Sivu 7 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 168

Aihe: IGO-L silika-dripperi ("Iglu")

  1. #121
    Tavalliseen Igluun ei mun hermot eikä näppäryys riitä dualia vääntämään, joten w-malli tuli. Reiät millisiks ja coilit 5 kiekkaa 0.3mm kanthalilla poranterän ympäri ja pumpulia perään. Ohmit 0.6 ja maku sekä kurkkupotku paljon Iglua paremmat .

    Ja mitään pumpuleita ala keittelemään.. hätävarjelun liioittelua . Enemmän myrkkyä tulee käsistä jos ei pese huolella ennen pyörittelyä. Silicat jää emännän spheroidiin, taidan siirtyy pumpuliin kokonaan ku niin näpsäkkää tavaraa!
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  2. #122
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Tännekkin kotiutui "Iglu" tänä aamuna. Hyvä vehjes ainakin toistaiseksi, tulee tarpeesen kunhan nestetilaus saapuu

    Samassa tilungissa tuli myös 18350 akku, nyt on ihan mukavan kompakti pötkö, mahtuu jopa taskuun

    Pitänee se microcoil ja pumpuli nyt samalla testata tähän...
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  3. #123
    Muuten mainio laite mutta lanka on perseestä laittaa tiukasti kiinni.. Microcoililla ja pumpulilla makua tulee paremmin kun esim agasta, rsst:stä tai bogesta. 2.7 ohmia ja 5.5 volttia on hyvä combo

     
     
  4. #124
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Pitkän vääntämisen ja lähes totaalisen hermojen menettämisen jälkeen sain väsättyä microcoilin tohon igluun. Tuli 2,3ohmia vastusta ja pumpulista wickki. Säädin kickin 9W ja rokkaa aivan saatanan hyvin. Sokea kanakin voi siis löytää jyvän. Kai tossa microcoilissa jotain järkee on.

     
     
  5. #125
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mä lähetin IGO-W:n kaverille poraukseen, molemmat holet milliin. Ei ihan varmasti ollut 0.8mm vaikka niin mulle markkinoitiin. Ennemmin 0.6.

    Mut anyway, vähän isommat holet siis Toimi tuo säätämättäkin, jos ilmareiät laitto nanomillilleen oikeelle kohdalle.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  6. #126
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    IGO-W eka dual coili tuli 0,8 ohmia. Toimii! Tuntuu vaan et pitää niksan määrää taas laskee, mut hyvähän se vaan on.

     
     
  7. #127
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Juu pientä iltapuhdetta.... Igo-w, quad microcoil, 0.4 ohm. Coilit tehty 0.3 kanthalista, 11 kieppiä. Ohuempi ois ollu parempaa, niin ois saanu samat ohmit pienemmällä määrällä kierroksia. Ois ollu 0.2 , mutta siitä on hankala vääntää.
    Mulla on vaan 18350 akkuja, pakko pitää joku järki vastuksessa siis. Ei oikein jaksa lämmittää coileja noi akut. Auttaako paljonkin asiaa jos hommaan 18650 akun? Kyllähän siitä enemmän virtaa pitäis saada irti?
    Njoo, ihan hyvin pöhisee. Ei kyllä 18350 akulla juuri sen paremmin kuin dual coilikaan. Kamry k100 mekaanisessa putkessa siis kiinni.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  8. #128
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Kyllähän noi panan NCR18650PF akut (3.7V, 2900mAh) kestää aika kovaa rääkkäystä kummemmin inahtamatta. Akkulasta tietennii

    E: Mä en ole kokeillut kuin alhaisimmillaan 1 ohmin vastuksella, kun Semovar ei taivu sen alemmas kumartelemaan. Sillä kyl hönkii asiallisesti myös.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  9. #129
    Tai sitten stäckää pari akkua sinne

     
     
  10. #130
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Sarjaankytkettynä?

     
     
  11. #131
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kukas se sankari oli joka stäkätyillä akuilla veteli tuontyyppistä microa? Eihän sitä mitenkään järellisesti voi käyttää niin... Mutta omassa Igo-W:ssä kanssa quadcoili, ei tosiaan AW:n 18350 jaksa ihan kunnolla. 18650 sensijaan jaksaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #132
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Tämmönen hauska tuli vastaan Ultramistin sivuilla (ent. Ultravaping).

    The IGO clear cap is an acrylic made cap that will fit the IGO-W, IGO-L, and the Chimbus atomizers. This will turn these atomizers into a 22mm diameter allowing it to sit flush with most mods on the market today, and will come with a matching acrylic drip tip.

     
     
  13. #133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Tämmönen hauska tuli vastaan Ultramistin sivuilla (ent. Ultravaping).



    http://www.ultravaping.com/v/vspfile...2PCAPCLR-2.jpg

    tuollanen olis komia uuden igo-w4 päälle kiitos vinkistä

     
     
  14. #134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vapa Näytä viesti
    Sarjaankytkettynä?
    Kyllä Nimim. 4 coilia igo ällässä ja 8 volttia… Olipa ainakin lämpöset höyryt Oisko ollu ~0.3-0.5ohmia. Tosin oli vaan pieni kokeilu eikä viittinyt tulitella pitkään siinä pelossa että akut pettää :/

     
     
  15. #135
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ei ainakaan kellekkään voi suositella tommoista 130-230W ja 15-25A. Olis voinu käydä hassusti jo ekalla painalluksella.

     
     
  16. #136
    Silti se oli pakko kokeilla.. Akut toimii btw edelleen hienosti

     
     
  17. #137
    ihan hyvin pystyy stäkkää 2*18350 akkuja kamry 100:n. itse vedellyt monet viikot tuplacoililla igo-L ja ei mitään ongelmia

     
     
  18. #138
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Onko teillä noissa Igoissa orkkis-ilmareiät, kun stäkätyillä akuilla ajelette? Höyryttelette normaalisti suusta keuhkoihin, kuten vaikka Kaiffarilla tai gennyillä? Tuntuu vaan oudolta moisen tarpeellisuus, mutta Tunnan sanoin "mikäpä minä olen tuomitsemaan". Itellä ohmit tällä hetkellä Castlessa jotain 0,5, ja ilmareikiä vaihtelen 2 x 2mm tai 2 x 2,5mm välillä ja ei yksinkertaisesti keuhkoihin mahdu enempää höyryä, ja ulospuhaltaessa maku täyttää kaikki reseptorit ettei senkään puolesta jää enempää kaipaamaan.

     
     
  19. #139
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Liquid555 Näytä viesti
    ihan hyvin pystyy stäkkää 2*18350 akkuja kamry 100:n. itse vedellyt monet viikot tuplacoililla igo-L ja ei mitään ongelmia
    Ei toi nyt mitenkään vaaratonta touhua silti ole.

     
     
  20. #140
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTP Näytä viesti
    Ei toi nyt mitenkään vaaratonta touhua silti ole.
    Ei näiden mekaanisten ja RBA-vehkeiden kanssa pelaaminen muutenkaan täysin riskitöntä oo. Jos stäkkäämisen hoitaa "oikein" ei se oo läheskään niin vaarallista mitä luulis. (:

    En silti suosittele enkä ite harrasta.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •