Sivu 13 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39101112131415161723 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 487

Aihe: Silicaa ja vastuslankaa; haivenista ja niiden setupoinnista keskustelua

  1. #241
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Kayfun Lite. Ainakin luetun perusteella pitäisi olla rahalle vastinetta.

     
     
  2. #242
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Silicaa ja vastuslankaa; haivenista ja niiden setupoinnista keskustelua

    Kokeilisin ekaksi Foggeria. Pitäisi olla pelaava peli ja tuohon saa kaikki, meshin, silican tai puuvillan plus tulee imuilmansäätö LASItankilla.
    Toi täyttöruuvi on hitusen ongelmallinen, jos tykkää hukkailla tavaroita.
    Plus eipä tuossa kovin paljoa köyhdy.
    A7 Oid olisi sitten se toinen.
    KGO & Twist

     
     
  3. #243
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Kaiffari/Kaiffari lite. Ei taida mitään hybridiä saada tolla hintaa?

     
     
  4. #244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Mikä olis hyvä budjetti silica ato? Alle huntin vaikka. Vai onko se ees enään "halpis"
    Kayfun Litellä ei kyllä paljoo voi mennä pieleen. Tosin tuo Fogger v2 vaikutti videon perusteella tekevän saman ja enemmänkin, mutta olen skeptinen. Jos ei nyt hirveä kiirus ole sen laitteen kanssa niin kannattaa melkeen odotella, että löytyy enemmän kommentteja Foggerista.

     
     
  5. #245
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cronic Näytä viesti
    Kaiffari/Kaiffari lite. Ei taida mitään hybridiä saada tolla hintaa?
    Editissä lukee notta hinta voi hybridin mukana nousta

     
     
  6. #246
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No sitten ei oikein ole kuin yksi järkevä hybrid, pitääkö Mister oikeasti mainita erikseen, eikös se ole itsestäänselvyys?
    Ja siinäpä ne sitten olikin. Hero on boksi ja GG tahi Sveomesto hybridikomboja ei juuri saa ja se hinta nousee 300€ pintaan.
    KGO & Twist

     
     
  7. #247
    Mister ei ehkä iske ulkonäöllisesti itselle.. Pitää harkita, josko siihen tottuis?

     
     
  8. #248
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Eiks puffille oo tulossa joku silicahybridi, luodin mallinen vieläpä.

     
     
  9. #249
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Niinhän tuo väitti.
    Ongelma tuossa vain voipi olla ViVi Novista tuttu topcoil-syndrooma, eli wikkaus.
    KGO & Twist

     
     
  10. #250
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ellei se oo bottomcoili, voisi olla aika raju vehjes.

     
     
  11. #251
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mjooh, mutta muistaakseni tuo syö 14500 akkuja, mikä vähäsen rajoittaa menoa, ei oikein tohdi 10 A setuppeja tehdä.
    KGO & Twist

     
     
  12. #252
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Jutustelua silica-atoista (aidoista ja alkuperäisistä, ei kiina)

    Foggerin innoittamana otin taas käyttöön Eran. Toimii ihan pirun hyvin eli ainakin nyt maistuu paremmalta
    kuin mesh-vermeet. (joojoo, väliaikaista). Era siis bottomfeeder-ato Reon nokassa. Mukavan pehmeät ja maistuvat löylyt.
    Seuraavaksi ostoslistalla ehkä joku Kayfun. Mitäköhän eroja näissä ?
    Kayfunin lisäksi en muita silica-atoja tiedäkään eli kertokaa kokemuksia.

     
     
  13. #253
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ihan tällee vinkiksi että löytyy jo kaksi aihetta hamuavaa ketjua:

    http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...skustelua.html

    http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...a-atoista.html
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  14. #254
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Itse ostin eka foggerin, ja viikko sen jälkeen Kaiffarin (ei liteä vaan täys-version :P ). Ja voin sanoa että vaikka Foggeri oli ihan jees, on toi kaiffari vaan parempi.

    Kaiffarissa imuvastuksen saa säädettyä tarpeeksi löysäksi mun makuun, foggeri huutaisi snadisti isompia ilmareikiä. Ilmeisesti kiinanpoika tehnyt jostain superteräksestä ton basen, kun aivan bränikällä hiltin terällä koitin noita isontaa niin ei vaan purenu, go figure.

    Setupoinnin helppous, ja vaikeus, sopii kyllä tavallaan molempiin. Foggeriin helpompi siinämielessä, että wicki kulkee suoraan poikittain, mutta taas coilin postit on jotenki "vasenkätisesti", sekä aika ahtaassa kolossa. Pinsetit on kovassa käytössä. Kaiffarissa taas kaikki on hyvin esillä, itse coilin saa tehtyä helposti, mutta taas noi wickit kun laskeutuu sinne alas, on vekotin aika nirso niiden piitudesta.

    Täyttö, kaifarille iiiiiso + täyttöventtiilistä! Siistiä ja nopeaa! Toisaalta taas miinus, harvemmin tulee kanettua neulaa mukana. Foggeri taas ainakin mulla kusi _aina_ alleen kun topcapin tai täyttöruuvin avasi. (ei siinä, niin toi kaiffariki kusee alleen jos topcäpin avaa, mutta onneks sitä ei tarvi pahemmin availla). Ja tosta avauksesta... On kaiffarissa aivan perseestä! varsinkin tossa kromatussa, mistään ei saa otetta, sormet luistaa ja jengat viiltää sormia... Kylmäspray ollu ahkerassa käytössä että noita jengoja saa availtua.

    Kaiffarissa on myös tuolla pohjalla vähän tilaa, eli ylivuotava neste ei aivan samantien vuoda kintuille. Foggerista tuntuu kaikki vuotavan suoraan läpi.

    Summan sumarum. molemmat toimii, mutta kun molempia on käyttänyt huomaa miksi toinen maksoi 25€, ja toinen 125€... Foggeri on toimiva peruslaite, kaiffarissa on menty varttiaskel pidemmälle. Jos nyt arpoisin Foggerin ja Kaiffarin välillä, päätyisin The Russianiin... :/

    Mikäs siinä muuten on kun aina välillä tuntuu noi kaikki maistuvan ihan märälle villasukalle? Tosimonesti kun duunaa uuden setupin, varsinkin pumpulilla niin maistuu niin saatanan pahalle... :/

     
     
  15. #255
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    nautilus on helppo setupoida silicalla ja maku plus höyry on kyllä hyvää. ei meshiä voita mutta kelpaa reissussa mukana kun ei vuoda ei sitten millään

     
     
  16. #256
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Tota mä oon monesti miettiny kun moni kehuu meshin makua... Itse jokusen meshin testannut, mutta mä en vaan itse pääse siitä "rosterisesta" sivumausta millään eroon :/ Moni sanoo että parin tankin jälkeen paranee, mutta sais edes tuon ekan tankin imettyä loppuun. :/

     
     
  17. #257
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Auttaa tohon makuun jos ei tohota, tai tohottaa vain hyvin pikaisesti, tai kuten minä teen, tohottaa meshin ennen rullaamista, eikä enää sen jälkeen.

    Ylitohotuksella saa maun ihan paskaks eikä oo edes vaikeeta.

     
     
  18. #258
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528

    Silicaa ja vastuslankaa; haivenista ja niiden setupoinnista keskustelua

    Suosin kanssa tohotusta ennen käärimistä ja sen jälkeen pulssituksella soimaan kun kääritty ja vastus ympärillä. Vastuksen voi kanssa tohottaa ennen käärimistä. Joskus pikaisesti vastuslangan tohottanu punahehkuun vielä sen jälkeen ku kääriny meshin ympäri. Mutta tuo rullan tohotus ja polttelu on kyllä aika turhaa hommaa. Ja kukin tyylillään.

    Niin silica.. Silicaa en ole tohotellut / kuivapoltellut. Kun saa nestettä kunnolla ni maku uutena hyvä. Hiukan jos käy kuivempana niin tulee hiukan langan makua. Samoin coili saa olla suht löysä ja coilin kohdalle mieluusti useampi silica.
    Viimeksi muokannut tero; 20.10.13 kello 18:47.

     
     
  19. #259
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Kuten tuolla toisessa langassakin jo mainitsin.
    Mulla ainaki nesteet vaihtaa mesh värkissä värin ja omaan makuun tuntuu että maku menee kans ihan keturalleen.
    Mesh on hapettamaton ja pulssittelemalla "hapetettu".

     
     
  20. #260
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Jos oikein sitkeitä hotspotteja ilmenee pulssitellessa, sattaa käydä sama efekti kun ylitohottamalla, että meshi käytännössä vaan tuhkaantuu, ja maku on saissee.

    Pirusti helpottuu pulssitelu kun nopeesti tohottaa meshin ennen käärimistä, ja pulssitellessa vaikka pienellä ruuvarilla hyvin varovasti koskettelee coilia siitä kohdasta mihin hotspotti ilmenee, kun / jos ilmenee.

    Muuta syytä en tohon ongelmaan keksi kuin se, että mesh on tavalla tai toisella liian "tuhkaantunut" tai palanut.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •