Sivu 9 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 291

Aihe: E-Power (18650)

  1. #161

    Vs: E-Power (18650)

    Tarkkaanpa oli meikäläisen E-powerin kytkimen kestonsa laskenut... Eilen illalla kytkin ei jostain syystä katkaissut virtaa vaan ato jäi vaan pörisemään. Tänään se on sitten ihan hiljaa. 3 krt vilkuttaa valoa kun nappia painaa. Olen nyppinyt cartoja joten kosketusta sen pitäisi saada mutta kun ei vaan rokkaa. kokeillut olen viidellä eri DCC:llä ja 4:llä tankkiatolla. Kai se on pakko uskoa että rikki se on.

    Onni onnettomuudessa on se että tänään tuli eka kolmesta HC:n hulluilla päivillä tehdyistä tilauksista joten sain eGo:n 1000mAh passthtough akun.

    Oli muuten melko tuskainen työpäivä kun oli taas paluu höyryttelyn alkuaikoihin kun noita pikkupilliakkuja latailin kahdella laturilla että pysyi edes jonkunlainen höyryttelytahti päällä

    Huomenna näyttäisi tulevan sitten pari akkua lisää joten nouhätä. Tosin harmi vaan tuo kytkinvamma. Näyttäisi olevan madvapesiltakin loppu ja Hoosierillakaan ei ole kun 5V kytkimiä.

    Edittiä

    Löytyiköhän syyllinen kytkimen hajoamiseen pienimuotoisesta ylikuumenemisesta. Laitoin eilen illalla käyttämäni LR B tankkiaton tuohon uuteen passthrough:iin kiinni ja aloin höyryttää niin hyvä ettei näpit palaneet. Hieman kävi ato kuumana. Vastusmittaus näytti 0,8 ohmia joten todellinen LR ato.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  2. #162
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: E-Power (18650)

    Jeah kytkin paukahti.. No uus body tulemaan koodin kans 25€.. Ei voi mittään

     
     
  3. #163

    Vs: E-Power (18650)

    Tän valkkasin kans mut aika pettynyt oon noihin CE2 XL3 clearomizereihin. Itse 18650 pelittää kuin unelma toistaiseks ja toi maalin lähteminen ei haittaa. Noi CE2:t on painajaismaisia. Mikä olis tän kans hyvä? Oon lukenut kaikki viestit täältä ja en osaa varmuudella sanoa mitä ostaisi. Pääasia olisi että ei mitään sähläämistä niinku näitten CE2:n kanssa. Mielellään joku jossai ei olisi fillereitä tai viiksiä esim.

     
     
  4. #164

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Tän valkkasin kans mut aika pettynyt oon noihin CE2 XL3 clearomizereihin. Itse 18650 pelittää kuin unelma toistaiseks ja toi maalin lähteminen ei haittaa. Noi CE2:t on painajaismaisia. Mikä olis tän kans hyvä? Oon lukenut kaikki viestit täältä ja en osaa varmuudella sanoa mitä ostaisi. Pääasia olisi että ei mitään sähläämistä niinku näitten CE2:n kanssa. Mielellään joku jossai ei olisi fillereitä tai viiksiä esim.
    Mä tykkäsin käyttää näitä http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7800 vielä kun tuo laite toimi. Just tilasin myös näitä testimielessä http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7824. Nyt vaan pitäisi löytää jostain uusi kytkin niin pääsisi kunnolla kokeilemaan näitä jättiläisiä.

    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  5. #165
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    84

    Vs: E-Power (18650)

    En löytänyt vastausta äkkiseltään, mitkä akut olisivat parhaasta päästä E-Power 18650:een? AW IMR 18650 vai jotkin muut? Jos haetaan pisintä toiminta-aikaa ja tietysti turvallisuutta.
    "If you can't buy it, you can make it!"

     
     
  6. #166

    Vs: E-Power (18650)

    Vannoutuneena E-Powerin kannattajana harmillisen kytkinrikon jälkeen tein sitten tilauksen Welholta. Liiviin tarttui tällä kertaa hopeinen 18650 malli. Tästä nykyisestä tulee sitten 5V laite sillä Hoosier eCigistä tilasin pari 5V kytkintä ja DX:ltä 18350 akkuja.

    On se vaan ihme homma että koko maailmasta on loppu 18650 3,7V kytkimet. Pikku veljeen olisi kyllä saatavilla. Onhan se tietysti varma tapa lisätä runkojen myyntiä kun ei myy varaosia.

    Tuohon yllä olevaan savu62:n esittämään akku kysymykseen olen itsekkin yrittänyt vastausta kysellä, sitä kuitenkaan saamatta... Tähän asti olen mennyt noilla Welhon unbranded 3000mAh akuilla. Voipi olla ampeerit suht kaukana todellisuudesta kun kesto on samaa luokkaa kun eGo T 1000 mAh akulla eli vuorokauden. Kun tein eilen tilauksen DX:ltä niin otin kokeeksi yhden 4000 mAh 18650 akun ja 5V kytkintä varten 4 kpl 18350 1200 mAh akkuja.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  7. #167
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    Uusi vapottelija kaipaa neuvoa! Posti toi minulle tänään e-power 14650:sen. savuttelin kokoamisen jälkeen useammankin kerran kunnes painike rupesi vilkkumaan siihen malliin että akku olisi tyhjä. Noh päätin sitten laittaa laturiin sen... Laturin valo paloi punaisella eli lataus päällä noin 3 minuuttia jonka jälkeen vaihtui vihreäksi. nyt kun yritän savutella niin saan ehkä yhdet savut jonka jälkeen painike vilkkuu vimmatusti aivan kuin akku olisi taas tyhjä ? olen neuvoton. Jos jollain ideoita niin olisin hyvin kiitollinen!

     
     
  8. #168

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja blazer Näytä viesti
    Uusi vapottelija kaipaa neuvoa! Posti toi minulle tänään e-power 14650:sen. savuttelin kokoamisen jälkeen useammankin kerran kunnes painike rupesi vilkkumaan siihen malliin että akku olisi tyhjä. Noh päätin sitten laittaa laturiin sen... Laturin valo paloi punaisella eli lataus päällä noin 3 minuuttia jonka jälkeen vaihtui vihreäksi. nyt kun yritän savutella niin saan ehkä yhdet savut jonka jälkeen painike vilkkuu vimmatusti aivan kuin akku olisi taas tyhjä ? olen neuvoton. Jos jollain ideoita niin olisin hyvin kiitollinen!
    En varmaksi osaa sanoa E-Powerista, mutta ainaskin eGoissa ja 510 on sellanen imutus-turva... Eli jos pitää yli 8-10sec sitä nappia pohjassa, niin se lukitsee itsensä käyttäjän/akun turvaksi.

    Eli jos näin on.... Rauhallisemmin sen kaasun... Eiku siis vapetuksen kanssa
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #169
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: E-Power (18650)

    Tai nostat siitä E-Powerista keskinippaa puolisen milliä ylöspäin vaikka neulalla tai kynsisaksen kärjellä. Kosketushäiriö vaan.

     
     
  10. #170
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    kokeilin nostaa tuota keskinippaa mutta tulos on edelleen sama.. ensimmäisen painalluksen jälkee valo vilkkuu useamman kerran ja sen jälkeen laite on täysin mykkä! =( tai sitten valo vilkahtaa kolme kertaa eikä mitään tapahdu :/

     
     
  11. #171
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: E-Power (18650)

    Vedä atomisaattorista/kartosta keskinippaa alaspäin. Jos on eGo adapteri niin ruuvaa atomisaattori adapteriin ja molemmat sitten akkuun. Aika erikoista jos nappi olis nyt jo hajalla.

     
     
  12. #172
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    koitettu molempia tuloksetta.. vilkuttelee vain :/ harmittaa vietävästi.. tuli kuitenkin alkuun erittäin mieluisat savut..

     
     
  13. #173
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: E-Power (18650)

    Mittaa aton resistanssi (ohmit) olisiko mennyt oikkariin ?
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  14. #174
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    startti paketissa tuli mukana 2x510 atoa, molemmilla sama tulos.. vaikea uskoa että molemmille olisi käynyt samoin. sopiiko tuohon egon akku suoraan? jos akuissa olisi jotain häikkää ? Tai jos akut ovat oikeasti tyhjiä mutta laturi on hajalla eikä lataa niitä ?

     
     
  15. #175
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    jees, sain mitattua mittarilla nuo atot ja akut! kaikki kunnossa eli switchi on rikki :/ pitänee tilailla kassillinen uusia =) Kiitos kaikille neuvoja antaneille!

     
     
  16. #176
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    oisko kellään suositella jotain kauppaa mistä noita switchejä saisi kohtalaisen nopeasti tai edes olisi niitä tarjolla? itse löysin niitä lähinnä amerikasta vain..

     
     
  17. #177

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja blazer Näytä viesti
    oisko kellään suositella jotain kauppaa mistä noita switchejä saisi kohtalaisen nopeasti tai edes olisi niitä tarjolla? itse löysin niitä lähinnä amerikasta vain..
    Taitaa olla niin että jenkeistä joutuu tilaamaan jos haluaa höyrytellä. Itse tilasin täältä eilen 5V kytkimiä omaan 18650 laitteeseen http://www.hoosierecigsupply.com/E-P...-5v-HEC017.htm

    Kannattaa tietty valittaa laitteesta sinne mistä ostit jos saisit takuuna uuden. Itse sain uuden EcigWizardilta kun laite kilahti 10 minuutin käytön jälkeen.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  18. #178
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    juu saan uuden kytkimen rikki menneen tilalle, mutta ne eivät myy muuten irtonaisina niitä :/ ja olisihan niitä kiva olla varallakin =P

     
     
  19. #179
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: E-Power (18650)

    Sain tänään uudet switchit ameriikasta ja nyt homma pelittää ainaki noilla dual coil kartoilla.. tuo ei kuitenkaan varmaan ole normaalia että nuo 510 atojen vastukset hohkaa punaisena ja maku on palanut kun painaa nappia ?

     
     
  20. #180

    Vs: E-Power (18650)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja blazer Näytä viesti
    Sain tänään uudet switchit ameriikasta ja nyt homma pelittää ainaki noilla dual coil kartoilla.. tuo ei kuitenkaan varmaan ole normaalia että nuo 510 atojen vastukset hohkaa punaisena ja maku on palanut kun painaa nappia ?
    Laittoivatko useamman kytkimen tulemaan? Mikä firma?

    Mulle tuli tänään hoosierilta 5V kytkimiä. Ei vaan ole vielä akkuja millä saisin kytkimen toimimaan.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •