Sivu 22 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121819202122232425 ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 487

Aihe: Silicaa ja vastuslankaa; haivenista ja niiden setupoinnista keskustelua

  1. #421
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Kiitoksia. Tiistaina siis apteekkiin. Hyvät pääsiäiset sinne.

     
     
  2. #422
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Poppamies Näytä viesti
    Pittääkö sille lähimarketin pumpulille muuta tehä kun keittää? Täytyypi pääsiäisen jälkeen koittaa tehä ensimmäistä kertaa setupit näihin: Vision V.Tox BCC Clearomizer vaihtosydän (5kpl) | www.sauhuton.com - Höyryttelijän valinta! Näyttää ihan samalta ku Protankissa. Eikös tuo 0,20mm kanthal ole ihan sopiva tuohon touhuun?

    Innokin itaste ver3 ajelen.
    Suosittelisin mielummin .25 kanhalia ja jos microcoilia meinasit nysvätä niin .30 ja .32

     
     
  3. #423
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Jos Poppamies meinaa tuplacoilia tehdä niin ohuempi parempi, ei tartte niin pitkää pätkää. Voi tulla mahtumisongelmia.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  4. #424
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Parit setupit tullut väkästettyä tosta kynttilälangasta ja sehän on perkele ok! Imee nestettä kuin h**** Ku**** eikä keittämisen jälkeen ole sivumakuja.
    Semmonen miinus tossa on, että kuluu loppuun ainakin mulla nopeasti. Esim. Magoossa tai Ithakassa nousee verenpaineet ihan uudelle tasolle, kun saa vääntää joka kolmas päivä uutta settiä

    Spheroidissa en ole vielä kokeillut, mut vähän epäilyttää miten pelittää.

    Kaiffarissa aika ok tavaraa, saa nätin setupin tehtyä eikä rispaa minnekään.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  5. #425
    Päivää.Ostin tuossa SMOK RSST korjattava/rebuildable mesh tankkiatomisaattori SS.Siihen pitäisi tehdä nyt setup.Mitä tarvikkeita ja mistä tarvikkeet kannattaa ostaa.Vaihtoehtoja näytti olevan siinämäärin, että näin mallikkona vaikea tietää mitä ottaa.Vaijeri wick olen jatellut laittaa,kun vaikuttaisi yksinkertaiselta.Kokeilin tilata vaijeria tuolta http://www.vape-atomizer-mesh.com sivulta,mutta kun laittaa tavarat koriin,menee kassalle,täyttää tiedot ja laittaa että mene eteen päin heittää kokoajan http://www.vape-atomizer-mesh.com/products/info.html sivulle takaisin ja muutapa se ei teekkään.onko muita sivuja josta saa?

     
     
  6. #426
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Tuolta saat vaijeria ainakin:

    Vaijeri wick | VapeTalo.fi

     
     
  7. #427
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Tää olis puffin hienosyisen kanssa kovinta shittiä Delin avohoitolassa :

    Voodoowool

    Silica wick -lanka imulanka 3mm punottu

    Puffin lankaa Kaiffariin, Magoo ja Ithaka sit tolla Voodoowoolilla. Spheroidiin testaan 0.5mm Voodoowoolia kolmella/neljällä langalla.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  8. #428
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Silicaa ja vastuslankaa; haivenista ja niiden setupoinnista keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JAKKE88 Näytä viesti
    Mitä tarvikkeita ja mistä tarvikkeet kannattaa ostaa.
    Muista että vaijerin kanssa tarvitsee myös meshiä (tai esim. 100% puuvillapumpulia), koska vaijerin ympärille ei suoraan voi kääriä vastuslankaa (kanthal). Vaijeri lämpiää sen verta hitaasti etten itse tykkää sitä käyttää.

    Jokatapauksessa tarvitset:
    - Mesh (#200 - #500)
    - Toho
    - Kanthal A1 (0,25 - 0,5mm, 0,32mm taitaa olla yleisin)
    - Sakset

    Lisäksi esimerkiksi teräväkärkiset pinsetit auttaa rakentamisessa. Mulla on sellaset jotka avautuu puristaessa, ja en millään haluaisi olla ilman. Samoin sivuleikkurit on tosi jees. Motonetistä saa sellaiset jotka on viistetty eri päin normaalista, eli ne leikkaa reunasta. Tykkään.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  9. #429
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Olisko meshin rullaus triidi parempi?
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #430
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    52
    Imeo on aloittanut "ristiretken" kanthalia ja nichromea vastaan. Ratkaisuna näiden tuottamiin myrkyllisiin kaasuihin on "biohajoava" titanium.

    Titanium wires and Titanium ready wires

    Perustelut on pikkasen köykäsiä vielä. Tyyliin, että palaneella paistinpannulla tehty ruoka on epäterveellistä.

    Voisi sanoa, että yleisestikin aika vähän löytyy mitään varsinaista tieteellistä näyttöä höyryttelyyn liittyen. Kaikki on vähän oletusten ja arvailujen varassa. No, muutaman kymmenen vuoden kuluttua ehkä nähdään, että seuraako höyryttelystä jotain terveydelle. Tupakoinnin haitallisuuskin on itseasiassa tilastollinen tosiasia eikä mikään aukottoman kausaalisesti osoitettu tapahtuma.

     
     
  11. #431
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    En nyt keksinyt muutakaan paikkaa, mihin tämän laittaa, kysyn nyt sitten tässä.
    Pitkään jo vaivannut yksi homma. Mulla on näitä meshvehkeitä jo useampi. Lankaa on kulunut ja homma alkaa olla hallussa. Kayfunin hankintaa pohtinut, tai joku pumpuliato kummiskin. Mutta sanokaa nyt mulle, että miten tuo homma oikein eroaa siitä, että tuunaan pumpulilla täytetyn mikrocoilin meshaukon päälle ja sullon nöyhdät tankkiin….? Piruuttani olen tuollaisia jonkun vääntänyt, kun mm Todd sellaisella jossain filmillä höyrytteli. Tuollainenhan on itseasiassa kuin dripperi tankilla. Eli miksi hitossa hankkisin Kayfunin, kun tuo toimii käsittääksni aivan erinomaisesti…? Tai varmaan hankin kummiskin, kun se nyt vaan pitää kokea, mutta silti, miksi...

     
     
  12. #432
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Kaiffariin voi toki vääntää u-meshinkin On se 1 parhaista atoista ikinä.

    Tuosta Titaniumista niin... En ole itse kokeillut ikinä, mutta. muutamat jannut on kertoneet setupin räjähtäneen naamalle (ei siis millään Anime mittakaavalla vaan rajumpi POKS ja kipinää lentää). Stealthvapella sitä oli myynnissä, mutta ei ole näkynyt hetkeen listoilla.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  13. #433
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Ehkä tyhmä kysymys mutta jos oletetaan että saan atoon unelmacoilin kääräistyä ja tulee silican vaihto ajankohtaiseksi, pystyykö silican millään konstilla vaihtamaan uuteen vaihtamatta kanthalia vai meneekö pumpulihommiksi jos haluaa pitää saman coilin uudessakin setupissa?? Voiko silican pään esim polttaa toholla niin että sen saisi pujotettua coilin läpi vai mikäs tässä on homman nimi?

    Tackar!

     
     
  14. #434
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mä olen taivuttanut Kanthalin U:n malliseksi ja vetänyt jollain sopivalla "työkalulla" coilin läpi. Useimmiten teen koukun jostain jämä kanthalista.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  15. #435
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    61
    Polttamalla sitä ei saa tiiviimmäksi, ei välitä liekistä mitään. Polta ennemmin puhtaaksi, niin ei tarvitse vaihtaa. Jos syystä tai kolmannesta kuitenkin yrität vaihtaa, ota ylimittainen pätkä, teippaa pää tiiviiksi niin voi onnistua pujottaa, vedä riittävän pitkälle ja leikkaa teippiosuus pois.

     
     
  16. #436
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Kiitos vastauksista molemmille! Pitänee pistää jotain silicaakin siis tilaukseen kun pumpuli ollut viimeaikoina käytössä!

     
     
  17. #437
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja antton Näytä viesti
    Imeo on aloittanut "ristiretken" kanthalia ja nichromea vastaan. Ratkaisuna näiden tuottamiin myrkyllisiin kaasuihin on "biohajoava" titanium.

    Titanium wires and Titanium ready wires
    Vau. Huge vapour & no burnt taste!
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  18. #438
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Vau. Huge vapour & no burnt taste!
    Täytyykö siinäkin taas pudottaa niksaa puoleen
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  19. #439
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Tilasin testiin lyhyen pätkän G-Plat piuhaa. Sikakallistahan toi on kun pari metrii makso 8€. Pitihän se nyt kuitenkin testata. .4 narua tuli ja kääräsin microcoilin kaiffari klooniin. Ohmit asettu 0.7 tais olla 9 kieppiä tollasen 2mm poranterän ympärille. Kanthaaliin verrattuna tässä kieltämättä on pieni ero. Antaa aavistuksen läpösemmät höyryt ja maku tulee hieman terävämmin. Ero ei todellakaan ole niin iso kui Rip vitunärsyttävä trippers mainosti. Ero on hyvin pieni, mut sen kuitenkin huomaa. Tää kuumenee nopeemmin, mut toisaalta tuntuu jäähtyvän hitaammin kuin kanthal. Sikahintaisuuteen nähden etu on liian pieni. En tilaa lisää. Käytän kuitenkin tämän pätkän loppuun.

    + helppo vääntää coilia, kun tämä on pehmeämpää kuin kanthal, pitää muodon paremmin
    + aavistuksen terävämpi maku ja lämpimämpi höyry

    - hinta ja huono hinta/laatu/höytysuhde pälyilee kusetuksen rajamailla...
    - tiiä perkele mitä metallia tuossa lienee..

     
     
  20. #440
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L_Ramone Näytä viesti
    Tilasin testiin lyhyen pätkän G-Plat piuhaa. Sikakallistahan toi on kun pari metrii makso 8€. Pitihän se nyt kuitenkin testata. .4 narua tuli ja kääräsin microcoilin kaiffari klooniin. Ohmit asettu 0.7 tais olla 9 kieppiä tollasen 2mm poranterän ympärille. Kanthaaliin verrattuna tässä kieltämättä on pieni ero. Antaa aavistuksen läpösemmät höyryt ja maku tulee hieman terävämmin. Ero ei todellakaan ole niin iso kui Rip vitunärsyttävä trippers mainosti. Ero on hyvin pieni, mut sen kuitenkin huomaa. Tää kuumenee nopeemmin, mut toisaalta tuntuu jäähtyvän hitaammin kuin kanthal. Sikahintaisuuteen nähden etu on liian pieni. En tilaa lisää. Käytän kuitenkin tämän pätkän loppuun.

    + helppo vääntää coilia, kun tämä on pehmeämpää kuin kanthal, pitää muodon paremmin
    + aavistuksen terävämpi maku ja lämpimämpi höyry

    - hinta ja huono hinta/laatu/höytysuhde pälyilee kusetuksen rajamailla...
    - tiiä perkele mitä metallia tuossa lienee..
    Muistelisin että RIPpi taisi sanoa, että ero ei tunnu aluksi mitenkään suurelta ja ne huomaa paremmin vasta kun vaihtaa takaisin kanthaliin. Hintaahan tuolla toki on, mutta köyhälle kaikki on kallista.
    Enpä ole itse kokeillut, mutta saattaa olla että jossain välissä saatan riipasta.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •