Sivu 130 / 184 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3080120126127128129130131132133134140180 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,581 - 2,600 / 3676

Aihe: Mikä modi kannattaa hankkia?

  1. #2581
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    2
    Uutta modii oisin ettimässä ja toi sigelei 150w vaikuttas aika lupaavalta. Jos olis parempaa vaihtoehtoa tohon 100e budjettiin Fasttechilt nii ehdotuksia otetaan vastaa.
    Tää menee vähän offtopicciin mutta jos jotain sub-ohm tankkii joku suosittelis siihe kylkee. Onnistuin nimittäin paskomaan subtankin vai pitäskö vaan tilata uus samanlaine?

     
     
  2. #2582
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Nilsiä
    Viestit
    5
    En ainakaan suosittele ostamaan Smokin XPro M80 Plussaa. Kolme kuukautta se ehti olla käytössä, kunnes usb-portti ilmeisesti irtaannutti itsensä kiinnityksistään ja lataaminen ei siten enää onnistu. Laitteella on 60 päivän takuu eli eipä auta vurnuta. Pistin tilaukseen Eleafin iStick 100W modin. Pitää kirjailla tälle foorumille omat tuntemukset kunhan on päässyt laitetta testaamaan. Sub-ohm tankiksi voin omalta osaltani suositella Sensen Heraklesta. Makua ja höyryä riittää, mutta nestettä tietty kuluu siinä määrin, että varapullo pitää olla aina matkassa jos lähtee postilaatikkoaan pidemmälle käymään.

     
     
  3. #2583
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja borracho Näytä viesti
    En ainakaan suosittele ostamaan Smokin XPro M80 Plussaa. Kolme kuukautta se ehti olla käytössä, kunnes usb-portti ilmeisesti irtaannutti itsensä kiinnityksistään ja lataaminen ei siten enää onnistu. Laitteella on 60 päivän takuu eli eipä auta vurnuta.
    Julkaisusta asti käytössä ollut, eikä ole mitään vikaa ilmennyt. Ja tosiaan, päivittäisessä käytössä ainoana boxina. Tiedä sitten miten muilla noi simahtelee tai usb -telakka irtoilee.
    Itse olen ollut tyytyväinen!

     
     
  4. #2584
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Jos tehokasta ja suht kompaktia modia etsii niin iJoy A160 olis hyvä ehdokas.
    Parisen viikkoo ollu käytössä eikä mitään miinuksia oikein tule mieleen.

     
     
  5. #2585
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Nilsiä
    Viestit
    5
    M80 oli kovasti omaan mieleeni kyllä, mutta jatkossa ostan modeja, joiden akut voi iskeä myös erilliseen laturiin. Usb-mahdollisuus vaihtoehtona tietty plussaa.

     
     
  6. #2586
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja borracho Näytä viesti
    M80 oli kovasti omaan mieleeni kyllä, mutta jatkossa ostan modeja, joiden akut voi iskeä myös erilliseen laturiin. Usb-mahdollisuus vaihtoehtona tietty plussaa.
    iStick 100w?

    Ainoa miinus minkä löytänyt tällä hetkellä on USB-latausliitin laitteen pohjassa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #2587
    Minkäslaisia kokemuksia ihmisillä on tuosta SMOK M80:stä ja Kangerin SubOx Mini boxmodista? Tässä nyt harkitsen boxmodin ostoa mikäli tämä nykyinen EMOW on ihan kaput eikä mene takuuseen. Myös muille boxmodeille olen avoin mikäli on jokin yleinen ja hyväksitodettu malli, hintaluokasta 50-80e

     
     
  8. #2588
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tairamaa Näytä viesti
    Minkäslaisia kokemuksia ihmisillä on tuosta SMOK M80:stä ja Kangerin SubOx Mini boxmodista? Tässä nyt harkitsen boxmodin ostoa mikäli tämä nykyinen EMOW on ihan kaput eikä mene takuuseen. Myös muille boxmodeille olen avoin mikäli on jokin yleinen ja hyväksitodettu malli, hintaluokasta 50-80e
    M80+ ollut itsellä päivittäin käytössä jo melko kauan. Ei mitään vikaa, ja akku kestää pirun hyvin jopa alle ohmisilla atoilla. Lämpösäätö tässä ei toimi, mutta hyvä wattiboksi omasta mielestäni. Suboxista en osaa sanoa muuta kuin kivan näköinen kikkare varsinkin valkoisena.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #2589
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tairamaa Näytä viesti
    Minkäslaisia kokemuksia ihmisillä on tuosta SMOK M80:stä ja Kangerin SubOx Mini boxmodista? Tässä nyt harkitsen boxmodin ostoa mikäli tämä nykyinen EMOW on ihan kaput eikä mene takuuseen. Myös muille boxmodeille olen avoin mikäli on jokin yleinen ja hyväksitodettu malli, hintaluokasta 50-80e
    subox mini ollut käytössä kolmisen viikkoa. Ensimmäinen modi.
    Toimii loistavasti mutta vaatii vähän huoltotöitä esim kattavan puhdistuksen vähintään kerran viikkoon muuten voi esiintyä vuotoja.
    Akku ei tule mukana mutta itselläni 3 akkua suurin piirtein yhen patterin kuluttaa 1-2 päivää tehokkaassa käytössä.
    Suosittelen lämpimästi.
    Ollut helppo ja edullinen vehje.
    Tilasin fasttechiltä.
    Viimeksi muokannut kiryo; 24.08.15 kello 19:39.

     
     
  10. #2590
    Xpro m80+ itsellä hyvin kestänyt käyttöä. Kerran kännissä tiputettu asfaltille vyötärön korkeudelta ja lukemattomia muita pahoinpitelyjä kokeneena wörkkii edelleen ilman minkäänlaisia ongelmia.

     
     
  11. #2591
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    8
    Onko tuo Eleaf iStick 40W kannattava hankinta? Ego2.pl:stä saisi suht halvalla, nesteetkin saa samalla tilattua yms. Plussaa sekin että tikussa sisällä akku ja usb-lataus. Lähinnä tuo kestävyys ja käytännöllisyys kiinnostaa. Aikaisemmin ei ole kokemusta kuin Vamosta (ja mekaanisista), mikä toimikin OK puolisen vuotta kunnes menin sen hukkaamaan. Veikkaan kuitenkin että tämä 40W iStick vetää pitemmän korren.

    Niin joo, Wattien puolesta ainakin olisi riittävä, Vamollakin vetelin alle 20W.
    Viimeksi muokannut lokki; 25.08.15 kello 13:27.

     
     
  12. #2592
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lokki Näytä viesti
    Onko tuo Eleaf iStick 40W kannattava hankinta? Ego2.pl:stä saisi suht halvalla, nesteetkin saa samalla tilattua yms. Plussaa sekin että tikussa sisällä akku ja usb-lataus. Lähinnä tuo kestävyys ja käytännöllisyys kiinnostaa. Aikaisemmin ei ole kokemusta kuin Vamosta (ja mekaanisista), mikä toimikin OK puolisen vuotta kunnes menin sen hukkaamaan. Veikkaan kuitenkin että tämä 40W iStick vetää pitemmän korren.
    Mun mielestä sisäänrakennettu akku on iso miinus

    Usbilataus on kyllä hyvä varalle olla

     
     
  13. #2593
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mun mielestä sisäänrakennettu akku on iso miinus

    Usbilataus on kyllä hyvä varalle olla
    Varmaan mukana vähän uutuudenviehätystäkin, mutta iStick 100w mallia voin suositella. Tupla-akut rinnankytkettynä ja USB latausmahdollisuus.

    EDIT: ne huonot puolet: säätönapit helisee ravistettaessa, 510 liitin hivenen liian ylös asennettu - jää rako modin ja aton väliin, akkuja vaihtaessa näyttö kääntyy tehdasasetukseen, USB latausliitin pohjassa
    Viimeksi muokannut Beenari; 25.08.15 kello 14:01.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  14. #2594
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    29
    Olen nyt yrittänyt ettiä +100w modia mahdollisimman halvalla onko kellään mitään ns. "listaa" halvimmista +100w modeista..

     
     
  15. #2595
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Taitaa istikin 100w olla halvimpia isoilta toimittajilta, kiinasta ~30€ posteineen.

     
     
  16. #2596
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    29
    Milellään etsin sitä vähintään 100w targettina olisi 150w:| pudjetti on siinä 70-100e paikkeilla

     
     
  17. #2597
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    iJoy A160 on ollut todella hyvä. Kiinasta saa n.50€.

     
     
  18. #2598
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Sigge 150 TC menee tuohon budjettiin.

     
     
  19. #2599
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    29
    kattelin vähä tuota 200w teslaa.. mutta mnistä se kannattaa tilata...

     
     
  20. #2600
    Pitäis uus kiinteä akkunen modi hommata. Löytyy jo istick 50w joka toiminu moitteetta mut en mä uutta samanlaista halua vaan jotain vaihtelua. Yli 4000mah pitäis löytyä akusta tehoa ja hinta jotain 60-80e. Nyt on oikeastaan kaks vaihtoehtoa smokin xpro m80 ja joyetech evic vt 60w. Olin jo tilaamassa tota smokia mut sit muistin et on ollu todella paljon laatuvaihtelua ja todella monella ollu jotain häikkää sen kanssa. Evic on mielestäni paljon rumempi ja onha se hitusen kalliimpikin. Lämpösäätöä en käytä enkä usko et tulen käyttämäänkään kun lähinnä menthol nesteitä höyryttelen

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •