Premium Real Banana - Decadent Vapour (Liberty Flights)
Hinta ostohetkellä: 3.40€ (5ml)
Ostopaikka: http://www.liberty-flights.co.uk/
Alennuskoodi: e-savuke.com (-15%)
Nikotiinipitoisuus: 24mg
PG / VG: PG
Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä
Laitteisto: E-Power 18650 3.7V ja SmokTech Dual Coil Cartomizer
Muistattekos takavuosina, eli 70-luvun lopussa, kun myytiin kaupoissa eksoottisen näköistä banaanilimsaa?
Olin niihin aikoihin vielä niin sanotusti nöössipoika, katselin mustavalkoisesta televisiosta Johnny Weissmullerin tähdittämiä Tarzan-elokuvia, ja lipitin kyseista Zoo-limonadia.
Kyseessähän oli siis tämä limppari:
Hän puolestaan on Johnny Weissmuller...ja tuo kauniimpi tuossa vasemmalla on tottakai Maureen O'Sullivan:
Tulipa elävästi mieleen ne vuodet, kun testasin otsikon mukaista e-nestettä. Maku on lähes yks yhteen sama. Toisin sanoen unelmapehmeälle banaanille tämä ei ihan laitteiston antamilla 3.7 voltilla välttämättä maistu, vaan pikemminkin mukana on ikäänkuin hiilihapon mukanaantuomaa mietoa terävyttä. Luulen sen johtuvan siitä, että neste on vahvuudeltaan 24mg, eli sen terävyyden takana on mitä todennäköisimmin nikotiini. Makuaistihan meillä kaikilla tosin vaihtelee, niin puhutaan nyanssien sijaan välillä banaanin (tai banaanilimsan) maun vahvuudesta; ja se on kohtuullisen voimakas. Jos tästä mausta tykkää, niin sitä piisaa ihan mukavasti. Ja minä ainakin tykkään. Maku kestää myös vähän pidempiaikaisenkin möyhyttelyn, eli makunystyrät ei ainakaan allekirjoittaneella ihan heti menneet turraksi.
Entäs kurkkutuntuma? Alussa potkaisee - ja reippaasti. Tällä tarkoitan voimakasta kurkkutuntumaa, mikä ei välttämättä ole mitenkään paha asia. Sehän on lähinnä makuasia. Laitteiston antamalla 3.7 voltilla niin sanotusti ensi puraisuja ottaessa kurkkutuntuman voimakkuus varoittaa elimistöä hengittämästä keuhkoihin asti, ja kuvittelisin, että korkeammilla volteilla tunne on vielä voimakkaampi. Hetken päästä kurkku kuitenkin tottuu nikotiinimäärään, eikä ylimääräistä pallealihaksen nykimistä enää esiinny
Mitteepä tässä tämän enempää sanomaan, kuin että: 8/10