Sivu 10 / 184 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910111213142060110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 3676

Aihe: Mikä modi kannattaa hankkia?

  1. #181

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tippuri Näytä viesti
    voiko aw imr 18350 pattereita ladata trustfire tr-001 laturilla?
    Kyllä

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    118

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Nyt on Timeeastilla myynnissä 6V E-poweri! Toimii kahdella 16340-patterilla. Muotoilukin on uudenlainen.

    http://www.timeeast.net/e-power-18650-3.7/-6v-kit---new!!/e-power-18650-6v-starter-kit-2000mah_p410.html
    &quoton't follow leaders, watch your parkin' meters."
    -Bob Dylan-

     
     
  3. #183
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Olisiko Sparki SP3 järkevä hankinta? Näyttää hyvältä ja mahtuu käteen 16340 akulla. Saakohan sitä muualta kuin sparkplugforsmokers.com kaupasta, jossa postikulut on lento kuuhun ja takaisin marsin kautta -tasolla. On liikaa kun laite maksaa 16$ ja posti 25$/kpl!
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  4. #184
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    118

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Velholle on ilmestynyt RoughStack- modi. Antaa maksimissaan 7,4 volttia. Kellään kokemuksia tästä masiinasta? Hintaa on vaan 34£.
    &quoton't follow leaders, watch your parkin' meters."
    -Bob Dylan-

     
     
  5. #185
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Guitarman93 Näytä viesti
    Velholle on ilmestynyt RoughStack- modi. Antaa maksimissaan 7,4 volttia. Kellään kokemuksia tästä masiinasta? Hintaa on vaan 34£.
    Samaa laitetta löytyy myös rapakon takaa eli valmistajalta itseltään -- http://www.madvapes.com/RoughStack_c_214.html

    Ainakin varaosat löytyy kyseiseltä sivulta, vaikka ei laitetta sieltä hankkisikaan.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    RoughStack:ssä on nappi epäkäytännöllisesti päällä. Tuon kanssa tulee haasteita isomman aton/carton kanssa tai viimeistään tankkia sovitellessa.

     
     
  7. #187
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Nappi on joo epäkäytännöllinen jollei ole jatkopalaa että saa tankit tai edes mega DCC:n korkeemmalle... mutta muuten aika koukuttava laite.. varsinki pienenä itelle tuli tuo lahonneen e-powerin korvaajaksi ja hyvin on pelannu :P

     
     
  8. #188

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Ja sitten lahos oma RS.. ei voi oikein suositella. Kaapeli sisältä kärynnyt ja ottanut runkoon ja veti koko vehjeksen oikariin. Kuumuu muuten aika miehekkäästi AW IMR patteri tuolloin !
    Aika onneton ja jäykkä kaapeli sieltä löytyi.

    Pitäs saada joku kestävämpi tilalle, oikeen tykännyt tuosta heppoisesta napistakaan kokoaikana, ehkä kk kesti. Tai sitten pitäs noihin kuoriin kehittää jotain fiksumpaa. Tuo pohjajousikin on ala-arvoinen suoritus ja liian jäykkä, syö kierrettä turhaan kun liian kova ponnistamaan.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  9. #189
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Vissiin kytkimeltä liittimeen menevä johto.. muita tuossa olekkaan no itellä onneks vaihtokytkimiä opn pari tuolla joten eipä tuu sekään hätä Ja jousi ei kyllä ole mikään laatu tuote mutta toimii ja ajaa asiansa tuota mietin että miten voi olla jousi jäykkä jos ite tungin omaan masinaan smokin 2200mah akun ja siinä alko oleen jäykkyyttä...

     
     
  10. #190
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Kyllä se tuo mekaaninen Modi on vaan toimivuudeltaan yliveto. Mako tai Doni... Mako on halpa mutta samallaa rahalla mitä doni maksaa voi rakentaa pari eri kokoista Makoa. Makon patterivalikoima vain on paljon suppeampi kun taas Doniin voi lyödä sisälle melkein mitä tahansa pattereita...

    Ja niin vielä se että Makon ja Donin osat on sopivia keskenään....


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  11. #191
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Mikä modi kannattaa hankkia?

    Mekaaninen toimii toki vakaasti, mutta se yleisin sweet spot- alue, eli 4,5 - 5,5 jää ongelmallisksi, koska kokeilemillani 5 v paristoilla ei se toimivuus ole aiheuttanut riemunkiljahduksia.
    KGO & Twist

     
     
  12. #192
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Kohtahan tuleepi myyntiin tuo ihmekapistus The kick by Evolve, eli samantyyppinen vw säätöpiiri kun darwinissakin. Pitäisi käydä heittämällä 18650 modeihin 18490/18500 IMR akun kanssa.
    Huhut kertoo että kuun vaihteessa tulee markkinoille ja hinta 40$ paikkeilla

    http://www.e-cigarette-forum.com/for...-evolv-22.html

     
     
  13. #193
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    No ei se nyt oikeastaan samanlainen ole kuin Darwinissa. Kyseessä siis ihan simppeli VV piiri eli toiminto on vain preset voltti määrä ja ei muita ominaisuuksia paitsi tietenkin regulointi ja suojaukset.

     
     
  14. #194
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Tuota missäs noin on sanottu? Itse olin siinä vaikutelmassa, että Kick ON Darwin, rajoitettuna vain 10 watin tehoon.
    KGO & Twist

     
     
  15. #195
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Itse en huomaa kyllä mainittavaa eroa 4,2v modi vs eGo. Että höyryjen takia mielestäni sellainen päivitys on turha.

    Kunnon laturin kanssa modin plussa on sitten akut. Voi pitää vara-akkua taskussa ja lataushuolet helpottuu. Vielä esim don mininä, akut ovat pieniä ja kuitenkin ok kestoisia. Suurempana kesto on taas eri luokassa. Mutta itselle paremmin sopii mini, ei tarvitse miettiä akun tilaa kun vara-akku taskussa ja lähtee ulos.

    Ja asia erikseen on sitten tupla-akku, tehot nousee uudelle kertaluokalle. Ja vv, jolloin voi säädellä höyryjä. Sinällään vv ei anna enempää tehoa (jopa vähemmän), mutta max tehot pystyy säätämään eri vastuksille. Jos haluaa vain älyttömästi potkua, tupla-akuilla 6 tai 8,4v saa potkua. LR ato ja LR kartot ovat kyllä riittäneet itselle (4,2v).

    Muoks, 4,2v max about ilman kuormaa eli normi 3,7v akku mikä nyt antanee 3,5-4v pihalle kuormasta riippuen..

     
     
  16. #196
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tuota missäs noin on sanottu? Itse olin siinä vaikutelmassa, että Kick ON Darwin, rajoitettuna vain 10 watin tehoon.
    No siis tuon kuvan olen saanut ECF:ltä, että kyseessä on vaan voltti säätö piiri suojineen joka tiputetaan modiin, eihän siinä periaatteessa ole muuta yhteistä Darwiniin kuin valmistaja ja toimintaperiaate kun ei kuitenkaan ole noita Darwinin laajoja menu optioita jne mukana.

     
     
  17. #197

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tuota missäs noin on sanottu? Itse olin siinä vaikutelmassa, että Kick ON Darwin, rajoitettuna vain 10 watin tehoon.
    Jeps, näin on kerrottu. Voi vielä muuttua mutta 10W on kyllä melko alhainen. Itse kun yleensä vapottelen 1.5ohmin attya 4.2Voltilla mikä antaa 11.7Wattia.

     
     
  18. #198
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tuota missäs noin on sanottu? Itse olin siinä vaikutelmassa, että Kick ON Darwin, rajoitettuna vain 10 watin tehoon.
    Jeps, näin on kerrottu. Voi vielä muuttua mutta 10W on kyllä melko alhainen. Itse kun yleensä vapottelen 1.5ohmin attya 4.2Voltilla mikä antaa 11.7Wattia.
    Millä laitteella imuttelet tuollasilla säädöillä?

     
     
  19. #199

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tuota missäs noin on sanottu? Itse olin siinä vaikutelmassa, että Kick ON Darwin, rajoitettuna vain 10 watin tehoon.
    Jeps, näin on kerrottu. Voi vielä muuttua mutta 10W on kyllä melko alhainen. Itse kun yleensä vapottelen 1.5ohmin attya 4.2Voltilla mikä antaa 11.7Wattia.
    Millä laitteella imuttelet tuollasilla säädöillä?
    buzz pro. 1.5 ohm LR ato @4.2V. Wattia siis 11.72.

     
     
  20. #200
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Mikä modi kannattaa hankkia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tuota missäs noin on sanottu? Itse olin siinä vaikutelmassa, että Kick ON Darwin, rajoitettuna vain 10 watin tehoon.
    Jeps, näin on kerrottu. Voi vielä muuttua mutta 10W on kyllä melko alhainen. Itse kun yleensä vapottelen 1.5ohmin attya 4.2Voltilla mikä antaa 11.7Wattia.
    Millä laitteella imuttelet tuollasilla säädöillä?
    buzz pro. 1.5 ohm LR ato @4.2V. Wattia siis 11.72.
    Ok

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •