Sivu 153 / 184 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 53103143149150151152153154155156157163 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,041 - 3,060 / 3676

Aihe: Mikä modi kannattaa hankkia?

  1. #3041
    Mikä modi mulle? Vaatimuksena pieni koko (nykyinen on vtc mini ja se on jo riittävän pieni). Tehoa riittää 50w. 0.2ohmin, tai ainakin 0.5 atoille pitäisi toimia. Akunkesto plussaa ja muutenkin saisi olla laadukas. 18650 akulla.

     
     
  2. #3042
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terotero Näytä viesti
    Mikä modi mulle? Vaatimuksena pieni koko (nykyinen on vtc mini ja se on jo riittävän pieni). Tehoa riittää 50w. 0.2ohmin, tai ainakin 0.5 atoille pitäisi toimia. Akunkesto plussaa ja muutenkin saisi olla laadukas. 18650 akulla.
    Vaihtoehtoja paljonkin, mutta ensimmäisenä tulee mieleen Eleaf iStick Pico, löytyy monestakin kaupasta.
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #3043
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    sx mini m class olisi ihan hyvä, isompi kuin vtc mini, mutta istuu paljon paremmin käteen. t. molemmista kokemusta.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  4. #3044
    Noita molempia olen katellut. Saako rahalle vastinetta jos laittaa vähän enemmän. Vesi / pölytiiviitä ei taida juuri olla? Entäs nuo ipv:n modit, tekeekö niillä mitään, esim d2?

     
     
  5. #3045
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Sx mini ml Sarjalainen on vielä vähän pienempi kuin M-sarjalainen. Jos on varaa sijoittaa niin suosittelen lämpimästi. Pico on kyllä hintaansa nähden todella hyvä vaihtoehto.

     
     
  6. #3046
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    sx mini m class olisi ihan hyvä, isompi kuin vtc mini, mutta istuu paljon paremmin käteen. t. molemmista kokemusta.
    SX mini M class on palvellut kyllä todella hyvin ja lämmönsäätö toimii ok. Paras modi mitä mulla on ollut.

     
     
  7. #3047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terotero Näytä viesti
    Noita molempia olen katellut. Saako rahalle vastinetta jos laittaa vähän enemmän. Vesi / pölytiiviitä ei taida juuri olla? Entäs nuo ipv:n modit, tekeekö niillä mitään, esim d2?
    Ipv5 on omassa käytössä toiminut hyvin. Ei mitää valittamista. Lämmönsäädöstä en tiedä kun moista käytä ollenkaan
    Imagination is the most important thing the human mind has

     
     
  8. #3048
    Ok. No en minäkään tuota lämmönsäätöa alun intoilun jälkeen ole käyttänyt. Maksaako se tuo mini ml tuon kaksisataa kaikkialla ja saako siihen rahaan vielä parempaa?

     
     
  9. #3049
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kannattaisiko laittaa ennemin ostoilmoitus Kirppikselle S-sarjan Ministä jos et lämpösäätöä tarvi?
    Tuo ML saanut ristiriitaista palautetta.
    KGO & Twist

     
     
  10. #3050
    Kuinka tuo s-sarjalainen eroaa m-sarjasta? Muutakin kuin lämmönsäätö, onko isompi, käykö teräsvastus? Onko usb-latausmahdollisuutta hätätilanteisiin? Toptank mini mulla on nyt clearona. Ihmeitähän mä en siis vaadi, kunhan on laadukas ja toimii

     
     
  11. #3051
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ss-vastus nyt käy (miltei) kaikkiin vw-vekottimiin, koska se toimii myös vw-ajossa,(No shit!).
    Tuon kokovertailun sä varmaan parhaiten selvität selaamalla modin ketjua tai tsekkaamalla jonkin M-sarjalaisen revikan.
    KGO & Twist

     
     
  12. #3052
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terotero Näytä viesti
    Kuinka tuo s-sarjalainen eroaa m-sarjasta? Muutakin kuin lämmönsäätö, onko isompi, käykö teräsvastus? Onko usb-latausmahdollisuutta hätätilanteisiin? Toptank mini mulla on nyt clearona. Ihmeitähän mä en siis vaadi, kunhan on laadukas ja toimii
    S on kulmikkaampi, muuten samankokonen.
    Aavistuksen kevyempi, mulla ainakin käteen istuu pikkusen paremmin kuin M.
    Mulla musta M ja SS/Musta S. M on kädessä pikkasen liukkaampi.
    S:ää et taida saada oikein uutena enää, M irtoaa esim PinkMulelta ihan hyvään hintaan.

     
     
  13. #3053
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Q-class joutaa nyt unohduksiin liiallisten korkeusseikkojensa tähden, ja nyt tarvis tilalle korvaavaa ideaa.

    Dual, piirillinen, laadukas (hintalappuun 100 - 200+rapiat €), hillitty koko (ainakin matalampi kun SX Q-class), mitäs vielä.. Joku muu kuin Sigelei 213.

    Mikä se/ne voisi olla?
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  14. #3054
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Vielä mahtuu yksi modi kotiin, ja tällä kertaa se saisi olla valkoinen, päivitettävällä firmiksellä ja yhdellä 18650-akulla. Mitä vaihtoehtoja niitä mahtais olla? Ite oon pyöritelly vaihtoehtoina Evic Miniä, Subox Miniä ja Vape Forwardin Litea. Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan.


    "Find your own gods, not in dreary chapels and decimal shrines, but under the stones and streams, in faint mist on familiar hills, through soft morning light, behind the shadow of trees..."



     
     
  15. #3055
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Wismecin presa 75w on varteenotettava vaihtoehto. Tsekkaappa sitä myös valintaa tehdessä.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  16. #3056
    Höyrykonkari Krrk's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    274
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smegmake Näytä viesti
    Vielä mahtuu yksi modi kotiin, ja tällä kertaa se saisi olla valkoinen, päivitettävällä firmiksellä ja yhdellä 18650-akulla. Mitä vaihtoehtoja niitä mahtais olla? Ite oon pyöritelly vaihtoehtoina Evic Miniä, Subox Miniä ja Vape Forwardin Litea. Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan.
    iStick Pico valkoisena?
    Mahtava hinta-laatusuhde ja käytössä mukava.

    Itse arvon ostaisiko toisen Encom Voidrayn, jotenkin tykästynyt tähän.
    Valkoisena aika ovelan näköinen.
    4309400-15.jpg

     
     
  17. #3057
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nii-in. Mikähän? Mulla on kaksi eleaf istick 40w TC ja yksi minivolt. Vaihtelun vuoksi joku muu hyvä ja edullinen nautiluksen alle. Watteja ei siis tarvita paljoa. Koko saa olla samaa luokkaa kuin tuo eleaf istick 40w TC mutta ei mielellään isompi... Mikähän se olisi hyväksi todettu ja edullinen? P.S. Tai no leveyttä saa olla enemmän mutta ei korkeutta. Vai onko oikea termi: syvyys vaiko paksuus? Saman paksuinen kuin tankki siis saa ja pitääkin olla.

     
     
  18. #3058
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Olisko se sitten tuo pico vaan?

     
     
  19. #3059
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Olisko se sitten tuo pico vaan?
    Nautilus näyttää pikkasen isolta Picon nenässä
    Nautilus äksälle tilasin Picon kaveriksi, saas nähdä miten sopii ?

     
     
  20. #3060
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Nautilus näyttää pikkasen isolta Picon nenässä
    Nautilus äksälle tilasin Picon kaveriksi, saas nähdä miten sopii ?
    Saattaahan tuo olla vähän niinkin... Täytyy ainakin pitä tipit lyhyinä!

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •