paljonko niitä kuluu kuussa? Kahesta kymmeneen? Jos joku osaisi neuvoa, olisin tosi kiitollinen!
    Moro!
    En tuossa Fasttechin paketissa näe mitään laturia? Latausjohto kyllä näkyy, mutta sehän tulee yleensä mukana. Laturiksi käy vaikka puhelimen laturi

    Cubis Pro täytetään ilman mitään vanuja eli kaadetaan litkut tankkiin
    Atopään kesto riippuu niin monesta asiasta, et mahdoton sanoa kestosta. Minulla on kohta kuukauden ollut tuo sama atopää, nestettä mennyt n. 50ml läpi..
    Tankit voi toki huuhdella, jos vaihtaa nestettä. Atopäänkin voi vaihtaa tai sit ei, se edellinen maku kyllä häipyy jossain vaiheessa. Itse olen katsonut helpoimmaksi et joka nesteelle on oma tankki
    Tuon Cubis Pron mukana tulee muutama erilainen atopää eli ehkä kannattaa kokeilla ensin mikä sopii itselle ja vasta sitten tilaa niitä lisää???
    En mä nyt muuta osaa sanoa, näin hätäseen

    Tai no vois vielä vinkata, että noita laitteita olis hyvä olla useampia kuin 1 kpl, jos sattuu hajoamaan tms. niin ei tarvi heti norttia hakea kiskalta

    Nuo sun ehdottamat akut on ihan jees
    Itse ottaisin LG HG 2 3000mAh akut, kestää hieman pidempään

    Ps. Tuossa olis tollanenkin laite eli käytännössä Evic Two ja Cubis Pro vähän simppelimmässä paketissa
    https://happyjuice.eu/fi/aloituspakk...uspakkaus.html
    Viimeksi muokannut arskaxx; 09.08.16 kello 12:54.

     
     
  19. #3199
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tai no vois vielä vinkata, että noita laitteita olis hyvä olla useampia kuin 1 kpl, jos sattuu hajoamaan tms. niin ei tarvi heti norttia hakea kiskalta
    Shazli: Tämä Lisäksi kannattaa myös hankkia yksi itsekorjattava/-rakennettava RTA-tankkiato (ja lankaa & pumpulia jemmaan), sillä sellaisen kanssa ei ole väliä jos valmiit atopäät pääsevät loppumaan. Helpoimmalla pääsee jos hankkii sellainen clearon, johon käy sekä valmisatot, mutta tukee myös tee-se-itse-rakentamista. Esim. Kangertechin Toptank Minin mukana tulee sekä valmiita atopäitä, että rakennettava RBA-osa.

    Ei kannata lainkaan pelätä noita rakennettavia tankkiatoja, sillä ei se vastuslangan ja pumpulin vaihtaminen ole mikään vaikea projekti. Itsekin arastelin ja lykkäsin RTA:n hankkimista turhan pitkään ja kun sain ensimmäisellä kerralla setupin kohdalleen, niin tunsin pitkästä aikaa oikeaa onnistumisen iloa Itse asiassa lankaakaan ei tarvitse vaihtaa niin usein kuin pumpulia ja sille riittää kuivapoltto ja pikainen puhdistus ennen uuden pumpulin vaihtamista. RTA/RBA tulee myös nopeasti halvemmaksi alempien käyttökustannusten ansiosta, kun uusia atopäitä ei tarvitse olla jatkuvasti ostamassa ja yksi pumpulipaketti ja lankarulla riittää pitkäksi aikaa.

    Jos olisin nyt hankkimassa ensimmäistä modia ja clearoa, niin ostaisin juuri tuon Toptank Minin Cubiksen sijaan (tästäkin tullut jo päivitetty Cubis Pro, joka orgismallia parempi) perustuen kokemuksiini molemmista (1xToptank ja 2 Cubista + 1xPro). Modiksi jokin huokea nykypäivän vaatimukset (lämpösäätö eri langoille jne) täyttävä laite.

    Huomaa myös, että kotimaisilla kauppiailla on usein alekampanjoita menossa ja tätä kirjoitettaessa Vape-Reseptillä on -25% ale ja Vaporvandalilta saa sieltäkin -20% (jos vaan tavaraa on jäljellä). Näillä alennuksilla suosin mielelläni kotimaisia yrittäjiä, sillä esim. tuo linkittämäsi FT:n paketti ei enää olekaan niin halpa kun päälle lätkäistään 24% alv tuonnin yhteydessä (voi toki tulla läpi Tullin huomaamattakin). Puffillakin on myymälässä selvästi huokeammat hinnat kuin nettikaupan puolella.

    Ai niin ja niksanesteiden oston kanssa alkaa tulla kiire, sillä 15.8. jälkeen et saa tilata kuin max. 20mg/ml-vahvuudella max. 10ml:n pulloissa ja Suomessa ensimmäiset nikotiininesteet pääsevät myyntiin tod.näk. vasta helmikuussa 2017

     
     
  20. #3200
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    kajaani/kainuu
    Viestit
    107
    paskanmarjat niitä tarvi vaihdella eri makujen välillä. tulee toisinaan mukavia makuyhdistelmiä kun miksailee pullojen jämiin eri nesteet,ainoastaan mentholi on semmonen mulla joka peittää kaikki edeltävät maut alleen. kukin tyylillään.

    ja mikäli ketään kiinnostaa,niin ei mulla oo tästä istick powerista muuta huonoa sanottavaa ku tuo latauspaikka on pohjassa,ei kylessä kuten 50w istickissä. koko on aika sama molemmissa,power hieman isompi. akku kestää varmasti kaksi päivää minun käytöllä,ehkä kolmattakin kun ajelee bellusta dual parallel coililla 30w tehoilla.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •