Sivu 12 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 487

Aihe: Silicaa ja vastuslankaa; haivenista ja niiden setupoinnista keskustelua

  1. #221
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Ecowoolkin on sellasta tavaraa että se ois oikeasti hyvä vetää toholla, kun siinä on suhteellisesti paljon enempi matskua kuin normaalissa silicassa. Pääsee varastokörnät syvemmälle syihin ja taatusti aiheuttaa pahaa makua jos pelkällä stendarilla polttaa ne siihen pintaan kiinni. Mulla on tuossa muutama pussi tuota Ecowoolia ja hyvällä tohotuksella onkin sitten oikein makoista silicaa, dripperissä käyttänyt ja toimii erinomaisesti. Ei sillä etteikö normaali silica ois ihan yhtä hyvää dripperi käytössä, mutta odotellaan Prometeysta
    En kyllä oo huomannu maussa mitään eroa toistaiseksi toholla tai stendarilla käsiteltynä. Ehkä näissäkin sitten jotain erä kohtaisia eroja.

     
     
  2. #222
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Stendarilla olen lämmittänyt kantalin.. hehkuu se silläkin. Toholla se vain häviää tsup. Mutta noin "hellää" liekkiä en tohon omaan tohoon saa, se puhaltaa ku kennekäpoika. Stendarilla jos yrittää silikaa, niin se korkeintaan nokeaa, kun toholla se hehkuu keltaisena.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #223
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ihan yhtälailla se tuolla kolme kertaa isommalla Bilteman tohollakin sujuu, varovasti vaa sipasee niin hyvin menee. Eihän se sun tohos vaan muistuta tätä?

    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #224
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Ei

    En tiedä miksi se niin kovin tohottaa. Se on Clas Olsonilta, ja siinä on sisäänrakennettu butaanitankki, joka "ladataan" pullosta. Sellaisia ne kai on.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #225
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Säätämällä sain liekin siitä keltaiseksi... kaippa sillä jo uskaltaa kanthaliakin.

    Ok, käyttäjän virhe tämä oli
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #226
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Mulla on tommone toho jonka liekki on suurinpiirtein 1300 astetta kovimmilla asetuksilla. Enkä niitä viitsi muuttaa, (miettikää nyt, joutuisi jopa kahdesta eri nupista säätämään, saattaa mennä jopa kolme sekuntia) tohotan kanthalin yksinkertaisesti kauempaa. Ei se liekki kovin kuuma ole enää 25 cm päässä.

    En tosin jaksa tohottaa kanthalia juurikaan. Merkityksetöntä, ainakin tolla .25 versiolla.

     
     
  7. #227
    Mulla on just tollanen vähän isompi clas ohlsonin toho ja sillä oon ihan huoletta kanthalit tohotellu. Kattoo vaan ettei pidä siinä liekin kuumimmassa kohdassa sitä lankaa. En oo kertaakaan saanu sulamaan vielä.

     
     
  8. #228
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Sain vihdoin hankittua järeämmän tohon ja omat ekowoolit tohottelin. Igluun tekasin tuplakolmosen ja w00t! Pirun hyvää silicaa, kun sai ominaismaun pois.
    Viimeksi muokannut nakke; 13.06.13 kello 21:41. Syy: ääkkösten korjaus..

     
     
  9. #229
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    En tiedä onko vain evotusta, mutta imo tuo GGistä tuttu malli tehdä setuppi on omiin nakkeihin se helpoin, kunhan vain saa sen vastuslangan väsättyä ensiksi.
    Dreamin mallista en tykkää, koska tapit ja posteihin kiertäminen tai niiden penetrointi ei vain innosta, turhan helposti lähtee kiuas vaeltamaan.
    KGO & Twist

     
     
  10. #230
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Missä asteessa kanthali sulaa?
    Mun tohon pitäis antaa 1300astetta ulos , mitä vähän epäilen, mutta siis aina kanthalit tohottanut kunnolla. Niin että liekki on kanthalissa kiinni ja koko naru hehkuu.
    Ikinä en ole saanu sitä sulamaan, vaikka pari kertaa ihan testimielessä koittanut.

     
     
  11. #231
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ordinary Kanthal FeCrAl alloy has a melting point of 1,200 °C (2,190 °F). Special grades have a melting point as high as 1,425 °C (2,597 °F).

     
     
  12. #232
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Onko jotain halpaa (max 60eeroo), hyvää ja toimivaa silica-atoo markkinoilla? Hopealangalla leikkiminen ei sinänsä kiinnostais ?_?

     
     
  13. #233

     
     
  14. #234
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Fogger, jospa tulisi vielä Puffille myyntiin...

     
     
  15. #235
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149
    Osaako kukaan analysoida mistä johtuu se että satunnaisesti silica-setupeista tulee sellaista "poksahtavaa" sorttia joka lähtee ikään kuin pienen yskäisyn saattelemana käyntiin? Tuohan ei sinänsä vaikuta toimintaan mitenkään mutta vähän kiinnostaisi onko tässä joku tiedossa oleva asia mikä tuon tekee, vai onko kyseessä vaan ihan tekijä X.

     
     
  16. #236
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Liikaneste räjähtää coililla?
    KGO & Twist

     
     
  17. #237
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Yliwickkaamisesta on kyse. Tapahtuu lähes kaikilla silicavehkeillä silloin tällöin.

     
     
  18. #238
    Taidan olla silica-miehiä, lähtee vaan niin hyvät höyryt dualcoililla agassa. Wickaa ja toimii laakista, maku puhdas. Meshit roskiin

     
     
  19. #239
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Nyt se on pojat semmonen homma että löysin sen mun jutun. Kayfun Litessä microcoil ja pumpuli, meni muuten ohi mistään meshisetupista mitä oon ikinä tehny. Meshillä maku ehkä intensiivisempi mutta tää pumpuli tuo sen maun jotenki niin tasasena ja maukkaana että huhhuh.

     
     
  20. #240
    Mikä olis hyvä budjetti silica ato? Alle huntin vaikka. Vai onko se ees enään "halpis"

    Edit. Tai silica hybrid, sitten saa hintakin kivuta kun tulee putki samassa.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •